~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3

Siili rakas!!! Varovaisesti onnittelen sua sydämeni pohjasta, ja uskon että sinä (ja me) nähdään ihan oikein siellä punainen viiva!!! :heart: :heart: :heart: :flower: Ja sulla oli hyvä suunnitelma jatkotestauksista. Pidän peukut ja varpaat ja kaikki ulokkeet pystyssä sun puolesta :D

Siili vielä... Kysymykseesi; askartelen tällä hetkellä joulukortteja, sen jälkeen ajattelin jatkaa ystävien lapsille lorupusseja joululahjaksi. Oli stressin lievittämiseksi pakko kehittää joku ajatusten kurissa pitäjä, kun liikuntakaan niissä muodoissa mitä mä sitä nykyisin pystyn harrastamaan ei oikein auta. Mut askartelu toimii! :D

Isot halit siiliseni ja oon vieläkin ihan fiiliksissä sun uutisista! Varovaisesti, mutta silti... :heart: :heart:

bubunen kiitos sullekin onnitteluista! :heart: Et arvaa kuinka täpinöissäni olen! Mies ei usko tulosta positiiviseksi, se on kyllä niin rauhallinen kaveri että.. Mutta hyvin täydentää tällaista drama queenia. :LOL:

Oo, lorupusseja joululahjaksi, kuulostaa ihanalta!! :heart: :heart: Mukavia askarteluhetkiä!

Ohoh! Täällähän on ollut ahkeraa keskustelua koko viikonlopun!

Siili varovaiset onnittelut täältäkin!! Hyvältä kuitenkin näyttää, ehkäpä tulos on parin päivän päästä vieläkin selkeämpi!

ON: Mies lähti juuri. Näemme taas sitten perjantaina. Huoh, kyllä tämä erillään asuminen käy välillä voimille! Onneksi kuitenkin alkoi just tuntuun oviskivut.. Ehkäpä siis on ajoitus voinut osua kohdalleen! :) No sen näkee sitten joulun jälkeen! Juuri ennen uutta vuotta pitäisi seuraavien kuukautisten alkaa. Saapahan sitten tiedon ennen uuden vuoden juhlia ollako vesilinjalla vai ei. :LOL:

+++++tuulia kaikille ja :hug:!!

Siili, siili, siili! Onnea (varovaisesti)! Toivottavasti vahvistuu ja näet tiistaina kunnon viivat. Sartsa kaipaileekin jo seuraa, joten mene sä sinne ensin - me muut tullaan sitten perässä.

Hempu / Sartsa - ottakaa te hoiviinne myös mun täti. Se alkaa ottaa ihan kunnolla aivoon. Voin tarvittaessa maksaakin vähän jotain sen kiinniotosta. Vähän niin kuin löytöpalkkio.

(.) Kuvitellut oireet: Valkkaria vaik pitäisi olla kuiva kausi, itkettää mm. kun telkkarissa kerrottiin sankarikoirista, aivastuttaa, nenä tukossa aamuisin. Mut noi oireethan on ihan kuviteltuja. Eikä siitä oviksesta ole vielä edes viikkoa. :D

Siili, jos ehdit jo valmistaa niitä jäitä sun hattuun, niin voi laittaa tänne tulemaan. Tai sitten kannan pari ämpärillistä vettä ulos ja eiköhän aamulla saada tarpeeksi jäitä hattuun. On tästä pakkasesta jotain hyötyä tässä projektissakin. :LOL:

oola :hug: :hug: voi sinua. :hug: :hug: Tsemppiä sulle kovasti! voin kuvitella, ettei oo mitään herkkua kun mies asuu toisella paikkakunnalla.. Muistan kun oma mies oli vuosia sitten armeijassa n. 150 km päässä, se oli kamalaa! mutta siinä ainakin tiesi, että se kestää vain 9 kk. Toivottavasti ajoitus tosiaan osui oikeaan, nyt vaan malttia ja peukut + varpaat pystyyn.. :heart:

opaali
:heart: :heart: *lähettää ison saavillisen jääpaloja* Toivottavasti oireet on oikeita eikä kroppa/mieli tee temppuja.

manuliina :wave: Tervetuloa ja plussaonnea!

JOS toi mun testi nyt vahvenee plussaksi niin kivahan tuonne odotus-puolelle on sartsaa mennä häiriköimään. :p Sitten vaan tuutte kaikki muutkin mahdollisimman pian sinne. :heart: Ja teen myös sartsat ja jään teitä tsemppaamaan kunnes ootte kaikki myös siellä odotuspuolella. Mutta ei nuolaista ennen kuin tipahtaa, en vielä ihan uskalla uskoa tuota plussaksi.

Yritän huomenna pysyä täältä pois, oon taas viettänyt viikonloppuna uskomattomasti aikaa! :O Mutta mukavaa viikon alkua teille kaikille mussukoille ja plussatuulia. +++++++++++++

kovasti onnea siili H ja vauvahaaveita!!! :heart:

on: nyt on pitkästä aikaa taas omat tuntemukset sellasia, et toiveet on korkealla...ja alas tullaan myös sitten kovaa :LOL: no, ei oikeastaan muuta ole ollut kuin alavatsan nippailua... mut näköjään riittää mulle ja mun toiveille =) no, jos tädit on tullakseen niin tämän vkon lopulla sitten ehkä...

