~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3 vol.2

Hempu noi itkuntirautukset lienee aika yleisiä, itekin täällä tippa linssissä lueskelin etenkin tota Sartsan kirjotuksen loppuosaa =) Syvällä sisällä taas ajatus siitä että miltä itsestä tuntuisikaan kertoa miehelle noin ihania uutisia... Vaan ei taida olla sen aika vielä :ashamed:
Ja hienoa että nyt lähti teillä hommat etenemään. Pahoittelut tosin ovuloimattomuudesta, mutta nythän saatte apua ja kohta voipi olla oma vauveli kasvamassa :heart:

sartsa iso kiitos munkin suunnalta ku jaksat meitä täällä tsempata ku jokainen vuoronperään meinaa heittää toivon menemään :flower: Sun ansiosta jaksaa taas sitte yrittää =)

ON: noin arviolta menossa dpo5, ja odotan menkkoja alkavaksi noin viikon päästä, jos siis alkavat. Toki taas toivon että jäis tulematta ja olis raskautuminen lopulta tapahtunu. Vaan ei voi tietää. Nyt on menossa hyvinkin stressivapaa loppukierto kun päätin että nyt en enää ees niitä satunnaisia ovistikutteluita tee, joten mulla ei oo ku arvio siitä millon se on ollu :) Joka taas on siitä mukava homma että oli "pakko" harrastella riittävän pitkään molemminpuolin sen oletetun oviksen :D :p Joops... Oireitakaan ei ole siis tullut ainakaan vielä liiemmin bongailtua, saa nähdä miten menee tämä loppuviikko, ja ensi viikon alkupuoli B)

Aurinkoista(toivottavasti B) ) kesän odotusta kaikille ja kesäisen lämpöisiä plussatuulia kaikille teille ihanaisille :whistle: :heart:
 
sartsa näin aion tehdä, kunhan tästä lenssusta paranen, siirryn tuonne pihahommiin ja onhan tuossa kutomistakin jäljellä vielä :) Hyvillä mielin siis oon, kun nyt asiat on saatu rullaamaan :) Kiitos hanibanimurunen :heart: :heart:

pokemoni Kiitos :heart: :hug: Kovin oon nyt optimisitella mielellä asioiden suhteen :) Noh odotahan sitten, että miten kipiät ne on kun tätin aika lähestyy ;) Tsemppiä, pietään peukkuja :) :heart:

Niin ja kaikki uudet tervetuloa joukkoon :)

neulainen onnea ovulaatiosta ja tsemppiä paljon tulevaan :) :heart:

manuliina Kyllä meijän jokaisen aika tulee varmsti vielä, kun päästään kertomaan rakkaalle, että pissitesti näytti positiivista, että onneksi olkoon tuleva isi :) Ihan varmasti :) Tottahan on, että pessimisti ei pety, mut hiukan ripaus optimistisuuttakin mukaan :) Etenkin kesän kunniakis :) Nythän säätkin lämpenee :) Tsemppiä odotteluun :heart:

ON: Kyllä vaan sen sanon, että jokainen joka miettii tutkimuksiin lähtemistä, niin tehkää se ihmeessä! Kunnalliselle jonot on pitkät, mutta jos suinkin irtoaa edes vähän ylimäärästä, niin kannattaa tutkimukset alottaa yksityisellä.. Ite olen niiiiin tyytyväinen, että vihdoin otettiin asia hoidettavaks :) Nyt on vielä hyvä tilanne, kun mies saa olla töissä ainakin kesän, niin ehkä sitä on jo oma pienokainen masussa sitten syksyllä, eikä tarvita enää yksityistä lääkäriä :) Rohkeesti vaan muruset aikoja soittelemaan :heart:
 
