~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3

manuliina: meillä nyt yk 5 (vai 4?? :LOL: ) menossa, vielä ei olla tikutettu koska ajattelin että puolisen vuotta katotaan ilman ihmeenpiä konsteja. Nyt päätin sitten käydä ostamassa mahdolliseen seuraavaan kiertoon ovistestin jos tädit loppuvkolla kylään tulevat.

Ilmoittelen vaan nopeasti kiireessä että tätiä ei edelleenkään näy, ja se "paineen tunne" kohdussa on vain voimistunut, nyt sen tuntee ihan koko ajan, ei pysty mitenkään laittamaan kuvittelun piikkiin tätä. Onko teillä plussanneilla ollut tommosta? Rupesi jo pelottamaan että jos se johtuukin jostain sairaudesta tai vastaavasta, valkovuotokin on muuttunut vähän kokkareisemmaksi ja eilen sai ravata pissalla jatkuvasti. :headwall: En vielä testaa, odottelen nyt ihan kunnolla ainakin tuonne kp34 asti.

Isot onnittelut plussasta, vauvahaaveita! :flower: Mä en jaksa enää edes tarkkailla mun kropan tuntemuksia, peitto heiluu joka toinen päivä, jos se taas riittäis.. Eniten huolettaa se pikkuisen mukana pysyminen, mistä nyt on vähän huonoa näyttöä..

Edelleen toivottelen kovasti plussaa kaikille sitä toivoville! :heart:

Tein cb:n testin, vaikka en millään olisi uskaltanut. Ja siihen tuli teksti: Gravid Raskaana 2-3 eli kaipa se on uskottava - raskaana ollaan!! :) :heart: :heart: :heart:

Kuvaa en voi testistä laittaa kun niistä tuli vähän epäselviä. Taisi olla kuvaajalla vähän tärisevät kädet. :LOL:

Sartsa83
MÄHÄN SANOIN SULLE Siili!!! Ja sä et uskonu mua! :LOL: Oi rakas siilinen, onneks olkoon!!!!! :hug: :heart: Hih, arvaa vaan kans oliko itellä tärisevät kädet kun koitin sillon nappailla kuvaa siitä mun testistä. :LOL: Voi että.. oon niin onnellinen siili sun puolesta!

HH1979 Et arvaa kuinka paha mieli on sun puolesta. :'( Olisi niin mahtavaa kun nyt teilläkin onnistaisi ja voisit iloita omasta raskaudesta. :hug: Ei pidä valitella oman navan esiintuomista. Jos on paha olo, se pitää purkaa.. koska sisälle kerryttämät asiat eivät ole hyvä juttu ja ne voivat purkautua sitten kun on jo lapsia ja se ei ole sitten lasten kannalta hyvä. Mieluummin käsittelee ne asiat samantien ja purkaa ihmisille jotka ymmärtää. Voi HH1979-rakas.. :heart: :heart: :heart: En voi muuta sanoa kuin... HELVETIN HAIKARAT, te ette osaa taas yhtää mitää!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

milean Oon kuullut että joillakin raskaana olevilla naisilla on alkuraskaudessa ilmentynyt toi painontunne kohtuun, koska kohtu alkaa laajeta uutta elämää varten. Pissalla juokseminen taas kielii siitä kun kohtu painaa virtsarakkoa suurentuessaan. Ja valkovuoto vaihtelee.. toisilla ei ole mitää vuotoa, toisilla se on todella valkoista ja vetistä ja toisilla se on kokkareisempaa... että.. milean.. katsele nyt. En halua nyt innostaa sua mitenkään mutta aika selviä merkkejä on. ;) :hug: :heart:

Raitakissa Sama homma. Välillä pelkää, että pysyykö se herne siellä kyydissä vai ei... kun oireilut menee ja tulee... mutta jos on yhtään minkäänmoisia oireita (vaikka ne tulis ja meniskin) niin sillon se tarkottaa sitä että kaikki on kunnossa. Tosin alussa myöskään (ennen rv 8:ia) ei välttämättä ole mitään oireita. Toiset oireilee jo heti rv 4 ja toiset oireilee tosiaan vasta myöhemmässä vaiheessa. :hug:

Hempu Lämmin :hug: :heart: Yhtään parempi olo rakas?

