The Esikoisesta Haaveilevat VOL 14

Hyvän tumma viiva Miranenn =)
ON: En tässäkään kierrossa saanu ovistikkuihin plussaksi verrattavaa viivaa, lähti kyllä tummumaan ja oli tummimmillaan kp 22 mutta ei siis yhtä tumma kuin kontrolliviiva... ÄÄH!! Tarkoittaako tää nyt etten ovuloi ollenkaan kun en oo ikinä saanu oikeenlaista tulosta ovistesteihin???? Onnelliset on ne jotka tuntee kehossaan oviksen, itse en tunne mitään. Paitsi eikös tää kuulosta aika hyvältä kun just tolloin kp 22 mulla oli sellasta ihme vatsaviiltoja vasemmalla puolella ja sit eilen yht äkkiä oli noin tunnin verran koko vatsan alue poltteleva ja kipeä ja sit meni ohi?? Joka toinen päivä on tullut seksiä harrastettua, toivotaan että riittää jos ees ovuloin:headwall:
 
  • Tykkää
Reactions: miranenn
henrietta oon viime aikoina lukenu nii paljo noita ovisjuttuja, ni saattaa silti ovuloida vaik ei testiviiva olis täysin yhtä vahva tai vahvempi. Ja plussatestihän ei tarkoita sitä että munasolu irtoo. Ainoastaan verikoe tai ultra voi vahvistaa. Tai tietty se toine plussa ;)
 
miranenn Oon tänään käyny varmaan tunnin välein kattelees et onks täällä uutta juttua, en vaan osaa kommentoida oikein :D

Tänään dpo 7.. Tein viikonlopun aikana oikein suursiivouksen, kalusin kaapit läpi ja kierrättykseen & löytöeläintalolle lähtee 5 jätesäkillistä vaatteita, kenkiä, liinavaatteita yms. Nyt on kaappitilaa prkl :D Täällä paikallinen löytis ottaa vastaan myyntikuntoista kirppiskamaa, ja sit omaan käyttöön just kaikkia lakanoita ja pyyhkeitä joista sit tekevät siivousliinoja yms.
 
Viimeksi muokattu:
Fireweed haha :D Miun olis pitäny tänää siivota ja saaha jotai aikaiseks :D suunnitelmissa oli pyykin pesu ja lakanoitten vaihto, mut pah.. mitää saanu aikaseks. Päätäki särkee ja kohdun tienoilla hirveetä painontunnetta et ahistaa olla. Plääh. Itekin vast kävin mein vaatehuoneen läpi ja pari jätesäkillistä heitin vaatetta pois.
 
miranenn Samat huvit! Sen lisäks oon ihastellu vauvanvaatteita, äitiyspakkauksen sisältöä, äitiysvaatteita... :D Saahan sitä haaveilla, varsinkin kun siitä saa hyvän mielen. Ja kävin jo katsomassa että jos tämä olisi SE kierto, esikoinen olisi kaiketi skorpioni horoskoopiltaan :D Nämä on niitä paheita joita en kehtaa edes miehelle tunnustaa :D
 
Viimeksi muokattu:
Fireweed Täällä olis laskettu aika 25 marraskuuta :'D kamalaa, ei sais miettii näin paljon :D ihastelin eilen lastenvaatteita ku olin siskon kanssa ostoksilla. Voi ei tätä kuumetta :D pitäis nyt vaa ottaa ihan rauhallisesti. Puhuttiin miun vanhempien kanssa vaunuista ja sängyistä jajajaja :D äitikin iha innoissaan ku kerroin hyvät ultrakuulumiset :)
 
miranenn Me ei olla vielä muille hiiskuttu aikeistamme, mut käytännön jutuista ollaan miehen kanssa rupateltu iltojen iloksi tässä viime päivinä. Vaunuissa yms. "isommissa" ollaan päätetty että hankitaan mahdollisimman paljon käytettyinä, vaikka olisi ehkä varaa ostaa uutenakin suurin osa, mutta melko pitkän pennin saa maksaa noista. Pihejä kun ollaan :D Tai mies ainakin, itse olen vähän enemmän sellanen Hulda Huoleton raha-asioissa.
 
