The Esikoisesta Haaveilevat VOL 14

Pakko sanoa sängyistä, ei oo juuri kokemusta Ikean huonekaluista, mutta sen uskallan sanoo että jos vaan kukkaro kestää ni umpipuista runkoa kannattaa harkita. Meille tuli syksyllä käyttöön umpikoivuinen Askon sänky, jonka miun vanhemmat on hankkinu 22 vuotta sitten. Eikä natise tai huoju. En usko että heti tarvii vaihtaa.

Mie tilailin Raskauskeijusta ovistestejä ja parit r-testit, ainaki jossain sitä kehuttiin et on edullinen. Päivässä tuli testit kotiin että nopeekin on. Testeistä en sit vielä tiiä :/

vaihdatko miranen miulle yk:t, vasta 4. menossa :)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Fiinaliina
Hmmm..onkohan jossain välissä joku päivittäny kaikille yhet yk:t lisää, koska mullaki oli tullu yks lisää (nyt siis vasta 10 yk pitkien kiertojen vuoksi) ja jotenki olin huomaavinani et muidenki yk:t oli kohonnu!?
 
Ihana uusi ketju :) Kiitos tästä!

Mahtavaa huomata että pari uutta plussannuttakin löytyy, onnea Miss Piggy & Buffy Jännityksellä odotan myös seuraavia plussia :)

Täällä odotellaan ovista, sunnuntai saattaisi olla the päivä. Itselläni kummia vaivoja ollut viimeaikoina. Olen yksi niistä onnekkaista joilla ei ole päänsärky ollut juuri koskaan riesana, mutta nyt viikon verran olen kärsinyt päivittäin vaihtelevista säryistä, jotka sai oikein megakliimaksinsa tänään töissä, järkyttävän vihlaisevan kivun jälkeen nautiskelin sellaisesta särystä että näköäkin heikotti, en pystynyt keskittymään muuhun kuin kipuun, joka onneksi viiden tunnin, 1g parasetamolin, lämpöisen kauratyynyn ja kahden tunnin unien jälkeen helpotti. Pään alueen kova ja yllättävästi ilmaantunut kipu pistää miettimään kaikenlaisia kauheuksia, vaikka tämäkin varmaan jotain lihasperäistä. Toinen vaiva sitten iki-ihana vti :) Toivotaan että helpottaa ennen ovista... ;) Tällainen epikriisi tällä kertaa, valittaja on puhunut! :D

Hyvää loppuviikkoa muruset!
 
Viimeksi muokattu:
Tänään taas menkkakipumaista jomotusta ja nippailua mahassa. Dpo 10 menossa nyt. Rinnat kipeät ja ne menkat, ei pitäis viel alkaa mut ei mulla oo näin aikasin ollu mahassa nippailuja ku menkat on alkaneet. En uskalla testata, nuo pari negatestiä pari päivää sitten vakuuttivat että ei tässä kierrossa tärpänny. Jos ei ens tiistaihin mennessä ole alkanu niin sit vois testata. Mut eiköhän sunnuntaina ala.
 
Miranenn kärsivällinen ja minä ei mahdu samaan lauseeseen :D Jos pitää etsimällä etsiä oireita niin tän viikon aikana on kans kertaa tullu yrjöt suuhun mut ei oo kyl mitään pahoinvointia ollut. Iskias muistuttelee olemassaolostaan. Viluttaa, tosin lämpö vain 36,7. Älkää kysykö mikä mulla on normi lämpö, en osaa sanoa? täytyy ehkä mitata joskus, seuraavien menkkojen aikana vaikka :) Rinnat kipeät, etenkin kun liivit ottaa pos niin jomottaa. Ja vatsaa nippailee.

No, kärsivällisesti odotan että menkat alkaa sunnuntaina, viimeistään maanantaina. jos ei tiistai aamuun mennessä ole alkanut niin sitte teen testin. Pyhästi lupaan ja vannon että en tee huomenna, enkä koko loppuviikon aikana yhtään testiä.
 
Piti sit mennä yöllä tekemään testi ja negaahan se näyttää. Dpo 10 ja dpo 11 välimaastoa siis :D Tosin mun röntgensilmät on nyt aamulla näkevinään tossa testissä jotakin mut mies kyllä sanoo et ei siinä mitään ole. Uskon siis miestä tässä asiassa. Teki mieli tehdä tänään aamulla testi mut en tehnyt.
 
Mä olen niin yrjöämispisteessä. mies antoi koirille sapuskat ja se haju mikä koiranruoasta tuli niin yök! Meil siis koirat ei syö kuivaa nappulaa vaan pakastettua ruokaa joka haisee ihan järkylle. Mut en mä nyt ennen oo siitä meinannu oksentaa.
 
Ihan mielettömästi onnea buffylle ja miss_piggylle plussista. Vähän myöhässä nyt tuli onnittelut. Täällä on ollut hiljaista. Vuoden vaihteessa oli muutto isompaan kämppään (eli paras niiden hoitojen tuottaa tulosta :)) ja tosiaan ensi viikolla olis aika lapsettomuuspolille, jolloin saan reseptit. Piti jo aikaisemmin saada, mutta uusi kierto alkoi kun heillä oli paikka kiinni niin ei onnistunut silloin. Noh, mutta ensi kuun alussa luultavasti sais sitten aloittaa pistokset :)

Myös muille hurjia plussapuhureita!!
 
Minä tilasin nyt tuolta halpatesti.fi:stä tuollaisen paketin ovistestejä, mukana tulee muutama r-testi. En tiedä noiden laadusta, mutta kun tarkoitus olis nyt vasta selvittää ylipäätään ovuloinko mä edes ollenkaan luomusti, nyt kun kierto on vähän lyhyempi kun aiemmin, gyne käski testaamaan epäillessään että ovulaatiota ei tapahdu mun edelleen pitkässä kierrossani, ja sitten varaamaan uuden ajan. Nyt kun oli pari melkein "normaalimittaista" (noh melkein 40 päivää, mutta parempi sekin kuin 100!) kiertoa, mä jo innostuin ja nyt oon ihan satavarma että kyllä mä normaalisti ovuloin :D Kyllä sitä helposti innostuu kun ensin on jo ihan epätoivoinen.

Ja hurrrjasti onnea plussanneille! :)
 
Viimeksi muokattu:
miss_piggy
Leonella: Elä hätäile, oli mullaki nega vielä dpo 10 ja oikeestaan vasta dpo 12 alkoi näkymään kunnolla, se dpo 11 oli semmonen haamujen haamu :)

Helpolta tää raskaus tuntuu jos jatkuu tätä rataa, jos en testejä tekis, niin en edes tietäis olevani raskaana :D Mulla ei oo mitään oireita edelleenkään mihinkään suuntaan. Tissit on toooooosi vähän arat mutta siinä se. Toivottavasti tää menee niinku mun äidillä, että ei oo mitään pahoinvointia vasta ku ihan loppumetreillä :)

miss_piggy ja mini-possu 6+2
 
  • Tykkää
Reactions: lullaby89

Yhteistyössä