~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3 vol.2

me jatketaan näköjään jännittämistä pokemonin ja manuliinan kanssa :D

Mulla oli aamulla tosi oksettava olo, ja se ylimääräinen vuotokin loppui eilen. Mun psykologi ehdotti, että mitä jos se oli kiinnittymisvuotoa? En vaan millään uskalla tehdä testiä vielä uudestaan, pakko odottaa josko se täti sittenkin tulee kylään huomenna. Huomenna on siis kp 28, jolloin sen pitäisi periaatteessa tulla. Jos en vuoda kunnolla vielä torstaina, niin testaan sitten. Miten mä jaksan odottaa?? :ashamed:
 
Pakkohan tänne oli tulla katsomaan onko plussia tullut...itse edelleen odottavalla kannalla, vatsakipristelyt edelleen päällä mutta eipä ole tätiä vielä kuulunut. Saa nähdä kuinka kauan malttaa olla ennen kuin testailee...en ole kauheesti noita testejä vertaillu, onko teitillä vinkkejä mitä kannattais käyttää? Viimeks tais olla Clearbluen normaali testi...
Toivottavasti neulaiselle tulis plussaa, ja niin tietysti teille kaikille! Voimia!!! :hug:
 
BloodyEnd ihan totta ei sitä kesää kannata stressaten viettää paljon tsemppiä sinulle :hug:

vaniljainen kuulostaa ihanan sponttaanilta toi luonnonhelmassa käyminen vois yrittää itekki kellistää ukon kävelyreissulla ;)

An-nie uutta kiertoa vaan putkeen =)

Kuinkas moni muuten urheilee ja kuinka paljon? ite yritän salilla käydä muutaman kerran viikossa ja koiran kanssa lenkkeilen välillä parinkin tunnin lenkkejä mutta en tosiaan joka päivä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja happynow:
Kuinkas moni muuten urheilee ja kuinka paljon? ite yritän salilla käydä muutaman kerran viikossa ja koiran kanssa lenkkeilen välillä parinkin tunnin lenkkejä mutta en tosiaan joka päivä.
Mun on pakko myöntää etten urheile OLLENKAAN. oon sohvaperuna :p



neulanen kyllä mä ainakin tossa viivan näen, siis jos se on tuo tosi ohut tuossa punaisesta vasemmalla. en oikein ymmärrä noista raskaustesteistä mitään =)
 
19.5. TOUKOKUU



lillukkainen...................kp 109/19-33........................yk 3

Jessica-87....................kp 99/?.................................yk 1
B881............................kp 91/30-40.........................yk

Elviir-a..........................kp 78/28-31........................yk 13
Niiskuneiti25................kp 78/28..............................yk 1
yöperhonen-................kp 72/28..............................yk 27

kiharapää....................kp 67/28-40.........................yk 28
FairyTale85..................kp 66/27-29.........................yk 6
Louvre.........................kp 62/28-35.........................yk 22






Viu...............................kp 49/28-34.........................yk
AJ10.............................kp 49/?................................yk 11
aamuhapan korppu.....kp 41/?................................yk 13



Yohanna83..................kp 37/28-30........................yk 6
nöttönen.....................kp 35...................................yk 2
niuku...........................kp 35/? (kapseli poistettu 09/09)
anu84..........................kp 34/29-32........................yk 25
beabee........................kp 30/30-48.........since 04/2009



Miipeli..........................kp 29/27-36........................yk 18
Manna-81....................kp 29/28-30........................yk 5
hilppa86......................kp 28/33-35........................yk 3
neulainen................... kp 28/26-90 (pillerit jätetty 09/09)
Manuliina.....................kp 27/25-29........................yk 9
Opaali78......................kp 27/26-30........................yk 14
Kilu09...........................kp 27/28-30...................... yk 17
katjahei........................kp 25/27-28........................03/08
TMirre...........................kp 25/28-29........................yk 3
Anna-79.......................kp 24/36-38.......................yk 4
Inger............................kp 24/32-35 ......................yk 4
Napakissa....................kp 22/28-32.......................yk 3
tiuvi..............................kp 20/25-45.......................yk 10
Vaniljainen...................kp 20/32-39.......................yk 6
Hempu86la..................kp 20/31............................yk 22
HappyFeet...................kp 20/32-34..............since 8/2008



EtanaLilli......................kp 19/28-30.......................yk 16
esperanzadora............kp 19/29-31.......................yk12
niiskuliini......................kp 15/28..............................yk 2
Shih.............................kp 14/33-35.........................yk 4
Dreaming86.................kp 13/28...........................yk 4
Raitakissa....................kp 10/28-30........................yk 9



Jessie82......................kp 7/24-34........................yk 15
tiinatitityy....................kp 6/28-30........................yk 2
HH1979.......................kp 6/28-29........................yk 9
BloodyEnd...................kp 4/29-31........................yk 30
An-nie..........................kp 2/30-35........................yk 2
pokemoni....................kp 1/28................................yk 2

happynow...................kp......................................yk1



OHJE: Laita kp (kiertopäivä ) ja yk (yrityskerta) päivitykset alleviivattuna, jotta ne on helpompi löytää tekstin seasta. Myös plussat alleviivattuna :) Listan saa päivitettyä kuvineen lainaamalla tekstin edellisestä listasta ja poistamalla quotet.



Plussanneet 2010:

Pettara 6.1. yk 4
Indrina 15.1. yk 1
Lara- 16.1. yk 1
terp 17.1. yk 5
tähtynen 15.2. yk 8
Lavelyn 18.2. yk 5
Pikkis82 18.2.
Eveny 24.2. yk 4
Nallu 24.2. yk 4
Ritu82 6.3. yk 2
Saana07 10.3. yk 8
Tinker Bell 14.3 yk 3
hipsu86 19.3 yk 1
Ingu 23.3 yk 4
miya 25.3 yk 2
Tesmis yk 2
Sinirusko 14.4 yk 18
Tuittu- 24.4 yk5
Taffo82 12.5. yk 3

 
An-nie: :hug:

happynow: itse pyrin käymään kuntosalilla ainakin kerran viikkoon, yleensä käyn kahdesti-kolmesti, pyöräilen lähes päivittäin työmatkat (10 km todella mäkistä maastoa) ja käyn hölkkälenkillä silloin tällöin. Olen harrastanut myös itsepuolustuslajeja ja aion jatkaa niitä ensi syksynä taas (kobudoa, kevyempää menoa), silloin on treenit kaksi kertaa viikossa. Olen ollut kovempikin liikkuja opiskeluaikoina, taekwondotreenejä oli jopa viisi kertaa viikossa, mutta nyt ei tunnu enää olevan yhtälailla aikaa tai energiaa, mieluummin vietän illan kotona puuhaillen. Etenkin näin kesällä takapihalla saa kulumaan paljon aikaa. Niin, ja loukkasin polveni vähän päälle vuosi sitten ja polvi leikattiin. Jouduin lopettamaan taekwondon kokonaan kun ei polvi kestä hyppyjä enää tukijalkana :(

neulainen: kyllä munkin silmä näkee haamun :heart:

ON: aamun testi näytti negaa, saas nähdä tuleeko täti parin päivän sisään, jos ei, niin koitetaan uudestaan perjantai-lauantai akselilla :p juilinnat on ainakin voimistuneet vähän.
 
ON: ajattelin ens tiistaina testailla jos ei täti ehi tulla kylään. Siihen asti on jännät paikat B) ei mulla kyllä kummoisemmin mitään oireita oo (verrattuna aikaisempiin kiertoihin, kaikenmaailman "raskausoireita" jotka osoittautui vääriksi). nyt ainoastaan nännit tosi kipeät (kipeytyi joitakin päiviä oletetun oviksen jälkeen) eikä oo yhtään hellittäny, pahenee vaan, ja ne on ihan turvonnu. rinnat ei muuten oo oikeastaan ollenkaan arat. Tää on outoa, koska yleensä n. viikko ennen menkkoja rinnat on tosi arat, ei nännit. ja sitten se loppuu kun menkat alkaa.

ja tosiaan se ihmetyttää kun silloin yks päivä tuli toisesta rinnasta nestettä puristaessa. se ei ollut mitään läpinäkyvää mutta ei kyllä mitään ihan maitoakaan, jotain siltä väliltä. yritin googlettaa mikä vois olla, ja rintasyöpäähän siellä tollasissa tapauksissa aina epäiltiin, joo kiva. eikai mulla oo syöpä :|

:eek: voiskohan olla että....... ääh joo sysään taas nää mun ajatukset pois etten joudu putoamaan ja KORKEALTA.
 
Huh huh, onpa tää odottaminen kauheeta...en malttais olla testaamatta, mutta se pettymys on vaan melkoinen, jos se nega sieltä tulee. Loppuviikosta kyllä testaan, jollei menkat ole alkanut.

