Laitan tännekkin
Valemenkat vai valeraskaus?
Mitähän mieltä ootte tämmösestä asiasta: Mulla oli viime menkat ja ne kesti sen tavallisen 7 päivää, kp8 harrastettiin miehen kans suojaamatonta seksiä (muttakun ei sillon pitäny vie mitään olla...) ja kp9 tuntu et olis ollu ovulaatio. Kp19 alkoi mukamas menkat.
Muttakun nämä ''menkat'' on kestäny jo 11 päivää, ja se on semmosta pientä valuttamista. (mulla normaalit menkat on sellaiset, että istun kippurassa sohvan nurkassa ja vuodan ku seula). Ja tuota verta ei tule edes koko aikaa, yhes välis jo ehdin luulla et loppu, mutta ei, illalla alko taas.
Ja se miksi epäilen et olis mukamas raskaus, on se, että mulla on kummallisia juttuja meneillään. Ilmavaivat (mulla ei ikinä oo sellaisia, enkä oo mitää kummallista syönytkään), suu kuivaa koko ajan, mahaa turvottaa, närästää, ja mun partyliten tuoksukynttilänkin jouduin eräs päivä sammuttamaan kun otti haju niin nenään (ei aiemmin mitään ongelmaa), koko ajan sellainen olo et lämmöt koholla jnejnejne... MUTTA kun testi näytti tuolloin vuodon alussa negaa.
Osaisko joku viisaampi kertoa mulle, et mitä täällä oikein tapahtuu?