Shalley mulla on vähän samantapainen ongelma kuin sulla, mulla ei ole syömishäiriötä varsinaisesti ollut mutta oon harrastanut koko lapsuus/nuoruusikäni kilpaurheilua, rasvaprosentti oli ihan olematon ja menkat tuli ekan kerran n.17v, sitten parin vuoden päästä seuraavaksi ja aina aika harvakseltaan... Edelleenkään ei oo säännöllinen kierto (vielä vuosi sitten lyhin kiertoni oli noin 80 päivää), oon aiemmin syönyt mm. clomeja ovulaation aikaansaamiseksi, mutta nyt on taukoa kaikista lääkkeistä ollut muutaman kuukauden ja mä olen kahtena viime kuukautena ovuloinut ihan luomusti ja kierto on muutaman kerran ollut suht normaali, alle 40 päivää! Tämän kerron lohduttaakseni sua, yhtäkkiä se kehon toiminta voikin muuttua tuolla lailla omituisesti, ihan ilman syytä (?) vaikka aiemmin olisi tuollaista ongelmaa ollut
Mutta jos ne kierrot koko ajan on pitkiä, käy ihmeessä lääkärissä, niin saat apua ongelmaan!
Ansku, toivotaan vastaukseksi sulle sitä jälkimmäistä
Ja Stellalle myös tervetuloa!
Mutta jos ne kierrot koko ajan on pitkiä, käy ihmeessä lääkärissä, niin saat apua ongelmaan!
Ansku, toivotaan vastaukseksi sulle sitä jälkimmäistä
Ja Stellalle myös tervetuloa!