Mutta eikun töihin, siellä ei ehdi näitä raskautumisjuttuja liikaa pohtia.
Mukavaa keskiviikkoa ja plussatuulia! :) :)
 
Manna-81 mullakin sama juttu. kamala jännitys päällä, ens tiistaihin mennessä jos ei täti tuu niin alan testailemaan. Voihan se olla ettei tulekaan, kun jännään niin paljon, ja sitten heti negan testauksen jälkeen menkat alkaa, voi olla =)
 
neulainen: muru kyllä se on plussa! Haje kasa erilaisia testejä apteekista ja testaa vielä muillakin. Olen tosi onnellinen puolestasi. Olet pienen elämänalun kyllä varmasti ansainnut! :heart: :heart: :whistle: :whistle:

Omat fiilarit kulkee laidasta laitaan. Viime yönä on taas syntynyt lähisukuun mun serkulle pieni poika. Eka lapsi heille. Olen onnellinen heidän puolestaan. Sitten odottelen vielä heinäkuussa syntyväksi mun siskon tytärtä. kaikki muut on joko raskaana tai synnyttäneet lähipiirissä paitsi meikä. Ei oo yhtään ulkopuolinen olo :ashamed: :(

Mutta ei kait se auta kuin porskuttaa eteenpäin vaan. Oon jo vuosia ollut sitä mieltä että meikän elämä on kirottu ja viime kuukausina se on vaan saanut vahvistusta. Varmaankinhan mua vanhoista synneistä rangaistaa, vaikka asiat kuinka olis kunnossa tällä hetkellä elämässä.

Olen jo aika varma että tuhkapilvet sotkee mun lomasuunnitelmat (kirottu elämä katos) eikä me päästä lähtemään sinne Alanyaan sunnuntaina viikoksi lomailemaan. En oo pessimisti en! =)

Teille muille toivotan kovasti plussatuulia ja onnen täyttymyksiä elämässä. Koittakaa kestää mua. Tää päivä on vaan taas astetta rankempi mulle kuin muut. :headwall:
 
Tänään juili aamusta asti mahaa siihen malliin, mikä ennusti pillereitä syödessä että 6h sisään alkaisi menkat. Ja kyllä ne vanhat menkkamerkit näköjään pätee pillerittömänäkin, alkoi nimittäin vuoto ihan nyt justiinsa. Ei kyllä oikeestaan edes harmita, oon tosi tyytyväinen että kierto ei venynyt pitkäksi ja pysyi säännöllisenä :) Ja vuoto tuntuu olevan normaalia eli runsaahkoa.

Nonni, nyt sit alkaa täällä se ihan oikea virallinen yritys (vaikka laskin edellisenkin yritykseksi kun salaa toivoin ;) ), eli kp1/28 yk 2 :) Jes!

Plussatuulia kaikille, nyt erityisesti jännääjille! :heart:
 
Sartsa83
neulainen viiva siinä näkyy tämänkin rouvan silmiin, joten rakas: on se totta. :hug: :heart: ja sama neuvo ku HH:lta: hae tosiaan erilaisia testejä muutamia ja testaa. Osta yhtenä toi tommonen clearbluen digitaalinen testi, jossa lukee se onko raskaana vai ei. Se se vasta kiva on kun siinä se lukee. :)
 
Kiitos kaikille! En kuitenkaan uskalla vielä juhlistaa, toi kun oli vielä joku erityisen herkkä testi, ja tosi haamun haamu. Lähetin kuvan miehellekin (se on työreissussa), mutta ei se nähnyt mitään.

Mulla on joku puikkotesti noiden lisäksi kaapissa, joten taidan testata sillä vaikka huomenna tai ylihuomenna uusiksi. Kaikki oireet mulla kyllä on. Sellainen oksettava olo varsinkin aamuisin, närästää (mua ei ikinä närästä) ja väsyttää ihan sikana. Tai ei nyt tällä hetkellä, mutta eilenkin menin nukkumaan jo yhdeksältä :D

HHVoi kulta hani :heart: :heart: :hug: Et sinä ole mitenkään viallinen, eikä se lapsettomuus voi olla mitään karmaa. En usko siihen! Mä olen myös tehnyt nuoruudessani vaikka mitä, ja silti uskon siihen että voin vielä joskus saada perheen. Ehkä. Mulla tosin seuraa mukana masennus, viimeisin paha on vielä seurannassa syksyn jäljiltä. En tiedä miten ne suhtautuu muhun neuvolassa jos sinne asti pääsen, kun syön vielä masennuslääkkeitäkin. Tosin ne vaihdettiin tossa jossain välissä kun edelliset ei toimineet, ja nää nykyiset ei haittaa mitään jos raskautuu.