Sartsa83
neulainen voi jessus miten oiskaan hienoa jos nyt plussaisitkin.. oivoih, mä toivon sitä todellakin! Jänskää ihan hirveesti nyt sun puolesta. Täältä saat kaiken tuen ja tsemppauksen tuohon loppuun! Mä tossa taisin kyllä vähän sekoilla.. luin eka nimes väärin ja vastasin siis väärälle ihmiselle, sitten katoin uudestaan, vaihdoin äkkiä nimeä ja tajusin että olin myös lukenut väärin listaakin. :LOL: :ashamed: voi minua hölmöläistä... mutta aivan mieletöntä tsemppiä loppuun. Josko teroista olisikin ollut sulle se tarvittava apu. Joskus nekin riittänee. :hug: :heart:

Manuliina oi voi sentään kun nyt satelee kiitoksia. Tässähän menee ihan hämilleen kiitosten määrästä. En voi muuta todeta kuin: ole hyvä. :hug:

Ja olkaa hyvät, KAIKKI! :hug: :heart: ..Pääasia että olen pystynyt teitä auttamaan, koska teidän yrityksenne on mun sydämellä. Tuntu oikein pahalta kun joskus joku sanoi mulle että "sori vaan mutta ei kiinnosta teidän raskaana olevien tsemppaukset. Te ootte saaneet sen mitä haluatte".. aivan kuin en ajattelisi sitä, miltä se yritys tuntui ja kuinka tuskaa se oli. Siksi palasin tänne vähän varpaillani mutta halusin teidän ymmärtävän että on tärkeää tukea toinen toistaan, vaikka miten välillä olisi itse pohjalla. Se että tukee toista, auttaa samalla omaa napaa jaksamaan. Toisen auttaminen = oman olon kohentaminen. Koska siten sitä itse saa myös tukea kun tukee toista. Ja musta ainakin tuntuu vain hyvältä auttaa aina muita. Välillä tuossa yrityksen keskellä unohdinkin oman pahan olon kun keskityin vain muihin. Toki on hyvä välillä pitää täysin omanapaisia päiviä, jolloin puhuu vain itsestään, koska sekin on terapiaa ja saattaa joskus taas auttaa jotain toista ymmärtämään paremmin omaakin tilaansa. Siksi tämmönen yhteisö on aivan parasta, koska täällä ihmiset ovat samassa tilanteessa. Toiset pidemmällä kuin toiset, mutta tuska se on jokaisella sisimmässä. Toki sitä varmasti tulee pitkäaikaisesti yrittäneille paha mieli jos vasta alkamaan yrittänyt itkee täällä pahaa oloaan siitä kuin vauvakuume kiusaa, koska he ajattelevat ettei tämä vasta yrittämään alkanut voi ymmärtää miltä pidempiaikasista voi tuntua, kun kuukaudesta toiseen joutuu pettymään. Ja tottahan se onkin.. mutta ei voi silti väittää etteikö tällä vasta yrittämään alkaneella voisi olla paha mieli yrittämisestä, sillä kuumeillakin voi kauan, kunnes sitten parisuhteessa molemmat ovat valmiita yrittämään. Yleensä se on nainen joka kuumeillut jo lähes teinivuosista saakka ja mies on valmis vasta 25v korvilla, jolloin nainen on saattanu ehtiä kuumeilemaan jo vuosia. Kun sitten taas pitkään yrittäneillä on se, että ensin on kuumeiltu monia vuosia, sitten on alettu yrittään ja yrityskin on kestänyt jo vuosia, jolloin ollaan jo sellaisilla sfääreillä että hyvä jos henkinen tasapaino vielä löytyy eikä ole jouduttu turvautumaan psykologin apuun.

Hmm.. ai miten niin mä aloin taas vähän rönsyileen? :LOL: Sori.. toivottavasti saatte taas mun pointtini tosta. Mä onnistun välillä intoutuun johonkin filosofiseen keskusteluun... :p Mut kun helpompi selvittää asioita noin kun sitten alkaa sanomaan, että "toi nyt kirjotti noin ja sit toi otti sen itteensä ja sit toi teki sitä ja tää tätä".. siitähän tulee vaan paha mieli! Näin tän ehkä ymmärtänee että on monta eri näkökulmaa ja jokaisella on tässä asiassa yhtä paha mieli. Periaatteessa ei väliä paljonko on yrityskuukausia mutta kuten sanoin pidempiaikaisilla on vielä pidempi prosessi takanaan kun vasta alkaneilla. Onhan sitten vielä nämä jotka ovat vain päättäneet aloittaa yrityksen eivätkä ole ennättäneet edes kuumeilla, joten he ovat sitten untuvikkoja.

Hempu täällä aina kun tarviit mua.. missä asiassa tahansa. :hug: :heart: Vähänkö odotan että päästään livenä parantaan maailmaa yhdessä! :heart: Khih.. saunan lauteilla kunnon avautumiset. :D .. voi murunen, sä tiedät mitä ajattelen, eikä tarvi edes sanoa kuin:"mä niin hartaasti toivon ja uneksin....." :heart: :hug:
 
OOoo, meidän sartsa filosofoi taas :heart: :heart: Ja niin asiaa! :heart: Oon ite samaa mieltä tuosta, miten ristiriitasia tunteita se herättää pidempään yrittäneissä, kun vähemmin aikaa yrittäneet ahdistuu ja masentelee.. Mutta niinhän se on, että jokainen kokee eri asiat herkemmin ja toiset on taas vahvempia. Ei kukaan voi sanoa, mikä sattuu kehenkin minkä verran. Vaikka myönnän kyllä, että tota listaa tulee luettua välillä niin, että ai noi on yrittäny vasta noin vähän aikaa ja me jo näin kauan, mikäs hätä niillä muka on.. Ei se silti vähennä myötätunnon määrää vähemmän yrittäneitä kohtaan, kun tietää ite tasan tarkkaan miltä on tuntunu ja varmasti tulee tuntumaankin tässä jonkun aikaa vielä, toivottavasti ei kuitenkaan kauaa.. Ja olipa ihmiset missä yritysvaiheessa tahansa, niin ihan yhtä lailla toivon raskautumista jokaiselle! Ja sitä vartenhan tää palsta tosiaan on, että täällä voi jakaa ilot ja surut ja keijut ja möröt ja niin pitääkin tehä, vertaistuki se on paras tuki :heart: Jaksuja kaikille :hug: Ja sartsamurunen, tiedän, että oot siellä ja puhelimen päässä aina kun vaan tarvii :heart: :heart: Toivottavasti ehin saamaan pihaa jonkun verran kuntoon ennen kun tuutte kaksin tai kolmisin, ettei näytä ihan viidakolta ;) Kyllä, kunnon maailman parantamiset sitten saunassa :heart: Niin ja kodassa tottakai sitten grillataan ja ilman muuta näytän, että millasessa paikassa miä olen oikee kasvanu lapsuuteni :heart: sitä odotellessa innolla :heart: :heart:
 
Sartsa83
Hempu :hug: :heart: elä sentää rehki ihan liikaa.. en mä sinne kuitenkaa pelkkää pihaa tule kattomaan, vaan sinuu.. teitä ja teijän taloa, sitä kotaa ja lapsuuven kotias ja ehkä mahdollisesti myös koirulia. :heart: :D

Hih, kiva kun oot samaa mieltä mun kanssa. :hug: :heart: Juu ja varsinaista filosofiointia taas. :LOL:

Voi Taffo-rakas. :hug: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: Miljoonittain tarrasukkia matkaan ja onnea kovasti!!!!!!!!! :flower: :hug: Nyt kaikki peukut ja varpit pystyyn että tämä sujuu toista paremmin ja kaikki menee alusta loppuun hyvin. Varmasti pelottaa ja se kuuluu asiaan. Onneks voit tukeutua neuvolatätiin ja lääkäriin ja jutella heille peloistasi. :heart: :hug:
 
Ihanaa Taffo!! :heart: :heart: Ja tosiaan, nyt pääset varmaan heti juttelemaan tunnoistasi neuvolaan, kun edellisessä kävi miten kävi. Toivottavasti tätä seurataan nyt jo alusta alkaen hyvin.