Tiuvi :hug: :hug: Toivottavasti onnistut pitämään lapsiasian vähän poissa mielestä, jossain tuolla mielen perukoilla niin ettet sitten ahdistu. Plussatuulia kovasti. :heart:

Sartsa perkele sun kanssa. :LOL: :LOL: tein niin kuin käskit ja tulen sun odotuspinoon vielä tämän päivän aikana. =) =)

Voi Hempusta! :hug: :hug: Voi kuinka haluaisin ottaa sulta tuon ahdistuksen pois ja laittaa tilalle masuun sellaisen kummallisen möykyn. :D Älä nyt heitä vielä kirvestä kaivoon!! Ja jos kerran tädinkin pitäisi tulla vasta viikon päästä niin voi kuule olla että oot melko pian tuolla odotuspuolella!! :heart: Inhottavaa kyllä kun tietää että jouluna näkee sitten jonkun isomahaisen.. Tsemppiä kovasti. Kyllä sinäkin vielä sen ison masun saat, Hempulainen!! :heart:
Ja känkkäränkkäpäiviä saa kyllä olla. :D

bambina :hug:

manuliina mä aloitin vasta vissiin lokakuussa ovistikuttamisen, helmikuusta asti on ollut yritystä. lähinnä aloitin tikuttelun kun kierto oli epäsäännöllinen enkä ollut varma onko ovista ollenkaan. Kannattaa vähän aikaa varmaan odotella ja kokeilla näppituntumalla, ovistikuttelu tuo kuitenkin vähän lisää stressiä yrittämiseen.. Onnea matkaan!

HH1979 :hug: kiitos onnitteluista! Olo on kyllä kieltämättä tosi onnekas. Vähän jopa hävettää että mä plussasin ja osa teistä on yrittänyt paljon kauemmin.. :ashamed:
Voi HH-rakas, toivottavasti nyt tärppää ettei tarvitse hoitoihin lähteä. :hug: Mutta jos sinne joudutte niin muista se Sartsan ajatus, että silloin teidän autetaan raskaaksi. Mulla on kovin surullinen olo sun puolesta, tekstistä huokuu että oot todella alakuloinen ja surullinen. :hug: :hug: :hug: :hug: Lähetän sulle oikein paljon voimia, että jaksaisit.. :heart:
Ja ymmärrän että tutkimuksiin meno pelottaa ja tuntuu kauhealta ajatukselta että sieltä saatavat uutiset olisivat huonoja.. Mutta uutiset voivat olla myös hyviä ja voit olla raskaana alta aikayksikön. Ja silloin ei ainakaan tarvitsisi olla yksin (tai siis kaksin) tämän asian kanssa vaan teitä osattaisiin neuvoa jne.. Mutta en halua paasata hoidoista ;) Tsemppiä HH-mussu, tsemppiä! Ja hei, älä pyytele anteeksi sun valitusta, se on täysin sallittua täällä. :hug:

milean :heart: Pidän edelleen kovasti paljon peukkuja ja varpaita pystyssä! Mulla on lähinnä ollut alavatsassa sellaista nippailua, mutta kyllä myös pientä painon tunneta. *toivoo kovasti että milean saa plussan*

Raitakissalle :hug:

Onnea Siili H!!! :heart: :heart: Todella hienoa että saadaan tänne välillä näitä hyviäkin uutisia! Nyt vain toivotaan että kaikki sujuu hyvin, ja te pääsette Sartsan kanssa miettimään yhdessä vaunuostoksia yms :whistle:

HH1979 En oikein tiedä mitä sulle sanoisin, kun kaikki kuulostaa niin väärältä. Mutta soita ihmeessä nyt teille se aika, ne osaa siellä lapsettomuusklinikalla kyllä auttaa teitä. Ihan varmasti osaavat, ja se sun tunne voi jopa helpottaa kun saat ajan varattua. Usko pois, puhuminen auttaa. Ja kannattaa sitten heti ensimmäisellä kerralla puhua lääkärille/hoitajalle sun peloista, jotta he tietävät kertoa sulle aina mitä tekevät ja miksi. Lisäksi kannattaa käydä pyytämässä aika psykologillekin, sekin varmaan auttaisi asiaa.

raitakissa Oletko ajatellut käydä jossain tutkimuksissa, mites oletko kokeillut testata uudestaan? Mitä jos se pikkuinen onkin pysynyt koko ajan mukana, ja jostain syystä menkat tulee silti? En millään halua painostaa sua testaamaan, mutta kannattaa aina muistaa sekin mahdollisuus.

hempu Sun pitää nyt keksiä itsellesi joku muu stressin aihe, jotta voisit unohtaa ton tädin stressaamisen ;)

).( Eilen psykologin käynnillä puhuttiin taas tästä vauva-asiasta, ja sainkin hyviä neuvoja. Eli mun pitäisi nyt unohtaa koko vauva-asia, ja keskittyä miettimään mitä haluan ammatillisesti. Tosin senkin kanssa olen ihan umpikujassa, en tosiaan yhtään tiedä mitä haluan. Mulla on jo kaksi ammattia, ja kumpikaan ei kiinnosta työnä. Tai no ensimmäinen enemmän kuin tää toinen millä alalla olen nyt, mutta ensimmäisessä ei juurikaan ole työllistymismahdollisuuksia. Eli käytännössä sain ohjeeksi miettiä mitä haluan, enkä saisi enää aikatauluttaa elämääni sen vauvahaaveen mukaan. Kun sen takia olen tähän oikeastaan joutunutkin, että olen kuvitellut kuinka se vauva pelastaa kaiken. Eli raskauden myötä saisin sen kaivatun hengähdystauon työelämästä, ja nyt kun sitä raskautta (tai edes niitä luomumenkkoja) ei ole kuulunut, niin olen ajautunut tähän masennuskierteeseen. Päätinkin sitten etten ala ostamaan ovistikkuja ainakaan vielä, eli päivä kerrallaan mennään ja nyt toivon että ovuloisin edes.

Anteeksi omanapailuni, mulle iski yöllä vielä kaamea kurkkukipukin, mutta kaipa tässä ehtii sairaslomalla flunssankin sairastamaan.

Niin HH:lle vielä sellaisia terkkuja, että turha kuvitella meidän kaikkien heti häipyvän tonne odotuspuolelle. Eli mua joudut vielä täällä ainakin kestämään :LOL:

Alkuperäinen kirjoittaja neulainen:
raitakissa Oletko ajatellut käydä jossain tutkimuksissa, mites oletko kokeillut testata uudestaan? Mitä jos se pikkuinen onkin pysynyt koko ajan mukana, ja jostain syystä menkat tulee silti? En millään halua painostaa sua testaamaan, mutta kannattaa aina muistaa sekin mahdollisuus.
Mä testailin parilla eri testillä negat just ennen kuin vuoto sitten alkoi. Eli enpä usko että kyydissä ketään on. Jos testi näyttää taas tästäkin kierrosta plussaa, ja vuoto tulee silti. sitten kai hakeudun lääkäriin. Sittenhän mulla tulee se "lakisääteinen" kolmas km, ja pääsen kunnalliselle puolelle tutkimuksiin. Yksityiselle ei nyt ole yksinkertaisesti varaa mennä. Täytyy tosin vielä tutkia vakuutuksen pienellä painetut kohdat. Villi veikkaus on, että mulla on jotain häikkää keltarauhashormonin kanssa. Siltä nämä oireet vaikuttais, ja sen tasapainon korjaaminen ei pitäis olla mikään big deal.

