~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3 vol.2

Pokemoni:toivottavasti oltas molemmat onnistuttu vaikka kyllä sitä epäiltyä tulee..vaikea uskoa että niin hyvä säkä olis käynyt heti pillereiden jälkeen.. :ashamed: Ymmärsin siis että sullakin vasta pillerit jääny..?
Hempu86la: Kiitti vinkistä,itseasiassa aattelinkin varailla aikaa verikokeisiin ens viikolle..Selviääpähän asia sitten kertaheitolla.. :attn: Hulluks noitten testien kanssa meinaa välillä tulla ja kun kaiken lisäks ei voi kierron pituudestakaan olla yhtään varma nyt pillereitten jälkeen-tiedä vaikka olis vaan ihan sekasinkin niin turha tuhlata omaisuutta testeihin,nyt menny "vasta"60 euroa :headwall: :$
 
Huomenta! Oon vähän tälläinen aamuvirkku, heräsin jo kuudelta, vaikka on vapaapäivä! :p mikäs sen parempi päivän aloitus kun tulla käymään täällä ;)

Mulla menossa kp 27. Nännit taas tänään vähän kipeät. Ne on nyt kipuillu jo jonkun aikaa, mutta ei päivittäin. Ei tämä varmaan mitään ole, kun ei muita oireita tai tuntemuksia. Kyllä se täti taas kurvaa paikalle jonkun ajan kuluttua. =)

Olisko mulla voinut olla varhainen keskenmeno viime kierrossa, menkat tuli pari päivää oletetusta myöhemmin, sitä ennen oli raskausoireita (paleli, väsytti, pahaa oloa, rinnat kipeät jne, olin melkein varma että nyt tärppäs) sitten se täti kurvasikin paikalle. Mulla oli tosi paha olo menkkojen aikaan, ei oo ikinä aikasemmin ollut. Ja oli tosi runsaat menkat, seassa sellaisia klimppejä, joita pari kerta ihan tippui pönttöön kun olin vessassa. Voinhan mä kuvitella kaiken, mutta ajattelin vaan kertoa kun tää painaa mun mieltä...

PS. tosta listasta voi ottaa mun kohdalta ton kysymysmerkin pois yrityskertojen kohdalta. se on ihan oikein =)

 
Bloody: :hug: kovasti toivon että se muuttuu vielä iloksi!

Hempu: Hienoa, usko vain itseesi ja liuskoihin, peitot heilumaan mars! :heart:

tiinatitityy: teretulemast kuumeilijoiden joukkoon :)

aamuhapis: muista poistaa ne [ quote ] merkit, muuten täydellistä ;) Ja joo, itse söin viimeisin pillerin 18.4. ja tyhjennysvuoto alkoi 22.4.

beabee: mulla saattoi käydä samanlailla aiemmin tänä keväänä, oli jonkinnäköisiä raskausoireita ja vuoto tuli päivää myöhemmin tavallista runsaampana. Tosin olin silloin vielä pillereillä, mutta eihän sitä koskaan tiedä.

Eilen lähdettiin miehen mökille anopin ja appiukon luokse, saunottiin puusaunassa ja käytiin jopa kastamassa talviturkit! Oli kyllä tosi ihanaa :heart: Vähän alkaa olla lomafiilis, vaikka kesäloman alkuun on vielä kuukausi :D Taistelin eilen takapihalla yhden puskan kanssa ja meille tuli vähän erimielisyyksiä siitä, että lähteekö se vai ei. Nyt on kädet ihan naarmuilla ja lihakset kipeänä, mutta kyllä se siitä lähti! :kieh:

Vielä yksi vapaapäivä ennen arjen alkua taas... Kyllä tuntui pitkältä viikonlopulta kun torstai oli vapaa :)

++++++++++ :whistle:
 