Mun on pakko avautua mun kaverinkin tilanteesta. Se tuli vahingossa raskaaksi, mutta vieläkään kohdussa ei näy mitään, vaikka viikkoja pitäisi olla jo vajaa kymmenen. Joidenkin lääkäreiden mukaan kohdussa ei ole mitään, toisten mielestä voi hyvinkin olla, koska raskaushormoonit on nousseet koko ajan. Eli sitä ei nyt sitten oikeastikaan tiedä, että onko se raskaana vai ei. Lapsi toki pidetään ja se on haluttu, kolmas olisi siis tulossa. Mutta hirveetä kun ei tiedä, että mitä seuraavan ultran jälkeen tapahtuu. Tehdäänkö kenties kaavinta, vai saako aloittaa odottamisen. :/

Ja mähän sanoin, että jonkun täytyy nyt plussata tässä kuussa. Onnittelut vielä kerran Taffolle!! :heart:

Ja tiedän mitä te tarkoitatte tuolla pidempään haaveilijasta yms. Mutta kuten Sartsa sanoi, joku saattaa olla haaveillut lapsesta jo kymmenen vuotta ennenkuin pääsee edes yrittämään, kun toiset tulevat raskaaksi ilman mitään haaveilujakaan. Mutta itse olen ainakin sitä mieltä, että me haaveilijat tavallaan kasvetaan jo hitusen äideiksi tässä matkalla. Itse ainakin olen haaveillut lapsesta jo vuosia, ja heti miehen tapaamisen jälkeen alkoi se kunnon haaveilu. Mies vaan ei halunnut aloittaa yrittämistä, koska oikeasti luuli että tulen raskaaksi heti kun jätän pillerit. Näin nyt ei kuitenkaan käynyt, koska kroppa ei suostunut toimimaan. Toisaalta me ainakin tiedetään mikä on estänyt raskautumisen tähän asti. Nyt jos tähän tulis vielä jotain ongelmaa miehen osalta, niin mä menettäisin hermot :LOL:

manuliina me taidetaan olla samoilla kiertopäivillä, voidaan sitten viikon päästä jännittää yhdessä ;) :heart:
 
Manna: tervetuloa joukkoon :)

Sartsa on kyllä sellainen tämän palstan isosisko- ja äitihahmo :heart: Ihanaa kun jaksat täällä jakaa omia kokemuksiasi ja viisauksiasi!

Taffolle paljon voimia ja ihanaa! Toivottavasti kaikki menee hyvin ja rentoudut pian!

On kyllä välillä vähän sellainen olo, että mikä oikeus mulla on tulla hehkuttelemaan mun "raskausoireita", vastahan jätin pillerit, ja toiset on saaneet odottaa vuosikausia ja varmasti "ansaitsisivat" raskauden mua paljon ennemmin. Mutta kuitenkin tunnen oloni kovin tervetulleeksi ja tuntuu tosi hyvältä, että mä voin kertoa mun tuntemuksista vaikka olenkin vielä ihan nyyppä tässä asiassa :) Kiitos kaikille kun saan tuntea kuuluvani joukkoon :heart:

ps. pointti ei ollut ensimmäisessä lauseessa vaan tuossa mahtavassa asiassa ja tunteessa, joka mulle tulee aina tänne tullessa. Vaikka en vielä ainakaan ole joutunut pettymään niinkuin liian moni täällä, en tunne oloani vihatuksi tai hyljeksityksi. Äh, en mä osaa pukea sanoiksi sitä mitä tarkoitan.

Halit ihan kaikille!
 
Taffolle :heart: :heart: !!! Ja ihanaa kesän alkua! B)

Voima halit kaikille teille :hug: , mä "jään" taustaileen, vaikka vasta tänne tulinkin :) Ovikset tällä viikolla joten pyhitän aikaa kaikelle siihen kuuluvalle :whistle:
Kuulumisiin :wave:
 
Sartsa83
:ashamed: kiitos pokemoni :hug: Toi naama tässä tapauksessa siis kuvastaa hämilleen menemistä ja kiitollisuutta. :) :heart: Mukavaa kuulla jotain noin kaunista.

Tän sydän vaan sykkii teille kaikille ja tää tekee kaikkensa ja toivoo lujasti että te jokainen saisitte kokea raskaaksi tulemisen ja äitiyden ihmeen.

neulainen totta... raskaaksi yrittäminenkin kasvattaa. :)

:hug: :heart:
 
Kiitos teille ihanaisille!Oletta olleet niin mahtavia ja vaikka olen ollut hieman taustalla niin olen käynyt lukemassa joka päivä teidän jutut,oli vain oman pään takia hieman taustailtava.Anteeksi etten ole ollut tsemppaamassa teitä rakkaat. :ashamed: Sain haamulaisen jo maanantaina kun oli pakko testata oireiden takia,se oli kyllä silti todellinen yllätys!Toivon tosissaan että kaikki menee hyvin tällä kertaa loppuun asti,en tiedä kuinka vauvahaaveiden kävisi jos taas saisin keskenmenon. :'( Tsemppiä teille kaikille ja pikaisia plussauksia ( etenkin HH,Hempu,Neulainen,Anu,Raitakissa,Manuliina ja tietysti kaikki muutkin!!!!!!! :heart: ) Olette tärkeitä!
 
Mä Taffo toivotan sulle todella paljon onnea, ja nyt lähetän paljon tarrasukkia sinne suuntaan!! :heart:

Mulla tuli tänään vähän verta aamulla, toivotaan että oli vain jotain muuta kuin menkkojen alkua. Pientä nippailua on vieläkin ollut, teroja olisi vielä kolme päivää jäljellä. Tätiä odotan tulevaksi nyt silti, mutta saa nähdä.

Mitä oireita sulla Taffo muuten oli?
 
13.5. TOUKOKUU

lillukkainen...................kp 103/19-33........................yk 3



Jessica-87....................kp 93/?.................................yk 1



B881............................kp 85/30-40.........................yk



Elviir-a..........................kp 72/28-31........................yk 13
Niiskuneiti25................kp 72/28..............................yk 1
yöperhonen-................kp 66/28..............................yk 27
kiharapää....................kp 61/28-40.........................yk 28
FairyTale85..................kp 60/27-29.........................yk 6



Louvre.........................kp 56/28-35.........................yk 22



Viu...............................kp 43/28-34.........................yk
AJ10.............................kp 43/?................................yk 11



Napakissa....................kp 38/28-32........................yk 2
Yohanna83..................kp 31/28-30........................yk 6



nöttönen.....................kp 29...................................yk 2
niuku...........................kp 29/? (kapseli poistettu 09/09)
Taffo82........................kp 28/29.............................yk 3
anu84..........................kp 28/29-32........................yk 25
BloodyEnd...................kp 26/29-31........................yk 29
HH1979.......................kp 26/28-29........................yk 9
Jessie82......................kp 24/24-34........................yk 14
beabee........................kp 24/30-48..since 04(?)/2009
Miipeli..........................kp 23/27-36........................yk 18
Manna-81....................kp 23/28-30........................yk 5
hilppa86......................kp 22/33-35........................yk 3
pokemoni....................kp 22/?................................yk 1
neulainen................... kp 22/26-90 (pillerit jätetty 09/09)
Manuliina.....................kp 21/25-29........................yk 9
Opaali78......................kp 21/26-30........................yk 14



katjahei.......................kp 19/27-28........................03/08
TMirre..........................kp 19/28-29........................yk 3
Anna-79.......................kp 18/36-38.......................yk 4
Kilu09..........................kp 18/28-30....................... yk 17
Inger...........................kp 18/32-35 .......................yk 4
tiuvi.............................kp 14/25-45........................yk 10
Vaniljainen..................kp 14/32-39........................yk 6
Hempu86la..................kp 14/31.............................yk 22
HappyFeet...................kp 14/32-34..............since 8/2008
EtanaLilli......................kp 13/28-30.......................yk 16
esperanzadora............kp 13/29-31.......................yk12



niiskuliini......................kp 9/28..............................yk 2
Shih.............................kp 8/33-35.........................yk 4
Dreaming86.................kp 7/28..............................yk 4
Raitakissa....................kp 4/28-30........................yk 9

aamuhapan korppu.....kp......................................yk 12
happynow...................kp......................................yk1