Kiitos teille ihanille tsempityksistä!!! :heart:

Siili H:lle valtavan isot onnittelut plussasta!!!!! :hug: :hug: :hug: :flower: :flower: :heart: :heart: :heart:

neulanen :heart: :heart: Kiitos onnitteluista! :heart: :heart:
Kurja tuo sun tilanne. :/ Hyvä että koit psykologin neuvot kuitenkin hyviksi. Luuletko että pystyt laittamaan vauva-asian sivuun ja keskittymään ammatilliseen puoleen? Toivottavasti saat asiasi järjestymään ja sitten sen plussankin aikanaan. Tsemppiä ja jaksamisia ja kaikkea!! :hug: :hug: :hug: :hug: :heart:

Raitakissa :hug: :hug: :hug: Kiitos! :) Oon aikas onnellinen, toivottavasti vaan vauva pysyy mukana.
Voin kuvitella että sulla on ollut aika rankkaa. :'( :hug: :hug: :hug: Tunnut kuitenkin ottavan asian melko rennosti ja realistisesti, hienoa! :heart: On kyllä uskomatonta, että pitää kokea kolme keskenmenoa että pääsee kunnalliselle puolelle tutkimuksiin.. Huh huh. Toivottavasti et joudu tutkimuksiin vaan taas pärähtää plussa ja pysyy kans! :) :heart:
Tsemppiä!!

Älkää, kiltit, ottako seuraavaa nyt sitten väärin. Se on tarkoitettu tsemppaukseksi ja voimia antamaan, mutta en oo ihan varma kuulostaako tää siltä vai suolan hieromiselta haavoihin.. Kun sain positiivisen tuloksen testiin, unohdin samantien kuinka vaikealta ja raskaalta tää yrittäminen on tuntunut. Siis totta kai muistan kaikki itkut ja hampaankiristykset, mutta ihan niin kuin muistelisin niitä jotain voimakasta särkylääkettä syöneenä, en tavoita enää sitä pahanolon ja surun tunnetta. Olo on paljon kevyempi (siis psyykkisesti - ei tod. fyysisesti! :D) ja en muista koska olen ollut näin iloinen! Joten tää on kaikkien niiden vaikeuksien arvoista ja olen tosi onnellinen että jouduin vähän aikaa raskautumista odottaa, koska ihan oikeasti ei sitä osaisi samalla tavalla arvostaa jos ois yk 1 ja plussa testissä.

Niin että plussatuulia ja oikein paljon tsemppiä teille kaikille! :heart:

Täällä olisi yksi haaveileva lisää, moikka kaikille :wave:
Oon jo monta kuukautta lueskellut täällä teidän tekstejä, kamala vauva kuume ollut viime talvesta asti nyt näyttäisi siltä että ensi kuussa voisi vihdoin aloittaa aloittamisen :)

Hihii, nyt tulee kulkaa ihmiset oma napaa sitten :D Miä sain tänään puhelun ja pääsen työhaastatteluun 22.12. klo 8.45 ja vielä kaupungin hoitotöihin, missä yksityistä parempi palkka ja muut edut, siis aivan mahtavan hienoa!!!! Hihii :D :D Olis vielä vakituinen työpaikka tiedossa :D On kyllä tää nykyinenkii, mutta :D :D En ikinä uskon, et pääsisin haastatteluu, kun laitoin vaan sillä mielellä, et noh kuhan jotaa yritän niinku aina ennenkii ja sit soi puhelin 12.10 :D :D Mutta.. Jos sen paikan saan, mulla on 4kk koeaika, mitä jos raskaudun sen 4kk aikana, eihän ne sit halua minuu palkata vakituiseks jos heti jään pois.. Mitä miä teen? Tää mun nykyinen työpaikka on kyllä niin kamala, et haluisin sieltä pois.. Mut en haluis jäädä lapsen jälkee työttömäkskään.. Argh! No tulipa uus stressin aihe :D

