~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3

Siili H Oijoi, kuulostaapa hyvältä toi pahoinvointi! :D Tuo on niin tuttua että lueskelee aina vaan lisää ja lisää näistä asioista.. Mullahan on kanssa ollut semmoista ällötysoloa (tänään ei tosin), ei varsinaista pahoinvointia tosin vaan hieman lievempää. Toivottavasti se tarkottais meille kummallekkin sitten hyviä uutisia.

Ambrosine85 samaa toivon! Sitä listaa on niin kiva katsella ja ajatella että ehkä sitä itsekkin pääsee pian sinne.

vauvahaaveita moips! Mietinkin tuossa eilen että mitenkähän sulla menee, kun silloin viimeksi testailtiin samoihin aikoihin.

Taffo, mites siellä sujuu? :heart:

Omaa napaa sitten taas tarkemmin: Kävin ostamassa Clearbluen digitaalisen testin.. Huh kun ne on kalliita.. Mutta eipähän tarvi sitten arvailla haamuista.. Lupailee että osaisi kertoa tuloksen joillain jo 4 päivää ennen tätiä, mutta odottelen nyt rauhassa.. Jos täti vaikka ilmaantuisikin, niin voisi säästää tuon seuraavaan kiertoon. Pelkään kyllä että jos sen tekee niin se "Ei Raskaana"-teksti voi tuntua paljon pahemmalta kuin pelkkä yksi viiva tikussa.. :(

Tänään ei ole oikein ollut minkäänlaisia oireita (jos ei sellaiseksi lasketa sitä ettei tee mieli makeaa.. yleensä olen hirveä salmiakkisyöppö ja nyt ei tehnyt mieli ostaa).. Tiedä sitten onko se hyvä vai huono merkki. Tää mun kiertoni on aika vaihtelevainen, joten on _mahdollista_ että tädin pitäisikin tulla vasta vaikkapa ensi torstaina, varsinkin kun tuon oviksen paikkaa on niin vaikea sanoa tässä kierrossa. :headwall:

11.12.2oo9 Perjantai

Haaveileva85...............kp 94/26-33....................yk 8
neulainen.....................kp 88/?...........................yk 1
ShiruLi..........................kp 87/26.........................yk1
Louvre.........................kp 78/32-35....................yk 17
BabyBubble..................kp 74/??.........................yk 1
Celestial.......................kp 71/?...........................yk 1
pata-ässä.....................kp 67/28-30...................yk 4
murppa86....................kp 60/25.........................yk 53?

yöperhonen-................kp 53/28..........................yk 23
Cladoceran..................kp 51/39..........................yk 9

Siffis............................kp 46/30...........................yk 7

Jempula.......................kp 36/?.............................yk 4
Satiini-.........................kp 35/29-32......................yk 4
Windy...........................kp 33/28...........................yk 2
kilu09...........................kp 31/28-...........................yk 11
esperanzadora............kp 31/28-30?.....................yk 7
Siili H............................kp 30/?..............................yk 8
Sinirusko......................kp 30/28............................yk 14

HappyFeet...................kp 29/34............................yk 13
tähtynen......................kp 29/26-35......................yk 5
milean..........................kp 27/28-34?.....................yk 2
Taffo82.........................kp 26/26-28......................yk 4
vauvahaaveita.............kp 25/28............................yk 2
Ambrosine85................kp 25/30..........................yk 4
Hempu86la...................kp 22/25-34.....................yk 17
Miipeli...........................kp 20/27-36.....................yk 12
Elviir-a..........................kp 20/28-31.....................yk 10

terp.............................kp 19/26-30.....................yk 4
bubunen......................kp 19/?............................yk 1
Opaali78......................kp 18/26-30......................yk 9
Saana07......................kp 18/26-28......................yk 5
LauraAnnika................kp 16/(26-)30-37.............yk 12
oola.............................kp 13/28..............................yk 2

Raitakissa....................kp 8/28 - 30....................yk 4
kiharapää....................kp 8/28-35......................yk 26
anu84..........................kp 8/29-32...................yk 22
HH1979........................kp 7/27-28......................yk 4
EtanaLilli......................kp 7/31...........................yk 12
tiuvi.............................kp 2/25-39......................yk 6
Pikkis82.......................kp....................................yk
aamuhapan korppu.....kp....................................yk 12
lillukainen....................kp....................................yk 1

Plussanneet:
Niiskuneiti- 25.9.09
Susanna85 23.10.09
Hebbeliini 23.10.09
Pai80 3.11.09
bebek 8.11.09
mekkala 10.11.09
Bambina 12.11.09
Edda 21.11.09
Sartsa83 5.12.09

milean Oi, meillä on tuollanen 34kg valkosen paimenkoiran ja samojedin risteytys uros, Otos nimeltään :) Oikeen sählä veijari, 1,5vuotta on ikää ja pallit viety kaks viikkoa sitten :D Täti punaista ei toivota kylään vaikka kuinka olis joulun väri ja sukujuhla :D :heart:

HH Jep, meillä kanssa jos alkaa masistelee lapsen saantiin liittyen, niin sanotaan, että "kyllä siä vielä sen vauvan saat".. Voi mitä optimistisuutta todellakin ;) Mutta eivätpä he sitä lasta kannakkaan yheksää kuukautta ja sellasta samanlaista sidettä siihen muodosta.. Kyllä se lapsen saaminen on yks tärkeä osa naisellisuutta! :heart: Tsemppiä! No mutta, itket asian painamasta mieltä alkuillasta ja voit sitten loppuillan ottaa rennosti ja pitää hauskaa, paljon :hug: Oi, mullakin oli joskus kani :heart:

vauvahaaveita lämmintä joulun odotusta :heart: :hug:

siili kyllä miä uskon, että se on meidän kilttien palkinto kun saadaan lapsi tavallaan ns. just siihen oikeaan aikaan ja kierolla tavalla onni, että joudutaan näkemään vaivaa asian eteen, kypsytään samalla ja osataan vastaanottaa negatiivisia asioita ja jatkaa taas sitkeästi taistelua ja sitten päästään joku päivä kertomaan omalle lapsukaiselle, miten kovin toivottu lapsi hän on :heart: Usko pois, kohtalon oikkuja se, että ne einiinkiltit sikiää ensin ;) Voimia :heart: Jokainen voi kokea kovia, se vaan riippuu siitä, kuinka paljon ihminen kestää ja jaksaa kantaa asioita ja mitkä kokee koviksi :) No joo oon ihan samaa mieltä, mieluummin istun kotona kutomassa kun hengailen 15 ystävän kanssa ja yritän miettiä, et missä välissä ehdin niitä kaikkia näkemään :D Niin totta :heart: :heart: Ja voi sentään, voikun olis sulla raskauspahoinvointia :heart: :heart: Äläkä anna sen kropan huijata, huijaa sinä sitä ;)

ambro no kyllä mustakin alkaa tuntumaan, et jos ens syksynä viimeistään plussanneiden listalle pääsis, tuntuu joskus aika toivottomalta.. Joulunodotusta :heart:

milean odota varmuuden vuoks vielä muutama ylimääränen päivä lasketun tätipäivän jälkeen, niin pelaat varman päälle :heart: Toivon sulle niin kovasti sitä raskaana-tekstiä :heart: Miäkin huomasin tänään töissä, kun oli yhden mummon 90wee synttärit niin kakku ei maistunu ensinkään, pari lusikka ja piti pois pistää.. Kurkussakin on omituinen täyttävä tunne, en osaa kuvailla.. Ja vähän kipeäkin se on, että kai sitä flunssaa vois alkaa oikeesti odottamaan päälle.. Mutta kun en oikeen edes tiiä millon ovulaatio on ollu ja onko ollu, luulisin, että 5 päivää sitten vihlonnan perusteella ja sen jälkee ollu ajottaisia vihlasuja, niinkun ennenkin.. Toivotaan parasta, että plussaisit :heart:

taffo iiiiiik!!!!! *odottelee malttamattomana uutisia* :heart: :heart: :heart:

Pötzi-Möhkiäinen ja Turska alias Sartsa Haleja murunen :heart: mustakin on ihanaa, että oot täällä meidän seurana :heart: :heart:

Plussatuulia!!! :heart:

Sartsa83
Oi voi joi voi oi... iiiiiiks!!!! Hei Siili ja Taffo NYT on SE hetki. Kiitos! Tätä mä oon oottanu! ;) Sit ku tekin nii sitte alkaa pikku hiljaa loputki. ;) Näin mä uskon. Näin sen on MENTÄVÄ! :D :hug: :heart:

Siili Itepäs olet ihana. :heart: Mä vain koitan tukea ja tsempata teitä kaikkia. TE ootte saaneet mulle täällä aikaan niin hyvän mielen aina, että siksikään en uskalla täältä poistua minnekään. ;) Ja mä oon niin varma et tuo on nyt aamupahoinvointia. :heart: VOI SIILI!!!!!!!!!!!!!! :hug:

Taffo Kiitos. :heart: Hienoa silti kuulla että sun elämäs on nyt parempaa. Ei ole väliä mitä hetki sitten tai menneisyydessä on tapahtunut. Väliä on tällä hetkellä ja tulevaisuudella. Mä tunnen sydämessäni että sun asiat on vain paranemaan päin hetki hetkeltä. Ja vauva vain täydellistää koko kuvion. :heart:

Hempu Täällä sitä punastellaan sun kauniille sanoilles. :D :heart: :hug: Sinä se oot niin ymmärtäväinen ja lämminsydäminen ihminen. Oot täysin epäitsekäs ja symppis tyyppi. Siks mä toivonkin niin lujaa sulle plussatestiä, koska myös sinusta rakas tulee niin upea äiti ettei parempaa lapsi voikaan toivoa! :heart:

milean Mä en luovuta ennen kun te ootte plussanneet! :heart: :hug: Ikävä kuulla että tuli tommonen tyhmä teksti tikkuun. :( Toivotaan että se ois vain liian aikaste testattu ja täti pysyis poissa ja seuraava teksti ois kivempi. :heart:

HH1979 Juurrikin näin. :) Mahtavaa kuulla että sielläkin on kaikki mennyt parempaan päin. :) Tärkeintä on olla omassa elämässään onnellinen. Jos se vaatii elämänmuutosta, se tulee tehdä, koska onnellisuudestakin on maksettava tietty hinta. Sä teit tuon kaiken oma-aloitteisesti ja omasta tahdosta. Mutta hekin jotka omasta mielestään "joutuvat" muuttamaan elämäänsä, ovat jälkeen päin kiitollisia siitä että näin tuli tehtyä. Oivoi.. toivon niin kovin sullekin sitä pientä kääröä. Olet jo mahtava äiti, jolla ei vain ole sitä pienokaista! :heart:

Hemputiinille vielä hirmuisesti haliloita ja tsemppauksia. :) :hug:

Hempu86la oi, kuulostaa hienolta hauvalta. Paljon rapsutuksia sille! Yhdellä tutulla on samojedi ja se on kyllä aivan mahtava tapaus. Joo eipä mulla mikään kiire oo testata (paitsi että haluaisin tietää HETI :LOL: ), pitää katsoa että milloin sitten testaisi. Juuri kun ehdin sanomaan ettei noita oireita ole tullut, niin nukahdin aivan yllättäen pariksi tunniksi (ois voinut nukkua enemmänkin mutta kun koira tuli istumaan naaman päälle.. :LOL: ), joka ei oo ollenkaan mun tapaistani. :LOL: Oi, ehkä ne sun vihlaisut on sitten kiinnityskipuja! :heart: Plussataan kumpikin!

voi taffo miten jännää sielläkin on! *lähettää ison annoksen plussia sinne päin ja kidnappaa samalla tädin*

Sartsa En mä vielä saanut sitä tekstiä, säästelen sitä kalliimpaa testiä, tässä lähipäivinä voisi testata sillä jossain välissä. =) Eilen tuli haaleanhaaleanhaalea viiva toiseen testiin josta ei tiedä oliko se punainen vai ei joten siksi päädyin ostamaan tuon tekstitestin.. Mutta veikkaan myös että oli vaan liian aikaisin testattu, joten odotellaan! Tädistä ei ainakaan vielä ole näkynyt merkkejä.

NYYH!Mä täällä vetistelen kun olette NIIIIN mahtavia,mulla ei sanat riitä! :heart: Kaikki kun ovat kertoneet menneisyydestä ja elukoistaan niin kai sitten minäkin...Aloitetaan surkeasta:Eli ostettiin miehen kanssa talo joka oli valmistunut -05,ihan uusi siis..Halusimme kuitenkin jotain pieniä muutoksia ja ystäväni jolla on rakennusliike tuli suoritamaan "korjauksia" (esim takka oli kaakeloitu ja halusin siihen antiikki laastin...)no,selvisi pikku hiljaa korjausten lomassa ettei talossa ole kaikki ok,loppujen lopuksi talosta jäi jäljelle runko ja ikkunat kaikenlaisten rakennusvirheiden jälkeen.Talon rakentaja joutui korvaamaan kaiken,"uusi" talo tuli maksamaan 120000?.Kaikki valmistui n.vuoden sisään ja muutimme uuteen kotiin,ihanaa!Meni vajaa viikko,vietimme tupantuliaisia lauantaina ja maanantaina alkoi yhteinen loma,ja mun elämäni käännekohta,mies tappoi itsensä samana päivänä.Meni pitkään ennen kuin tulin itsekin takaisin "elävien" kirjoihin,siitä on täysin kiittäminen sukulaisia ja ystäviä.Sitten elämääni "tunkeutui" vanha ystävä,joka sinnikkäästi päätti että me olemme nyt ja aina yhdessä,ja tässä sitä edelleen ollaankin,ja toivottavasti jatkossakin..Ja nyt tosiaan n.puoli vuotta sitten alkoi puhe perheen perustamisesta...Se on juuri sitä mitä haluan,en ole koskaan ollut onnellisempi,ja tiedän että lapsi kruunaisi onnemme,kovasti toivon että unelma pian toteutuu..Ja sitten "farmiini",mulla on siis 3 maailman parasta kissaa,2 gerbiiliä ja kuningaspyton,en varmasti koskaan voisi elää ilman eläimiä,ne ovat mulle kaikki kaikessa!Kiitos kun sain vuodattaa,anteeksi pitkä teksti!I :heart: U ALL!PLUSSAAA!

Voi taffo :'( :'( Ei riitä sanat kuvaamaan, tuntuu ihan pahalta sun puolesta.. Niin kovin paljon :hug: :hug: Ei sitä pysty ennalta tietämään mitä elämä eteen heittää, otan osaa menetykseesi :hug: Onneksi sait voimia jatkaa omaa elämääsi, koska nyt kuulostaa kaikki olevan mallillaan, olet rakas onnesi ansainnut :heart: Hui kauhee, kuinka pitkäksi tuollanen pyton kasvaa :D *lyöttäytyy mileanin kanssa kimppaan, ottaa narua ja jeesusteippiä ja hiipivät kaappaamaan taffon tätin* Hihii, takasin ei anneta sitä ;) Lukitaan tuonne meijän kellariin se ja hukutetaan kaivoon jos ei osaa käyttäytyä ;)

Niinh milean eihän sitä tiiä vaikka olis, tässä hetki sitten kramppas samalla tavalla mahaa, tosin vähän lievemmin, kun kuukautisia edeltävinä tunteina.. Mut en lähde arvailemaan, nokkiin tulee muuten ja pahasti, kun en tosiaan oo varma siitä ovluaation ajankohdastakaan.. :D

sartsa voi hanibanimurunen :'( kauhee kyyneliin liikutus iski.. Ihme itkupilli ollu pari kolme iltaa tässä.. :D Siä olet niin ihana ja rakas :heart: Mitäs uusia oireita oot löytäny? :heart: halihali

Muuten tuli tämmöinen mieleen, ootteko te hankkineet jo jotain tarvikkeita tai vaatteita vauvaa varten? Itseltä löytyy aiemman keskenmenon jäljiltä hankitut potkuhousut ja muutama paita (niitä on aivan pakko hypistellä välillä ), sekä rintapumppu (en tajua miksi semmoisen menin joskus ostamaan :LOL: ). Vaunut saan ehkä siskolta tai siskontyttäreltä lainaan.

Taffo Oi, kunkkupyyttonit on kyllä hienoja! Täältä löytyy "vaan" viljakäärme, mutta tuommoisestakin haaveilen kyllä. :heart: Voi että... Paljon olet säkin joutunut kestämään.. :hug: :hug: :hug:

Hempu86la joo, kellariin lukitseminen kuulostaa hyvältä ja heitetään avain pois seuraavaksi 9 kuukaudeksi! Sinne varmaan mahtuis useampikin täti, voitais viedä koko ketjun tädit sinne samantien!

Heippa viisaat ja ihanaiset palstalaiset! Te olette kyllä vaan niin upeita!!! :heart: :heart: :heart:

En ehtinyt kirjoitella eilen vaan kävin vaan lukemassa nopeasti jutut, ja niitä olikin paljon! Ja nyt kun niitä oli tullut paljon lisää, en enää muista kaikkia mitä halusin kommentoida!

Haluan kuitenkin sanoa, että minä uskon kiltti-ihmisten saavan varmasti palkintonsa! Jos kohtelee muita ihmisiä hyvin ja oikein ja yrittää tehdä oikein, niin sen täytyy tulla takaisin joskus, jos ei muuten niin ainakin hyvänä mielenä siitä, että voi katsoa itseään arvostaen! Ja varmasti muutenkin (ja oon varma että me saadaan "palkinnoksi" juuri se meidän oma vauva ja lopulta juuri oikeaan aikaan :heart: :heart: ) sen täytyy tulla takasin. Mä itse yritän kohdella kaikkia ihmisiä myös mahdollisimman hyvin ja tehdä oikein kaikissa tilanteissa. Palkkioksi tästä haluan sen vauvan nyt heti, heh heh :LOL: :LOL:

Vakavammin, musta tuo mistä kirjoitin yllä ja puhuitte aiemmin on tärkeää. Jos kaikki kohtelisivat toisiaan hyvin ja pyrkisivät tekemään oikein ja olisivat kilttejä toisilleen, niin maailma olisi niin paljon parempi paikka!

Noista vaikeuksista... Mun elämässä on ollut suhteellisen rankkoja kokemuksia pisin matkaa (kuten esim. oman vanhemman kuoleman läheisyys vakavan sairauden takia oikeastaan lähes koko elämän ajan sekä raiskatuksi tuleminen), ja vaikka joskus on tuntunut että mikä magneetti mä olen kaikelle rankalle ja ikävälle, uskon että olen kuitenkin niiden myötä parempi ihminen. Ja siitä oon ihan tyytyväinen, mä olenkin aika jees vaikka itse sanonkin =) Ja osaanpa olla tuosta nykyisestä miehestäni ja mun ihanasta parisuhteesta äärettömän kiitollinen, ja luullakseni myös siitä ihanasta vauvalista kun (toivottavasti) sen joskus saan. Kaikille teille ihanille palstalaisille, joilla on (enemmän tai vähemmän, kaikilla niitä kuitenkin lähes löytyy) rankkoja kokemuksia tai vaiheita niin hirrmuisesti tsemppiä ja ollaan me vaan niin ihania :heart: :heart: :heart:

Siiiliiii!, voi mä niin toivon, että sä onnistuit jo tädin huijaamisessa, ja se varasi monen kuukauden ulkomaanmatkan!! Kuulostaa niin hyvältä!! Peukut ja varpaat kaikki pystyssä :wave: :heart: Taffo ja Milean, teillä kanssa jännät paikat ja niiiin paljon toivon, että saatte liittyä tuonne odottajien joukkoon.

HH, Hempula ja Sartsa :heart: :hug: :hug: Taffolle vielä erityishali siitä että olet noin upeasti noussut tuosta vaikeasta tilanteesta ja pystyt olemaan ja elämään noin positiivisesti! Ja kiva Sartsa kun säkin oot täällä meidän kaa! Toivon että saadaan kaikki plussat pian niin voidaan sit hypätä koko poppoo yhdessä odottaja -ketjuun!!

Mä täällä kävin lukemassa netistä mitä oireita mulla VOIS olla jos nyt oisin raskaana, ja totesin että ei mitään. No niinpä ne "oireetkin" (mitkä kyllä laitoin oviksen ja luomukierron hakemisen piikkiin, mut kai sitä aina pienen pientä toivetta salaa elättää!) loppui! No, tissit on kyllä edelleen ihan tosi arat, etenkin oikea jo nyt sitten kuudetta päivää oviksen jälkeen. Ja eilen sain hirveän krampin munasarjoihin, mutta sitä luomukiertoahan se siellä työstää. Mieli on kumma kapine.