OHJE: Laita kp (kiertopäivä ) ja yk (yrityskerta) päivitykset alleviivattuna, jotta ne on helpompi löytää tekstin seasta. Myös plussat alleviivattuna :) Listan saa päivitettyä kuvineen lainaamalla tekstin edellisestä listasta ja poistamalla quotet.



Plussanneet 2010:

Pettara 6.1. yk 4
Indrina 15.1. yk 1
Lara- 16.1. yk 1
terp 17.1. yk 5
tähtynen 15.2. yk 8
Lavelyn 18.2. yk 5
Pikkis82 18.2.
Eveny 24.2. yk 4
Nallu 24.2. yk 4
Ritu82 6.3. yk 2
Saana07 10.3. yk 8
Tinker Bell 14.3 yk 3
hipsu86 19.3 yk 1
Ingu 23.3 yk 4
miya 25.3 yk 2
Tesmis yk 2
Sinirusko 14.4 yk 18
Tuittu- 24.4 yk5

 
Pokemoni kiitos,odotetaan nyt ainakin ensi viikkoon kun huomenna vasta on varsinainen viimeinen kp...Pelottaa sen verran.. :headwall:

Neulainen mulla oli n. 3 pv:ää oviksen jälkeen JÄRKYTTÄVÄN paljon valkovuotoa ( lorisi oikein kunnolla,yök ),sitten siitä vajaa viikko niin alkoi "nipistelyt" ja "viillot" alavatsalla,samalla alkoi tulla töissä varsinkin aamuisin "yrjö" kurkkuun,piti nieleskellä kamalasti!Ja nännipihat "laajenivat" :LOL: ,vaikea selittää...Anteeksi. :ashamed: Sitten on ollut juurikin niin sekapäinen akka että itkusta nauruun ja raivoon heittelee tuo mieliala,rupes tuntumaan pikkasen omituiselta muutenkin oma olo..

Edelleen toivon koko sydämestäni super paljon plussia teille kaikille!!!! :heart: :heart:
 
Heippa taas kaikille :wave:
Olen viettänyt tarkoituksella muutaman päivän poissa täältä ja onkin kummasti helpottanut kun ei ole ihan joka päivä miettinyt vauvajuttuja! Mulla on nyt myös työt alkaneet, joten olen tyytyväinen kun ei ihan niin usein ehdi murehtimaan raskautumista.
Te olette kirjoitelleet tänne niin mahdottomasti, että en millään meinaa päästä kärryille :ashamed:

Huomasin kuitenkin, että niiskuliini epäilee endometrioosia? Olen samaa mieltä muiden kanssa, että tutkimuksissa kantsii käydä jos vähänkin epäilee jotain, saa sitten ainakin mielenrauhan :hug: Mulla on vasemmassa munasarjassa pieni endometriooma, joka tuntuu juurikin kipuna seksin aikana, tietyissä asennoissa. Lääkärin mukaan se ei kuitenkaan mitenkään estä raskautumista, koska sitä on niin vähän ja munatorvet ovat auki. Älä murehti etukäteen sitä kaikkein pelottavinta vaihtoehtoa, mullakin meinas ensin tulla itku kun lääkäri kertoi mulla endometrioosin olevan, ehdin jo ajatella sen muutaman sekunnin aikana, että en saa ikinä omaa lasta, mutta lääkäri sanoi heti, että mitään hätää ei ole :hug:

pokemonilla on kyllä hurjan ihanan kuuloisia oireita!! Olisit kyllä todella onnekas, jos olisit raskautunut ennen kuin edes ehditte kunnolla aloittaa yrittämisen :heart:

Mannalle oikein kovasti tervetuloa! :heart: Tiedän ihan tuon pettymisen tunteen, onneksi täällä tosiaan saa pettyä ihan rauhassa! :hug:

sartsa on puhunut kyllä ihan asiaa!! :hug: Tsemppaaminen ja kuuntelu on tosi tärkeää ja siksi tää palsta onkin niin ihana! =)

Taffooooo voi kuinka ihanaa!!!! :heart: :heart: Onnea läjäpäin ja tarrasukkia läjäpäin myös täältä suunnalta! :heart: :hug:

Olen pahoillani, etten ehdi lukea kaikkea mitä olette tänne kirjoitelleet, mutta suuren suuret halit kaikille joilla kierto on alkanut alusta!! :hug:
Ja plussanneille hurjasti onnea ja pikaliimaa mukaan odotukseen!! :heart: :heart:

Mulla on kp 14 ja ovulaatiota odottelen tapahtuvaksi viikonlopun tai alkuviikon aikana. Päätin jättää ovulaatiotestit nyt kaupan hyllylle ja tämä kierto mennään rennoin rantein! =)
 
Hömh, mitähän miä sitten odottelisin tässä kierrossa.. Toiset odottaa plussaa ja toiset ovulaatiota, mutta kun tiedossa on lääkärisedän sanoin, että ei ovulaatiota tässä kierrossa :'( En miä halua odotella niihin tutkimuksiin pääsemistä/joutumista kun sitten sekin stressaa.. Toisaalta toivon, että olisin ovuloinu edes jossain kierrossa, niin sit kun tehdään aukiolotutkimus niin jos sitten tärppäis.. Kun monella on kuulemma käyny niin, et kun tutkimus on tehty niin röörit ns. puhtaat ja helpommin jostain syystä raskautuu.. Mut jos en ovuloikkaan ollenkaan ikinä niin eihän siitä sit oo mitään muuta hyötyä kun se, että näkee onko röörit auki vai ei.. Tosin eipä se auta vaikka ovulois jos miehen siittiöt on huonoja.. Mut minkä takia sitten digitaalinen ovulaatiotesti näytti viime kierrossa hymynaamaa? Täh prkl, onko taas suomalaista huijattu.. Anteeks :'( :ashamed: Oon pinna kireällä :'( Prkl:n ovulaatiot, menköön mettään sitten kunnolla jos ei kerran tässä kierrossa tule niin älköön tulko sitten hitto ikinä!!!

taffo onnittelut siulle :heart: Paljon tarrasukkia matkaan :flower:

neulainen sano sille tätille, että suksii niin pitkälle kun pippuri kasvaa, eikä enää vähään aikaan kiusaa sua (miksei täällä oo sellasta ärjyvää hymynaamaa? ). Ainakaan yheksään kuukauteen ;)

pokemoni miä ainakin ymmärsin mitä tarkotit :heart: Tarkotus onkin, että kuuluu joukkoon, oli yrityskerta mikä tahansa ja varmasti jokainen meistä toivoo selviävänsä niin vähillä yrityskerroilla kun mahdollista :hug:

sartsa juu en murunen rehki ;) Ehkä se on vaan terapeuttista purkaa raivoa tonne lapion varteen.. Suurin haaste on nyt opettaa toi koira käyttäytymään kun tahtoo komennella mua ihan miten lystää.. Prkl.. Tänäänkin on taas istuttu sen päällä tuolla nurmikolla kun turkkia harjasin.. Voi pirskatti!
 
Sartsa83
Taffo onnea vielä kerran ja toivotaan että pieni paapero pysyy kyydissä alusta loppuun saakka. :hug:

Vaniljainen :) :hug: näinhän se menee. :)

Ainiin, tuo munatorvien aukiolotutkimuskin tehdään kun aloitellaan lapsettomuushoitoja, jotta saadaan selville että onko raskautuminen mahdollista.. sillä jos ne eivät ole auki, eivät myöskään siittiöt pääse uimaan läpi.

Ja juu, totta. Endometrioosi ei tarkoita aina sitä etteikö lasta saisi.