Voi HH paljon :hug: Voin vaan kuvitella miten kamalalta ja pahalta sinust tuntuu.. :( Ja miten hoitoihin joutumisen mahdollisuus pelottaa sinuu.. Mutta ajattele, sitten ne ihmiset siellä auttaa sinuu raskautumaan ja stressi luomuyrittämisestä kaikkoaa :) Jaksamista :heart: :hug: Helpottaa kun purat pahaa oloa ja turhautumista, tee vaan jatkossakin niin, äläkä pyytele anteeks :) Toivotan kiertoon paljon plussatuulta ja haikaraakin on potkittu kovasti :hug:

siili onneaonnea paljon!! :heart: :heart: Kiitos kauniista sanoista ja tsempistä :heart: Olet niin murunen :heart:

milean toivotaan parasta :heart:

Jessica tervetuloa joukkoon :heart:

neulainen no joo, nyt miä voin sitten stressata tuosta työpaikasta, et saanko sen vai enkö ja otanko sen vai enkö ;) :D Tiedätkös, että siä olet päässy yhestä stressitekijästä, joka on työ, nyt siä sairastut flunssaan, kun keho antaa sulle luvan rentoutua ja vapautua stressistä :) Toisin sanoen, stressi laukeaa :) Nyt vaan annat kehon ja tunteiden viedä! :)

sartsa Murunen :hug: Kyllä on parempi olo muiden asioiden puolesta, mut ei vauva-asian.. Tosin enpä miä sille ite mitään enempää pysty tekemään, kun nyt oon tehny (alottanu vitamiinit ja greippimehut ja ovistikuttelut), et pitäs vaan antaa mennä omalla painolla, mut aina ei vaan pysty.. Mut nyt taas on vähän optimistisempi mieli :) Kiitos rakas :heart:

Kyllä te olette kaikki sitten niin ihania ja rakkaita! :heart:

Sartsa83
Tervetuloo Jessica :wave:

Mulla iiiihan samat fiilikset kun Siilillä. Kaikki rankka yritysaika ja tunteet katos samantien kun plussasin. Että sama mullakin ihan tsemppauksen kannalta: kun jaksatte tota paskaa niin kiitos on vielä suurempi ja kaikki on niin uskomatonta sen jälkeen. :heart:

hempu :heart: :heart: :hug: Ihuna kuulla. :) Ja onnea hirmusiesti vielä haastattelusta. :) Ihan mahtavaa! :heart: Eläkä nyt ala miettimään tommosia höhliä juttuja. Työkuviot hoituu aina vaikka raskautuis ja tulis äidiksi mutta se että tulee äidiksi ei ookaa nii yksinkertanen asia kuten oot huomannu jo iteki.. joten: elä suotta mieti mitää. :hug:

Hempula No periaatteessa meillä on vähän samankaltainen tilanne, huomasin sen jo aiemminkin. Eli kummatkin haluaa omasta työpaikastaan pois, ja periaatteessa se raskaus olisi paras ratkaisu kaikkeen. Eli yritä päästä samaan kuin minä, että ratkaise ensin ne työkuviot pois alta, ja älä mieti miten vauva osuu mihinkin väliin. Sillä kun se vauva on tullakseen, kaikki kyllä ratkeaa jotenkin. Joten et nyt sitten missään nimessä mieti mitään miten ne tulee suhtautumaan jos raskaudut, vaan tottakai otat paikan vastaan jos sulle sitä tarjotaan!! Eli ei kun kunnolla myymään vaan itseäsi, muista että itseä pitää aina vähän kehua ;)

Mä olen saanut mun kaikki työpaikat just siten, että tarpeeksi olen kehunut itseäni. Lisäksi se, että tuntee omat plussat ja vahvuudet, auttaa jo pitkälle! Ja muista, me tuetaan sua täällä!