Fireweed Miulla on yks ystävä jonka poitsu on kohta kaksi vuotta ja hän on luvannu säilyttää ja myydä meille vaunut, pinnasängyn ja hoitopöydän :) Itekin mielelläni ostan käytettynä kun tiedän olevan kunnossa ja on hyvän näkösetkin :) Ainut mitkä välttämättä tahon ostaa uutena on turvakaukalo. Että varmasti tietää olevan ehjä :) On kyllä nykypäivänä niin karmeen kalliita kaikki..
 
miranenn No mut toihan on ihan huippujuttu, että saatte tuolla lailla hankittua, eipähän tarvi ostaa sikaa säkissä :) Toi turvakaukalon uutena hankkiminen kuulostaa kyllä järkevältä.

Plääh, aamulla taas töihin lähtö, kai se ois alettava nukkumaan kohta. Hyvää yötä! :)
 

THE ESIKOISESTA HAAVEILEVAT MA 4.3.2013



tuttikeiju...............22.................kp 93/28-35...................yk 11
Iia-Maria...................................kp 47/28-31....................yk 4
Lilja87...................26.................kp 44/30-44?.............TJOT/yk 6
Ansku-89.............23..................kp 43/31..........................yk 2
Taru81..................31..................kp 36/28..........................yk 3+1
*Stiina..................24...................kp 34/25..........................yk 10
mommytobe?........27.................kp 33/28-29....................yk 2



Milam...................26..................kp 28/?...............................yk 1
Fireweed..............23.................kp 27/27-30........................yk 4
Kali85...................28.................kp 26/30-34.......................yk 8
Henrietta-........... 26..................kp 25/34...........................yk 5
Fuksia...................27................kp 24/30-37.......................yk 3
Avianna.................25............... kp 22/27-100..................yk 8/2v
slallu.....................25................kp 20/31-41.......................yk 5



Meri__...................19................kp 19/28............................yk 4
Fiinaliina...............23.................kp 18/33............................yk 7
marjaana87...........25...............kp 18/30-32.....................yk 5
miranenn...............23................kp 15/?....................yk 15/yv 3
Miwwi....................22................kp 14/34-37....................yk 12
ralliruutu...............23.................kp 12/29.............................yk 6
Lullaby89..............23.................kp 10/31-36.......................yk 17



Alexandra89.........23.................kp 5/28-30........................yk 3



ODOTUKSEN ODOTTAJAT

Kali85..................DPO 11




HAAMUJENGI/RKTT


TAUSTALLA KUUMEILEE

kultsipallo
jjennaa-
miss_piggy
Leonella
Hydrangea
pantera
Enna_
maimai83
pilkesilmäkulmassa
Naapurin tyttö
Kaiku<3
Marpa
pienestäkii
tada
Hey
Laola
Ampparsson
jenninoora






PLUSSANNEET :heart::heart::heart:

Tästä pinosta plussanneet odotuspuolella:
Esikoishaaveista plussanneet


2012
Jeela 12.1.2012
Apina25 29.1.2012 yk 2
Chiba 09.02.2012 yv 2
Sanja 25.2.2012 yk 8 (km)
nellielli 27.2.2012 yk 10
fisukisu 1.3.2012 yk 2
Ampparsson 8.3.2012 yk 6 (km)
mirkkunen_ 26.3.2012 yk 2
Laola 6.4.2012 yk 3 (km)
yöperhonen- 19.4.2012
Tessu84 18.5.2012 yk 14/15
enni. 7.6.2012 yk 2
moulinrouge 11.6.2012 yk 2
Heidukka 18.6.2012 yk 7
Amore 20.6.2012 yk 3
lenkkari 29.6.2012 yk 10
Marpa 18.8.2012 yk 7 (km)
iitahoo 22.8.2012 yk 2
emppuli83 7.10.2012 yk 3(4)
Babyfever1 14.10.2012 yk 12
Naapurin tyttö 16.10.2012 yv 10 (km)
Piimis 17.10.2012 yk 4
Ninni_90 26.10.2012 yk 3
eläväinen 15.11.2012 yk 3
taru81 22.11.2012 yk 3 (tm)
ensimmäinen 24.11 yk 2
niiu 23.11 yk 4
Lemondrop 21.12. yk 1?
Dana 22.12 yk 17

2013
Kali85 2.1.13 yk 6 (km)
buffy 15.1.13 yk 9
Vilijonkka 25.1.2013 yk 10
Luna85 1.2.2013 yk 10
Miuyy 1.2.2013 yk 4
pecanpie 6.2.2013 yk 2
Sanja 16.2.2013


 
Viimeksi muokattu:
miranenn Kyllä tuo plussalta vaikuttaa! ;)

Henrietta- Millä ovistesteillä testaat? Mulla oli aluks vaikeuksia david-merkkisillä ovistesteillä, en saanu sitä tummumaan ollenkaan, mutta sitten vaihdoin preckcheck testeihin, ja niihin tuli aika selkee viiva, mutta ei silloinkaan oikeen yhtä vahva viiva kun kontrolliviiva ja mulla myös ovis on ollu vasta kp 22 paikkeilla. : / ootko testaillut kuinka pitkälle kierrossa? Olisko sulla kuvia testeistä?
 
