~The esikoisesta haaveilevien plussapino~

  • Viestiketjun aloittaja Sartsa83
  • Ensimmäinen viesti
Sartsa83
jendde Silleenhän tuo synnytys kannattaakin ottaa. Ei huolta, ei stressiä. Antaa mennä omalla painollaan. Jos kipuja pelkää, lääkkeitä saa aina ja ne kannattaakin heti pyytää jo mentäessä sairaalaan. Mutta etukäteen tota on turha miettiä kun ei ole koskaan ennen itse synnyttänyt, ei voi tietää mikä siellä odottaa. Toisilla menee ekatkin synnytykset mutkattomasti ja upeasti, toisille nekin on vaikeita. Kaikki mitä eteen tulee, takaa sen kuitenkin että sen jälkeen on sylissä maailman ihanin pieni ihminen, joten synnytys ei kertakaikkiaan voi olla pahasta vaan pelkästä hyvästä. :heart:

Hih, voi toista. :heart: Juu, nuo tuon ikäset osaa olla niin tautiset raivostuttavia mutta kuitenkin niin mielettömän ihania ja syvien tunteiden näyttämisen mestareita. :heart:

Juu tänään on kyllä ollu aivan mahtava päivä omatekosine hamppareineen. :heart: Sit pääs itku kun kummipoika melkein käveli itestää. Hän tosiaan on jo 1v ja 5kk eikä uskalla irrottaa tuesta, kun pelkää niin paljon kaatumisia. Mutta tänään hän tosiaan lähestulkoon käveli yksinään, pitäen vain hennosti sormenpäästä kiinni. Hänellä oli nahkarotsi ja lenkkarit jalassa ja siinä hän keittiön lattialla teputti menemään. :heart: :'( Aivan ihanan näköistä. :heart:

Toivotaan huomisestakin yhtä ihanaa päivää. Meen aamupäivästä äidille käymään. Samalla myös toivon että meidän herra ois juttutuulella ja mummikin tosiaan pääsis tuntemaan pienen miehen potkuja. :heart:

Oikein hyvää yötä kaikille ja ihanaa tulevaa viikkoa. :heart: :hug:
 
Sartsa Jep, ei sitä synnytystä oikeestaan kannata pelätä. Täytyy vaan ottaa vastaan se mikä tulee :)

Voih, mikä ihana pieni :heart: Kyllä mäkin olisin itkenyt tollasesta :D

Nyt tuli vähän lyhyt vastaus, mutta on mulla vielä yks juttu :D Me saatiin se kämppä!!! Tai siis ei se mitä alunperin katottiin, vaan tänään mies soitti yhtä toista kämppää joka on myös keravalla ja sieltä sit sanottiin ettei voi mitään luvata yms. yms. mutta sit 15min päästä tuli heti soitto takasin, että torstaina saa tulla kattoo :) Eli se on nyt meijän se kämppä oikeestaan jo. Saadaan se jos halutaan. Siinä on 59 neliöö ja vuokra 570e. Tehty kylppäri- ja keittiö remontit ja lasitettu parveke. Ekassa kerroksessa ja on siin hissikin. Siinä toisessa talossa ei olis ollut.
Mä oon niin onnellinen ja helpottunut!!!! Nyt hävis kaikki huolet pois! Just näin tän pitikin mennä :)
 
Taas on vähän aikaa ehtinyt vierähtää kun en oo saanut aikaiseksi kirjoittaa. Kiva aina lukea muiden juttuja mutta aina tahtoo se oma kommentointi jäädä tuonnemmaksi :) No kiva että te olette jaksaneet täällä pitää juttuja yllä.

bubunen Onnea ihan tosi paljon kosinnan johdosta!! Hieno homma!

