sartsa sori, ei ollu mitenkään tarkoitus hermostuttaa...! mä en ite vaan jaksa keskustella enää mistään pakkauksista, kelasta, vakuutuksista, hankinnoista, synnytyksestä tms. ehkä mulla on nyt menossa se jendden mainitsema huonotuulisuuden kausi...
ja siis tottakai voit sitä pyytää, en niin sanonukaan. mä vaan yksinkertaisesti vihaan kaikkee kelaan liittyvää huonojen kokemusten vuoksi, ja mua vaan jotenkin ärsyttäis ajatus siitä, että sitä pakkausta jaetaan etukäteen, jos vanha ei ole loppunut ja sitä sitten muille vielä jaetaan. ei siis mitään henkilökohtaista! älä ota tätä sillee...! :ashamed: mulla on tosiaan ollu tosi huonot 4 päivää takana, ehkä siksikin tällainen purkaus kelan asioista, mutta oikeesti en voi sietää sitä laitosta! :kieh: mutta pyydä ihmeessä pakkausta, ja toivottavasti sen saat, ettei mene kaikki ihan hukkaan!
kun mulle on sillee ihan sama, enkä oo oikeen edes perehtynyt siihen sisältöön, ja varmaan sitten parempi niin...
bubunen juu, mä tiedän kanssa, että lomakausi alkaa sillon ja periaatteessa johtaja voisi sallia vaan olikos se jotain 30% lomista jätettäväksi ä-loman perään, eli mä voisin jäädä vieläkin aikaisemmin kun mitä olin johtajalle sanonut. mutta mä päätin, että jos se haluaa olla tollanen mulkv****, niin osaan sen sitten minäkin, eli en aikaile kyllä yhtään, jos tuntuu siltä että olisin sairasloman tarpeessa, jolloin myös ne 5 päivää, jotka pidän ennen ä-lomaa, siirtyvät sitten sinne loppuun, tai sinne millon haluun lomani sitten pitääkään. eli nyt loppuu munkin kärsivällisyys, koska se on suoltanu mulle sellasta sontaa tässä parin vuoden aikana, ja jos hyvin käy, se jää eläkkeelle ennen kun meen takas!!!
ja se kehtas vielä sanoo mulle, että "miten sä voit edes anoa lomaa siihen, kun sulla on eskari kesken? ne ovat tärkeimmät 5 päivää! missä on työn arvostus? en ole koko työurani aikana - 35 vuoteen - törmännyt tällaiseen asiaan!!!" voin sanoo, että nousi kyllä savu päästä, ja olisin voinu vääntää sen rillit solmuun! :kieh: :kieh: :headwall: joten en haluu enää mennä sen kanssa keskustelemaan, niin tyydyn tähän, ja tod.näk. oon sillon sitten saikulla, enkä häpeä sitä yhtään. prkl!!
kelan papereista joo, siis se kohta on mulle vielä vähän auki, että mitä liitän siihen kun haen viimesten 6 kk:n ajalta sitä rahaa... kun palkanmaksusta sanottiin, että varmaankin huhtikuusta taaksepäin, koska paperit pitää olla kelassa ennen toukokuun puoltaväliä, joten siihen mennessä en ole toukokuulta vielä palkkaa ehtinyt saada, joten siitä eivät voi todistusta kirjoittaa. mutta sekään ei ollut siellä ihan varma. ja kun mun paperit pitäisi mennä palkanlaskijalle, josta ne lähettävät ne sieltä kelaan, enkä tiedä vielä, että mitä ne siellä palkanmaksussa tekee, että mitä mun pitää olla tehny sitä ennen.
hitto sentään, kun mä olen niin ahdistunu tästä kaikesta!!!!!!! :'( tuntuu ettei mistään tule valmista, ja kotona tapellaan vaan miehen kanssa, ja meikä poraa joka päivä ja sit noi paperit, ja toi lomajuttu työnantajan kanssa ym. ym. ja sit mua nyt surettaa, jos jotenkin loukkasin
sartsa sua, kun ei ollut tarkoitus. on vaan ihan liikaa murhetta ja huolta ja ahdistusta, ja tuntuu etten selviä. ehkä nyt taas kun arki ja työrytmi palaa, niin kaikki taas muuttuu... nyt kun ollaan tosiaan vaan oltu täällä kotona ja yritetty saada kämppää kuntoon, niin se on sitten kiristäny hermoja, kun tuntuu ettei kamat mahdu mihinkään. en tiiä, ei tähän ole kai mitään yhtä selitystä.
bubunen toivotaan, että noi sun arvot oli vaan hetkellisesti jotenkin "sekaisin" ja kaikki jatkuu nyt hyvin. oot jo niin pitkällä, että uskalla vaan alkaa nauttimaan raskaudesta, sillä se on ohi ennen kun huomaatkaan. kuitenkin kaikista pahimmat viikot on jo takana, joten nyt vaan annat itselles luvan nauttia! :heart: hih, mä söin myös tossa äsken lettuja vaahterasiirapilla höystettynä!!
nam!! piti kyllä lähtee sen jälkeen pienelle lenkille, että maha laskeutuis kun tuli vähän ähky... :/
ehkä vois mennä kohta nukkumaan jo, jos tää onkin vaan kevätväsymystä... :|