Henrietta lohdutuksesti voin samaistua sinuun että en itsekään ole saanut tasavahvoja viivoja noihin ovistikkuihin jota ensimmäistä kertaa kokeilin tässä kierrossa, tosin alotin liian myöhään ja jätin tikuttamisen sitten keskenkin kun kierto JATKUUU ja jatkuu yhä.. :b Koen itsekin että "kehossa ei mitään tuntemuksia" ole, ja olen kanssa pohtinut ovuloinko ja voi kuinka saisin "selvät merkit", mutta näissä se itsetuntemus on taas eduksi ja kokemus tuo varmuutta...? Tosin tuli hymy huulille kun viestissäsi ensin sanoit ettet koe mitään tuntemuksia mutta sitten kuintekin oli niitä vatsan vihlaisuja :D Jepjep..

miranenn oon ihmetelly kans mihin kaikki innokkaat keskustelijat palstoilta on hävinnyt, eikös sunnuntai oo lepopäivä ja silloin ei oo muuta ku aikaaa kirjoitella :)
Mutta tuohon vauvan tarvikkeiden hankintaan niin kuulostaa aika hyvältä. Se onkin sitä ihanaa yhdessä haaveilua kullan kanssa kun voi katsella kuvastoista/internetistä pinnasänkyjä/sittereitä/hoitopöytiä jne.. ja suunnitella millaisen yhdessä haluaa sille ihanalle omalle vauvalle kun se joskus tulee <3

Itsellä vähän surkeet fiilikset, eilen koin krapulaa ja oli kauhee morkkis siitäkin, sitten on flunssa/pieli kuume päälläänsä, ahdistaa lähtee töihin, en usko että olisin vielä raskautunut kun kierto niin sekava ja pitkä, mutta samalla haluaisin useasti vaan tehdä r-testin ja joka kerta petyn kun ei kahta viivaa tulekaan (siksi yritän nyt hillitä itseäni testaamisen suhteen), ja toivon ainakin salaa kuitenkin että olisin raskaana vaikka en ehkä sitä myönnä kun on ristiriitaset fiilikset.

Sorry avautumisesta^^
 
Fireweed ja miranenn, mä oon samanlainen hölmö että laskeskelen joka kuussa kaikki mahdolliset lasketut ajat yms ja millon olisin milläkin rv:lla.. Ja koska voisi kertoa kenellekin jne jne... Jossain välissä tuo laantui, kun aloin olla ihan epätoivoinen, mutta nyt on pieni toivonkipinä taas herännyt ja johan oon ehtinyt laskemaan kaikki mahdolliset asiat :D
Noita vaatteita tai tarvikkeita mä en uskalla hankkia, ja oon kieltänyt itseltäni kaikkien niiden katselunkin nyt, etten turhaan haaveilisi. Pari vuotta sitten kun vauvahaaveet heräilivät virkkasin vauvanpeiton, mutta kun ei sille tullut käyttöä niin annoin viime syksynä kummipojalle.
ja miranenn onnittelut ovisplussasta, selkeä on kyllä!

Mullakin pitäis olla nyt dpo 7 tai 8 jos oon oikein tulkinnut itseäni. Lauantaina saan testata. Tissit on kyllä edelleen niin isot ja kipeät etten tajua mistä tämä johtuu. Tai no, "isot", mutta mulle isot :D

Ansku, tutulta kuulostaa tuo ahdistus ja tunteiden "vaihtelu", kun yrittää hillitä itseään innostumasta... Mutta jos edes vähän elättelee toivoa, niin on ehkä parempi olo, vai mitä? :)

Toi Arttu Wiskarin kappale mistä joku mainitsi... Mä kuulin sen ekan kerran niin itkin varmaan tunnin putkeen, ja mä en yleensä liikutu mistään. Erityisesti tuo alku, kuinka naapurista kaikuvat lasten äänet, ja "tällä puolen vuosi vuodelta kasvaa hiljaisuus ja kaipuu" oli niin kuin omasta elämästä. Nyt pitää vaihtaa kanavaa jos se tulee radiosta...
 
