~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3 vol.2

Pari outoa juttua on nyt ollut. Tajusin tuossa pohtiessani, etten ole halunnut koko viikolla seksiä. Normaalisti olen siis todellinen nymfi ja haluaisin melkeinpä joka päivä. Nyt ei ole tehnyt viime viikon perjantain jälkeen mieli.
Sunnuntaina peittoja vielä heiluteltiin siinä toivossa, ettei ovis olisikaan mennyt ohi, vaikka oli kyllä jo selvästi mennyt. Silloin oli tosi outoa se, että yhdynnän aikana minuun sattui. Tuntui sellainen inhottava paine ja kipu joka työnnöllä, eikä tällaista ole ikinä sattunut minulle seksiä harrastettaessa. :eek: Eikä voinut johtua siitäkään, etten olisi ollut "valmis", koska suorastaan valuin lakanoille. Tuntui, että omat paikat on ahtaammat kuin aiemmin, mutta eihän tuo voi olla mahdollista? Vai?
Lisäksi nyt, kun olen alakertaani sormella sieltä sisältä tunnustellut (kun ihmettelin, että miksi kävi kipeää;), niin siellä emättimen perällä tunnen selvästi jotain, mitä aiemmin en ole sormella tuntenut. Kohdunkaula vai mikä? Ja mistä ihmeestä se sinne on "ilmestynyt", kun en ole aiemmin tuntenut tuota, vaikka ennenkin olen itseäni tutkinut. :O

Nuo jutut nyt oikeasti ihmetyttää. Nyt on myös ollut virtsistunne häpyluun tienoilla, mutta virtsistä ei ole. Mistä lie johtuu.
Osaisiko joku kertoa mistä nuo voisi johtua? Hämmästyttää kummastuttaa.
 
8.5. TOUKOKUU

lillukkainen...................kp 98/19-33........................yk 3



Jessica-87...................kp 88/?................................yk 1
B881............................kp 80/30-40........................yk







Elviir-a..........................kp 67/28-31.........................yk 13
Niiskuneiti25................kp 67/28................................yk 1
yöperhonen-................kp 61/28...............................yk 27




kiharapää....................kp 56/28-40..........................yk 28
FairyTale85..................kp 55/27-29..........................yk 6
Louvre........................kp 51/28-35..........................yk 22









Viu...............................kp 38/28-34...........................yk
AJ10.............................kp 38/?..................................yk 11
Napakissa....................kp 33/28-32..........................yk 2
Raitakissa....................kp 31/28-30...........................yk 8





Yohanna83..................kp 26/28-30...........................yk 6
nöttönen.....................kp 24.......................................yk 2
niuku...........................kp 24/? (kapseli poistettu 09/09)
Taffo82........................kp 23/29..................................yk 3
anu84..........................kp 23/29-32............................yk 25
BloodyEnd...................kp 21/29-31............................yk 29
HH1979.......................kp 21/28-29............................yk 9




Jessie82......................kp 19/24-34............................yk 14
beabee........................kp 19/30-48............since 04(?)/2009
hilppa86......................kp 17/33-35............................yk 3
Manuliina.....................kp 16/25-29............................yk 9
neulainen................... kp 16/26-90 (pillerit jätetty 09/09)
Opaali78......................kp 16/26-30............................yk 14
katjahei.......................kp 14/27-28............................03/08
TMirre..........................kp 14/28-29............................yk 3
Miipeli..........................kp 18/27-36..........................yk 18
pokemoni....................kp 17/?.......................................yk 1
Anna-79......................kp 13/36-38.............................yk 4
Kilu09..........................kp 13/28-30........................... yk 17
Inger..........................kp 13/32-35 ..........................yk 4



tiuvi.............................kp 9/25-45...........................yk 10
Vaniljainen..................kp 9/32-39...........................yk 6
Hempu86la..................kp 9/31..........................yk 22
HappyFeet...................kp 9/32-34..............since 8/2008
EtanaLilli......................kp 8/28-30..........................yk 16
esperanzadora............kp 8/29-31...........................yk12 niiskuliini......................kp 3/28................................yk 2
Shih.............................kp 3/33-35................................yk 4
Dreaming86.................kp 2/28................................yk 4

aamuhapan korppu.....kp..........................................yk 12

Plussanneet 2010:

Pettara 6.1. yk 4
Indrina 15.1. yk 1
Lara- 16.1. yk 1
terp 17.1. yk 5
tähtynen 15.2. yk 8
Lavelyn 18.2. yk 5
Pikkis82 18.2.
Eveny 24.2. yk 4
Nallu 24.2. yk 4
Ritu82 6.3. yk 2
Saana07 10.3. yk 8
Tinker Bell 14.3 yk 3
hipsu86 19.3 yk 1
Ingu 23.3 yk 4
miya 25.3 yk 2
Tesmis yk 2
Sinirusko 14.4 yk 18
Tuittu- 24.4 yk5





 
Täällä pelkkää omaa napaa: kp 17 ja pitäs ahkerasti heilutella peittoja MUTTA olen ihan sikakipeänä :snotty: Nenä ihan tukossa ja hyvä kun saan henkeä vedettyä :( 13.00 olis lääkäriaika mut harmittaa ihan sikana, että just nyt tulin kipeeks. Ois kai sitä voinu sairastaa joko viikon päästä tai aikaisemmin :headwall: Menee tää kierto ihan hukkaan, kun ei olla ollenkaan nyt pupuiltu näinä päivinä mitkä ovislaskurin mukaan olis otollisia. En nyt sitten tikutakkaan ovistikuilla,kun turhaa tuhlaan niitä kun oon näin heikossa hapessa..

No, ei se auta ku lepäillä ja toivoa,että ovis olis vasta ens viikolla..

Plussatuulia muille ja onnea kammariin ++++++++++++ :whistle:
 
Ihanaa lauantaita naiset.
Shih Pahoittelut tädistä. Päivitin tuota listaa. Ihanaa pääsette Turkkiin. Jos vaikka tekisitte lomavauvan.
Pokemoni Toivottavasti täti ei tullut. Jospa tuo olisi kiinnittymisvuotoa? Tai sitten vaan kestää hetken että kierto tasaantuu.

Muutes; mites noi mun kiertopäivät menee kun täti tuli 9 aikaan illalla niin en laskenut sitä päivä vielä ollenkaan vaan vasta seuraavanpäivän laitoin kp1. Laskinko näin oikein vai pitääkö laskea se aikasempi päivä jo kp1 kun kerkes alkaa jo sillon?

Tää morsian lähtee nyt juoksemaan kaupungille ja tekemään häävalmisteluja. Heinäkuussa ois häät ja nyt alkaa pikkusen jännittää kun niin paljon on tekemättä.
 
Sartsa83
BloodyEnd ..mulla oli samanlaisia tuntemuksia kun plussasin. :heart: Voi sentää... arvaa vaan pidänkö mä nyt täällä käsiä ristissä siinä toivossa että siellä olis viimeinkin tärpänny! Noi oireet on sulla ihan samat kun mulla.. siis nuo ettei yhtäkkiä tee mieli, sit sattuu jos jotain tekee, paikat tuntuu ahtailta, mutta sen verran kosteena kuitenkin on että lähes paikat kastuu ja lisäks vielä toi "juttu" siellä emättimessä. Se on se kohdunkaulannupukka mistä kaikki puhuu.. jos se on ns. alhaalla eli tuntuu selvästi koittaessa sormella, on yks raskaudenmerkki.. toisilla se menee kuitenkin ohi ja menkat alkaa silti, mutta mullakin se sitten vaan jäi siihen.. ja sitten plussasinkin. Mä niiiiiiiiiiiiin toivon täällä positiivista tulosta! :hug:

niiskuliini ite laskin aina ekan päivän siitä kun vuoto alko.. vaikka se alkais sit illalla. Jos se alkaa 12 jälkeen yöllä, niin sithän se on jo seuraavaa päivää.

