~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3 vol.2

Sartsa83
Alkuperäinen kirjoittaja BloodyEnd:
Alkuperäinen kirjoittaja Sartsa83:
Ettei bloody nyt kyseessä olisi sitä kiinnittymisvuotoa?
Nyt on ilmaantuneet kivutkin, joskin edelleen normaalia lievempänä. Hanat myös auenneet ihan reippaasti, joten kyllä se täti tuli ja repi taas miut rikki.
Eli kp1 yk30.

:'(

Pahoittelut Bloody :'( :hug:

 
Sartsa83
Alkuperäinen kirjoittaja Vaniljainen:
Kiitos viestistäsi bubunen :hug: Löysin monta keskustelua netistä kyseisestä testistä ja ohuesta viivasta. Osalla se merkkasi plussaa ja osalla negaa :ashamed: Ihan hanurista tommoset testit, joihin ei voi luottaa..Miksi en vaan heti ostanut sitä digitaalista kuten mietin!!
En uskalla yhtään uskoa, että toi olis positiivinen, vaikka oireita kyllä onkin.
Tuo sinun viestisi loi kyllä vähän toivoa! :heart:

Shih Ääääh... :D Olen kyllä ihan super onnellinen jos tuo plussa olisi, mutta en ole vielä edes miehelle uskaltanut sitä näyttää, haluan tosiaan ensin tehdä sen digitestin ja sitten vasta uskon! En kyllä ikinä enää osta noita testejä, jos toi on nyt väärä plussa! :kieh:

Nyt on tosiaan kp 17 ja ovulaation pitäis olla tänään tai huomenna. Pupuiltu on ahkerasti ja nyt on ulkopanokausikin avattu tältä kesää :D

Plussatuulia kamalasti teille rakkaat!!! :heart:
Kyllä se kuule tämänkin tätin silmään näyttänee plussalta. Lisää vaan testiä kehiin. Se kyllä tummunee siitä, jos ja kun olet raskaana. :flower: :heart: :hug:
 
SUuren suuret onnittelut Vaniljainen ja Taffo. Tarrasukkia mukkaan palijo :heart: :heart: Taffo koitahan olla murehtimatta. Uskon että raskaus menee hyvin kohdallasi tällä kertaa.. halauksia!!

Itsellä oli siis välikierto ja nyt on menossa kp4 kiitti päivittäjälle. Myös seuraavasta kierrosta tulee välikierto, koska olen ulkomailla oviksen aikaan. Harmittaa, mutta ei sille mitään voi. Syksyllä tutkimukset ja hoidot odottavat.

Paljon kesäisiä halauksia teille ihanat naiset. Kirjottelen paremmalla ajalla pitemmästi. Nyt täytyy taas rientää. =) Aurinko odottaa!!! =)
 
Tänään kp25, listassa virheellisesti 22 :xmas: Sekin johtu minun omasta mahtavasta päivitys yrityksestä.

Erittäin epätodennäköistä tästä kierrosta tuo raskautuminen, kondomeja oli pakko alkaa käyttään. Aina sekstailujen seuraavana päivänä karmea hiiva :x Taitaa tuo minun elimistä hylkiä noita spermoja :D
Lähete on labraan, jospa seliväis lisää. Ensikierrosta sitten taas yritystä.


Plussa kaikille! :)
 
HH isot halitukset kulta!! :heart: :heart:

).( Olin malttamaton :ashamed: Nyt menossa kp 26, ja testasin r-testillä negan. Ihan kuin siinä joku viivan paikka näkyisi, mutta ei mitään kunnon haamua ainakaan. Onhan tässä nyt toki vielä aikaa se plussa saada jos sikseen tulee, kun ei kunnon vuotoa ole vieläkään alkanut. Aamulla oli aika oksettava olo, nyt syöpötyttää. Eli ota tästä sitten selvää :D

Mies on nyt kaksi viikkoa poissa, ja mun on selvittävä yksikseni. Toisaalta sen ei ainakaan tartte kuunnella mun paasaamisia, jos nyt sille päälle tässä satun.
 
neulainen sä oletkin ollu mun ajatuksissa tänään, tosiaan aika samoilla päivillä kun mennään =) Voi räkä tommosia negoja! Mäkin olen saanu niistä jo ihan tarpeekseni :kieh: Itsekin meinasin tänään aamulla testata mutta sitten joku järki tuli päähän ja jätin väliin. Oireitakaan kun nyt ei niin ihmeesti ole, ainoina ne alavatsan nippailut joita on ollut ennenkin (joskin nyt muutamana päivänä ne on ollut hiukan aiempia kiertoja voimakkaampia) ja tissikipu (aiemmissa kierroissakin joskus on ollu, joskus taas ei). Eli ei mitään. Ja lisäksi tänään iltapäivällä pyyhkiessäni tuli paperiin jotain ruskehtavaa tuhrua, eli kaipa se täti siellä nurkan takana taas lymyää... :(
Täällä siis ootellaan menkkoja alkavaksi ylihuomenna, mitä todennäköisimmin.