Sartsa Näemmä tää elämä menee niin, että kaikki ikävä kasaantuu saman ihmisen niskaan, mutta kovasti voimia ja jaksamista sulle tähän tilanteeseen ja toivotaan että asiat muuttuu sun siskon ja äidin osalta paremmaksi ja paranevat.

jendde Sullahan on jo makee masu :) Ja onnittelut nyt teillekin siitä asunnosta. AIka edullinen asunto tuon kokoiseksi kun täällä pohjoisessakin maksaa melkeen ton tuon kokoset kämpät...Että hyvän löydön ootte tehneet. varsinkin jos on tehty just remppaakin ja hissitalosta vielä. Varmaan mahtavaa kun ei tartte enää stressata. Näin niillä asioilla on tapana järjestyä :)

ON: Meillä on tänään rakenneultra ja mä niin toivon että masukki suostuu näyttämään sukupuolen että pääsis ostaan jotain vaatteita :) olen odotellut tuon sukupuolen selviämistä kun on niin vaikeeta löytää neutraaleja vaatteita. Käytiin kyselemään tarjouksia viime viikonloppuna vaunuista, sängystä ja siitä turvakaukalosta telakalla. Vähän niistä saatiin hinnasta pois kun katselin että nettikaupoissa oli ilman toimituskuluja kalliimpi sama satsi että haetaan ne varmaan kerralla sitten samasta paikasta. Pääseepähän sitten miettimästä :)

Joku täällä sanoi ostaneensa isyyspakettiin jonkun sarjakuvakirjan. Mikähän sen nimi on? MÄkin oon kovasti suunnitellut että tekisin sen pakkauksen mutta en oo kyllä saanut vielä mitään aikaiseksi :) Ja tuli kyllä niin paljon laskujakin tässä kuussa että taitaa siirtyä ens kuulle ostelu. Tänään meen kattoon ekoja äippähousuja kun tähän asti on mennyt ihan hyvin omat farkut ja ostin semmosen belly buttonin jolla saa vähän jatkettua tuota vyötäröä niin ei oo ollut tarvetta. Perjantaina kokeilen jo semmosia kivoja mamalicious farkkuja miehen työpaikalla kun saisin niistä -20% henkilökunta-alennusta. Mutta ei tietty ollu kokoja :(

lauru ja masukki 20+1
 
lauru Kiitos! :heart: Ja onhan tää ihan mahtava fiilis kun asiat nyt vihdoinkin lähti selviimään. Kyllä on edullinen tuo asunto, ei täältä Helsingistä päin olis tolla hinnalla saanut mistään. Paitsi jostain räkälä-ghetto alueelta :D

Tsemppiä rakenneultraan! Tulethan sitten kertomaan ultrakuulumiset tännekin? :)
 
Sartsa83
jendde Ihanaa!!!!!!! MAHTAVAA!!!!!!!!!!!! Onneks olkoon kämpästä. Kyllä se jo teijän on vaikka käytte sitä vielä kattomassa. Voi sentään. Niin mahtavaa!!!! :heart: :heart: :heart:

lauru Kiitos. :hug: :heart: Kyllä tässä jo kaikin puolin itellä on paljon positiivisemmat aatokset kun aiemmin. Äitikin luottaa niin kovasti lääkärin ennusteisiin ja siskon kohdalla kun nyt ei oikein voi tehdä mitään. Toivottavasti hän saa itse sanottua tämän viikon perjantaina psykologilleen miten asiat oikeasti ovat. Ei tässä muu auta kun rukoilla ja toivoa hänen kohdallaan.

Sarjakuvakirjasta isyyspakkaukseen. Moni ostaa sen "baby blues" sarjakuvan, missä seikkailee se vauva isin ja äidin kanssa. :) Et sitä sä varmaan tarkotit lauru ??

ON: Vaikka takana on 3h yöunia ja mies oli kännissä ku käki jonka takia valvoinkin, niin mies on silti niin ihana oma rakas haninalle etten pysty oleen hänelle vihanen ja kävin äitiä moikkaamassa joka oli liikuttunu mun mahan kasvusta ja juteltiin 3h yhtäsoittoa ummet ja lammet kaikesta. Oli ihanaa käydä siellä. :heart:

Sartsa ja "Paavo" the pikkumiäs 23+6 :heart: :heart: :heart:
 
bubunen IIIIIHANAAAAAA!!! :heart: :heart: :heart: tosi paljon onnea naimisiin menon johdosta! on se ihanaa kuinka se elämä tosiaan kuljettaa juuri niin kuin pitääkin! :hug: :heart:

jendde onnea asunnosta!! :D mahtavaa kun pääset järkkäilemään vielä ennen pikkusen tuloa! :heart:

lauru toivottavasti kaikki hyvin ultrassa!! :) kuulumisia??

bubunen oliko teilläkin tänään se rakenneultra? vai oonko nyt ihan pihalla...? :p ja joo, oli kivat treffit siilin kanssa!! :D

ON: pari päivää saikkua jonkun kurkkukipu-epidemian takia, mikä on jyllännyt tässä lähisuvussa viime aikoina ja nyt töissä myöskin... :snotty:
 
Nyt tulee tosi omanapainen teksti, kun kerron vaan nopeasti rakenneultrakuulumiset ja palaan kommentoimaan myöhemmin... Paljon olis sanottavaa mut nyt ei ehdi...