Tsemppiä hääjärjestelyihin. :hug:
 
Sartsa toivotaan toivotaan. Tosi skeptinen olen kyllä edelleenkin. Voiko tuollainen oireilu alkaa muka pari päivää ovulaation jälkeen jo? :O
Miehellä teki mieli heilutella peittoja viime yönä ja ajattelin, että miksipäs ei; samalla voisi selvittää, että vieläkö käy kipeää. Olin märkä ja liukas ja lakanakin siinä kastui, mutta silti sattui. Sisään mennessä meinasin jo potkaista miehen pois, kun kävi kipeää. Ja loppuun asti tuntui jokseenkin häijyltä. Heti yhdynnän jälkeen alkoi jomotus ja kipeä tykytys alapäässä ja vieläkin tuntuu olevan hieman hellänä.
Myös tuo kohdunkaulannupukka tuntuu edelleenkin selkeästi. Naamassa finnejä, vaikka normaalisti noita piruja tulee korkeintaan menkkojen aikaan.
Nyt kun miettinyt, niin alkaa kuumottaa testin kaivaminen kaapista, mutta enpä viitsi. Sitä kuitenkin tipahtaisi korkealta ja kovaa.
 
Moikka!

Anteeks mä oon vähän pönttö, mutta jos haluaa tonne listalle ni kelle/mihin mun pitää laittaa ne mun yk:t, ym? Kun niitä tähän jo aikaisemmin kirjoittelin... :) Vaikka eipä siinä mitään, tärkeintä että jos täällä vois aina tulla kertoon omia tuntemuksia!
Taitaa mulla olla vähän hidas sytytys... :whistle:
Nyt päikkäreille..Morientes kaikille!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Inger:
Moikka!

Anteeks mä oon vähän pönttö, mutta jos haluaa tonne listalle ni kelle/mihin mun pitää laittaa ne mun yk:t, ym? Kun niitä tähän jo aikaisemmin kirjoittelin... :) Vaikka eipä siinä mitään, tärkeintä että jos täällä vois aina tulla kertoon omia tuntemuksia!
Taitaa mulla olla vähän hidas sytytys... :whistle:
Nyt päikkäreille..Morientes kaikille!

Juu, jos joku täällä on pönttö niin se on tää vähän hidas päivittäjä joka ei tajuu että noi sun tiedothan lukin tuolla jo. Laitoin sut nyt tonne listaan. Kiva kun tulet mukaamme kirjottelmaan :flower:
 
Sartsa83
BloodyEnd voi kumpa voiskin sanoa että "testaa jo!", mut ku en minäkää halua että joutusit pettymään. Odota se kaksi viikkoa siihen kun menkkojen pitäisi alkaa ja testaa vasta sitten. Tuo kaikki voi olla kiinnittymiskipuiluakin.. yleensähän kiinnittyminen tapahtuu oviksesta n. 7 päivän kuluttua, mutta kaikenlaisia oireita voi alkaa jo oviksestakin. Naisen keho vain on sellainen. Ja jos raskaushormonia alkaa erittymään heti (toisilla lähtee erittymään heti todella paljon), voi testi näyttää aikasessakin vaiheessa positiivista, mutta kuitenkin n. 1-2 päivää ennen varsinaisten kuukautisten alkamista.

Tsemppiä odotteluun.. tuo on tuskasta aikaa elää epätietosuudessa, mutta jos tärppi on käynyt... voi bloodyend.. tsemppihali täältä! :hug:
 
hyvää sunnuntaita kaikille! ollaan edelleen vanhempien luona ja ihan kamalasti ei viitsi pyöriä täällä, vanhemmat kun eivät tiedä meidän suunnitelmista... pakko tulla kuitenkin sen verran päivittelemään, että täti ei ole tullut vieläkään, aikamoiset kivut on kuitenkin jatkuneet ja eilen juili jo alaselkääkin. vähän onerilaista kipua nyt, ihan vihloo välillä alavatsaa menkkajuilimisen lisäksi...
Yksi menkkafinni on ilmestynyt leukaan. Saas nyt nähdä mitä ensi viikolla tapahtuu!
 
