bubunen toivottavasti jäät pysyy hatussa, tsemppiä! :heart:
Itsellä ne jäät on sulanut pois jo pitkä aika sitten ja nyt meno on ihan pähkähullua. En pysty hetkeäkään olla ajattelematta että oonko raskaana vai en, kuulostelen vaan oireita jatkuvasti. :/ Ja hetken aikaa oon aina varma että oon raskaana, sit taas masennun ja oon ihan varma etten oo. :headwall: :headwall: Nyt tarttis kunnon satsin niitä jäitä - ja oikein ison hatun että ne kaikki mahtuis sinne.
Tulee aika piinaavat 10 pvää, jos en saa ajatuksia pois tästä asiasta.. Ja tulee aika iso pettymys kun täti sitten saapuu - tai vielä pahempaa: ei saavu, mut silti testistä tulee nega. Uskomatonta miten elämä voikin pyöriä näin paljon oman navan ympärillä!!
Ehkä mä alan nyt miettiä kaikkia maailman isoja, pahoja asioita, jos vaikka oma ongelma ei tuntuisikaan niin pahalta.
Tai yritän tota
sartsan taktiikkaa: "ihan sama. ei kiinnosta. tulee ku tulee."
Ja komppaan bubusta, ihanaa että sartsukka jaksaa hengata vielä täällä meidän kanssa. Kiitos siitä
sartsa! :heart: :heart:
Voi
taffo!! :hug: :hug: :hug: Jaksamisia! :heart:
Tiuvi, voi sua ressua!
Mites me nyt saadaan sun mieliala nostettua.. *miettii, miettii, miettii..* No, ainakin saat oikein monta lohdutus :hug: :hug: :hug: . Toi on kyllä niin tuttu tunne monesta kierrosta, mutta en ole keksinyt siihen oikein mitään keinoa.. Mä oon välillä yrittänyt ottaa jotain projekteja, joihin suuntaan kaiken energiani (esim. uusien verhojen ompelu, joululeipominen, askartelu..), oisko sulla mahdollisuus aloittaa joku sellainen projekti? Mä haaveilen, että saisin aikaiseksi osallistua johonkin hyväntekeväisyysprojektiin alkuvuodesta. Sais ajatukset pois vauvasta ja omasta navasta + auttais samalla apua tarvitsevia..
Mutta tiuvi, tsemppiä hirveästi. Kyllä säkin sen vauvan vielä saat! :heart:
Milean, :hug: Sulla on vielä ihan hyvät mahdollisuudet saada se plussa! Mulla oli ovis 1.12., pupuiltiin siinä muutamana päivänä.. Ja mä teen testin vasta 22. tai 23.12., jos sille on tarvetta. Okei, meil on eri pituiset kierrot, mutta niinkuin
bubunen eilen kirjoitteli niin raskaus etenee aina samassa aikataulussa. Eli sulla voi tulla ihan hyvin vielä plussa! Maltat vaan vielä hetken aikaa odotella ennen uutta testiä.. (tää oli nyt vähän epäselvästi kirjoitettu, mut toivottavasti ymmärrät mun pointin..) TSEMPPIÄ!! :heart: :heart:
ON: Ei okseta tms. Aamulämpö oli 36,7. Mies sanoi, että tänään ei saa itkeä ja kiukutella samalla lailla kun eilen. Mä olin eilen ihan outo. :ashamed: