~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3 vol.2

No HHmurunen täällähän minä :) On tästä vissii muutama päivä kun täällä oon pyörähtäny :D Oon niin nauttinu töistä :p No ei vais, ku nauttinu tästä keväästä :heart: :heart: Onnittelut oviksesta ;) Sun innottamana menin ite testaamaan ovista, niin ei ole miun aika vieläkään, jotta miä tulen sitten perästä ;) Toivottavasti.. Tuli ihanihanihan hailakka, sellanen, et just näkee viivan paikan.. Noh, viikon päästä sit varmaan :D Tsemppiä painonpudotushaasteeseen :heart: Onnistut kyllä siinä murunen :heart:

ärtsy tees nyt se uus testi ja päästä meidän piinasta :D

Ja kaikki uudet tervetuloa joukkoon :heart:

YP oon pahoillani tätiyllätyksestä :( :hug:

shih tiedän niin tuon tunteet, ekaa kertaa pitkään aikaan sunnuntaina tuntu pahalta nähdä avokin viiden viikon ikästä vauvaa.. En ymmärrä miks.. Luulin olevani sujut asian kanssa.. Niin ne tunteet yllättää ja heittelee.. Toivon sulle paljon voimia ja paljon plussia! Mikään ei oo inhottavampaa kun ne kateuden ja pahan olon tunteet kun toiset on raskaana ja ite ei.. Niin paljonpaljon haleja :hug: Kyllä siunkin aika koittaa varmasti pian :heart:
 
Miipeli kiitos päivityksistä :heart:

raitakissa ihalitavaa asennetta! :heart: Pahoittelu tätistä :hug:

ON: Ihan kun tää vauvatouhu taas alkas vaikuttaa miun ja avokin seksielämään.. Tuntuu vaihteeks pakkopullalta koko homma, niin mun kun avokinkin mielestä.. Huoh..

Kaikille tosipaljon plussaaaaaa näin kevään kunniaks :heart: :heart:
 
Kiiiitos kaikille myötätunnosta :heart: :heart: Ootte kyllä aivan ihania. Mun ei pitäisi edes viellä hermostua, kun yritystä on niin vähän takana, ja teillä joillakin paljon enemmän, mutta kun jotenkin mulle tulee välillä semmoinen olo, että mitä jos en voikkaan tulla raskaaksi.. :ashamed: Mulla on jotenkin usein semmonen olo.

Huoh.. tänään on kyllä jotenkin masentanut tää juttu ja on niin semmoinen olo, että mä haluan sen oman käärön :heart:

Hempula Meillä on tuo ukko välillä "kärsinyt" työstressin takia haluttomuudesta. Kelatkaa! Mies, jota ei aina paneta. Nyt tuntuu olevan taas semmonen vaihe meneillään.. Ja tietenkin juuri nyt, kun mun ovis on tuloillaan.. Ei auta kun väkisin yrittää :ashamed: Me ollaan oltu niin nuorista yhdessä, että tätä yhteistä seksielämää on jo sen verran takana, että tietynlainen intohimo on usein hakusessa.. Tsemppiä sinne
:heart:
 
Täältä liittyisi joukkoon uusi yrittelijä
:wave:
Oma yritykseni on tosin vasta aivan aluillaan, vasta pillerit jätetty pois joten saa nähdä kuinka kauan menee edes ennen kuin täti tulee. Mutta yritys on nyt virallisesti käynnissä!
 
alkaa niin taas ärsyttään nää kierron loppupäivät :headwall: varsinkin kun viime kiertoon asti täti tuli aina kellontarkasti, mut sit myöhästy kahella päivällä, argh! huomenna pääsee onneks laivaileen, kunhan se täti ei siellä vastaan tulis :p

Plussia toivon kaikille :heart:
 
10.3.-10 Keskiviikko

Jempula........................kp 97/28...........................yk 5



Agaetis........................kp 89/27-31........................yk 2



milean..........................kp 79/28-34?.....................yk 3



Satiini-.........................kp 63/29-32.......................yk 6
PikkuPrinsessa............kp 60/30.............................yk 9



butterFly88..................kp 59/?...............................yk



hipsu86........................kp 41/28............................yk 1



lillukkainen...................kp 39/19-33........................yk 3
neulainen.....................kp 38/53-90 (pillerit jätetty 09/09)
Ärtsy............................kp 32/30..............................yk 7



