Hei. Ajattelin tulla kertomaan kuulumisia tänne. Menkat ei ole vieläkään alkaneet...tänään menossa kp47. Minulla on ollut ovis ehkä viikonloppuna, koska maanantaina tein ovistestin ja oli aika tumma viiva, mutta ei kuitenkaan plussan tumma ja nyt ti ja ke viiva on vaalentunut. Joten saan odotella niitä menkkoja vielä kaksi viikkoa. Hienoa. Raskaaksi en ole voinut tulla, koska molemmat on vaan jotenkin ehkä menettänyt uskon tähän hommaan niin eipä peitto ole heilunut pitkään aikaan.
Lisäksi meillä piti olla se gyne miehen kanssa, jossa piti tehdä sotasuunnitelma, mutta soittivat mulle sillo ma aamulla: "lääkäri ei ole tänään paikalla, joten aikanne on joudutaan siirtämään 16.4"
Eipä ottanut päähän yhtään, eiku otti ihan järjettömästi aivoon. Nyt joutuu taas odottamaan 1,5kk että asiat selkenis. Nyt joudun odottamaan sen 1,5kk, jotta saan tietää miten huono tilanne mulla tuolla on. Kun kuukausi sitten piti olla ovis tuloillaan ja limis oli paska ja munikset tyhjät, joten odottelempa nyt vielä 1,5kk siihen että saisin taas tietää mitä tuolla tapahtuu vai tapahtuuko mitään.
Universumilla on tosissaan jotain minua vastaan.