Apua rakkaat...!! Mun oli ihan pakko tehdä raskaustesti, koska mulla on nyt kolmatta päivää aamulla ollut huono olo. Tein clearbluen plus- testin, jossa pitäis siis tulla se plussa, jos on raskaana. Ja heti, alle minuutissa siihen tuli haalea, mutta hyvin havaittavissa oleva pystyviiva, joka on kuitenkin semmpoinen ohut, eikä paksu niinkuin se poikittainen viiva siinä. Olen nyt ihan pihalla, että mitä tämä on!? :eek:
Luulis, että viiva olis tummempi jos olisin raskautunut viime kierrosta, vai onko mulla ollut tosi aikainen ovis tässä kuussa ja se näyttää jo plussaa, vai mitä ihmettä..?? Ja pitäiskö sen pystyviivan olla yhtä paksu vaakaviivan kanssa?
Koitan saada teille kuvan jos onnistun..
Ei kai raskaustestit voi ovulaatiotakaan näyttää? Kun mulla pitäis just näinä päivinä olla ovulaatiokin, mutta en ole testannut sitä.
 
Vaniljainen Ei tarvitse viivojen olla yhtä paksuja tai samanvärisiä. Ohjeissakin lukee, että tulos on silti positiivinen vaikka viivat olisivat eri paksuisia ja värisiä.. Varovaiset onnittelut täältä.. :hug: :D :heart:

Ps. Laita ihmeessä kuvaa, niitä on kiva katsella.
 
tiinatitityy oikein paljon tervetuloa mukaan :heart:

Voi Bloody! :ashamed: Olen niin pahoillani sun puolesta!! :'( Myös minulta tuhat halausta! :hug: :hug: :hug: :hug:


Shih Niinhän noissa ohjeissa lukee, olen vaan niiiiin skeptinen, koska mulla on siis tosiaan menossa kp 17 jo ja luulis ton viivan olen jo paksumpi ja selkeämpi jos ois viime kierrosta natsannut.. :ashamed: Erehdyin kyllä lukemaan tota myöhäinen plussa-ketjua, jossa joillakin oli tulleet ekat haamut vasta näillä päivillä, mutta en kyllä tosiaankaan pysty siihenkään uskomaan! Olen niin totaalisen pihalla nyt, pitäis varmaan testata jollain muulla testillä vielä parin päivän päästä uudestaan..Järkihän tässä lapsen teossa menee!! |O

Tämmönen tulla tupsahti alle minuutissa, luonnossa se on vielä vähän tummempi, otin kuvan ulkona niin se vähän kirkasti kuvaa.
Mikä ihme tämä on..?
http://s800.photobucket.com/albums/yy287/MariaValve/?action=view&current=toukokuu2010023.jpg
 
Vaniljainen, päätin kommentoida tuota sun raskaustestiä... Olin täällä palstailemassa joskus syksyllä, kunnes raskauduin (nyt 26. raskausviikko menossa). Käyn yhä lukemassa kuulumisia aika säännöllisesti, kun täällä on muutamia tuttuja :heart: (Isot plussaterkut Hempuliini, Neulainen, HH ym., hengessä ollaan mukana ja niin paljon toivon sitä plussaa teille! :heart: ) ja nyt päätin kommentoida kun tuo näytti tutulta.

Mä tein parikin samanmerkkistä positiivista raskaustestiä, ja niistä sen testiajan jälkeen kuivuessa tuli juuri tuollaisia (oikeastaan heti 10 min. jälkeen). Alussa se viiva oli kylläkin paksu, mutta kuivuessaan tosiaan kapeni viivaksi. Muistatko oliko se sun alussa paksumpi?

Ohjeissahan mun muistaakseni (!) sanottiin, että viivat voi olla erilaisia, joten varovaiset onnittelut! :flower: Toivottavasti on ja uskoisin, että on plussa! Osta vaikka digitaalinen raskaustesti vielä, niin ei tarvi miettiä enää...

Plussatuulia kaikille palstalaisille ja tsemppiä odotuksen odotukseen!