Jessica-87...................kp 29/?.................................yk 1
Taffo82.......................kp 28/29...............................yk 1
tiuvi............................kp 27/33...............................yk 8
Anna-79......................kp 27/38...............................yk 2
FairyTale85.................kp 27/27-29..........................yk 5
kiharapää...................kp 27/28-40..........................yk 27
Dreaming86................kp 27/28...............................yk 2
Tinker Bell...................kp 26/33...............................yk 3
Sinirusko.....................kp 25/30...............................yk 17
hilppa86......................kp 24/?.................................yk 1
Louvre.........................kp 20/28-35.........................yk 21



Opaali78.....................kp 18/26-30..........................yk 12
Miipeli.........................kp 16/27-36.........................yk 16
Ingu...........................kp 16/28...............................yk 4
esperanzadora..........kp 15/29-31..........................yk 10
HappyFeet.................kp 14/34...............................since 8/2008
kilu09.........................kp 14/28...............................yk 15
Jessie82.....................kp 14/29-31..........................yk ?
HH1979......................kp 13/28-29..........................yk 7
Hempu86la.................kp 13/25-34..........................yk 20
Tuittu-........................kp 12/29-33..........................yk 4
Shih............................kp 12/?.................................yk 2
anu84.........................kp 11/29-32..........................yk 24



Manuliina....................kp 9/28-31..........................yk 7
Tesmis........................kp 9/24-28..........................yk 2
Elviir-a........................kp 8/28-31..........................yk 13
EtanaLilli.....................kp 7/30...............................yk 15
Niiskuneiti25...............kp 7/28...............................yk 1
Raitakissa...................kp 3/28-30.........................yk 7
yöperhonen-...............kp 2/28..............................yk 27
niiskuliini.....................kp 1/28..............................yk 1



aamuhapan korppu.....kp.......................................yk 12




Plussanneet 2009:

Niiskuneiti- 25.9.09
Susanna85 23.10.09
Hebbeliini 23.10.09
Pai80 3.11.09
bebek 8.11.09
mekkala 10.11.09
Bambina 12.11.09
Edda 21.11.09
Sartsa83 5.12.09
Siili H 13.12.09
vauvahaaveita 14.12.09
bubunen 18.12.09
Pienminä 24.12.09
LauraAnnika 27.12.09
oola 28.12.09


Plussanneet 2010:

Pettara 6.1. yk 4
Indrina 15.1. yk 1
Lara- 16.1. yk 1
terp 17.1. yk 5
tähtynen 15.2. yk 8
Lavelyn 18.2. yk 5
Pikkis82 18.2.
Eveny 24.2. yk 4
Nallu 24.2. yk 4
Ritu82 6.3. yk 2
Saana07 10.3. yk 8

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

 
Pikainen postaus töistä :D

Lisään teidät tänää vielä listaan uudet niiskut Lisätään sitten ne kp:t sun muut =)

Ja omaa napaa sen verran että ovistesti näytti taas vaihteeksi haaleampaa kun aiemmin. Että siinäkö se nyt taas oli. Toinen hukkakierto putkeen? Iskipä pieni ahdistus/masennus :(
 
Täti tuli tänään kylään niinkuin vähän jo odottelinkin joten kroppa ei näyttänyt menevän sekasin vaikka pillerit lopetinkin kesken liuskan.
Eilen tajusin ongelman tähän vauva projektiin. Mulla on astmalääkkeet määrättynä tän kuun loppuun. Niiden pitäisi olla turvallista muttta kehotettiin ottamaan yhteyttä lääkäriin jos on raskaana. Tosin tiedän kyllä että raskaana olevat käyttävät juuri noita lääkkeitä mitä minullakin on.
Kiertopäivät on siis 1/28 ja yk 1 alkaa
 
onpas tullut uusia, Tervetuloa!! nyt voitaisiin alkaa vanhimmasta päästä siirtää tuonne odottavien puolelle. ;)

neulainen: soita ihmeessä gynelle jos et vielä soittanut! Kyllä ne ainakin kertoo, et jos sun täytyy vielä odotella, mut pysy tiukkana, koska tuntuu, et mitään ei saa jos ei älyttömän hanakasti vaadi! :D

ärtsy: voi kurja. mutta ehkä se plussa sieltä vielä tulee! hus täti, hus hus, pysy poissa!!