Tää tulis tällee niinku pikapikaa hehkuttaa, et sai viimesenkin villasukkaparin valmiiksi nyt!!! :D :D Nyt niitä olis takana 19 paria heinäkuusta lähtien(kaiketi) plus vauvan nuttu ja myssy ja tossut :heart: Hyvä Minä! Ja hyvä te kaikki muutkin.. :heart:

bubunen :hug: hienosti sinäkii olet ylös päässyt ja selvinnyt vaikeista kokemuksista, Paljon :hug: :heart: Voi että, ihana olet :heart: :heart: Paljon jaksamista ja joulumieltä siulle, sekä plussiaplussia :heart: :hug: :hug:

milean Joo, voitas pakata ne Pohjolan liikenteen bussiin ne tädit ja nyt kun vesimittarikii on kerran luettu, niin ei tuonne kellariin tarvii mennä ennen kun vuoden päästä taas, joten tädit olis hyvässä talessa siellä :D Otso vois vähän käydä oven läpi pitääs niille kuria ja järjestystä välillä :D Heh, mulla ei ole mitään vauvajuttuja hankittu missään vaiheessa, kaks tuttia on tallella, jotka sain kavereilta pilailumielessä vuosia sitten lahjaks, mutta ei mitään muuta :)

te kaikki!!!!!! te ootte ihania ja mahtavia ja vahvoja naisia. :heart: :heart: :heart:

mä oon nyt jotenkin ihan itkupilli, kyyneleet valui kun luin noita teidän tekstejä. ootte vaan niin uskomattomia. :heart: :heart:

ja kaikille kovia kokeneille :hug: :hug: :hug: , taffolle vielä ekstrasellaisia :hug: :hug:

mua jännittää kovasti että onko huomenna paha olo aamulla, kovasti toivon sitä. ;)

Niin ja vaikka en olekaan iloinen siitä, että olen joutunut odottamaan plussaa ja että te olette joutunut odottamaan plussaa niin se hyvä puoli siinä ainakin on että oon tutustunut teihin täällä. =) :heart: :heart:

vähän mä oon herkkis tänään. :'( en mä ikinä oo tällainen! mut te ootte ihania. :)

terp: sitten kun ehdit, niin mulle saa päivittää kp 1/90 ja yk2 :p

Ei yhtään tunnu menkoilta, mutta ei kai kun tää tehtiin tällain lääkkeiden voimalla. Ja tottakai nää alkoi sitten just kun ollaan tänään menossa kavereiden häihin :LOL: Mutta ihanaa että alkoivat, nyt voidaan sitten tosissamme alkaa yrittämään sitä raskautta. Tosin en edes halua miettiä sitä vaihtoehtoa jos en ovuloikaan...

Kiitos teille kaikille Ihana Naiset! Mä en ole vieläkään hirveän hyvässä kunnossa, kävin töissä viemässä sairaslomalaput ja se tuntui ihan mahdottoman vaikealta, tuli kamala ahdistuskohtaus bussissa kun olin menossa sinne, ja vielä pahempi olo kun kävelin ovista sisään. Olen kuitenkin hyväksynyt sen, että masennus on aina läsnä mun elämässä, ja nyt mun täytyy vaan selvitä tämän vaiheen yli.

:heart: :heart: kaikille, olette maailman ihanimpia!!

Niin ja meilläkin on koira, ja ilman sitä en kyllä pääsisi aamuisin sängystä ylös. Nyt on vielä hoitokoirakin omani kaverina, sekä kaksi kissaa. Elukat on kyllä sellainen juttu, että niistä en tule varmaan koskaan luopumaan.

Hei raksupoksut!Kiitos kaikille,jälleen kerran! :heart: Hempu ja Milean,pliis,joo kaapatkaa se täti,se olis ihana ylläri!!! :D Neulainen,hienoa että asiat etenee! :heart: Niin ja joo Hempu kunkkupytikat jää vajaa parimetriseksi,omani on n.140 cm ja reilun ranteen paksuinen! Huhuu MILEAN joko testasit??

Sartsa83
Jaiks kun on tullu taas tekstiä tänne! :LOL: Ihanaa!!! :heart: Lähetääs sitte purkaan. ;) :p

milean Hyvältä kuulostaa. ;) Mä täällä pidän peukkuja puhaltelen plussatuulta. Toivotaan että siellä tehtäis nyt se odotettu "raskaana" testi. ;) :heart: ++++++++ :whistle:

Taffo Voi rakas. Ei sinullakaa ole helppoa ollu. :/ Iiiisot :hug: sinne. :) :heart: Ihanaa huomata kuitenkin että olet nyt siinä ja tiedät mitä haluat tällä hetkellä ja olet onnellinen. Se on pääasia. Ja huomaa että oot sinäkin kasvanu vaikeitten asioitten myötä. :heart: Hirmuisesti plussausonnea. Olet rakas! :heart: Ja hui! Mä pelkään ihan tautisesti käärmeitä! Sit joku tommonen python.. hui kauhee! :D Muuten elukat on lähellä sydäntä... vaikkei koskan enää voikaan omaa ottaa kun mies on astmaatikko. :/