Näin yöllä unta, että bongasin limatulpan ja siitä sitten heti tiestin, että olen raskaana. Ja niin olinkin. Raskaus kehittyi normaalisti ja sain pikkutytön. Aamulla sattui niin paljon, kun tajusin, että se olikin pelkkää unta. :(

Alapää on kuin olisi merisiilin päälle istunut. :( Seksi ei hotsita ja valkkaria tulee edelleen jonkin verran. Nyt myös alkanut kutista ikävästi. Sanokaas nyt, että olen hiivan itselleni loihtinut niin voi pers... :headwall:
Vatsa tuntuu turvonneelta ja on kovalla, mutta tuo voi johtua miljoonasta eri asiasta.
Ei tätä ihminen jaksa. :(
 
Sartsa83
BloodyEnd ko. unetkin kuuluvat tuohon.. tuttuja oireilua, en voi muuta sanoa. Kutinakin voi johtua niin monesta eri asiata. Koita nyt kestää hetki.. toki voit tehdä testin ja katsoa mitä se jo sanoo, mutta epäilen että tässä vaiheessa kiertoa se ei kertoisi vielä mitään. Itse pitkikin ja pitkikin viimeseen saakka, ksoka olin aivan varma etten vieläkään ollut vaikka oireilua olikin.

pokemoni tsemppiä sinnekin odotteluun. Vihlontaa oli täälläkin ennen plussaamista.
 
9.5. TOUKOKUU

lillukkainen...................kp 99/19-33........................yk 3



Jessica-87...................kp 89/?................................yk 1
B881............................kp 81/30-40........................yk







Elviir-a..........................kp 68/28-31.........................yk 13
Niiskuneiti25................kp 68/28................................yk 1
yöperhonen-................kp 62/28...............................yk 27




kiharapää....................kp 57/28-40..........................yk 28
FairyTale85..................kp 56/27-29..........................yk 6
Louvre........................kp 52/28-35..........................yk 22









Viu...............................kp 39/28-34...........................yk
AJ10.............................kp 39/?..................................yk 11
Napakissa....................kp 34/28-32..........................yk 2
Raitakissa....................kp 32/28-30...........................yk 8





Yohanna83..................kp 27/28-30...........................yk 6
nöttönen.....................kp 25.......................................yk 2
niuku...........................kp 25/? (kapseli poistettu 09/09)
Taffo82........................kp 24/29..................................yk 3
anu84..........................kp 24/29-32............................yk 25
BloodyEnd...................kp 22/29-31............................yk 29
HH1979.......................kp 22/28-29............................yk 9
Jessie82......................kp 20/24-34............................yk 14
beabee........................kp 20/30-48............since 04(?)/2009



hilppa86......................kp 18/33-35............................yk 3
Manuliina.....................kp 17/25-29............................yk 9
neulainen................... kp 17/26-90 (pillerit jätetty 09/09)
Opaali78......................kp 17/26-30............................yk 14
katjahei.......................kp 15/27-28............................03/08
TMirre..........................kp 15/28-29............................yk 3
Miipeli..........................kp 19/27-36..........................yk 18
pokemoni....................kp 18/?.......................................yk 1
Anna-79......................kp 14/36-38.............................yk 4
Kilu09..........................kp 14/28-30........................... yk 17
Inger..........................kp 14/32-35 ..........................yk 4
tiuvi.............................kp 10/25-45...........................yk 10
Vaniljainen..................kp 10/32-39...........................yk 6
Hempu86la..................kp 10/31..........................yk 22
HappyFeet...................kp 10/32-34..............since 8/2008




EtanaLilli......................kp 9/28-30..........................yk 16
esperanzadora............kp 9/29-31...........................yk12 niiskuliini......................kp 5/28................................yk 2
Shih.............................kp 4/33-35................................yk 4
Dreaming86.................kp 3/28................................yk 4

aamuhapan korppu.....kp..........................................yk 12

Plussanneet 2010:

Pettara 6.1. yk 4
Indrina 15.1. yk 1
Lara- 16.1. yk 1
terp 17.1. yk 5
tähtynen 15.2. yk 8
Lavelyn 18.2. yk 5
Pikkis82 18.2.
Eveny 24.2. yk 4
Nallu 24.2. yk 4
Ritu82 6.3. yk 2
Saana07 10.3. yk 8
Tinker Bell 14.3 yk 3
hipsu86 19.3 yk 1
Ingu 23.3 yk 4
miya 25.3 yk 2
Tesmis yk 2
Sinirusko 14.4 yk 18
Tuittu- 24.4 yk5





[/quote]