On: täällä ollaan saikulla ja toivutaan eilisestä laparoskopiasta. Endoa poistettiin ja diagnoosiksi tuli määrittelemätön lapsettomuus... nyt on vatsa hieman arka, mut luulin olevani tosi kipee ja pystyssä jo olen! ensi kierrosta aloitan clomit ja sit hienäkuuhun asti mennään niillä. toivotaan, että niistä on apua! luin äsken epikriisiä ja voi kökkö kun ei tajua mitään!!! miksei se voi olla maallikkokielellä, kun se kerran potilaalle annetaan! googlen kanssa joutuu joka sanan menemään läpi... osaisko joku muuten sanoa, mitä tarkoittaa "tubat vapaat fimbriat kohtalaiset"? Ja sit en ihan tajunnut, et mitä tarkoittaa "Ovariot molemmin puolin hivenen pulleat mutta ei kystiä". ovario on munasarja, mut mitä tarkoittaa, jos ne on pulleat?? ärsyttää, kun ei heti siellä tajunnu lukea ja kysyä, mut kun oli pönttö sekaisin nukutuksesta... :) lapsettomuuspuoli taitaisi olla oikeampi paikka kysellä, mutta kun te olette tuttuja ja turvallisia... :ashamed:
 
Helou,Helou!
Yksi lomaa odottava täältä kirjoittelee, viikonloppuna lähtö, ainakin Webcameroitten mukaan vähän keväisempään riikaan :)
Mua jotenkin niin harmittaa kun teillä muilla on yritystä jo toooooooooooosi pitkäänkin takana ja meillä kotona meininki edelleen tjot linjalla, eli ainakaan vielä ei paniikkia. Toivon että otatte nyt asiaksenne ja soitatte sinne hoitoihin, niin menee asia ainakin etiäpäin, eihän sinne kumminkaan ihan samantien pääse. Saattaa kuulostaa täältä tekopyhältä, mutta toivon teille kaikille mahdollisimman pikaisesti sitä plussaa. Muutaman tuttavan kohalta olen yrittämistä ja pitkään yrittämistä seuraillut vierestä, niin ei se ainakaan ole millään tavalla parisuhdetta parantava tekijä ollut.

Jotenkin itestä monesti tuntuu, et virallisiin tahoihin soittaminen on ällöttävää ja olo on semmonen, et jotenkinhan se toinen ihminen varmaan näkee mut täältä ym ym. ym. Varsinkin nyt kun oon ite jo pidempään ollut asiakaspalvelussa duunissa, niin ei ihmisten asiat enää kauheesti liikauta, ei jää maksamattomuudet tai muut mieleen kummittelemaan, töitäänhän se toinenkin ihminen siellä toisessa päässä tekee.

On: Täällä nyt sitten ovis ohi ja vaan odotellaan (ainakin omien tuntemusten mukaan) Pillereiden pois jättämistä ei muuten kropasta huomaiskaan, mutta nyt viimeisen kuukauden aikana tullut ihan kamala hiusten rasvoittuminen, mitä mulla ei ole ollut ikinä. Olen vielä yrittänyt viime elokuusta alkaen kasvattaa hiuksia pidemmiksi, niin nyt kyllä lempikampaus on hiukset hätäponnarilla :)

Plussatuulia kovasti kaikille. :heart: Vaikka harvoin kirjoittelen, niin kyllä mä päivittäin käyn teidän kuulumisia täältä lueskelemassa.

Kivaa kun teitä uusia tänne putkahtelee :LOL: :flower:
 
Pikaisesti laittelen teille muruille kuulumisia miehen työkoneelta kun omasta oikesti jotenkin vieteri. Se ei mene enään nettiin vaikka tää toinen kone meneekin. Ihmeellistä tuo tekniikka josta meikä ei mtn ymmärrä!! :LOL: :headwall:

Eilen meillä ois pitänyt peittoja heilutella mutta saatiin sit semmoset kähinät illalla aikaseksi lapsettomuudesta sun muusta turhasta että sit ei tapahtunut mitään ja ahdistus on suuri. En usko että tässä kierrossa tärppää kun vaan haaleen ovisviivan aikaan oli toimintaa. Tästä päivästä en sitten tiedä miten saadaan asiat sovittua taas... :headwall: :( Epätoivoista(ko)? Ihme on jos kertalaakista nasahtaa... :ashamed:

Meillä mies ei muutenkaan ole kovin ahne seksin perään niinkuin monet miehet on. Hänelle on tapahtunut kaikenlaista elämässä ja ollut masennusta sun muuta. En oo sitten hirveesti ahistellutkaan kun näen ettei toisella ole oikein aina hyvä mieli eikä jaksa muutenkaan mitään. Olen kuitenkin koittanut kertoa oviksen aikaan että nyt ois tärppipäivät käsillä. En tiiä lisääkö se sitten stressiä vielä kaiken muun stressin päälle.. Sit stressaannun minä ja soppa on aivan valmis! :$ Koitan olla ymmärtäväinen vaimo vaikkei se aina itsestäkään siltä tunnu!! Oon vaan semmoinen KaikkiTänneHetiNyt-ihminen... :LOL:

Hempu: murusein kyllä se viiva vielä siitä vahvenee. Kivaa että viihdyt työssäsi. Se on iso asia sekin. Ei tunnu että menee päivät ihan hukkaan niin kuin meikällä. Kävin mä tänään JOPA tunnin kävelylenkin tekemässä aurinkoisessa säässä. Ihanaa oli =) Harmittelut että teilläkin vauvaprojekti vaikuttaa seksielämään. Tiiän niin tasan tarkkaan mistä puhut! Halitukset ja voimia! :hug: :heart: :heart:

Uudet tervetuloa :flower:

Joo, nyt mää laitan tän työkoneen kiinni.. ihme ettei blokannut firman netti tätä sivua. Naamassa ei antanut farmia hoitaa... Hahaaa!! :LOL: :LOL: Vaikka kaippa se on niin että nää työkoneet on tehty töiden tekoon ei vaimojen netissä oleiluun!! ;)

Plop plop plussaaaaaaa ++++++++++++++++ :whistle: :whistle:
 
Hei kaikille vanhoille ja uusille!

Tein tossa vuoden vaihteen paikkeilla muistaakseni päätöksen, että pysyn täältä pois noin 2-4 kk, ja lopetan stressaamisen tämän asian suhteen... ja aloitin myös pienimuotoisen laihdutuskuurin, -8,5kg... Nyt oli pakko tulla takaisin, tein tänään plussa testin. =) toivotaan parasta! täälläkin oli tullu huikea kasa plussaneita taukoiluni aikana! onnea kaikille tasapuolisesti!!! :flower: ja valtavia ++++++++ :whistle: mysrkyjä muille! itelläni siis joku yk 8-9 tuotti toivotun tuloksen :D tai no kattellaan miten matka jatkuu... :)
 
Onnittelut Saana! :flower:

Ärtsy :hug: !

Tervetuloa Niiskuneiti!

Espe,hienoa että asiat etenee!Tsemppiä ja toivottavasti tuo heprea selviää... :eek:

Hempu ja HH,te todellakin (ja muut pitkään yrittäneet) ansaitsisitte jo plussanne,ihailtavaa jaksamista ja muiden tsemppausta omien pettymysten keskellä! :'(

Miipeli ja HH,mulla plussakierrossa kävi niin että touhuiltiin kaikkina muina päivinä kun olis sitten ollut se vahva ovisplussa.Mä olinkin TODELLA yllättynyt kun tein sen r-testin silloin koska muutenkin tuli touhuiltua liikaa(? voiko niin olla) pitkälti ennen ovista (jopa 3 krt pv..) :ashamed: Ainakin mulla lukee ovistestin ohjeessa että vahvasta ovis plussasta 24-48 h vasta tapahtuu irtoaminen...Ota näistä nyt sit selvää...Tai sit mie oon vaan tyhmä!!!!Kuitenkin,toivon tosiaan ettei hukkakiertoa kummallekaan!!!!
 
Moi vaan kaikille.

Täällä olisi yksi uusi ilmottautumassa. Olen jo aiemmin kirjoitellut tuolla keskenmenon kokeneiden pinossa, mutta ajattelin nyt tehdä uuden aluevaltauksen tänne esikoisesta kuumeilevien pinoon. :) Tosielämässä kuumeilusta ei tiedä kuin oma mies ja paras kaveri.
Olen 26 (muutaman kuukauden päästä 27) ja lapsi olisi haaveissa. Miehen kanssa olemme olleet yhdessä yli 5 vuotta ja syyskuussa jätimme pillerit pois. Viime syksynä tulin toisesta luomukierrosta raskaaksi, mutta se päättyi tammikuussa keskenmenoon.
Listaa varten tiedot olisi (10.3) kp 12/29-33. En tiedä mitä listaan voisi merkitä yrityskierroksi. Nyt keväältä on yk2, mutta kaikkiaan nyt on menossa yk4. Tuntuisi masentavalta tavallaan aloittaa kaikki alusta, kun yritystä on takana jo puoli vuotta. :/

Ovista koitan tunnistaa o-testien ja limoja bongaamalla.