Voi bubunen Ei sullakaa ole helppoa ollut. :'( Mutta niin ihana olet ja huomaan että olet juuri kans sellainen joka on vaan saanut uutta puhtia kaikesta ikävästä, kunhan on ensin selvinnyt niistä. :heart: Ihanaa että olet olemassa! :) Kiitos haleista. Plussaonnea sinnekin. Hyvin voisi ollakin että olet nyt raskaana. Ja juu kaikki vaan tonne sitte... tarvii sinne perustaa sit oma "The esikoista haaveilevin plussaketju" ;) :heart:

Hempu JEIIJJJ!!! Hyvä hanimussu! Sä teit ne villikset!!! :D :heart: :hug: Itkupilli saapi olla. Se on ihan normaalia ja hormoonit ku jyllää niin itkua riittää. ;) Oot ihuna ja rakas kultainen. :heart: .. eipä oo uusia oireita tullu. Mahaan edelleen nippaileen ja tissit on vaan kipeemmät ja kipeemmät. ;) Huono olo aaltoinen.. välillä yököttää enempi ja välillä vähempi.... eijeijei, mitä miä puhun! Ohan mulle tullu yks uus. :LOL: .. eilen kun oltiin aamulla lähdössä hommiin meijän "verstaalta" toiseen halliin niin haistoin ulkona palaneen hajun.. semmonen rakettien ampumisen jälkeen tulevan hajun. Pojat katto mua vähä ihmeissään ja hymyili ja sano että joo joo, haisee haisee. Sit mentiin sinne halliin niin OLIN HAISTANU SIELTÄ HALLIN SISÄLTÄ TULEVAN HITSAUKSEN HAJUN! Se haisee samalle kun raketteja ampuis. :LOL: Ai miten nii hajuaisti tehostunu? :LOL: Hullua! Voitkos rakas kultaseni nyt siellä plussata?????? ;) :heart: :hug:

Siilinen.. hih, ihana kun siellä herkistelet. :hug: Voi sentäs. VOI VOI VOI SIILI! Oisitpa nyt.. oisitpa oisitpa... *toivoo sormet ja varpaat ristissä* :heart: :hug:

neulainen JEEEEE!!!!! Vaikka tuntuuki hullulta sanoa näin mutta siksi juhlin sun menkkojen tuloa että pääsette sitte oikeesti oikeesti yrittämään raskautta. :) Kivoja häitä!!!! Mekin mennään tänään ristiäisiin.. TAAS yks kummipoika saa nimen.. meil on nyt yhteensä kummilapsia 5. :D

ON: Ois maanantaina se sikapiikin otto, mut taidampa perua sen kun täällä ei oo enää ollu uusia sikainfluenssa löydöksiä ja niin paljon puhutaan että se piikki aiheuttaa keskenmenoja. En halua riskeerata. Katsotaan sitte uudestaan kun riskiviikot on ohi ja jos uus epidemia iskee, jota kyllä epäilen. Jokseenkin aika turha vouhotus asiasta. Mun mielestä. Ja muuten: hyvin menee. Välillä toivoin enempi järisyttävämpiä oireita... tekis mieli hakee vielä uus testikin ja tehä, jotta näkis niitä viivoja... vaikkei se nyt ilman vuotoja kesken voiskaan mennä, miutta oma mielenrauhan säilyttämiseks vois ostaa parit testit ja tehä ennen sinne ultraan menoa... sinne kuitenki vielä muutama viikko aikaa.

Haha, tuo miekkonen kävi kaupassa ja toi sitten jonkin halvan tosi herkän liuskatestin samalla, kun kuulemma ei malta odottaa ja avauduin sille eilen tuosta että se "Ei raskaana"-teksti tuntuis paljon pahemmalta kuin pelkkä yksi viiva. :LOL: Nyt tässä odotellaan sitten että virtsa olisi ollut tarpeeksi kauan rakossa ja sitten voisi testailla.. Jännittää!