 
Sartsa83 kiitos paljon ihanasta kommentista, tuli tosi hyvä mieli! :hug: :heart: niin ymmärsinkö oikein että sulla on tärpännyt jo? En oo kunnolla lukenut näitä kaikkia viestejä enkä oikein muista. =)

ON: kp 20 menossa. tänään oikein "lörähti" valkovuotoa kun nousin seisomaan. what's that ? jo muutamina päivinä nippaillut vatsasta ja tullut valkovuotoa (tosin ehkä päivä pari välissä ettei mitään)...mä luulin että ovis olis ollut jo aikaisemmin? Noh oon taas ihan pihalla. Eilen illalla nipsas mahasta (ihan kun joku olis irronnut sieltä, tiedättehän, ja pystyin ihan paikantamaan sen) ... toissailtana viimeksi heilui peitot (nyt mies reissussa) ja tulikin mieleen että kauan ne siittiöt oikein elää tuolla? :p
 
Täällä vietellään ovulaation jälkeisiä tunnelmia, mielestäni ovis olisi ollut toissapäivänä, eli nyt ois menossa dpo 2. Ja ovulaatiota hyödynnettiin ihan kunnolla, jopa vähän liiankin kunnolla ;)

Kerrankin itse saan jännittää kierron lopussa, tämä on mulle ihan uutta. Tähän asti kun olen vain odottanut milloin vuoto tulee, jääkö se alle kp 50 vai ei. Ja nyt ois kerrankin mahiksia johonkin!
 
Mun on pakko avautua tänne.

Äitienpäivä on mun kohdalla kurjaa aikaa. Minulla ei äitiä ole ollut 12 vuoteen. Jotenkin tuntuu että lapsena sitä vaan sopeutu mutta nyt tuntuu vaikealta.
Tänään on tullut itkettyä paljon. Äidin haudalle vein itku kurkussa kukkia.

Tuntuu että oma vauvakuume, häät ym. on avannu isot haavat sisältä. Välillä on vaan niin paha olla sisällä vaikka kaikki on hyvin.

Miehen kanssa oon tosi onnellinen. En tiedä mikä on itkettää vaan. Välillä mietin että kannattaako mun ees mitään lasta haluta kun ei mulla ole edes oikeaa äitin mallia itelläni.
Itkettää paljon tätä kirjoittaessa ja viesti on varmaan tosi sekava mut itelle tulee vähän parempi olo kun saan kertoa teille.

Oon onnellinen mut tuntuu että jotakin on sisältä rikki. Lähinnä kaihertaa kun oma äiti ei oo kattomassa eikä auttamassa mua häissä, näkemässä mun lasta ym. Se tuntuu tosi pahalta että äitä ei ikinä saanut nähdää meidän lasta eikä koskaan nähnyt mua aikuisena ym :'( :'( Pakko lopettaa kun enää ei pysty kirjottamaan.
 
Sartsa83
beabee juu, täällä on ns. pullat uunissa. Mutta on tässä tullut jokseenkin haikea mieli kun muistaa mimmosta tuo yritys oli ja kuinka tuskasta se välillä oli kun ei tienny miten päin olla.. siksi halusin tulla tänne takasin vähän taustaileen ja tsemppaileen teitä ja auttaan jos on jotain mitä ette ymmärrä... tuli nähtyä niin laidasta laitaan erilaisia oireiluja ja muita, joten aika paljon on tietoa pääkopassa. Ja mitä nyt oon ymmärtäny nii on musta tainnu jolleki jotain apua ollakin. :) :heart: Mikä tuntuu hyvältä koska sehän se tarkotus on ollut. :)

Poikasiittiöt elää vain 24h, mutta tyttösiittiöt elävät PÄIVIÄkin naisen kehossa ja hedelmöitys siis voi tapahtua myöhemminkin kuin vain 48h sisällä yhdynnästä. Riippuu tosiaan ovis ajankohdasta. Tuo nippailu voi olla oviksen jälkeistäkin nippailua. Sitä tuli itekin koettua. Ja on positiivista että sitä valkovuotoa lorahtelee, koska sillon on limakalvot todella hyvässä kunnossa ja sillon myös munasolu pystyy kiinnittymään hedelmöittyneenä kohdunseinämään. Näin mulle infottiin lapsettomuuspolilla. Siksi mä sillon hörpin greippimehuakin urakalla ja popsin niin maan perkuleesti foolihappoa että limakalvot ois mahdollisimman limaset. Ja sitä ne kyl sit olikin kun tapahtu tää ihme.