Ja joku mussakin käskee yhä etten saa alkaa vielä juhlimaan. Toi haamuhan ei välttämättä vahvistu, se voikin olla tuulimuna, tai sit menee kesken. Mutta sit taas toisaalta, niin mä haluan toivoa että se vahvistuu, pysyy mukana ja että mä saan aamuisin kiroilla sitä aamupahoinvointia. Nyt vaan pitäisi saada kunnon punainen viiva noihin testeihin...
 
täytyypä tulla myös kommentoimaan, aina välillä kun täällä kuitenkin käyn vielä vakoilemassa... ;)

eli heti alkuun neulaiselle suuret mutta vielä varovaiset onnittelut!!! :heart: :flower: kyllä tuossa haamu näkyy... ;) ja muutenkin monet testithän on tarkoitettu tehtäväksi vasta sitten kun menkat on myöhässä päivän tai pari, joten sulla on kyllä suurta toivoa, että tuo viiva tuosta vahvistuisi!!! :hug: tosiaan muutamat markkinoiden parhaat testit vaan kaappiin odottamaan testausta (ettei tarvis pohtia testin luotettavuutta jne!)...ihanaa, toivotaan parasta!! :saint:

beabee en tietty haluu luoda turhaa toivoa, mutta kuvailit juurikin mun raskausoireita... :p eli nännit oli tooooosi kipeet ennen kun testin tein, rinnat eivät kyllä olleet kipeet. kyllä nekin sittemmin kipeytyivät, mutta aluksi vain nännit, ja tuntui ihan siltä kun ne olis ollu just turvoksissa ja vähän muuttaneet muotoaan... kuten sanoin, en haluu luoda turhia toiveita, mutta kuulosti vaan niin tutulta! joten toivotaan parasta! :D :heart:

HH oikein hyvää ja rentouttavaa reissua! toivotaan että tuhkapilvi on sillon jossain ihan muualla ja pääsette reissuun!! B)

kovasti plussapuhureita kaikille, etenkin "vanhoille tutuille" (hempu, HH, raitakissa...) ! ! :whistle: :D

:wave: bambina & vilpertti 31+3 :heart: :heart: :heart:
 
Neulainen kyllä munkin silmät siinä haamun näkee! Varovaiset, mutta lämpimät ja isot onnittelut ja halaukset, ja nyt olis kyllä niin sun plussan aika :flower: :heart: :heart: Testaa nyt vielä jollain muulla kun liuskalla, mutta uskotaan, toivotaan! Halaus :hug:
 
neulainen Mä ainakin näen IHAN SELVÄN haamun. Tai en välttämättä sanoisi tuota edes haamuksi, vaan haaleaksi viivaksi. Onnea :heart: Toivon koko sydämestäni, että viiva vain vahvistuu ja pikkanen pysyy kyydissä :hug:

HH Mekin ollaan lähdössä Lauantaina Antalyaan ja mua pelottaa nyt tuhkapilvi sikana :eek: :'( Mä raivostun niiiin paljon, jos semmonen pilaa meidän loman :(

ON: Ovista odotellessa.
 
Sori kun mä vielä spämmään, mutta en nyt tiedä oonko raskaana vai en. Tässä äsken aamupissasta tehty toinen testi, ei ihan niin herkkä kuin eilinen. Taas viiva vahvistuu enemmän sen jälkeen kun sitä ei saisi enää katsoa, tämä kuva kuitenkin otettu vielä ajan sisällä.

 
Huomenta neulainen :) minusta siinä näkyy haamu nyttenkin =)

on: kumma olo on nyt ku tuntuu ihan ku olis ovisoireita taas ja siis luulin tuntevani sen jo melkein kolmeviikkoa sit ja testi negaa joten aika sekasin oon kait sit :) nännit on koko ajan kosketusarat ja ihan kuin niissaä olisi enemmän vaaleita nystyröitä siis ihan pieniä ja alaselästäki vihlas yöllä samalta puolelta kun vatsaa vihloo :/ kaiken lisäks pissattaa koko ajan ja muuta vastaavaa, mutta luulen että sitä kun niin toivoo lasta, saan itseni jo valeraskaaksi :LOL: :x
 

Yhteistyössä