Sartsa mäkin oon miettinyt tuota sikapiikin ottoa jos tuun raskaaksi.. Ei oikein osaa päättää. :/ Toisaalta, ja sit taas toisaalta ei...

sartsa kiitoksia :D Kyllä mua saa onnitella, oonhan sitä nyt tässä jo 3kk odotettukin että ne luomumenkat tulis. Ja teknisesti ottaen nämäkään eivät ole vielä luomumenkat, mutta parempaan suuntaan ollaan menossa. Miten muuten, seuraako ne siellä klinikalla sun raskautta miten, ja kai ne onnitteli sua plussasta? Pitikö sun käydä siellä vielä erikseen antamassa virallinen verikoe?

milean toivon, että kun tulen yöllä sieltä juhlista, niin saatais nähdä sun plussasta kuva! Voin vaan kuvitella miten sua jännittää...

12.12.2oo9 Lauantai

Haaveileva85...............kp 95/26-33....................yk 8
ShiruLi..........................kp 88/26.........................yk1
Louvre.........................kp 79/32-35....................yk 17
BabyBubble..................kp 75/??.........................yk 1
Celestial.......................kp 72/?...........................yk 1
pata-ässä.....................kp 68/28-30...................yk 4
murppa86....................kp 61/25.........................yk 53?

yöperhonen-................kp 54/28..........................yk 23
Cladoceran..................kp 52/39..........................yk 9

Siffis............................kp 47/30...........................yk 7

Jempula.......................kp 37/?.............................yk 4
Satiini-.........................kp 36/29-32......................yk 4
Windy...........................kp 34/28...........................yk 2
kilu09...........................kp 32/28-...........................yk 11
esperanzadora............kp 32/28-30?.....................yk 7
Siili H............................kp 31/?..............................yk 8
Sinirusko......................kp 31/28............................yk 14
HappyFeet...................kp 30/34............................yk 13
tähtynen......................kp 30/26-35......................yk 5

milean..........................kp 28/28-34?.....................yk 2
Taffo82.........................kp 27/26-28......................yk 4
vauvahaaveita.............kp 26/28............................yk 2
Ambrosine85................kp 26/30..........................yk 4
Hempu86la...................kp 23/25-34.....................yk 17
Miipeli...........................kp 21/27-36.....................yk 12
Elviir-a..........................kp 21/28-31.....................yk 10
terp.............................kp 20/26-30.....................yk 4
bubunen......................kp 20/?............................yk 1

Opaali78......................kp 19/26-30......................yk 9
Saana07......................kp 19/26-28......................yk 5
LauraAnnika................kp 17/(26-)30-37.............yk 12
oola.............................kp 14/28..............................yk 2

Raitakissa....................kp 9/28 - 30....................yk 4
kiharapää....................kp 9/28-35......................yk 26
anu84..........................kp 9/29-32...................yk 22
HH1979........................kp 8/27-28......................yk 4
EtanaLilli......................kp 8/31...........................yk 12
tiuvi.............................kp 3/25-39......................yk 6
neulainen.....................kp 1/?...........................yk 2
Pikkis82.......................kp....................................yk
aamuhapan korppu.....kp....................................yk 12
lillukainen....................kp....................................yk 1

Plussanneet:
Niiskuneiti- 25.9.09
Susanna85 23.10.09
Hebbeliini 23.10.09
Pai80 3.11.09
bebek 8.11.09
mekkala 10.11.09
Bambina 12.11.09
Edda 21.11.09
Sartsa83 5.12.09

Voi että kun ootte kirjoitelleet^^
nyt en hirveästi kerkiä kommentoimaan paitsi että hirveästi plussatuulia kaikille! :heart:
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

ON: tosi sekavissa tunnelmissa, vuotoa on ollut MUTTA jotenkin tosi oudosti: siteeseen ei oo tullu mitään vaikka jo 2 ja ½ päivää paperiin tuhrutellu, ei uskalla toivoa mitään mutta yleensä kyllä vain kork.1 päivän tuhruttelee ja sitten aukeaa kunnolla hanat (mutta jos olis raskauden aikaista vuotoa niin ei varmaan tulis pienen pieniä limakalvon tm palasia? että kai sitä pitää asennoitua vaan että täti vaan siellä jo kolkuttelee ovelle.. :S)
Kun niin haluaisin kanssa teljetä sen jonnekin lukkojen taakse :'(
anteeksi nyt kun tuli avautumista vain itsestä, jotenkin tosi itkunen ollut nyt vaan (katselin eilen piirrettyjä ja vollotin itsekseni :D disneyn vanhemmat piirretyt mun "salainen" pahe :ashamed: ,ne vaan on niin :heart: )

Yhteistyössä