Hempu kun muut oottelee ovista ja toiset plussaamista, niin sä murunen voit odottaa seuraavaa kiertoa. Nautit sen aikaa kauniista kesäisestä säästä, unelmoit tulevaisuutta jossa saat viettää kesäisiä päiviä yhdessä miehesi ja lapsesi kanssa ja räyhätä koko maailmalla tämän kierron tylsyyttä kun sä et voi odottaa mitään! Kiukkuat niin että puntit tutisee! :hug: :heart: Ja sulla on aivan varmasti viime kierrossa ollut oikeasti se ovulaatio, mutta tässä kierrossa sitä taas ei ole. Ei sua muru ole huijattu. Ehkei vaan ajoitus muuten toiminut. Näitä kun on valitettavan paljon. :( Tikutetaan plussa oviksesta ja kuitenkaan ei raskauduta.

Kuulostaa murunen hyvältä. Pöh kun en ehtiny lukeen äsken tätä sun kommenttia mulle, niin oisin voinu tonne kirjottaa että "nautit kesäisestä säästä lapion varressa antamalla mullalle kyytiä ja raivoamalla sinne ärtymystä tästä joskus niin paskasta maailmasta kun mikään ei mee niin ku ite tahtos!" .. Tää siis suoraan mun ajatuksista tuossa kohtaa missä te nyt ootte.

Khih, voi toista. Varmasti on tosi suuri haaste opettaa toinen käyttäytyyn. :/ Sekin vaatii sen oman koulunsa.... niin koiran omistajalta kun koiralta. Turhautumiseen saakka.

Antaa murunen nyt vaan palaa oikein kunnolla ja tuuletat sen ärsyyntyneisyyden ulos niin kauan kuin siltä tuntuu! :hug: :heart:
 
Voihan kakka. Aamulla tuli taas verta :'(

Tosin yöllä heräsin pissalle, mitä en ole tehnyt varmaan vuoteen. Mutta ei tää nyt niin hyvältä näytäkään, vaikka mä olin ihan varmaa että nyt ois ollut aika tärpätä. Prkele :'(
 
Paljon onnea Taffo =)
Hei Neulainen mitenkä noi terot toimii? joskus meinaan kauan sitten jouduin syömään niitä kun ei menkkoja kuulunut mutten kuollakseenkaan muista mikä niissä oli ideana...oliko se siis niin jos ei menkkoja kuulu niin niillä ne saa aikaan vai mitenkä...ku mulla on ollu kanssa aina taipumusta että menkat on tooooooooooooooosi epäsäännölliset ja joskus oli yli puolenvuoden tauko ku ei tullu ollenkaan :( ja todella toivon että nyt ei niin käy koska vaavi kuume on kovasti huipussaa :D

Täällä on ihanan aktiivista porukkaa kirjoittelemassa menee aina joku tovi kun lueskelen teidän juttuja...ja on jotenkin hölmöä ku oikeesti päätin etten ala kirjoittelemaan tänne kun tiedän, että tänne jää koukkuun mutta on tää paljon parempi höpötellä täällä kun saada mies toisiin aatoksiin höpöttelemällä sille kaikki maholliset asiat :D B)

Ihanaa perjantaita kaikille tänään pääsee takapihalle ottamaan aurinkoa kun on luvattu 25 :D
 
Huomenta Ihanaiset ! :) täällä istun sisällä töissä vaikka ulkona on loistava ilma, vähänkö ärsyttävää.

Menossa kp 25 enkä usko tässä kierrossa ole mitään odotettavissa. ovis tuli ja meni (kai) eikä minkäänlaisia tuntemuksia missään. eilen oli vähän nännit kipeät, mutta nyt tällä hetkellä ne näyttää olevan "parantunu". no mutta ei tässä auta muu kuin mennä positiivisin mielin eteenpäin tapahtui mitä tapahtui. ja tuo alkanut kesä piristää kummasti nyt.

+++++++++++++ :whistle:
 

Yhteistyössä