Taffo onneksi olkoon ja hirmuisesti tarrasukkia! Ymmärrän, et varmasti peloittaa, mut muista että ei se keskenmeno todellakaan automaattisesti uusi! Jaksamista tähän alkuun ja iso onnitteluhalaus! :hug: Tervetuloa plussanneisiin takaisin, jos se tuntuu vielä sopivalta ketjulta!
 
Vaniljainen Ihan selvä viivahan se siellä on ja jos kerta tuli vielä testiajan sisällä, niin aika selvä peli on :D :heart: Jos sulla vaikka erittyy tuota raskaushormoonia niin vähän vielä, että viiva siksi haalea. Ihanaa, olen tosi onnellinen sun puolesta :heart: Kannattaa varmaan tehdä seuraavaksi digi-testi, niin saat suoraan oikean vastauksen.

Taffolle myös paljon paljon onnitteluja plussasta :heart: Yritä ottaa rennosti, vaikka ymmärrän täysin, että se on hankalaa :hug:
 
vaniljainen varovaiset onnittelut :) :heart:

ON: Eilinen viiva oli ainut sitten mikä oli kyllä hiukan haaleampi kun kontrolliviiva, kun tänään tuli sitten enää vaan kovin kovin haalea viiva. Joten kyllä se lääkäri nyt varmaan oikeassa oli, tosin peittoja heiluteltiin silti varuiks ;) Aivan ihanat ilman ollu nyt viikonloppuna, suurin osa ajasta menny tuolla pihalla möyhentäessä ja aurinkoakii on näköjään tullu saatua (vai onkohan tää hiekkapölyä mitä mun naamaan on tarttunu tuolta pihalta ;) ).. Tästä suunnittelin suihkuun menoa ja sitten opiskelija-arvioinnin kirjottamista ja illan x-factoria :) Sitten aamusta töihin :) Ei ole kyllä paljon harmittanu tuo, ettei ovulaatioviiva vahvistunukkaan enää, ei ole vaan ehtiny ajattelemaan asiaa :) Ja hei, keskiviikkonahan ne on jo verikokeet, joista selviää oliko ovulaatio vai ei ;)

bubunen oijoijoi, kiva kun käyt täällä meitä kattomassa :heart:

bloody niin isoja haleja sulle :heart: :heart: :heart: :hug:

Tsemppiä kaikille muruset :heart:
 
Kiitos viestistäsi bubunen :hug: Löysin monta keskustelua netistä kyseisestä testistä ja ohuesta viivasta. Osalla se merkkasi plussaa ja osalla negaa :ashamed: Ihan hanurista tommoset testit, joihin ei voi luottaa..Miksi en vaan heti ostanut sitä digitaalista kuten mietin!!
En uskalla yhtään uskoa, että toi olis positiivinen, vaikka oireita kyllä onkin.
Tuo sinun viestisi loi kyllä vähän toivoa! :heart:

Shih Ääääh... :D Olen kyllä ihan super onnellinen jos tuo plussa olisi, mutta en ole vielä edes miehelle uskaltanut sitä näyttää, haluan tosiaan ensin tehdä sen digitestin ja sitten vasta uskon! En kyllä ikinä enää osta noita testejä, jos toi on nyt väärä plussa! :kieh:

Nyt on tosiaan kp 17 ja ovulaation pitäis olla tänään tai huomenna. Pupuiltu on ahkerasti ja nyt on ulkopanokausikin avattu tältä kesää :D

Plussatuulia kamalasti teille rakkaat!!! :heart:
 
Tänään loppui terolut kuuri, ja jo tosiaan parin päivän ajan on tullut aamuisin tiputtelua, iltaisin ei enää ollenkaan. Mä vähän veikkaan, että kun noi terot paksuntaa kohdun limakalvoa, niin ehkä se on paksuntunut jo liikaa :D

Täti tulee varmaan kylään viim. ke, jos on siis tullakseen. Toivottavasti ei tule, sitä mä oikeasti niiiin toivon.

