~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3 vol.2

Tuittu- Kiitos sinulle :heart: Täytyy laittaa tikku tilausta menemään..

hipsu No joko testasit :D Kerro heti! kerro kerro kerro :D

Tinker Bell ONNEA :hug: Ihanaa :heart:

ON: Ei tule kyllä meille tärppiä tästä kierrosta :( Ei tullut sitten pupuiltua eilenkään.. Tänään voisi, kun ei mulla oikestaan ole mitään hajua koska se ovis mulla on tai onko jo ollut. Ukko vaan tänään vähän valitti, että sillä menee into, kun on "pakko" pupuilla. Selitin kyllä sitten, että miksi se ajoitus on niin tärkeää ja kyllähän tuo ymmärsi.. Sanoi sitten vaan, että tuleehan niitä kiertoja. Tuleehan niitä joo, mutta kun ei malttaisi odottaa :ashamed: :ashamed:

Plussatuulia ja pahoittelut tädin kylään saaneille. :hug: Tänään mua kyllä taas masentaa tää homma :( En saa varmaan IKINÄ omaa kääröä :( :'(
 
Onnea plussanneille kovasti! :heart:

Oma vkonloppu ei todellakaan ollut mikään lepovkonloppu.. Olo on kaamea vieläkin. Pitäis aloittaa ihan kunnolla terveelliset elämäntavat.. :kieh: :kieh:

Shih: Onnittelut oviksesta :whistle: :whistle: :heart:

Manuliina: Onnittelut myös oviksesta!! :flower: =)

Hempu love saitteko muru hyödynnettyy ovista?? Mukavaa että viivat tummenee =)

Oviksen jälkeistä elämää mennään taas... ei oo kyl mitään oireita että olisin raskaana, eli odottelu jatkuu taas. Manailen tätiä kauas pois huuuussss!! :whistle: :whistle:

Plussaa kaikille mussukoille :whistle: :whistle: :heart:
 
15.3.-10 Maanantai

Jempula.......................kp 102/28...........................yk 5
Agaetis........................kp 94/27-31........................yk 2



milean..........................kp 84/28-34?.....................yk 3



Satiini-.........................kp 68/29-32.......................yk 6
PikkuPrinsessa............kp 65/30.............................yk 9
butterFly88..................kp 64/?...............................yk



hipsu86........................kp 46/28............................yk 1
lillukkainen...................kp 44/19-33........................yk 3
neulainen.....................kp 43/53-90 (pillerit jätetty 09/09)



Jessica-87..................kp 34/?.................................yk 1
Taffo82.......................kp 33/29...............................yk 1
tiuvi............................kp 32/33...............................yk 8
Anna-79.....................kp 32/38...............................yk 2
kiharapää...................kp 32/28-40..........................yk 27
Sinirusko.....................kp 30/30...............................yk 17



hilppa86......................kp 29/?.................................yk 1
Louvre.........................kp 25/28-35.........................yk 21
Opaali78......................kp 23/26-30.........................yk 12
Miipeli..........................kp 21/27-36.........................yk 16
Ingu............................kp 21/28...............................yk 4
esperanzadora..........kp 20/29-31..........................yk 10



HappyFeet.................kp 19/34...............................since 8/2008
kilu09.........................kp 19/28...............................yk 15
Jessie82.....................kp 19/29-31..........................yk ?
HH1979......................kp 18/28-29..........................yk 7
Hempu86la.................kp 18/25-34..........................yk 20
Tuittu-........................kp 17/29-33..........................yk 4
Shih............................kp 17/?.................................yk 2
anu84.........................kp 16/29-32..........................yk 24
Manuliina....................kp 14/28-31..........................yk 7
Tesmis........................kp 14/24-28..........................yk 2
Elviir-a........................kp 13/28-31..........................yk 13
EtanaLilli.....................kp 12/30...............................yk 15
Niiskuneiti25...............kp 12/28...............................yk 1




Raitakissa...................kp 8/28-30.........................yk 7
yöperhonen-...............kp 7/28..............................yk 27
niiskuliini.....................kp 6/28..............................yk 1
Dreaming86................kp 4/28...............................yk 3
FairyTale85.................kp 1/27-29..........................yk 6


aamuhapan korppu.....kp.......................................yk 12


Plussanneet 2009:

Niiskuneiti- 25.9.09
Susanna85 23.10.09
Hebbeliini 23.10.09
Pai80 3.11.09
bebek 8.11.09
mekkala 10.11.09
Bambina 12.11.09
Edda 21.11.09
Sartsa83 5.12.09
Siili H 13.12.09
vauvahaaveita 14.12.09
bubunen 18.12.09
Pienminä 24.12.09
LauraAnnika 27.12.09
oola 28.12.09


Plussanneet 2010:

Pettara 6.1. yk 4
Indrina 15.1. yk 1
Lara- 16.1. yk 1
terp 17.1. yk 5
tähtynen 15.2. yk 8
Lavelyn 18.2. yk 5
Pikkis82 18.2.
Eveny 24.2. yk 4
Nallu 24.2. yk 4
Ritu82 6.3. yk 2
Saana07 10.3. yk 8
Tinker Bell 14.3 yk 3


 
Onnea plussanneille ja jos uusia on liittyny joukkoon niin tervetuloa heille :)

[/b]shih voi ihana kuulla, ettet sittenkään jääny oviksesta paitsi, nyt vaan ahkeraa peittojen heiluttelua ja paljon sittenkin!! Ja simpat kovasti matkaan :heart: :heart:

HH rakashanibanimurunen :heart: Jänskättää ihan siun puolesta niin kovasti :heart: Toivon ja puhallan kovasti plussaa ja paljon tsemppiä terveellisiin elämäntapoihin :) Ite olen onnistunu nyt olemaan syömättä karkkia kokonaisen viikon!! Jee, pelkkiä pähkinöitä natustanu ja viinirypäleitä niiden tilalta :) Ja hei rakas murunen, usko pois, et sit kun saat vähennettyä herkuttelua, niin huomaat, ettei loppu peleissä tee enää edes mieli mitään herkkuja :heart: Ja joo tosiaan, mitäs miä kirjotinkaan, et pe aamulla oli vahvempi viiva ja myös lauantaiaamuna oli vahvempi viiva.. Pupuiltiin lauantaiaamuna ja eilen illalla :D Limoja en oo katellu sen kummemmin, kun et tänään bongasin tosi venyvää limaa ja iltalämmöt oli sen 37.5, eli olettaisin ovuloineeni tässä eilen tai tänään, kun viiva oli jo lauantai-iltana haaleahko :) Eli voisin veikata, että tällä kertaa ollaan oltu todellakin oikeaan aikaan liikkeellä :) Ja kuvittelun mestarina väitän nännien olevan kipeät kun pesulla kävin xD Just joo, se nyt ei mitenkään olis edes mahdollista tässä vaiheessa :D :D Voi murunen, plussataankos tässä kierrossa, jookoskookos :heart: :hug:

miipeli kiitos päivityksestä :heart: miten raksumurunen jakselet? :hug:
 
Onnea Tinker bell plussasta. :) :flower:

Aikasta moni on kierron puolivälin kieppeillä. Jännät paikat tulee olemaan monella parin viikon sisällä ja varmasti joku plussaakin. :)

ON: Mä sain ovistestiin plussan kahtena päivänä, sekä lauantaina ja sunnuntaina. Sunnuntaina testiviiva oli kontrollia tummempi ja lauantaina viivat oli yhtä tummat. En tiedä tarkkaan milloin ovis tapahtui, mutta kovasti on koitettu hyödyntää. :) Kiva kun on paremmat mahdollisuudet saada tärppi, niin ei voi ainakaan yrityksen puutteesta itseensä syyttää. Viime kierrossa vain yksi pupuilu osui lopulta kohdalleen ja siksi tuntu et kierto meni hukkaan.
 
16.3.-10 Tiistai

Jempula.......................kp 103/28...........................yk 5
Agaetis........................kp 95/27-31........................yk 2



milean..........................kp 85/28-34?.....................yk 3



Satiini-.........................kp 69/29-32.......................yk 6
PikkuPrinsessa............kp 66/30.............................yk 9
butterFly88..................kp 65/?...............................yk



hipsu86........................kp 47/28............................yk 1
lillukkainen...................kp 45/19-33........................yk 3
neulainen.....................kp 44/53-90 (pillerit jätetty 09/09)



Jessica-87..................kp 35/?.................................yk 1
Taffo82.......................kp 34/29...............................yk 1
tiuvi............................kp 33/33...............................yk 8
Anna-79.....................kp 33/38...............................yk 2
kiharapää...................kp 33/28-40..........................yk 27
hilppa86.....................kp 30/?.................................yk 1



Louvre.........................kp 26/28-35.........................yk 21
Opaali78......................kp 24/26-30.........................yk 12
Miipeli..........................kp 22/27-36.........................yk 16
Ingu............................kp 22/28...............................yk 4
esperanzadora...........kp 21/29-31..........................yk 10
HappyFeet..................kp 20/34...............................since 8/2008
kilu09..........................kp 20/28...............................yk 15
Jessie82......................kp 20/29-31..........................yk ?



HH1979......................kp 19/28-29..........................yk 7
Hempu86la.................kp 19/25-34..........................yk 20
Tuittu-........................kp 18/29-33..........................yk 4
Shih............................kp 18/?.................................yk 2
anu84.........................kp 17/29-32..........................yk 24
Manuliina....................kp 15/28-31..........................yk 7
Tesmis........................kp 15/24-28..........................yk 2
Elviir-a........................kp 14/28-31..........................yk 13
EtanaLilli.....................kp 13/30...............................yk 15
Niiskuneiti25...............kp 13/28...............................yk 1



Raitakissa...................kp 9/28-30.........................yk 7
yöperhonen-...............kp 8/28..............................yk 27
niiskuliini.....................kp 7/28..............................yk 1
Dreaming86................kp 5/28...............................yk 3
FairyTale85.................kp 2/27-29..........................yk 6
Sinirusko.....................kp 1/30...............................yk 18


aamuhapan korppu.....kp.......................................yk 12


Plussanneet 2009:

Niiskuneiti- 25.9.09
Susanna85 23.10.09
Hebbeliini 23.10.09
Pai80 3.11.09
bebek 8.11.09
mekkala 10.11.09
Bambina 12.11.09
Edda 21.11.09
Sartsa83 5.12.09
Siili H 13.12.09
vauvahaaveita 14.12.09
bubunen 18.12.09
Pienminä 24.12.09
LauraAnnika 27.12.09
oola 28.12.09


Plussanneet 2010:

Pettara 6.1. yk 4
Indrina 15.1. yk 1
Lara- 16.1. yk 1
terp 17.1. yk 5
tähtynen 15.2. yk 8
Lavelyn 18.2. yk 5
Pikkis82 18.2.
Eveny 24.2. yk 4
Nallu 24.2. yk 4
Ritu82 6.3. yk 2
Saana07 10.3. yk 8
Tinker Bell 14.3 yk 3




 
Onnittelut Tinker Bell!!! :heart:

Toivottavasti pääsitte kaikki oviksen bonganneet ja ei bonganneet hyödyntämään otolliset ajat =)

HH pitäis kyllä todellankin alottaa ne terveellisemmät elämäntavat!! Näin justiin sellasta untakin että kävi oikee ärsyttää :p Mun hirmu-hirmu-laiha veljen vaimoke hihkui mulle että ihanaa kun tulee kesä ja voi ottaa aurinkoa ja vähentää vaatetusta. Ja mä siinä unessa manasin että prrrrrrrrrrrrrkl taas tulee sellainen kesä että kun muut vähentää vaatteita mä kuljen itse pitkähihaisessa 30 asteen helteissäkin. Ja siinä sitten kovasti manasin että mähän lähden lenkille joka aamu!!! :LOL: Niin vissiin.. :/

Ihanaa Hempu kun oot kyenny :D ! Tosi hienoa! Ja ihanaa kun pääsitte kanssa hyödyntämään oviksen :heart: :heart:

Täällä ei ihmeitä. En oo bongaillu oireita enkä mitään muutakaan. Nopeasti mennyt aika. Melkolailla tätiä odotellessa taas vaihteeksi, mutta nyt ei ole kauhea ahdistus sen takia onneksi. Varasin perjantaille ajan kampaajalle ja nyt pitäis keksiä mitä mä haluan tähän pehkoon :D Jotain odotettavaa etes. Herkuteltu on ihan liikaa ja olo on sen mukainen. Ehkä mä käytän vapaapäiväni puunaamiseen ja näiden santsikahvien jälkeen lähden siivoomaan.