neulainen mielettömästi tsemppiä. Ilmottele vähän miten siellä etenee tää loppukierto. Haluttaa tietää, että miten jokaisella nää oireilut etenee. :) :hug:

niiskuliini jos on menettänyt jotain noin arvokasta kuin oman äitinsä, varmasti tämä äitienpäivä on aina se pahin päivä vuodesta. On hyvä purkaa pahaa oloaan ja se on hienoa että pystyt purkamaan sen itkemällä. Moni ei siihen pysty. Ja on normaalia että tällainen tilanne elämässäsi saa haavat aukenemaan, koska yleensä ne äidit ovat niitä joiden puoleen käännytään kyselemään kun omat häät lähestyy ja vauvaa aletaan tekemään, koska väkisinkin sitä vertaa omaa lapsuuttaan tulevaan omaan lapseen.

Voi sua.. uskon että tuossa tilanteessa tulee mietittyä jos minkälaista, kun ei ole sitä omaa äitiä siinä, mutta ajattele niin, että vaikka sulla ei olisi ollut äitiä syntymästäsi lähtien, sinusta tulee silti maailman paras äiti! Koska voit aloittaa kaiken alusta oman lapsen kohdalla. Pystyt tarjoamaan lapselle sen, jota sinulla ei ole ollut. Saat olla sellainen äiti, jonka itse olisit halunnut. Pura tänne vain niin paljon kun siltä tuntuu... mua myös helpottaa se että saan kirjotettua tunteeni tänne kaksplussaan. Kuten tuolla muualla sanoin, tää on kuin terapiaistunto mulle monesti.

Voin vain antaa täältä sulle halauksia ja toistaa tuota äskeistä mitä sanoin. Aivan varmasti olet sisältä rikki ja on suuri ikävä äitiä, joka ei pääse näkemään sinun elämäntaivaltasi, mutta sinulla on niin paljon ympärilläsi kaikkea hyvää ja se että sinusta tulee vielä äiti... saat todellakin olla sellainen äiti, jonka itse olisit tahtonut. Hirmuisesti lämpöisiä halauksia ja voimia näihin aikoihin. :hug:

Onko miehesi äiti sinulle ollut läheinen tai onko sinulla mummia tai tätiä, joka olisi ollut sinulle ns. äidinkorvike? Se että on joku, jonka kanssa käydä näitä asioita läpi, helpottaisi varmasti myös pahaa oloasi.

Me ollaan täällä joka tapauksessa sun tukena. :hug: :heart:
 
10.5. TOUKOKUU

lillukkainen...................kp 100/19-33........................yk 3



Jessica-87...................kp 90/?................................yk 1




B881............................kp 82/30-40........................yk



Elviir-a..........................kp 69/28-31.........................yk 13
Niiskuneiti25................kp 69/28................................yk 1
yöperhonen-................kp 63/28...............................yk 27




kiharapää....................kp 58/28-40..........................yk 28
FairyTale85..................kp 57/27-29..........................yk 6
Louvre........................kp 53/28-35..........................yk 22



Viu...............................kp 40/28-34...........................yk
AJ10.............................kp 40/?..................................yk 11




Napakissa....................kp 35/28-32..........................yk 2
Raitakissa....................kp 33/28-30...........................yk 8





Yohanna83..................kp 28/28-30...........................yk 6
nöttönen.....................kp 26.......................................yk 2
niuku...........................kp 26/? (kapseli poistettu 09/09)
Taffo82........................kp 25/29..................................yk 3
anu84..........................kp 25/29-32............................yk 25
BloodyEnd...................kp 23/29-31............................yk 29
HH1979.......................kp 23/28-29............................yk 9
Jessie82......................kp 21/24-34............................yk 14
beabee........................kp 21/30-48............since 04(?)/2009
Miipeli..........................kp 20/27-36..........................yk 18