Eli rakenneultra oli tänään (ihan oikein muistit Bambina :) ), ja kaikki on oikein hyvin. Rakenteet oli oikein hyvät ja Vonkale oli taas erittäin vilkas ja eläväinen. Koko vastasi viikkoja, painoarvio (=tämän hetken paino mitoista laskettuna) oli pari päivää viikkoja pienempi, mutta kuulemma oikein hyvä. Ja tavallaan ihan hyvä, koska pelkäsin millaisen jättiläisen oon ehtinyt kasvattaa mussuttamalla järjettömästi herkkuja... Ja sukupuoli näkyi tosi hyvin, lääkäri katsoi sitä tosi monesta kuvakulmasta ja sanoi että tosi hyvin näkyy, ja meille näyttäisi olevan tulossa pieni TYTTÖ :heart: :heart:

Omanapailen nyt oikeen urakalla kun vauhtiin pääsin :D Eli lyhyesti vielä häistä; Löysin tänään mekon, korkokengät ja laukun häihin, aivan mielettömän ihanat!! Pitkästä aikaa tunsin näyttäväni sirolta, en saimaannorpalta säkissä (vähän liioitellen tietty) ;) Ja kaikki varattu häitä varten, että ollaan oltu megatehokkaita tänään.

Lauru mä puhuin eilen (?no lähipäivinä?) sarjakuvakirjasta, jos sitä tarkoitit... Eli se on Wsoy:n "Maallemuuttajat -maailman laveudesta" ja kertoo isäksi tulemisen hienoudesta ja ahdistuksesta isän näkökulmasta. Luin sen eilen, oli aika hyvä mun mielestä!!

Jendde ONNEA asunnosta!!! :heart:

Isot halaukset!
Bubunen ja Vonkale 21+1
 
Sartsa83
bambina Paranemishaleja sinne. :hug: Toivottavasti menee pian ohitse.

bubunen Onnea tyttölupauksesta!!! :hug: :heart: Kiva että kaikki näytti olevan hyvin. :heart: Ooo! Ja hienoa että pukukin löytyi häihin. Säkö näyttäisit saimaannorpalta jossain? Pyh ja pah bubunen. Sä olet kaunis aina. :hug: :heart: Tää on siis mun mielipiteeni. Kiva että järjestelyt on muutenkin valmiit. :)

ON: Täällä on herätty tänään 5:39 aivan itse.. tosin jalkaa särki, joten se vaikuttaneen asiaan, mutta eipä enää uni tullu silmään kun ulkona oli niin kauniin valoisaa. Taidan kuitenkin tässä kohta ottaa pienet nokoset jos uni tulis silmään. Pähkis saattaa olla kyllä eri mieltä, mutta täytyy houkutella poikaa vähän jos antais äitin hetken aikaa huilia. Vähän huono olokin ois. En osaa sanoa mistä johtuu. Närästäny tässä pitkin aamua ja nyt on tosi oksettava olo. Noh, eiköhän tämä tästä. Tänään leipomaan kakkuja ja pulllia appiukolle joka täyttää tänään 58v.

Isot halaukset täältäkin! :hug:

Sartsa ja "Paavo" the pikkumiäs poks 24+0 :heart: :heart: :heart:
 
bubunen Hieno kuulla että teillä oli kaikki kunnossa rakenneultrassa ja että saitte tietää sukupuolenkin. Onnittelut tytöstä! Saatiinhan tänne sitten poikien joukkoon toinenkin tyttö vai muistako väärin et muilla ois pojat?