Siili olen käynyt täällä melkein joka päivä lukemassa, miten teidän projekti etenee ja nyt aamun hormoonimyrkyissäni silmät kyynelissä katsoin ton sun testituloksen. (Nykyään itku tulee ihan pienimmästäkin). Kyllä siinä viiva näkyy ja jos tosiaan muutaman päivän maltat odottaa, niin cb antaa sitten varman vastauksen :) Onnea niiiin paljon!! Satakiloa tarrasukkia matkaan :flower: Ja lämpimästi tervetuloa odotuspuolelle, olen sua jo sinne odottanutkin, vaikkei ihan saman kuun pinoon ehtinytkään!

vauvahaaveita Oijoi! Kyllä se plussalta näyttää, onnea oikein paljon! :hug: :heart: :heart: :heart: Tää joulunalus on näköjään hyvää aikaa kun plussia tulee näin paljon!

Omaa napaa: Tätiä ei edelleenkään, mutta eillispäivästä lähtien olen "tuntenut" kohdun.

Sartsa83
Opaali Me otamme. Kiitos. :D ... täällä se on kiikissä! :LOL: :hug: :heart:

Taffo Pahoittelut kakkatädistä. :( ÄRH! mikä ämmä!!! :'( :hug:

Manuliina Tsemppiä oviksen bongailuun! :)

milean Tsempitykset sinne.. joskos se täti jättäis kokonaan tulematta ja pienen pieni vaavi ois masussa. :heart:

Heippa kaikki rakkaat :heart: Kauheesti tullu tekstiä taas jo pelkän sunnuntain aikana, pintapuolisesti lukasin läpi :)

siili kyllä siinä haalea viiva näkyy olevan selvästi, paljon paljon varovaisia onnitteluja tässä vaiheessa :heart:

vauvahaaveita myöskin varovaisia onnitteluja sinullekkii :heart:

Manuliina tervetuloa joukkoon :heart:

taffo isot pahoittelut tätistä :hug:

milean Toivotaan parasta :heart: :heart:

sartsa Vieläkö sinuu muuten sattuu mahaan pupuillessa? Tuli mieleen :D Paljon haleja raksutin :heart: :heart:

ON: En miä usko, et olisin raskaana.. Ei edes rinnat ole kipeät.. :( Ainut mikä vaivaa on tajuttoman kovalla oleva vatsa ja tänä aamuna taas pupuillessa tuntuva kipu.. Mut ei mitään muuta :(

Plussatuulia paljon muille! Miä lähden tästä töihin päin taas..

Sartsa83
Hempu Ei olla pupuiltu mut mahaan koskee ilman pupuilemattakin.. ihan ku menkat tekis koko ajan tuloaan. Ärsyttävää. Vois kyllä jäädä jo kivut pois... mutta ... kuuluu alkuraskauteen.. toisilla sattuu koko ensimmäisen kolmanneksen.. että ei tää paha ole, mut ei tätä kellekään toivois.. kipua siis. Ja hani: ei välttämättä tissit ole heti kipeät. Mullakin vaan normisti nii isot että ne kipeytyi heti. :D ... joutu eilen käydä ostaa parit uudet ISOMMAT rintsikat. :D .. hyppäs suoraa D:stä G:hen. :LOL:

kp1 jo nyt. Näin yöllä unta tuhrusta paperilla (ainakin uskon että oli unta :D ) ja nyt täti tulikin jo.
Kiertojen heittely johtuu tuosta pco:sta, eli toi 30 ei ole vakituinen.. katsellaan taas koska täti tulee seuraavan kerran.. toki oishan se kiva jos ei tuliskaan ;)

Hienoa lukea että toisilla plussatuulet puhaltaneet kohdilleen! Hienoa!

Voi apua sartsa :D Jos ei ennestään ollu niskakipuja niin muutaman kuukauden päästä varmati on :D Ootan oikee mielenkiinnolla millasiks nää mun nahkarukkaset tulee sitte :D Niih, no en miä tiiä, kai jotain pitäs tuntua kun ovulaatiosta on jo viikko, jos raskaana olis? ÄÄÄÄÄÄRGH!! Eli en siis ole.. Noh, kyllä ne sun kipuilut varmasti pian laantuu :) Odotas kun pikkunen alkaa potkii vatsalaukkua ja virtsarakkoa sitte :D

Avokin sisko valitteli tossa yks päivä, että voi kun hän pääsis jo omiin mittoihinsa kun nilkatkin turpoo.. Sapetti.. Onneks en sanonu mitään peruuttamatonta.. :LOL: Meillä kävi äsken jotain koulupoikia laulamassa mummojen kanssa, miä täällä repeilin ja hihittelin menemään.. :D Oli se vaan sen kuulosta, sulosia poikia kyllä olivat :)

Yhteistyössä