hempu-kulta :heart: Toivotaan, että haikara nyt tulee kunhan saat sen piikkimaton käsiisi.
Ja toivottavasti piikkimatto rentouttaa, odottelen sitten sitä raporttia sun kokemuksista.
Hmm.. Mitäs kun mä treenaan maailman vahvin nainen -kisaan, niin pitääkö mun nyt lopettaa se traktoreiden kiskominen sun muu?
Kiitos kysymästä, vointi on melko hyvä. Välillä etoo ja toisinaan oksettaa ihan kunnolla, väsyttää ja masua nippailee. Mutta noi kuuluu asiaan ja oon vaan onnellinen kaikista oireista.
Tsemppiä oviksen tikutteluun, pidän peukkuja että tärppää.
Pikkusiili kiittää ja lähettää pienenpieniä plussapuhureita sulle! :heart: (Se haluaisi lähettää isoja, mut ei se jaksa kun se on niin pieni
) Multa paljon paljon haleja sulle, sellaisia kunnon rutistuksia. Oot ihana! :heart:
Koskas sä kuuletkaan siitä uudesta työpaikasta? Jännää!
LauraAnnika tervetuloa sitten tuonne odotuspuolelle, kun tuntuu siltä.
Sartsa Oot varmaan ihan oikeessa, ota vaan varman päälle ja välttele kantamista sun muuta. Ja vielä muistutan, että älä stressaa ja pohdi liikaa! :heart:
HH tsemppiä sulle! Ei se raskaus aina oireile, joten edelleen: älä heitä kirvestä kaivoon vaikkei oireita olekaan. Ja jos päädytte hoitoihin, niin ainakaan ei tarvitse enää yksin asioita murehia vaan teitä autetaan saamaan se oma ihana pikkuinen.
Toi, että on rankkaa katsoa sivusta toisen odotusta.. Se on niin tosi tuttua. Ja ei siitä oikeastaan tarttis tuntea häpeää, se on ihan normaalia. Voimia. :heart:
milean plussaplussaplussapuhureita!!
Manuliina, kuten HH:lle kirjoitin niin se "katkeruus" toisen odotusta kohtaan on tosi tuttua, onneksi täällä voi purkaa oloaan. Mulla oli ihan sama juttu, kun tutut synnytti niin asia ei enää tuntunut niin pahalta, se iso maha ja kaikki odotushässäkkä oli kamalinta. Voimia ja plussatuulia. :heart:
oola ONNEA! :flower: Ja tervetuloa odotuspuolelle.
Kyllä täällä näitä plussia nyt tulee.
Voi kun tulis kaikille muillekin!
Lavelynille tervetuloa, oot tullut oikeaan paikkaan. Täällä on mahtavaa porukkaa!
Mä en noista luteaalivaiheista sun muista osaa sanoa, itsellä kun oli oikeastaan melkein plussaan saakka kroppa ja kierrot ihan sekaisin. Mutta varmaan on tuon kierukan jälkimaininkeja, koska ikävä kyllä melkein kaikki ehkäisytavat sekoittaa kroppan toimintaa vielä tovin ehkäisyn lopettamisen jälkeenkin. :/ Plussatuulia.
Taffo ja
neulanen, toivottavasti tärppäsi kummallakin, pidän peukkuja! :heart: Ja oikein paljon tsemppiä, noi piinaviikot on ne kamalimmat.. Yrittäkää keksiä oikein paljon muuta tekemistä niin saatte ajatukset pois vauva-asiasta. Ja neulaselle ihanaa häämatkaa. :heart:
Jempula, harmi että on ollut kinaa miehen kanssa, mutta hyvä ettet ole ehtinyt vauva-asiaa jatkuvasti murehtia. :hug: Hyvää uutta vuotta sullekin!
Sinirusko Tervetuloa "takaisin" kirjoittelemaan. Pahoittelut simppanestetuloksesta :hug:, toivotaan, ettei asiat ole niin huonosti kuin ehkä pelkäät. Ja toivottavasti hoidot tuottavat sitten pian tulosta kun on niiden aika. :heart: Selaa tosiaan muutama sivu taaksepäin, siellä
taffo ja opaali pohtivat samoja asioita.
ambrosine, ootko normaalisti saanut ovistikkuun plussan? mulla nuo ovisoireet saattoivat alkaa jo kolmisen päivää ennen kuin ovistikkuun tuli minkäänlaista haaleetakaan testiviivaa ja sitten haaleita viivoja oli kolmekin päivää ennen selkeetä plussaa. Ovis voi siis ehkä olla vasta tulossa? Mutta toivotaan että tärppää! :hug:
HH Voi sun kanssa! En tiedä voiko näin sanoa, mutta otan osaa että siskosi on raskaana! Ei varmasti tule olemaan helppoa sulle jos et itse nyt tule raskaaksi. :/ Oikein hurjan paljon voimahaleja sulle! Mulla oli ennen plussaamista ihan sama fiilis, että jos vielä yksi plussauutinen omasta lähipiiristä niin hajoan. Jaksamisia! :heart: Ja kyllä sä sen pienen vielä saat!
bubunen :hug: onko isäsi tilassa tapahtunut muutosta?