Olen lueskellut juttujanne jo pidemmän aikaa silloin tällöin ja nyt luin kymmenkunta sivua taaksepäin, jotta pääsen perille viime hetkien tapahtumista. Kylläpä siihen meni aikaa. :)
 
Tervetuloa uudet ja ilmoitelkaa jos oon päivitelly virheellistä tietoa :D !

Onnea Saana07!! :heart:

Plussatuulia Ärtsy !!

Mulla sama HH ihmetyttää että edelleen pääsen työkoneella täällä käymään :ashamed: :D ravaan kumminkin useamman kerran päivässä, pikaiseen tosin.

Mietin josko ens kierrossa jättäs ton yk:n tauolle. Tai laittas vaan että yritys alkanu sillon ja sillon ku nyt mulla tän kierron jälkee loppuu tää vauhkoominen. En tiiä kuin pystyn siihen mut tänää on ollu taas sellai päivä ettei mitään järkeä. Avasin kaapin oven ja nenän edessä on siisti rivi ovistikkuja, jos jonkin värisiä, aivan hirveä määrä yhdeltä kierrolta. Halusin seurata miten viiva muuttuu niin ne on aikajärjestyksessä siinä..
Ja joo, alkoi tummeta ja tänään ollut taas niin että hyvä kun mitään erottaa siinä. Piru!! Hukkakierto kun en näköjään joko bongannut ovista tai en ovuloinut. Ja kun näin ne ovistestit siinä hienossa rivissä tunsin oloni vaan epätoivosen pakkomielteiseks. Tikut lens roskiin ja nyt oon silleen että joo...mun yrittäminen loppuu kohta tähän :(
 
Onnea Saana!

Kylläpäs tänne tulee vauhdilla tekstiä! Nopeaa päivitystä vain tällä kertaa, eli kp 7/28? menossa. eka kierto siis menossa joten voi tädin saapuminen kestää. Kerran aiemmin kun hormonien syönnin lopetin odottelin tätiä pari kuukautta...toivottavasti tällä kertaa tulisi vähän nopeammin, niin pääsisi parempin kuumeiluun mukaan :D

Plussarikasta viikkoa!
 
Kylläpäs täällä nyt on vilkasta! =)

Piinapäivillä ei taida nyt kovin montaa olla mutta Taffo, mikäs siellä on tilanne? Onko oireita? Tiedän että varovasti varmaan suhtaudut niihinkin mutta toivotaan nyt että tulisi se uusi plussa sulle :heart:

Tervetuloa uusille :flower: Tää on ihan huippulaumaa :D

Ja onnea plussanneille! :heart:

Täällä on se tilanne että huomenissa olis tarkotus taas alottaa harjotukset :D . Tällä kertaa "taktiikkana"(ei tää mitään tekemistä ole :LOL: ) on sellai parin päivän välein semmonen viikon verran... :p Että katotaas taas sitte parin viikon päästä kullai käy!
Että sitä ootellessa =)

Aurinkoista ja plussarikasta kevättä kaikille!!! :heart: +++ :whistle:
 
11.3.-10 Torstai

Jempula........................kp 98/28...........................yk 5
Agaetis........................kp 90/27-31........................yk 2



milean..........................kp 80/28-34?.....................yk 3



Satiini-.........................kp 64/29-32.......................yk 6
PikkuPrinsessa............kp 61/30.............................yk 9
butterFly88..................kp 60/?...............................yk



hipsu86........................kp 42/28............................yk 1
lillukkainen...................kp 40/19-33........................yk 3



neulainen...................kp 39/53-90 (pillerit jätetty 09/09)
Ärtsy...........................kp 33/30...............................yk 7
Jessica-87...................kp 30/?.................................yk 1



Taffo82.......................kp 29/29...............................yk 1
tiuvi............................kp 28/33...............................yk 8
Anna-79......................kp 28/38...............................yk 2
FairyTale85.................kp 28/27-29..........................yk 5
kiharapää...................kp 28/28-40..........................yk 27
Dreaming86................kp 28/28...............................yk 2
Tinker Bell...................kp 27/33...............................yk 3
Sinirusko.....................kp 26/30...............................yk 17
hilppa86......................kp 25/?.................................yk 1
Louvre.........................kp 21/28-35.........................yk 21