Nyt kaikki plussia kehiin!! :whistle: :whistle:
 
Jätin sitten sen testin tuohon pöydälle, ja kun äsken siirtelin sitä roskiin, niin nyt näyttikin roskishaamua. Tai sitten mä vaan kuvittelin. Että oisko mulla sittenkin toivoa? :/

Manuliina Sua mietin mä myös, että eiköhän nyt plussattaisi yhdessä ;) :heart:
 
Heippa vaan parin päivän tauon jälkeen. Kauheena tullu tekstiä, yritin päällisin puolin kaikkien kuulumiset lukea.

Onnea taffolle :flower: Paljon tarrasukkia pikkuiselle :heart:
neulainen onnea sinnekin, toivottavasti plussa vahvistuu ++++++++++ :whistle:

BloodyEnd :hug:

Onnea kaikille yrityksiin tässä kierrossa ja :hug: kaikille sitä tarvitseville!!

ON: Mulla menossa kp26 ja tässä kierrossa ei juurikaan olla pupuiltu, olin tuossa otollisimpaan aikaan tosi kipeenä ja sairaalassakin keuhkoputkentulehduksen takia niin meni nyt tämä kierto ihan plörinäks.. Enää ei niin harmita ja uudella innolla seuraavaan kiertoon, menis vaan nopeesti nyt tää kierto loppuun ja uutta kehiin B)
 
Kp 27 ja vatsaa kipristää ja rintoja aristaa...jotenkin vaan sitä aina haluaa uskoa että olis tärpännyt, mutta epäilen vahvasti että eiköhän ne menkat tässä muutaman päivän sisään ala. No, jos näiden hellepäivien aikana sais jotain muuta mietittävää...mukavaa viikonalkua kaikille kuumeilijoille! Plussia odotellessa... :)
 
Kiitos kaikki ihanat naiset!Toivon teille NIIIIIN kovasti plussia! :heart:

Mut voi varovaisesti siirtää tuonne plussanneisiin,vaikkakin pelottaa edelleen,sain ä-polilta varhaisultra-ajan 8.6...Mä en varmaan edes nuku kolmeen viikkoon.. :/ Toivottavasti saan palata jälleen tänne jos.. :'(

Voi HH :hug: !!Voimia rakas..

Neulainen toivottavasti plussa vahvistuu! d :D b

Suuren suuret voima :hug: kaikille tarvitseville ja plussapuuuuuuuuuuuuh!!! :whistle:

I :heart: U all!
 
BloodyEnd anteeksi jos tunkeilen, mutta kun sinulla on noin mones yk jo menossa niin tuli yksi mun tuttu mieleen jolla oli kilpirauhasen vajaatoimintaa eikä sen takia raskautunut, mutta kun hoidot aloitettiin ei mennyt kuin muutama kk ja hän oli raskaana, niin sitä vaan ajattelin että onko sinulta testailtu niitä arvoja?

Mä odotin jo aamulla niin kovasti menkkoja alkaviks ku oli ihan sellainen olo että nyt kohta alkaa mut ei vieläkään oo alkanu...luulen kylläkin kun pääsen töistä kotia nukkumaan aamulla niin nukkuessa ne alkaa niinku melkeen aina...alkaiski!!! niin pääsis oottelemaan ovista ja sit taas pääsis oottelee menkkoja... :)

 
Hei vaan kaikki ihanaiset taas :heart:
sartsahanibanimurunen :heart: :heart: :heart: :hug:

HH Isoja haleja! Ehkä se tekeekin ihan hyvää lähteä vähän pois täältä suomen kuvoista ja kerätä uusia voimia reissulta :) :hug:

happy Ihanaa, että oot noin positiivisella mielellä :) Jatka samaan rataan :) Kyllä se odotus palkitaan :heart:

taffo tarrasukkia, ettei tartte tulla tänne kuumeilemaan enää, voit sit seuraavaks siirtyä kuumeilemaan toista lapsukaista ;) Odotuspalstailun jälkeen :heart:

manuliina voi ei muru :hug: Tiedän niin ton tunteen, se on niin ristiriitasta ja repivää, kun pitäs olla onnellinen, mutta kun ei kerta kaikkiaan vaan pysty. Nyt siun täytyy antaa aikaa omille tunteilles ja ajatuksilles.. Ajan myötä se helpottaa. Niin kävi ainakin mulla kun miehen sisko raskautu eka laakista ja ite ns. jäin lehdelle soittelee jo vuoden yrityksen jälkeen. Meillä meni välit poikki puoleks vuotta kun ei vaan ollu mitään sanottavaa hänelle, enkä edes kärsiny nähdä koko ihmistä ja hänen vauvahössötystään. Oletteko kuin läheisiä siskon kanssa? Jos pystyisit hänelle puhumaa omista tuntemuksista, että hän vähän ymmärtäis miten sua koskee vauvauutiset yleensäkkin. Voimia muru :heart: :hug:

neulainen oliko siinä testissä mitään aikarajaa minkä jälkeen sitä ei saa lukea enää? Toivotaan, että plussa olis :) :heart:

kilu voi eikä :( Mites nyt sitten tästä eteenpäin nuo teidän raskautumissuunnitelmat? Eihän se kiva oo, et joutuu koko ajan hiivalääkitykselle sitte..