hilppa86......................kp 19/33-35............................yk 3
Manuliina.....................kp 18/25-29............................yk 9
neulainen................... kp 18/26-90 (pillerit jätetty 09/09)
Opaali78......................kp 18/26-30............................yk 14
katjahei.......................kp 16/27-28............................03/08
TMirre..........................kp 16/28-29............................yk 3
pokemoni....................kp 19/?.......................................yk 1
Anna-79......................kp 15/36-38.............................yk 4
Kilu09..........................kp 15/28-30........................... yk 17
Inger..........................kp 15/32-35 ..........................yk 4
tiuvi.............................kp 11/25-45...........................yk 10
Vaniljainen..................kp 11/32-39...........................yk 6
Hempu86la..................kp 11/31..........................yk 22
HappyFeet...................kp 11/32-34..............since 8/2008
EtanaLilli......................kp 10/28-30..........................yk 16
esperanzadora............kp 10/29-31...........................yk12




niiskuliini......................kp 6/28................................yk 2
Shih.............................kp 5/33-35................................yk 4
Dreaming86.................kp 4/28................................yk 4

aamuhapan korppu.....kp..........................................yk 12

Plussanneet 2010:

Pettara 6.1. yk 4
Indrina 15.1. yk 1
Lara- 16.1. yk 1
terp 17.1. yk 5
tähtynen 15.2. yk 8
Lavelyn 18.2. yk 5
Pikkis82 18.2.
Eveny 24.2. yk 4
Nallu 24.2. yk 4
Ritu82 6.3. yk 2
Saana07 10.3. yk 8
Tinker Bell 14.3 yk 3
hipsu86 19.3 yk 1
Ingu 23.3 yk 4
miya 25.3 yk 2
Tesmis yk 2
Sinirusko 14.4 yk 18
Tuittu- 24.4 yk5





[/quote]

[/quote]

 
niiskuliini: :hug:

Onneksi tosiaan täällä voi avautua myös aiheen vierestä ja silti saa aivan upeaa tukea :heart: Erityisesti Sartsa tuntuu olevan kaikkien tukena asiassa kuin asiassa, kiitos siitä :heart:

Omanapailua heti maanantaiaamun kunniaksi. Menkkajuilinnat, alavatsan vihlonnat ja alaselän juilimiset loppuivat kuin seinään eilen puolenpäivän jälkeen. Tätiä ei vielä näy eikä kuulu. Mielenkiintoisia päiviä siis elellään :)

Olin eilen kummityttöni ristiäisissä ja ensimmäistä kertaa pidellessäni vauvaa sylissä, musta tuntui, että mä en riko sitä. Tähän mennessä on jotenkin aina ollut ihan äärettömän varovainen eikä uskaltanut edes käännellä vauvoja (ihan kuin mulla olisi niistä edes mitenkään kamalasti kokemusta). Vauva pukluili päälle (onneksi olin pyytänyt harson jo etukäteen, ei mennyt juhlapaidalle :D ) ja itkeskeli välillä, mutta ei noussut edes hienoista paniikkia! Täytyy myöntää, että olin aika ylpeä itsestäni :LOL:
Vauvan äiti tietää mun vauvakuumeesta ja siksi sainkin puuhailla ihanaisen kanssa lähes koko ajan. Jotenkin mulle jäi tosi positiivinen olo, mieskin sanoi, että häntäkään ei ärsyttänyt hetkeäkään vauva itku ja se on jo paljon se!

Ihanaa viikonalkua kaikille :heart:
 
Huomenta.
Sartsa Super iso kiitos sinulle. Eilen oli kurja päivä mut tänään jo vähän parempi olo. Oon kovettanut itseni ja pitänyt tuskan sisälläni nämä 12 vuotta mutta nyt tuntuu että on aivan pakko vaan itkeä surua pois. Toivottavasti en karkoittanut teitä muita kävijöitä vuodatuksellani.

Mä epäilen että mulla ois endometrioosi. Oireet löytyy ainakin kaikki. Nyt on uutena tullut seksin sattuminen. Varsinkin tietyt asennot tekee tuskaa. Kai sitä pitäs lääkäri aika varata ja mennä näyttäytymään. Pelottaa vaan että kuinkahan meidän raskauden käy tän takia.
Toisaalta mä kyllä ovuloin että voiko endo haitata jotenkin muuten?
 