ON: meillä oli kans se rakenneultra eilen ja kaikki mitat oli ok ja vastas kooltaan tismalleen oikeaa päivää. Kovasti tuo kääntyili ja pomppi siellä masussa MUTTA kun piti alkaa katsomaan sukupuoli niin tietenkin se veti jalat mahaa vasten ja pylly seinää vasten että ei varmasti mitenkään nähnyt yhtään mitään. Eikä suostunut liikahtamaan enää yhtään mihinkään siitä asennosta. Eli me ei saatu edes pienintä vihjausta kumpi se vois olla :( Mä niiin petyin vaikka tiesin että se on mahdollista että se ei todellakaan näy. Oon niin kovasti odottanut että tietäisin kumpi se on ja nyt sitten ei saatu sitä tietoa.

Siellä kyllä lohduttelivat että jospa me voitas pyytää neuvolassa että ne ultrais sen kun meillä siellä on laitteet kuitenkin käytössä ja niitä on muutenkin käytetty monella kerralla. no meillä on maanantaina neuvola-aika niin kysyn. Sit mietin et onkohan ihan tyhmä mennä maksaan yksityiselle et näkis kumpi se on. Kun kuitenkaan sillä ei ole väliä mutta se vaan helpottais niin paljon asioita kun tietäis. No toivotaan että ne ehtis ultrata mut vaikka maanantaina ja siellä näkyis jotain. Tosin en tiedä että onko niillä kuin hyvä se ultra-kone että saisko sillä selvää.

Mulla ei muuten vieläkään tunnu noi vauvan potkut juuri missään. Kun tuntuu että teillä kaikilla potki hulluna tässä vaiheessa. Ainoastaan jos todella tarkasti on paikoillaan ja yrittää tunnustella niin tuntuu ja sit töissä kun istuu niin jotenkin se maha on semmoisessa asennossa että tuntuu vähän selvemmin.

Ai niin kävin henkkamaukalla katsoon äippähousuja, mutta ei löytynyt. No onneks omat menee vielä jalkaan :)
 
lauru jos oikein kovasti haluutte tietää sukupuolen niin ei se musta mitenkään tyhmää ole mennä yksityiselle, koska tuo ultra oli periaatteessa viimeinen mitä tähän raskausaikaan kuuluu (ainakin meillä päin kuuluu vain np- ja rakenneultra) niin musta on tosi pitkä aika olla puolesta välistä loppuun asti vilkuilematta sinne masuun... mutta tämähän on vaan mun mielipide, ja ite kun oon käynyt yksityisellä varhaisultrassa ja mennään vielä 4D-ultraankin viikon päästä. joten mä ainakin haluun ottaa kaiken irti tästä raskausajasta, koska eihän näitä ihmiselle siunaannu kovin montaa elämän aikana. tai ainakaan mun elämän aikana, kun mies on ilmoittanut että kaksi on meillä maksimi... :whistle: :D mutta onhan siinä sitten myös se toinen puoli, että kannattaako sen takia maksaa...ja kovasti riippuu myös yksityisten hinnoista, meillä täällä mun mielestä suht edullista, joten... ;) mutta teillä on se hyvä puoli, että neuvolasta löytyy laitteet, joten sieltäkin on mahdollisuus saada sukupuoli selville! =) ja vielä liikkeistä, noilla viikoilla ne liikkeet kyllä tuntuu, mutta ne ei välttämättä tunnu vielä kovin paljoo, kun vauva on vielä sen verran pieni ja "heikko", mutta kun pari viikkoo menee, niin se vahvistuu ja liikkeet enenevät ja tuntuvat voimakkaammilta. joten don't worry! :hug: osalla liikkeet ei tunnu vielä ollenkaan noilla viikoilla! ;)

tää lähtee sohvalle parantelemaan lenssuaan ja jännittämään huomista neuvolaa ja lääkärikäyntiä... :wave:

27+2 :heart: :heart: :heart:
 
Meillä mies oli ollut huomaavainen ja koko aamun selvitellyt että missä vois käydä selvittään sukupuolen kun se huomas eilen, että kuin paha mieli mulla oli kun ei saatukaan sitä selville. Jännä kun täällä on yksityinen lääkäriasema jossa on gynegolgipalvelut niin ei kuulemma ole niin hyvää konetta että näkis sit. Ja sama lähialuettein yksityisillä. Jouduttas siis meneen yli sadan kilsan päähän ja hinta olis kelakorvausten jälkeen joku 100e. 4D olis sitten ollut jo 290e että sitä en kyllä raski maksaa vaikka se siistiä oiskin. Tuntuu vaan kummalta että niillä ei ole laitteita ja ovat yksityisiä.

Mietin myös sitä että saakohan tuonne sairaalaan missä eilen käytiin niin varattua mitenkään aikaa ilman lähetettä. ETtä pääsis sinne käymään kun siellä on se hyvä kone jolla näkis. Mutta se voi olla että ei sinne tuommoisen takia pääse. No jospa se mies sais jotain selville soittelukierroksella :)

Mies aiko vielä soittaa sille meidän neuvolatädille että voiko niitten laitteella edes nähdä sitä sukupuolta. Kun itse en voi oikeen töistä soitella tuommoisia kun ei ole oikee mitään rauhallista paikkaa. Mutta mies sanoi että voidaan kyllä maksaa se 100e ja jos ei sittenkään näe niin sitten ei voi mitään.

No kerron sitten miten asia edistyy :D
 
bubunen ONNEA tytöstä! Ja mahtava juttu, että kaikki oli ultrassa hyvin! :heart: Tulihan tänne toinenkin tytön odottaja :D

lauru ONNEA myös sulle hyvistä ultrakuulumisista! :heart: Harmi kun ette sitä sukupuolta saaneet tietää, mutta toivottavasti tässä vielä myöhemmin saisitte.
Liikkeistä oon samaa mieltä kun bambina, että vauva on vielä niin pieni ja hento tuossa vaiheessa ettei ne liikkeet välttämättä tunnu vielä niin hyvin. Ja myös siitä, että joillain ei tunnu liikkeitä ollenkaan vielä noillakaan viikoilla! Ei ne liikkeet mullakaan tossa vaiheessa vielä ollut mitään kovin "suuria", vaan semmosia hipaisuja ja tökkimisiä sinne sun tänne. Mutta se muuttuu ihan parissakin viikossa. Kun vauva kasvaa niin nopeaan. Nyt tässä vaiheessa tekis mitä vaan, että välillä sais noita potkuja vähän vaimennettua :D

Sartsa Onnea viikkojen vaihtumisesta! :heart:

Mäkin heräsin tänään vähän yli 6, kun mies lähti töihin ja en mä saanut enää unta kun ulkona paistoi aurinkokin jo sillon :D Mutta nukuin kyllä hetken sen jälkeen sitten.
Voih, närästys on inhottavaa :/ Mullakin närästää joskus niin kovaa, että pitää mennä oksentamaan... Yhh :snotty:

Omaa. Mä alan muuttopuuhiin! Pitää alottaa noiden tavaroiden pakkaaminen tässä nyt heti kun päästään kuitenkin jo kohta muuttamaan. Onneks meillä ei oo paljoa tavaraa! Tai no, kyllähän tota riittää mutta ei mitenkään yli-paljon. Torstaina on se asunto näyttö ja neuvola! Mua vähän jännittää se näyttö, mutta oon jo ihan varma että me otetaan se kämppä. Mies kävi eilen kattelee siellä lähistöllä, että minkä näköstä aluetta se on. Oli kuulemma aika hirveän näköistä :LOL: Mutta ihan sama. Ei oo paljoo varaa nirsoilla... Kuulemma sinne muuttaminen tän helsingin jälkeen voi olla aika outoa. Niin se mies mulle sanoi. Mutta rauhallista paikkaa me haetaankin..

jendde & Tytteli 28+6 :heart:
 
Jee, mies oli soittanut neuvolaan ja siellä oli sanottu että voidaan tehdä nyt ens maanantaina ylimääräinen ultra jos se kerta on mulle tärkeetä!! :heart: Mutta se kyllä sanoi, että vasta viikolla 30 jotain alkaa pojan kivekset laskeutuun että nyt on vaikea sanoa varmasti vielä ellei tosi hyvin näy. Mutta peukut nyt pystyyn että masukki suostuis näyttään edes jotain pientä vihiä kumpi siellä on!

