Yhdyn kans "närästystiimiin", uutta mulle
Fiinaliina :lle ja muille tiedoksi (; Ollaan kohta seurusteltu miehen kanssa 5-vuotta (maaliskuussa), ja naimisissa ollaan oltu 1v5kk <3 Ja ollaan asusteltu jo vuosi omassa (=lue pankin
) rivitaloasunnossa. Itse valmistuin ammattiin 5/2011, eli ollaan molemmat työelämässä, mies on 4vuotta vanhempi eli hänellä työelämää jo parisen vuotta enemmän takana. Eli perheen perusteet ois valmiina ja pientä perheenlisäystä ootellaan <3 On se vaan niin ihana tunne kun mies sanoo olevansa valmis yrittämään vauvaa, voi että
(mitä nyt lähipiirissä tuntuu että kaikilla on ikä-/suhdekriisejä yms.)
Mutta tosiaan, annettiin pikkusormi ja nyt ollaan jo pitkälti kyynervarren kohdalla menossa näissä vauva haaveissa
Mulla on tullut tänään pariin otteeseen pyyhkiessä vähän ruskeahkoa vuotoa/limaa, joten ehkä ne kuukautiset tästä käynnistyy! Toisaalta olen iloinen, että tulisi ekat luomumenkat suht.normaaliin kiertoon (tänään joko kp.31. tai alkaa kp.1.), katsotaan nyt mihin suuntaan tää tästä menee.. Hiukan ollu kyl vatsa sekaisin ja kuvottava olo, ja nippailua "kohdun" tiennoilla, mutta uskosin että täti sieltä tulee...
Ja kaikille vielä tsemppiä, positiivista mieltä ja plussatuulia! Täällä on ainakin niin hienoon auringon paisteeseen saanut herätä parina päivänä että ulkoilemaan vain! Ehkä se liikunta ainakin hetkeksi piristää ja vie aatokset muualle