Tänne kuuluu semmoista, että nyt olis tänään ovis laskureitten mukaan. Tikutteluun en ole vielä ruvennut einkä meinaa alkaakkaan. Limoista päätellen ovis on käsillä ja tänään tehtiin pitkästä aikaa talletukset. On ollut sairastelua ym. tässä, niin saa nähä, että miten käy. Vissiin kuumeilu voi vaikuttaa simppojen laatuun...? No, joka tapauksessa, jännitystä riittää tässäkin kuussa! :) Voihan se kerrasta-paristakin tärpätä....
 
miss_piggy
Ite kirjottelisin tänne enemmänki mutta ku oon töissä ja koulussa ni ei oikein ehi :D
Ite olisin saanu ilmatteeks syöttötuolin, vaatteita, kantokopan ym..mutta enpäs sitten nyt niitä otakaan kun en kerran enää oo raskaanakaan :(

Ja tuo Arttu Wiskarin biisi...ihan niinku mun elämästä..Meidän alakerrassa asuu nimittäin nuori pari jolla on marraskuussa syntynyt vauva, ja muutenki jotenki aika tunteita herättävä biisin näin keskenmenon jälkeen..
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ansku, Avianna, marjaana ja miss_piggy on kyllä kiva haaveilla noista tavaroista vauvalle.. kotiin ei olla kyllä mitään ostettu.. luulen että miun pää sekois jos ne täällä pyöris ilman toivottua tulosta.. :/ tää nyt on eka kierto tän koko yrityksen aikana kun follikkelit kasvaa.. ja kun miettii sitä että ruvettiin yrittämään jo 2010 kesällä, niin meille vois olla jo parikin lasta jos olis heti tärpänny. Huoh.. takana pelkkiä pitkiä kiertoja ja negatestejä.. kuitenki aina jostai se toivo on noussu ja jaksanu jatkaa..



Omaa napaa.. Varmaan tänään tai huomenna on ovis jos on tullakseen, tosiaan viivat testissä oli lupaavat. Vai oisko se ollu jo. Aamulla ei ainakaa ollu lämmöt vielä noussu.. Onko se aina 24-36 h testistä, jos puhkeaa ees? Nippailuja ei enää oo tänää niin paljon ollu. Eilen koko alavatsassa oli hirveetä paineen tunnetta ja nippailujakin oli.. nyt sit taas ei oo just mitää. Testitkin loppu ni ei voi kattoo mitä se sanois.ja mites noi limat? Tosi vähän ollu sitä venyvää. Mut muuten ihan tosi paljon valkkaria.. vittu ku tän homman pitää olla tällästä tähtitieteilyä..

Eilen oli superpupuilut. Kunnon esilämmittelyt ja lopuks tyyny perseen alle. Tulee iha alkuajat mielee :D
 
Viimeksi muokattu:
miss_piggy
miranenn: Sulla on ainaki kaikki keinot käytössä :D Minä en oo ikään noita lämpöjä oppinu mittailemaan, kunhan vaan oon koittanu tikutella. Nyt onki tikkuja kohta lähemmäs 100 kpl ku tilasin sieltä ebaysta ison lastin ovistestejä :)
 
misspiggy oon nyt kaks kiertoo heti aamulla mitannu suusta lämmön ennen ylösnousua. Hyvi on pysyny tasasena. Tietty eihä niihinkää aina voi luottaa. ainaku pitäis mitata täsmällee samaa aikaa ja samasta kohasta. Noohh.. kyl se raskaus alkaa ilman niitä lämpöjen mittauksiakin jos on alkaakseen :D
 
Aiasta kolmanteen.. oon kyllä huomannu jo nyt eron itessäni ku alotin ne kilpirauhaslääkkeet! Normaalisti saatan nukkua yhteenki asti ja oon iha puol kuollu. Nyt oon ruvennu heräilee enne kymmentäki pyörittää peukaloita et mitä sitä oikei tekis. Ja oon paljon iloisempikin :) voihan tää tietty olla jotai kuviteltuakin :D
 
  • Tykkää
Reactions: lullaby89

Yhteistyössä