Heippa!
Täällä kanssa Jessican tavoin yksi uusi haaveilija vm 84. Täällä nyt menossa kp8/28 ja yrityskuukausi ensimmäisten luomumenkkojen jälkeen yksi. (periaatteessa 2, mutta omassa päässä 1) Seuraillut teidän keskusteluja jo pidempään :)
Hempu Työnantajallehan ei tarvitse kertoa raskaudesta "pakolla" kuin vasta 2 kuukautta ennen äitiyslomalle jääntiä. Raskautuminenhan ei ole mikään syy lopettaa työsopimusta, itse ainakin nykyisessä duunissani tavannut ihmisiä jotka ei ole kertonut ennenkuin koeaika loppunut, niin ei onkelmaa ;)

Aikaisemmin olen ehkäissyt Meliane pillereillä melkein 10 vuotta, välissä käyttänyt myös ehkäisy-laastaria, sekä Depo-Provera- piikkiä. Nyt pillereitä reilut 2 vuotta. Ensimmäiset pilleireiden jälkeiset kuukautiset alkoi jo 3 viikkoa tyhjennysvuodon alkamisesta. Ja olikin niin kamalat, että jos tarkoitus ei olisi niin mukava, niin aloittaisin pillerit uudelleen. (Mistä se kaikki oikein tuli? :)

neulainen Kiitos :heart: Yleensä ne kaupungille ottaakin vaan niitä, jotka on ollu sijaisina pidemmän aikaa, että ehkä miä osasin kehua itteäni oikein siinä hakemuksessa, kun haastatteluun asti pääsen vihdoinkin :) Totta, niin miäkin ajattelin, että jos tulis raskaaks niin pääsis pois tuolta työmaalta edes hetkeks, mutta kai tuo stressimäärä, minkä tuo nykyinen työpaikka aiheuttaa niin vaikuttaa hiukan siihen lapsen saamiseen.. Mitäs siä olet ammatiltasi muuten? Eiköhän me tehdä sun kanssa niin, että yritetään saada työkuviot kuntoon ja vaikka kuinka kipiää tekis ja vauvakuume kaihertas, niin siitä huolimatta.. Kun se töihin paluu on kuitenkin mammaloman jälkeen edessä, niin ehkä se onkin nyt helpompi vaihtaa työpaikkaa kun sitten kun lapsi on siinä ja töitä pitäs tehdä siinä paskassa paikassa, kun ei uskalla ottaa riskiä ja lähteä, kun jostain on leipä revittävä.. Totta neulanen, asiaa puhut nyt ja sait kyllä minut miettimää ihan uudelta kannalta asiaa :) Kiitos :heart: :hug: Olet sinä vaan ihanainen, paljon voimia siullekkin, täällähän me ollaan jokainen meistä, jokaista meitä varten :heart: :hug:

sartsa hih, niin totta kun voi olla :heart: :heart: voi ihanainen :heart: :heart:

ingu tervetuloa joukkoon :) :heart: Tänne vaan vaihtamaan kuulumisia ja tsemppaamaan muita ja saamaan ite tsemppiä :) :heart: Hih, aikun toi olikin hyvä tietää :) Mulla ehkä omatunto alkais kolkuttaa, mut.. :D Nooh, asia kerrallaa :D Mennää nyt ensin haastatteluu :D

Sartsa83
Ingu Tervetuloa. :wave: Mä söin kans melianee about 10 vuotta. Oisko peräti ollu enemmänki.. enivei. Yritettiin tosiaan yli 1,5vuotta raskautua luomuna ennen kuin päästiin hoitoihin. Kävin 4kk hoidoissa, kunnes nyt toisesta inseminaatiosta tärppäs. Ja nyt sitte esikoista oottelen. Että tsemppiä koitokseen. Toivottavasti luomuna tärppäisi. :)