ON: Mulla on huomenna puolen päivän jälkeen sitten ne verikokeet, muistaakseni jostain keltarauhasjutskista, että näkee oonko ovuloinu.. Epäilen ite, että lääkäri on ollu oikeassa enkä ole ovuloinu, kun ei tullu vahvoja viivoja eikä myöskään minkäänlaisia nipistelyjä ole ollu munasarjoissa. Huomisen jälkeen sitten odottamaan kp 2-4 että pääsee taas verikokeisiin ja sit kp 5-10 ja aukiolotutkimusta, se pelottaa :(
 
Heippahei taas! =) minä täällä taas niinkuin jokapäivä, ei vaan osaa olla poissa hetkeäkään! :kieh:

neulanen pidän peukut ja varpaat pystyssä että se olis plussa :)

ON: mulla tuli eilen hiivatulehdus. ei oo yhtään kivaa. en oo ehtinyt edes hakea apteekista mitään lääkettäkään... nännit on nyt tosi kipeät, mieskin kun yrittää tulla lähellekin niitä niin käsken pysymään kaukana! jännä kun rinnat ei ole ollenkaan arat, ainoastaan nännit.
 
happynow ei ole testailtu mitään minkään suhteen, joten en noista tiedä. Ajattelin nyt, että keskittyisin kesän ajan oman terveyden kohentamiseen ja painon pudottamiseen ja jättäisin kuumeilun vähän vähemmälle. Syksyllä sitten suunnata tutkimuksiin yms. Tarkoitus oli ensin, että tässä kierrossa hakeutuisin tutkimuksiin, mutta en halua kesää käyttää tutkimuksia stressatessa.
 
18.5. TOUKOKUU



lillukkainen...................kp 108/19-33........................yk 3

Jessica-87....................kp 98/?.................................yk 1
B881............................kp 90/30-40.........................yk

Elviir-a..........................kp 77/28-31........................yk 13
Niiskuneiti25................kp 77/28..............................yk 1
yöperhonen-................kp 71/28..............................yk 27

kiharapää....................kp 66/28-40.........................yk 28
FairyTale85..................kp 65/27-29.........................yk 6
Louvre.........................kp 61/28-35.........................yk 22






Viu...............................kp 48/28-34.........................yk
AJ10.............................kp 48/?................................yk 11
aamuhapan korppu.....kp 40/?................................yk 13



Yohanna83..................kp 36/28-30........................yk 6
nöttönen.....................kp 34...................................yk 2
niuku...........................kp 34/? (kapseli poistettu 09/09)
anu84..........................kp 33/29-32........................yk 25
An-nie..........................kp 30/30-35........................yk 1



beabee........................kp 29/30-48.........since 04/2009
Miipeli..........................kp 28/27-36........................yk 18
Manna-81....................kp 28/28-30........................yk 5
hilppa86......................kp 27/33-35........................yk 3
pokemoni....................kp 27/?................................yk 1
neulainen................... kp 27/26-90 (pillerit jätetty 09/09)
Manuliina.....................kp 26/25-29........................yk 9
Opaali78......................kp 26/26-30........................yk 14
Kilu09...........................kp 26/28-30...................... yk 17
katjahei.......................kp 24/27-28........................03/08
TMirre..........................kp 24/28-29........................yk 3
Anna-79.......................kp 23/36-38.......................yk 4
Inger............................kp 23/32-35 ......................yk 4
Napakissa....................kp 21/28-32.......................yk 3



tiuvi..............................kp 19/25-45.......................yk 10
Vaniljainen...................kp 19/32-39.......................yk 6
Hempu86la..................kp 19/31............................yk 22
HappyFeet...................kp 19/32-34..............since 8/2008
EtanaLilli......................kp 18/28-30.......................yk 16
esperanzadora............kp 18/29-31.......................yk12
niiskuliini......................kp 14/28..............................yk 2
Shih.............................kp 13/33-35.........................yk 4
Dreaming86.................kp 12/28...........................yk 4



Raitakissa....................kp 9/28-30........................yk 9
Jessie82......................kp 6/24-34........................yk 15
tiinatitityy....................kp 5/28-30........................yk 2
HH1979.......................kp 5/28-29........................yk 9
BloodyEnd...................kp 3/29-31........................yk 30

happynow...................kp......................................yk1



OHJE: Laita kp (kiertopäivä ) ja yk (yrityskerta) päivitykset alleviivattuna, jotta ne on helpompi löytää tekstin seasta. Myös plussat alleviivattuna :) Listan saa päivitettyä kuvineen lainaamalla tekstin edellisestä listasta ja poistamalla quotet.