vaniljainen Kyllä mä ton kuvan perusteella sua onnittelen! Tosi hienoa!! :heart: :flower:
 
vaniljainen varovaiset onnittelut minultakin :)
Neulainen kiitos vastauksesta vaikkakin toivon etten niitä tulisi tarvitsemaan :)
Täällä ollaan grillattu itteään koko päivän takapihalla :) josko sitä nyt uskaltais testin tehä ku semmonen on kaapissa :DDD nännit on kokoajan kipeet ja alavatsaa vihloo vieläkin ja turvottaa mut sevoi johtuu ihan mistä vaan :D
 
Hiivin varovaisesti mukaan tänne joukkoon... Jännät päivät menossa. :)
Lämpöä on ollut, rinnat aristaa ja vatsaa nipistelee -> Siis samat oireet kuin ennen menkkojen alkua, ainoastaan lämpö on noin puoli astetta korkeampi kuin yleensä.

KP 28/30-35, Yk1
 
Älkäkee hullut mua vielä onnitelko, negana pidän sitä vielä itse :D Kunnes toisin todistetaan.. :whistle:
Ostin noita testejä semmosen tuplapaketin ja tein nyt illalla muutaman tunnin pidättelyn jälkeen sen toisen pois, koska en ois kuitenkaan siihen enää luottanut yksinään. Ja siihen tuli haamu. Voiko noi testit tosiaan olla niin totaalisen susia, että kahteen peräkkäiseen tulee väärä plussa?? Sit lähtee kyllä niin äkäinen posti Clearbluelle, ettei tosikaan :kieh:
Haen huomenna digitaalisen testin ja teen sen tiistaina aamulla. Näkeepähän siitä sitten ne viikotkin JOS niin mahdottoman ihanasti ois käynyt, että raskaana ollaan =)

Joko happynow testaili?? :heart:

An-nie tervetuloa ja plussaus onnea :heart:

pokemoni Kiitos kannustuksesta :heart: :hug:

...Jänskättää..
 
Vaniljaiselle hirmusti onnea. :heart: Kyllä minusta oli selvä plussa.

Itsellä kyllä tosi oudot menkat. Aamupäivällä oli kipuja, ei paljoa, mutta sen verran että otin yhden ibumaxin. Kipu loppui tuolla ihan kokonaan hetken päästä. Sen jälkeen ei ole ollut enää mitään särkyä tai kolotusta ja olo on muutenkin ihan hyvä. Normaalisti makaisin tässä vaiheessa kivusta tainnoksissa. Tuntuu myös, että vuoto on niukentunut aamuisesta, mutta se voi johtua tiuhasta pissalla ramppaamisesta.
Niin ja sitten sekin hämmästyttää, että normaalisti menkkoja ennen ja niiden aikana vatsani toimii turhankin reippaasti ja vatsa siis todella löysällä. Nyt sitten taas on ihan kovalla, vaikkei näin koskaan ole menkkojen aikaan. :O Eikä johdu syömisistäkään, se on ihan varma.
 
BloodyEnd ettei olis kiinnittymisvuotoa ;) vaniljainen luulempa, että ei voi olla niin huono tuuri jotta kaksi toimimatonta testiä oisit ostanu :) eli toivon parasta sinulle =)
Tervetuloa An-nie :wave:

On: puhdas nega tuli, mutta jos ne menkat alkais kohta niin olis hyvä ja saisi virallisesti hommat pyörimään :p ei sitä tarviikkaan heti ekalla tärpätä saapahan harjoitella vielä rauhassa ja on se varmaan mukavampaa kun sen eteen hiukka hommiakin tekee ettei tule raskaaksi pelkästään näkemällä mihen boxerit niinkuin joillekkin käy :LOL:


ohhoh ku jäin tummaks :)
 
Vaniljainen paaaljon onnea! :heart: :flower:

ON: kp 28. tänään on kyllä nännit tosi kipeät ja eilen niitä puristellessani toisesta tuli jotakin nestettä, puristin uudelleen ja tuli lisää, mitää? voiko mulla olla joku nännitulehdus vaikka? onko sellaista edes? : D
 
17.5. TOUKOKUU



lillukkainen...................kp 107/19-33........................yk 3

Jessica-87....................kp 97/?.................................yk 1

B881............................kp 89/30-40.........................yk

Elviir-a..........................kp 76/28-31........................yk 13
Niiskuneiti25................kp 76/28..............................yk 1
yöperhonen-................kp 70/28..............................yk 27

kiharapää....................kp 65/28-40.........................yk 28
FairyTale85..................kp 64/27-29.........................yk 6
Louvre.........................kp 60/28-35.........................yk 22






Viu...............................kp 47/28-34.........................yk
AJ10.............................kp 47/?................................yk 11



aamuhapan korppu.....kp 39/?................................yk 13
Yohanna83..................kp 35/28-30........................yk 6
nöttönen.....................kp 33...................................yk 2
niuku...........................kp 33/? (kapseli poistettu 09/09)
Taffo82........................kp 32/29.............................yk 3
anu84..........................kp 32/29-32........................yk 25



beabee........................kp 28/30-48.........since 04/2009
An-nie..........................kp 28/30-35........................yk 1
Miipeli..........................kp 27/27-36........................yk 18
Manna-81....................kp 27/28-30........................yk 5
hilppa86......................kp 26/33-35........................yk 3
pokemoni....................kp 26/?................................yk 1
neulainen................... kp 26/26-90 (pillerit jätetty 09/09)
Manuliina.....................kp 25/25-29........................yk 9
Opaali78......................kp 25/26-30........................yk 14
Kilu09...........................kp 25/28-30...................... yk 17
katjahei.......................kp 23/27-28........................03/08
TMirre..........................kp 23/28-29........................yk 3
Anna-79.......................kp 22/36-38.......................yk 4
Inger............................kp 22/32-35 ......................yk 4
Napakissa....................kp 20/28-32.......................yk 3



tiuvi..............................kp 18/25-45.......................yk 10
Vaniljainen...................kp 18/32-39.......................yk 6
Hempu86la..................kp 18/31............................yk 22
HappyFeet...................kp 18/32-34..............since 8/2008
EtanaLilli......................kp 17/28-30.......................yk 16
esperanzadora............kp 17/29-31.......................yk12
niiskuliini......................kp 13/28..............................yk 2
Shih.............................kp 12/33-35.........................yk 4



Dreaming86.................kp 11/28...........................yk 4
Raitakissa....................kp 8/28-30........................yk 9
Jessie82......................kp 5/24-34........................yk 15
tiinatitityy....................kp 4/28-30........................yk 2
HH1979.......................kp 4/28-29........................yk 9
BloodyEnd...................kp 2/29-31........................yk 30

happynow...................kp......................................yk1



OHJE: Laita kp (kiertopäivä ) ja yk (yrityskerta) päivitykset alleviivattuna, jotta ne on helpompi löytää tekstin seasta. Myös plussat alleviivattuna :) Listan saa päivitettyä kuvineen lainaamalla tekstin edellisestä listasta ja poistamalla quotet.



Plussanneet 2010:

Pettara 6.1. yk 4
Indrina 15.1. yk 1
Lara- 16.1. yk 1
terp 17.1. yk 5
tähtynen 15.2. yk 8
Lavelyn 18.2. yk 5
Pikkis82 18.2.
Eveny 24.2. yk 4
Nallu 24.2. yk 4
Ritu82 6.3. yk 2
Saana07 10.3. yk 8
Tinker Bell 14.3 yk 3
hipsu86 19.3 yk 1
Ingu 23.3 yk 4
miya 25.3 yk 2
Tesmis yk 2
Sinirusko 14.4 yk 18
Tuittu- 24.4 yk5

 

Yhteistyössä