Fireweed ja
miranenn, mä oon samanlainen hölmö että laskeskelen joka kuussa kaikki mahdolliset lasketut ajat yms ja millon olisin milläkin rv:lla.. Ja koska voisi kertoa kenellekin jne jne... Jossain välissä tuo laantui, kun aloin olla ihan epätoivoinen, mutta nyt on pieni toivonkipinä taas herännyt ja johan oon ehtinyt laskemaan kaikki mahdolliset asiat
Noita vaatteita tai tarvikkeita mä en uskalla hankkia, ja oon kieltänyt itseltäni kaikkien niiden katselunkin nyt, etten turhaan haaveilisi. Pari vuotta sitten kun vauvahaaveet heräilivät virkkasin vauvanpeiton, mutta kun ei sille tullut käyttöä niin annoin viime syksynä kummipojalle.
ja
miranenn onnittelut ovisplussasta, selkeä on kyllä!
Mullakin pitäis olla nyt dpo 7 tai 8 jos oon oikein tulkinnut itseäni. Lauantaina saan testata. Tissit on kyllä edelleen niin isot ja kipeät etten tajua mistä tämä johtuu. Tai no, "isot", mutta mulle isot
Ansku, tutulta kuulostaa tuo ahdistus ja tunteiden "vaihtelu", kun yrittää hillitä itseään innostumasta... Mutta jos edes vähän elättelee toivoa, niin on ehkä parempi olo, vai mitä?
Toi Arttu Wiskarin kappale mistä joku mainitsi... Mä kuulin sen ekan kerran niin itkin varmaan tunnin putkeen, ja mä en yleensä liikutu mistään. Erityisesti tuo alku, kuinka naapurista kaikuvat lasten äänet, ja "tällä puolen vuosi vuodelta kasvaa hiljaisuus ja kaipuu" oli niin kuin omasta elämästä. Nyt pitää vaihtaa kanavaa jos se tulee radiosta...