Sartsa83
Hempu Nii, neulainen ja ingu puhuu niin asiaa, että kuunteles viisaampias. Eiku.. ;) :p :D :LOL: Olet raksu! Ja kaikki selviää.. niin vauva-asiat kuin työkuviot. KAIKKI! Pääasia että sun on hyvä olla ja olet onnellinen. :) Ja huomaan että ennen kaikkea olisi nyt hyvä sun päästä vaihtaa työpaikkaa, koska se edistäis stessittömyyttä ja sitä myöten sun raskautumista. :) :heart: :hug:

Sain JOPA soitettua niistä tutkimuksista ja hoidoista keskussairaalalle.. Aivan kuten epäilinkin, niin ei sinne ilman lähetettä oteta tutkimuksiin. Liuta tutkimuksia pitää jo olla tehtynä ennen kuin ottavat sinne ja käydä yksityisellä siemennestetutkimuksessa. Mää arvasin tän ja taas tökkii saakeli joka paikka!! :kieh:

Eli mun pitää varata aika terveyskeskukseen meidän ulkomaalaiselle lääkärille joka ymmärtää tooooosi hyvin soomee ja saada siltä lähete... kiinnostaa taas ku kilo paskaa!! Voi helvetti. :ashamed:

15.12.2oo9 Tiistai

Haaveileva85...............kp 98/26-33....................yk 8
ShiruLi..........................kp 91/26.........................yk1
Louvre.........................kp 82/32-35....................yk 17
BabyBubble..................kp 78/??.........................yk 1
Celestial.......................kp 75/?...........................yk 1
pata-ässä.....................kp 71/28-30...................yk 4
murppa86....................kp 64/25.........................yk 53?

yöperhonen-................kp 57/28..........................yk 23
Cladoceran..................kp 55/39..........................yk 9
Siffis............................kp 50/30...........................yk 7

Jempula.......................kp 40/?.............................yk 4

Satiini-.........................kp 39/29-32......................yk 4
Windy...........................kp 37/28...........................yk 2
kilu09...........................kp 35/28-...........................yk 11
esperanzadora............kp 35/28-30?.....................yk 7
HappyFeet...................kp 33/34............................yk 13
milean..........................kp 31/28-34?.....................yk 2

Hempu86la...................kp 26/25-34.....................yk 17
Miipeli...........................kp 24/27-36.....................yk 12
Elviir-a..........................kp 24/28-31.....................yk 10
terp.............................kp 23/26-30.....................yk 4
bubunen......................kp 23/?............................yk 1
Opaali78......................kp 22/26-30......................yk 9
Saana07......................kp 22/26-28......................yk 5
LauraAnnika................kp 20/(26-)30-37.............yk 12

oola.............................kp 17/28..............................yk 2
Raitakissa....................kp 12/28 - 30....................yk 4
kiharapää....................kp 12/28-35......................yk 26
anu84..........................kp 12/29-32...................yk 22
HH1979........................kp 11/27-28......................yk 4
EtanaLilli......................kp 11/31...........................yk 12

Manuliina.....................kp 9/28-31.........................yk 4
Ingu............................kp 8/28..............................yk 1
tiuvi.............................kp 6/25-39......................yk 6
neulainen.....................kp 4/?...........................yk 2
tähtynen......................kp 4/26-35......................yk 6
Taffo82.........................kp 2/29............................yk 5
Sinirusko......................kp 2/28............................yk 15
Ambrosine85................kp 2/30..........................yk 5
Pikkis82.......................kp....................................yk
aamuhapan korppu.....kp....................................yk 12
lillukainen....................kp....................................yk 1
Jessica-87...................kp....................................yk

Plussanneet:
Niiskuneiti- 25.9.09
Susanna85 23.10.09
Hebbeliini 23.10.09
Pai80 3.11.09
bebek 8.11.09
mekkala 10.11.09
Bambina 12.11.09
Edda 21.11.09
Sartsa83 5.12.09
Siili H 13.12.09
vauvahaaveita 14.12.09

