miranenn (ja olikohan joku muukin mulle kommentoinut teroihin liittyen..) mulle ei tosiaan niistä ole mitään ohjeistusta. Kun sillon ennen joulua kävin gynellä, niin valittelin niukkoja menkkoja ja ovulaation puutetta (kun en onnistunut sitä yhdessä kierrossa bongaamaan, vaikka kahdessa aiemmassa oli ollut ihan selvä). Jotenkin sen käynnin aikana oli sellanen olo että lääkäri pälätti koko käynnin ajan ja sit yhtäkkiä se olikin ohi ja mä seison käytävällä lasku kädessä. Kotona vasta tutkailin reseptiä, kun mähän olin olettanut tottakai että se olis jotain määrännyt tuota ovulaatioa auttamaan. Reseptissäkään ei lue mitään, millon noita pitäs ottaa:< siinä on vaan 1x14 fol, eli onko se nyt vaan 14 tabletin läpyskä sitten?? en vittu tajua. Ja nytkin nimenomaan yritin korostaa, että en huomaa ovulaatiota enkä saa sitä tikutettua, ja silti tämäkin lääkäri määräsi nuo primot. Olis se tarjonnut jotain ovulaatioonkin, mutta suositteli kuitenkin noita ensin. Eli... kyllä mä noi terot alotan kp15-24, turha yrittää oottaa mitään ovista, kun jossei sitä muutenkaan tapahdu. ja jos toi tosiaan on yks kuuri vaan, niin seuraavaan kiertoon primot sitten.
Ääh. olin sitten töissä, vaikka on vähän kuumeinen olo. Tai lähinnä tuntuu että oon lääketokkurassa:S jos vielä hetken yrittäs pysyä hereillä ja kattois Satuhäät..