Opaali78....................kp 19/26-30..........................yk 12
Miipeli.........................kp 17/27-36.........................yk 16
Ingu...........................kp 17/28...............................yk 4
esperanzadora..........kp 16/29-31..........................yk 10
HappyFeet.................kp 15/34...............................since 8/2008
kilu09.........................kp 15/28...............................yk 15
Jessie82.....................kp 15/29-31..........................yk ?
HH1979......................kp 14/28-29..........................yk 7
Hempu86la.................kp 14/25-34..........................yk 20
Tuittu-........................kp 13/29-33..........................yk 4
Shih............................kp 13/?.................................yk 2
anu84.........................kp 12/29-32..........................yk 24
Manuliina....................kp 10/28-31..........................yk 7
Tesmis........................kp 10/24-28..........................yk 2



Elviir-a........................kp 9/28-31..........................yk 13
EtanaLilli.....................kp 8/30...............................yk 15
Niiskuneiti25...............kp 8/28...............................yk 1
Raitakissa...................kp 4/28-30.........................yk 7
yöperhonen-...............kp 3/28..............................yk 27
niiskuliini.....................kp 2/28..............................yk 1


aamuhapan korppu.....kp.......................................yk 12


Plussanneet 2009:

Niiskuneiti- 25.9.09
Susanna85 23.10.09
Hebbeliini 23.10.09
Pai80 3.11.09
bebek 8.11.09
mekkala 10.11.09
Bambina 12.11.09
Edda 21.11.09
Sartsa83 5.12.09
Siili H 13.12.09
vauvahaaveita 14.12.09
bubunen 18.12.09
Pienminä 24.12.09
LauraAnnika 27.12.09
oola 28.12.09


Plussanneet 2010:

Pettara 6.1. yk 4
Indrina 15.1. yk 1
Lara- 16.1. yk 1
terp 17.1. yk 5
tähtynen 15.2. yk 8
Lavelyn 18.2. yk 5
Pikkis82 18.2.
Eveny 24.2. yk 4
Nallu 24.2. yk 4
Ritu82 6.3. yk 2
Saana07 10.3. yk 8

[/quote]

 
Mä toivon teille kaikille plussatuulia munkin puolesta.

Mut voi pyyhkiä listoilta. Pistettiin sunnuntaina yhteisymmärryksestä vauvaprojekti jäihin ja taitaa lähteä lusikatkin jakoon (ihan omasta tahdostani). En siis varmaan ihan hetkeen täällä ole :)

Tyytyväinen olen että testit nyt olleet negatiivisia. En olisi halunnut jäädä huonoon suhteeseen vain ja ainoastaan vauvan takia.

Kaunista ja energista kevättä teille kuumeilijoille :flower: :heart:
 
Ärtsy :hug: :hug: Voimia sinulle.

ON Täällä elellään kp 13 ja eilen aloteltiin pupuilut. Tarkoitus olisi nyt pupuilla ainakin Maanantaihin saakka.. Ilman ovistikkuja nyt mennään, mutta jos ei tästä kierrosta tärppää, niin täytyy varmaan sitten ensi kierrosta tikutella.

Mulle kävi muuten eilen hassu juttu duunissa =) Työskentelen siis dementoituneiden vanhusten parissa ja olin siinä illalla pesemässä yhden rouvan tekohampaita. Tämä sitten tokaisi minulle yhtäkkiä (kyseisen rouvan suusta tulee harvoin mitään "järkevää"), että "Jokos sinulle on tullut semmoinen pikkuinen?" Kysyin sitten, ai pieni vauvako ja tämä vastasi, että niin. Tokaisin sitten, että eipä ole viellä tullut ja tämä rouva sanoi siihen, että "Minäpä luulisin, että nyt olisi oikea aika". Jäin siihen sitten vähän monttu auki hymyilemään :D

Ei mulla tällä erää muuta :) Plussatuulia ja voimia kaikille :hug: Olette ihania!
 
kiitos onnitteluista! :)

täällä kun olen oleillut viimeisen 8 kk aikana välillä enemmän ja välillä vähemmän,
tajusin kuinka paljon sai tsemppiä kun luki teidän samassa tilanteessa olevien juttuja
ja tuntemuksia. Se tosiaan lohdutti ja jaksoi hyvillä mielin tsempata uuteen kiertoon.
Kiitos kaikille, siirryn varovasti odottajien puolelle!
Ja kaikki nopsasti perässä, eikös? :heart:
 

Yhteistyössä