jendde Onko siellä etelässä mitään semmosta, että pitää tehdä vuokrasopimus määräaikaiseksi jollekin tietylle ajalle vai voiko sen irtisanoa sen uuden asunnon millon haluaa? Meinaan vaan että kannattaahan teidän se ottaa vaikka se oiskin hirveä jos ei tartte tehdä pitempää sopparia. Sitten voitte rauhassa kattella jos sattuu joskus kohdalle joku parempi. Ei tartte ainakaan sitten panikoida sitä putkiremppaa. Mutta toivotaan, että se ois kiva kämppä!
 
lauru me saatiin kyllä tietää pojan tulosta jo viikolla 18+1, kun käytiin yksityisellä ja ihan tavallinen ultralaite sen paljasti. eli jos on hyvät kuvakulmat ja haarat auki, niin eipä siitä kyllä oikeen voi erehtyä... ;) :heart:

jendde pakkaus- ja muuttointoa!! :D
 
lauru Noniin! Pidetään peukut pystyssä sitten että sukupuoli näkyy! :)

Joo siis sen voi irtisanoa kyllä koska vaan haluaa, mutta onhan noissa oma irtisanomisaikansa, mutta senkin taitaa olla vaan se 1 kuukausi niinkuin meillä on tässä nykyisessäkin. Ja meillähän on Helsingin kaupugilla asuntohakemus silti meneillään tonne syyskuuhun asti. Eli voi olla, että nekin sieltä tarjoaa vielä jotain, ja jos joku parempi sattuu kohdalle niin voi olla, että sit muutetaan taas :D Nyt vaan on ihan ensisijainen juttu se, että se asunto saadaan edes jostain. Ei sillä niin väliä ole minkälainen se on, mutta ei me tietty mihkään läävään haluta muuttaa. Ja musta näin alustavasti kuulostaa ihan hyvältä sen asunnon suhteen se, että siellä on tehty kylpyhuone- ja keittiöremontit tässä lähivuosina. Olikohan se nyt -02. Ja se, että se on niin halpa neliöihin verrattuna. Se alue siinä kuulemma on, tai on ainakin joskus ollut jotain ns. narkkari aluetta. En sitten tiedä. Mutta tosiaan, jos siellä ekana meitä odottaa jotkut nistit piikittämässä itteään siinä pihalla niin sit voi kyllä sanoa, että ei kiitos :LOL: Mutta se ihminen jonka kanssa mies tosta asunnosta puhui, sanoi kyllä, että siinä menee joku metsä välissä ja sen jälkeen tulee sit se niiden "city". Ettei ihan mihinkään räkälään olla menossa. Mutta toivotaan! Ja kyllä mä vähän niin luulen, että me otetaan se asunto. 95% varmasti :D
 
Sartsa83
hihihhihihii :LOL: ihan jäätävästi tullu tekstiä tänne! JIPPIIIIIII!!!!! :hug: :heart:

lauru No voi jehna kun ette saaneet tietoonne sukupuolta.. mut onneks muute kaikki oli hyvin. :heart: Jospa sieltä neuvolasta sitten... toivotaan ainakin että niitten ultra-koneella näkys ja pikku ihminen ois suotuisalla päällä esitelläkseen kumpi on. :) Ja liikkeistä tosiaan .. muista että jos kohtu on taaempana, potkut ei välttämättä tunnu ihan hirveän selvästi. Ja esikoista odottavilla on usein se, ettei välttämättä huomaa pitkiin aikoihin niitä potkuja vaikka kuinka toinen potkisikin.

Oi kun miehesi oli kiva. :) Nonii, ja pääsette sitten neuvolassa näkemään.. toivottavasti ainakin. :) :heart:

Juu ja meilläkin näky 20+3 tuon miekkosen vehkeet kyllä NIIN selvästi että kätilö jopa hihitteli että kai me haluttiin se sukupuoli tietää kun niitä kiveksiä ja pippeliä ei voinut olla näkemättä. :LOL: Meille tulee tämmönen esittelijä.. :p :LOL:

jendde Kiitos. :) :heart: Juu, mäkin sit tossa ysin jälkeen nukuin päikyt ja sit oonki ollu koko päivän appiukolla meijän pähkinän tulevan kummitädin kanssa leipomassa appiukolle eli siis PAPALLE synttäripullia ja tiikerikakkua. :heart:

Muutto- ja pakkausintoa sinne, mitä on ehkä edes turha toivotella kun näkee kilometrien päähän kuinka innoissas olet. :heart: :heart: :heart: :hug:

Hih ja kun tyttö syntyy keravalaisena niin siitähän voi tulla vaikka millanen muusikko kun sieltä tuppaa tulemaan nää Suomen esiintyjät. ;) :p ..kuten Jani Wickholm. :)

ON: Hihhii.. meijän rakas tykkää Sonata Artican Tallulah biisistä. :heart: Toinen potki vimmatusti aamupäivällä ja laitoin sitten piruuttani soimaan ko. kappaleen, niin rauhottui heti ja taisi ruveta unille. :heart:
 
Sartsa Juu kyllähän mä innoissani olen! :LOL: Ehkä vähän liiankin innoissani nimittäin taisin innostua vähän liikaa jo tän pakkaamisen suhteen :D Mikä on kyllä toisaalta ihan hyvä vaan. Keittö on nyt ihan tyhjä ruokia lukuun ottamatta ja muutamaa astiaa jotka sinne jätin, että on edes jotain mistä syödä :D Meillä on varasto jo valmiina ollut pakattuna pari kuukautta, joten sen osalta ei tarvi muuta kun kantaa laatikot sieltä ulos. Suurin osa kaappien sisällöstä oli myös jo valmiina pakattuna, kun pakkailtiin niitä jo aikasemmin kun tiedettiin että tää muutto tulee kuitenkin jossain vaiheessa. 2 pahvilaatikollista sain kuitenkin vielä kerättyä muuta krääsää tältä kodista kasaan :D Nyt ei oo oikeestaan muuta enää, kun yks kaappi tossa joka on suurimmaks osaksi sellasta tavaraa täynnä joita ei laatikoihin saa edes pakattua. Ja sit vaatteet sun muut, mutta niitä en ihan vielä viittiny heittää jätesäkkeihin sentään :D Ens viikolla siis vapautuu se asunto.

Niin ei sitä tiiä mikä tästä meidän tytöstä vielä tulee :D Vaikka tulisikin jokin muusikko :)

Voi kun kuulostaa kivalta sun päiväsi :heart: Ja teidän poika se siellä masussa fiilistelee menemään :) Mäkin oon huomannut, että tää asukki villiintyy tietynlaisesta musiikista. Jännä juttu ;)
 
Sartsa83
jendde Hih, tehokas mamma siellä. :heart: :hug: Hienoa! :hug: Ei tarvi kun kantaa laatikot pois asunnosta ja uuteen.. et sitten rehki ittees liikaa kun oot raskaana!!

Juu kiitos, oli kyl kiva päivä ja sain kuulla että tämä 1v 5kk kummipoika oli tänään ottanut aivan itse ne ensi askeleensa. :heart: Ensin kaksi askelta isin luokse ja sitten 3 isoa "juopon" harppausta äidin luokse. :heart: Voi miten kummitäti oli ihan kyynelissä kun sai viestin. :heart:

 
Neuvolassa käyty

painoa 7 viikossa +3 kg. eli lähtö painossa ollaan.
RR 134/72
hemppa 141
sf 18
minin :l: 151
liikkeet ++

uus aika 17.5
sokerirasitukseen pääsen kanssa 10.5

synnytysvalmennukseen enskuussa pääsis kattelemaan ja sitten on joku luento. noita äitiyspapereita viel toistaseks panttaan jos näkis sen uuden pakkauksen ennen kun lähettää.
 
Nopeasti kirjoittelen töistä ennen työajan loppumista.. :)

bubuselle tuhannesti onnea kosimisesta ja tytöstä ja hyvistä ultrakuulumisista. kaikkea ihanaa sulla. :heart:¨
ja treffit bambinan kanssa oli ihan kamaaalat, mut älä kerro sille. ;) :LOL: no ei, oli tosi kivat treffit ja toivottavasti tapaamme vielä useaan otteeseen. hyvin tultiin hetri juttuun. :)

bambina paranemisia sulle!! (Harmi ettet tartuttanut tautia muhun ;) )

jenddelle onnea kämpästä, mahtava juttu!! ja kyselit ehkä joskus oliko meille tulossa tyttö? ei saatu sukupuolta selville, mutta kätilö veikkasi tyttöä. :)

laurulle onnittelut ultrakuulumisista ja pieniminä: hyvältä kuulostaa ultrakuulumiset.

omaa: kiire kiire kiire.. Huoh. Masu on kasvanut kovasti parin päivän aikana ja törmään sen kanssa joka paikkaan. :LOL: Känkkis liikkuu kovasti, ihanaa :heart:

Siili & Känkkis 23+0 POKS
 
tää tulee nyt vähän masentuneena kertoilemaan myöskin neuvolakuulumisia... :ashamed:

eli:
viikot: 27+3 (23+2)
paino: reilu kilo viikossa!! (n. 600g/vko) ..turvotusta melko lailla.. :(
verenp: 117/76 (124/79)
hb: 110 (114) vaikka olen syönyt rautaa päivittäin!! :eek:
sf: 26,5 (26) viimeksi taisi olla joku mittausvirhe...
syke: n. 150 (n. 140)
liikkeet: ++ (++)
sokerit: kaikki arvot pielessä! :'(
kohdunkaula ja -suu: ok

eli nyt sitten viikko tarkkaa mittailua noista sokereista ja jos ei ruokavaliolla pysy kurissa niin sitten lähetettä ä-polille ja insuliinia... :ashamed: tosi masentavaa, vaikka jotenkin sen kyllä arvasinkin, että niissä jotain on pielessä. Hb kyllä ihmetyttää tosi paljon!!! nyt sitten tupla-annosta rautaa ja katotaan mitä se tekee hempalle ja vatsalle... :/ ei se kai noiden lukemien jälkeen oo ihme, jos nyt vähän väsyttää... :| höh.

27+3 :heart:
 
Sartsa83
Pieniminä Siellähän hyviä uutisia neuvolasta oli! Wau! Onnea!

Siili :LOL: :hug: :heart: Koitahan rauhottuakin välillä. Ja ihanaa kun känkkis on alkanu liikkua oikein urakalla ja masu on alkanu kasvaan. :heart:

bambina Voi ei! :( :hug: Pyllystä että sokerit ei ollukaan kunnossa. Hirmuisesti tsemppiä niiden kanssa ja toivon sydämeni pohjasta että kaikki vielä kääntyy parempaan suuntaan ja että rautakin nousis sieltä. Voi sua rakasta. :hug: :heart:

Omaa napaa: Tänään ollu ihan PYLLY päivä. Eka menin aamulla klo 10 Salsa mix tunnille, joka olikin Zumba tunti. Ekan viiden minsan jälkeen alko pistään mahaan niin lujaa että 15min kohdalla kun oli juomatauko piti poistua salista. :'( ..Sitten tulin kotiin masisteleen kun oisin halunnu olla siellä tunnilla mut en pystyny.. ja löysin täältä verottajalta saadun kirjeen, jossa luki mätkyjä monta sataa euroa. :'( Kun lähdin asiaa selvitteleen, niin sain tietää että siks tuli mätkyjä, kun olin itse merkinnyt tietoihini vääriä tietoja. :ashamed: Pienen pieni toivonkipiniä kuitenkin on, et matkakuluista sais jotain armoa noihin ja/tai koko summa menis +/- nollaksi. Eniten tässä nyt harmittaa se, ettei viimeisen verokortin tekoaikana tienyt tulojen oikeita nimityksiä (mitkä on etuuksia ja mitkä palkkatuloja) ja koska kukaan ei verotoimistossa neuvonut, kun asiasta kysyin, niin onnistuin laittaan väärät tiedot ja nyt saan siitä kärsiä. Tunnen itteni niin typeräks nyt jälkeenpäin. Sain vasta tän vuoden alussa tietää kun ihmettelin miks mun veroprossa on niin iso, et etuuksissa on eri veroprosentit ja koulutustuki on etuutta. En tosiaan tienny sitä aiemmin.

Ja yöt menee vaan huonommin ja huonommin.. jalkoja särkee ja lonkat paukkuu. Selkäsärky on jo joka päiväistä... mutta pähkis voi hyvin. :heart: Ja sehän se on tärkeintä. Ainakin potkuista päätellen. Tarvii jutella neuvolassa näistä olotiloista maanantaina.

24+1 :heart: :heart: :heart:
 

Yhteistyössä