neulanen, onnea onnea menkkojen johdosta!
mä muuten ostin itselleni piccolo-pullon kuoharia, kun tuli ekat luomumenkat, sen verran "hienolta" se tuntui.
eli toivottavasti noin kuukauden päästä oot alkon jonossa kuoharin kanssa. tai vielä parempaa.. vessassa raskaustestin ja kahden viivan kanssa. :heart: tsemppiä masennuksen selättämiseen. :heart: (ja pahoittelut kun multa ei irtoo mitään yhtä kaunista sanottavaa niin kuin noilta toisilta, mut ne onkin ihania
)
sartsa :hug: :hug: :hug: :heart: Sikapiikistä on kovin monenlaista tietoa.. :/ Mähän taisin tuon taudin jo sairastaa, mut jos en olis sairastanut ja oisin raskaana niin... en tiiä mitä tekisin! En ehkä kuitenkaan ottais, vaikka kovasti siihen vissiin painostetaan. Kun epidemiahan on jo talttumaan päin ja tuskin se toinen aalto tulee niin voimakkaana kuin on peloteltu, ei tää eka aaltokaan ollut niin paha.. *koputtaa puuta* Tsemppiä päätöksentekoon, teet varmasti oikean päätöksen (kumpi se sitten onkaan). :hug:
terp, sullakin on kohta jännät paikat?! onko mitään oireita tms?
tähtynen :hug: toivottavasti nuo ei ole menkat! alkuraskaudessahan voi olla sellaista menkkojen tapaista vuotoa, toivon kovasti että se ois sellaista. varmaan on ihan viisasta tehdä "varmistustesti" jos ei tuosta kovene vuoto. toivotaan että sieltä pärähtäis plussa!
milean :hug: :hug: :hug: :hug: voi olla että oot tehnyt liian aikaisin testin kuitenkin.. malttia tyttöseni, jos ei tätiä näy ens viikon loppupuolella niin testaile vielä. :heart:
taffo höpö höpö, sä et enää tätiä hetkeen nää!
hempu, voi kun sun oireet enteilis plussaa!! :heart: :heart:
bubunen :hug: :hug: :hug: oot ihana! :heart: :heart: :heart:
ON: aamulla ei siis oksentelua ja olin niiiin pettynyt. :/ nyt on vähän oksu olo kun paistetaan pipareita ja ne haisee mun nenään ihan liikaa. mut tää on taas tätä kuvittelua. *huokaus*
oon itkeskellyt koko päivän, vaikka inhoan itkemistä. se on vähän outoa, mut luulen että se johtuu vaan siitä etten oksentanut aamulla. mies on jostain syystä ihan varma että nyt on tärpännyt, mä taas on jo ihan luovuttanut ja ajattelen etten ikinä saa lapsia. inhoan mun kroppaa kun se aina huijaa, siis mikä se eilinen oksennuskin oikein oli?!
Eläinjuttuun vielä kommentoin, että meillä on kaksi kissaa ja ne on kyllä niiin ihania ettei oo tosikaan. :heart: Tykkään tosi paljon oikeastaan kaikenlaisista eläimistä, käärmeenkin olisin nuorempana halunnut mut nyt en ehkä enää.
Ja hei, mul onkin ollut gerbiili joka nukkui mun kainalossa!
Mukavaa illan jatkoa kaikille teille kultasille :heart:, mä lähden nyt ulkoiluttamaan lainakoiraa ja sit saunaan.. Aaah.