Plussanneet 2010:

Pettara 6.1. yk 4
Indrina 15.1. yk 1
Lara- 16.1. yk 1
terp 17.1. yk 5
tähtynen 15.2. yk 8
Lavelyn 18.2. yk 5
Pikkis82 18.2.
Eveny 24.2. yk 4
Nallu 24.2. yk 4
Ritu82 6.3. yk 2
Saana07 10.3. yk 8
Tinker Bell 14.3 yk 3
hipsu86 19.3 yk 1
Ingu 23.3 yk 4
miya 25.3 yk 2
Tesmis yk 2
Sinirusko 14.4 yk 18
Tuittu- 24.4 yk5
Taffo82 12.5. yk 3

 
:kieh: :kieh: Noi saakeli clearblue testit lentää kyllä nyt johonkin niin kauas missä pippuri kasvaa!! :headwall: Digitaalisen testin tulos tänään; Ei raskaana.
En ole surullinen, mutta vihainen kyllä! Miten tommosia testejä voi oikeesti olla markkinoilla, sain kaksi väärää plussaa samassa paketissa olevilla testeillä!
Älkää ikinä ostako noita.. :ashamed: Tämä laittaa kyllä äkäisen postin maahantuojille..PRKL!
Kun alun alkaen päätin testata oireiden takia, niin oli ihan varma, että se on nega ja olin siihen täysin varautunut. Mutta kyllähän se plussa sai toiveet heräämään, varsinkin kun tein niitä kaksi peräkkäin! :ashamed:
Heh, nyt on kuitenkin dpo 1 ja johan tässä kohta taas saakin jännittää uusiksi, joten kuten sanottu, niin en ole surullinen =)
Eilen tuli taas pupuiltua luonnon helmassa, löytyi niin kiva paikka kun oltiin koiran kanssa ulkona :ashamed:

HH halit välikiertoon :hug:

neulainen hurrrrrrrjat plussatuulet täältä sinne päin!! PUUH!!

hilppa toivotan sinulle kaikesta huolimatta plussatuulia! :heart:

hempula :hug: :hug: :hug: :hug: :heart: :heart: :heart:

Plussaus onnea kaikille rakkaille!! :heart:
 
ON: Täällä ei tapahdu mitään. Odotellaan sieltä polilta sitä konsultaatiopyynnön vastausta. Aloitin uudestaan toisen terokuurin vaikkei tätejä tullutkaan... näin ne meinasivat että pitäis tehdä...juu ja kp 34:/
 
neulainen: toivottavasti se muuttuu vielä vahvaksi plussaksi!

Ja toivottavasti myös Manuliina ja Manna yllättyisi positiivisesti :)

hilppa: mahtava suhtautuminen! Uutta kiertoa ja pupuilukuuta kehiin!

Taffo: tervemenoa, ihan mahtavaa :heart:

Hempulalle oikein paljon voimahaleja :hug:

Vaniljainen: eikä, ihan paskat testit!!!! Mutta uutta pontta jännitykseen, hyvä ettei tartte oottaa nyt puolta kuuta :D

ON: huomenna olis kp28 :saint: mietin tässä, että vaikka ne oireet aikalailla hävisi (vain jatkuva pienimuotoinen menkkajuilinta on ollut päällä ihan koko ajan alkuoireiden jälkeen, ja kyllä ne nännit + nännipihatkin on vielä arat, pulahdus kylmään järveen vain lievitti kipua), niin pitäisiköhän sitä testata huomenna..? Uskaltaisikohan? Vähän jänskättää :)
 
Sartsa83
Vaniljainen ootkos muita testejä kokeillut? Mikä testi siis näytti sulle plussaa? Vai ymmärsinkö mä väärin? ...Mä sain kuitenkin clearbluen testillä tuloksen "raskaana" ja se oli sillon eka testi kierron päättymisen jälkeen. Toinen oli apteekin oma joka oli aiemmin näyttänyt negoja, mutta sillä kertaa sekin näytti plussaa. Että kyllä noilla clearbluen testeillä saa aikaiseksi positiivisen tuloksen kun on raskaana. Ja sekin tuli todella nopeasti! Heti kun oli tikkuun pissinyt, ilmotti näyttö tuloksen. Joten ajattelin että virtsassa on jo riittävästi hcg hormonia.

pokemoni tsemppiä. :hug:
 

Yhteistyössä