Sartsa83
pokemoni :heart: Voi teitä.. :hug: tsemppiä kiertoon ja mukavaa kuulla että ristiäiset meni hyvin.

niiskuliini hienoa että voit vihdoin päästää sitä tuskaa uloskin päin. Se on tärkeää ennen äitiyttä. Endometrioosi ei ainakaan estä raskautta. Olen kuullut että monikin on raskautunut endosta huolimatta. Toisilla se voi olla este, toisille vain hidaste. Kannattaa silti mennä sinne lääkäriin. Selvittämään. Voihan se olla että kyseessä ei kuitenkaan ole endometrioosi.. sitä mullekin ekoilla kerroilla epäiltiin mutta tutkittuaan sitten myöhemmin tarkemmin, mulla olikin "vain" munasolun irtonemishäiriö eli ovuloimattomuus. Ja siihen ei auttanut muu kuin lääkitys.

Toivotaan että kaikki selviää. Jaksuhaleja. :hug:

Täällä ollaan karmeessa räkätaudissa. :/
 
Raitakissa :hug: . Kyllä oli taas häijy täti kun tuli kylään!

pokemoni kiva, että oot saanu pienen kanssa puuhailla. :) Koskas meinasit testata, että olisiko tärppiä? :)
Itse muistan, kun pikkuveli syntyi kun itse olin 13. Silloin jo tuntui pienen käsittely luontevalta ja helpolta. :)

ON: Herätessä oli ihan hyvä olo. Nyt väsyttää kovin ja on vähän huonohko olo myös. Vauvaunia näin taas viimeyönä ja näin myös unta siitä, että raskaana olevan ystäväni kanssa yhdessä odotimme ja kuljimme napa pystyssä. :)
Eilen kuntoillessa itselleni tuli sellainen "irti ruumiista" olo ja nyt tuntuu taas pukkaavan samaa tunnetta. :O
Seksi ei vieläkään innosta ja koko ajan tuntuu väsyttävän. Toissailtana piti miehen kanssa juhlia, mutta minä lähdin jo illan alussa tutimaan. Sama juttu eilen. Nytkin vasta pari tuntia hereillä ollut, mutta silti väsyttää. :O
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sartsa83:
beabee juu, täällä on ns. pullat uunissa. Mutta on tässä tullut jokseenkin haikea mieli kun muistaa mimmosta tuo yritys oli ja kuinka tuskasta se välillä oli kun ei tienny miten päin olla.. siksi halusin tulla tänne takasin vähän taustaileen ja tsemppaileen teitä ja auttaan jos on jotain mitä ette ymmärrä... tuli nähtyä niin laidasta laitaan erilaisia oireiluja ja muita, joten aika paljon on tietoa pääkopassa. Ja mitä nyt oon ymmärtäny nii on musta tainnu jolleki jotain apua ollakin. :) :heart: Mikä tuntuu hyvältä koska sehän se tarkotus on ollut. :)

Poikasiittiöt elää vain 24h, mutta tyttösiittiöt elävät PÄIVIÄkin naisen kehossa ja hedelmöitys siis voi tapahtua myöhemminkin kuin vain 48h sisällä yhdynnästä. Riippuu tosiaan ovis ajankohdasta. Tuo nippailu voi olla oviksen jälkeistäkin nippailua. Sitä tuli itekin koettua. Ja on positiivista että sitä valkovuotoa lorahtelee, koska sillon on limakalvot todella hyvässä kunnossa ja sillon myös munasolu pystyy kiinnittymään hedelmöittyneenä kohdunseinämään. Näin mulle infottiin lapsettomuuspolilla. Siksi mä sillon hörpin greippimehuakin urakalla ja popsin niin maan perkuleesti foolihappoa että limakalvot ois mahdollisimman limaset. Ja sitä ne kyl sit olikin kun tapahtu tää ihme.
Kauan te sitten yrititte? Jouduitteko käymään jossain hoidoissa? kaikki tälläiset jutut kiinnostaa, ja niistä saa uskoa omiinkin mahdollisuuksiinkin saada vauva =)

Jos nyt sattuisin tulemaan raskaaksi, niin aika varmana tulisi tyttövauva :D

 

Yhteistyössä