Voi että voi ihmismieli olla ärsyttävä :kieh: Koko päivän olen ollu tuntevinani jos jonkinlaista nipistelyä vatsassa...Tilanne siis se että edellinen kierto alko vajaan viikon ajoissa ja vaikka vuoto jatku normaalin aikaa niin se oli erilaista, kirkkaampaa ja hiukan ehkä niukempaa. Ja sitten ku fiksuna googlettaa ni sieltähän löytyy jos jonkinmoista tarinaa siitä miten menkat on tullu ja testit näyttäny negaa vaikka onkin ollu raskaana... :headwall: . Tarvittis se google jättää vaan ihan rauhaan :LOL: . Itse en oo siis testiä vielä tehnyt, eilen olis "pitäny" ne menkat alkaa jos olis ollu normaaliaikataulussa...Mutta kun ei juuri muita "oireita" ole ku noi nipistelyt ja ajoittainen öklötys ku on syöny hiljakkoin(ehkä liikaa? :D ). Mutta pitänee tässä nyt hetki seurata tilannetta ja kattoo sitten että muuttuuko se mihinkään suuntaan, ja tehdä sitte mielenrauhan saamiseksi vaikka testi jossain vaiheessa. Plaah...

Siili H ja vauvahaaveita Onnea molemmille! :flower: Ihanaa!

Ja uusille tervetuloa! :flower:

ON: Ei mitään oireita, kaikki vähäisemmätkin jutut ovat hävinneet. Olo on siis täysin normaali eli tätiä odotellessa (juoksisin karkuun, jos pystyisin :D ). Koulu ahdistaa mielessä taas vaihteeksi, kun pitäis niin kauhiasti saada juttuja valmiiksi, jotta voisi valmistua ajallaan. Ei tee tää stressi hyvää vauvahankkeelle, mutta mulla ei ole muuta kuin aikaa, joten nou hätä. Ja toisaalta tykkään kiireisestä elämäntyylistäni, joka tulee sitten kuitenkin loppumaan, kun tulee vaavi taloon. Mies vastas mulle yks päivä, kun kysyin entäs, jos ei onnaakkaan mitenkään, et adoptio on Suomessakin mahdollista. Tuli ihana olo, et ei se mitään, jos ei meille omaa sitten suodakaan. Mutta vielä ei heitetä kirvestä kaivoon, vaan kyllä se plussa tulee sitten, kun on tullakseen.

Tervetuloa Jessica ja Ingu!! :wave:

Hempu onnea onnea! Nyt vaan nappaat sen työpaikan ja nautit siitä, unohdat vauvastressin ja ennen kuin huomaatkaan niin oot raskaana! :D Mutta siis ihan oikeasti, onnea tuhannesti ja toivottavasti saat sen paikan. Ja eihän sun höpösen tietenkään tarvitse koeajan aikana sanoa raskaudesta, jos sellainen iloinen tapahtuma siihen osuisi.. Pidän kovasti peukkuja! *painaa mieleensä: 22.12. klo 8:45, peukut ylös* Oot raksu! :heart: :heart:

Sartsa :wave:

Komppaan neulasta, työpaikan saa kun kehuu itseänsä tarpeeksi ja osaa sanoa heikkoutensa ja vahvuutensa. Vielä kun osaisin tehdä sen työhakemuksen ja cv:n, joka erottuisi edukseen muista hakemuksista.. :)
Toivottavasti sinäkin saat ne työasias mallilleen! :heart:

VOI HH!! :hug: :hug: Miksi kaikki asiat tehdäänkään noin hankalaksi!? :eek: Inhottavaa. Toi on just tota, että kun on muutenkin paska olo niin kaikki on hankalaa ja mikään ei suju. TSEMPPIÄ!!! Kyl sä vielä sieltä nouset! :heart: :hug:

Terp :heart: Sinä vaan aina jaksat päivittää, ihanaa! :heart: Ja saa jo alkaa sunkin puolesta jännäämään, saahan? :)

Yhteistyössä