ON tänään aika sinne ultraan, ja aika varma olen että ei näy tapahtuvan mitään... kiukuttaa... mutta siis, tässä olisi teille hienovaraista luettavaa jonka pistin suoraan Herra Niinistölle xD
Hyvä herra presidentti!
ajattelin nuorena naisena ottaa itseäni niskasta kiinni ja kirjoittaa ihan henkilökohtaisesti teille. En tiedä kuuluuko kyseinen asia teille vai suoraan eduskuntaan, mutta ajattelin että kun tämän ihanan suomen maamme asioita ajat, niin voin kai tätäkin kautta laittaa sanan kiertämään.
Viimeaikoina olen lukenut iltalehden otsikoista miten raiskauksista rangaistaan hyvin pienellä rangaistuksella, miten poliisille niskoittelusta saadaan suurempi tuomio kuin esimerkiksi lapsen pahoinpitelystä tai raiskauksesta. Onko Suomen laki tai oikeastaan valtio menossa näin huonoon suuntaan?
olen vasta nuori aikuinen eikä minun päänsärkyyni pitäisi kuulua asiat, joita teidän KUULUISI hoitaa paremmin!
Hyvänä esimerkkinä otan tähän kun tuttavani puolusti itseään ja vaimoaan mieheltä pahoinpitelyn uhrina, ja hänet tuomittiin MURHASTA!!!! elinkautiseen vankeuteen! Jatkuvasti voivotellaan miten suomessa rikollisuus lisääntyy tai miten suomen asiat ovat ihan päin helvettiä. No totta kai ne ovat kun maahanmuuttajat sallitaan ja heille tyrkytetään rahaa joka kolosta jotta pärjäisivät! missä työttömän suomalaisen tuet ovat? niitä ei heru kun tulot ylittävät kelan budjetin muutamalla kympillä. Äitiyspäivärahakin on mitäänsanomattoman pieni, ja aika, jolloin äiti saisi olla kotona pienen lapsensa kanssa ei käy päinsä kun varat eivät riitä!!
asiani hyppivät nyt laidasta laitaan, mutta olen oikeasti niin sanoin kuvaamattoman vihainen tähän toimintaan etten osaa paremmin asioita sanoiksi pukea!
kehitysvammaiselta äidiltä viedään lapsi, sillä lievästi vammainen äiti ei osaa hoitaa lastaan oikein. Tämä ja muut asiat mitä tässä paskavaltiossa tapahtuvat koskettavat niin minua kuin muitakin suomalaisia!
minulla ei ole maahanmuuttajia vastaan yhtikäs mitään, mutta on se aika tajuttoman väärin jos heidän kelasta ja muualta saamansa tuet ylittävät normaalin suomalaisen palkan!
sairaaloista loppuvat vuodepaikat ja vielä mietitään hyväksytäänkö eutanasia?!?
Hyvä se on siellä eduskunnassa liehua ja leijua kun vuositulot yltävät jo melkein miljooniin. Perussuomalaisella ei ole välttämättä varaa edes ostaa leipää ja vielä mietitään että minne turhaan sitä rahaa voisi laittaa! Itselläni ei taloudellinen tilanne ole mikään paras, mutta se ei merkitse minulle mitään, minulla on perhe, oma koti ja hyvä mies..
Normaali ja raitis työssäkäyvä mies ei saa asuntoa valtiolta, sillä maahanmuuttajat ovat etusijalla! nyt herää kysymys.. MITÄ HELVETTIÄ!?! ystäväni soitti vvo:lle ja pyysi saada uutta asuntoa pienen lapsen kanssa kun entinen sisältää luultavasti hometta niin vastaus oli tämä: meillä kun on noita maahanmuuttaja perheitä enemmän jonossa
se pieneninkin arvostus mitä minulla on maatani kohtaan, laskee jatkuvasti nollaa kohden. Uskon että asiat yritetään hoitaa parhain päin ja toivonkin niin. Minun ei tarvitse olla julkisuuden henkilö saatika monimiljonääri saadakseni ääneni kuuluviin. Jos tämä on ainoa keino, teen sen
Ylpeänä voin sanoa että olen asian eteen tehnyt jotakin.!!
viimeisenä sanana pyydän JOKAISTA suomalaista asiaa ajavaa henkilöä ottamaan pään pois perseestä (anteeksi sanamuotoni) ja avartamaan katseensa tätä maata ja sen hyvinvointia kohden!!
terveisin: ihminen, jonka elämä voisi olla parempi!