Missä Taffo ???? Vai onko mulla mennyt nyt joku päivitys ohi :ashamed: Huomasin vaan nuo kiertopäivät että mikäs teillä on Taffo-murunen tilanne???
 
Moi kaikille.
Meidän yritys taitaakin alkaa vasta ensikuussa. Meillä on nimittäin häät 4 kuukauden päästä ja pitäs siihen pukuun mahtua. Eilen taas kokeilin pukua ja tajusin että en mahdu siihen mitenkään jos olen raskaana jo viikolla 16. Eikös masu näy jo tässä vaiheessa jonkun verran???

Ärsyttää ihan mielettömästä. Oon aika kärsimätön tän vauva projektin suhteen kun kaiken pitäisi mun mielestä tapahtua aina heti. Eilen se tapahtui. Mä uskaltauduin ostamaan ekan vauvan vaatteen. Ostin h&m:ltä söpöt tikru bodyt. Oli niin ihana tiikeriraitainen body etten voinut vastustaa. Nyt kyllä ärsyttää tää kuukauden odottelu :(
 
hempu Jes! Eilen tuli peittoa pöllytettyä :D Nyt ei auta, kun toivoa, että tärppäisi. Aamulla, kun nousin sängystä ylös, niin meinasi huuto päästä, kun vatsasta vihlaisi niin kovasti. En tiedä mitä meinasi, mutta meni onneksi nopeasti ohi. :)
Nyt vain odottelua..

Voisikos joku nyt plussata, niin tulisi vähän uskoa tähän hommaan :D :hug:
 
Sinirusko: :hug: halauksia ja voimia seuraavaan inssiin! Ja tsemppiä ultraan =)

Shih: Onnittelut heilutteluista. Toivotaan että ajotukset sun muut osuis kohdilleen ja plussaisit tässä kierrossa... :whistle: :whistle:

Neulainen: Hienoa murusein. Ahdistavasta työstä eroon pääsy + uusien tuulien puhaltaminen varmasti vähentää stressiä ja jaksat paremmin nauttia elämästä kuin vauvaprojektistakin taas! Halauksia ja voimia uuden suunnitteluun kovasti hani :heart: :hug: :hug: Ja ihanaa että sait varattua gyneajan. Siitä ne asiat lähtee rullaamaan tälläkin saralla :heart: :heart: :flower:

Hempu: hani oon ihan ultrailoinen ja supertoiveikkaalla tuulella sun puolesta!! Kyllä tää on jo SE kierto meille molemmille!! Niin hyvin ollaan ajoitettu testaukset ja pupuilut että eihän tästä voi syntyä muuta kuin tulosta!! Jihaaa!!! :whistle: :whistle: :LOL: :heart: :heart: :heart: Onnittelut myös herkkulakosta! Hienoa! Meikäl tää aloitus on vielä vaiheessa, mutta perästä tullaan!! Lupaan sen! :D ;)

Miipeli: Kiitti päivityksestä. Meikä ei etes unessa enään manaile ku ei kamppeet mahdu päälle vaan ihan tosi elämässäkin. Mulla on oikeesti ihan hitosti vaatteita jotka ei mahdu mun päälle ennen kuin pudotan sen 10 kiloa elopainoo... :kieh: :kieh: Eli rahaa menee hukkaan tossakin kun en raski luopua vaatteista just sen takia että jos saisin joskus itteni vielä niihin mittoihin että niihin ihanuuksiin mahtuisin! Tsemppiä myös terveellisiin elämäntapoihin! :hug: :heart:

ON: Täällä tylsä elämä jatkaa kulkuaan. Ei voi etes sanoa että RKTT kun ei oo mitään oireitakaan. Pelottaa taas että ei tässäkään kierrossa oo tullu tärppiä. muuuutta, odottelen rauhassa. Eihän nuo päivätkään oo vielä niin pitkällä. Mää vaan oon niin hätänen ja huono odotteleen, tunnetusti :LOL: :LOL:

Paljon plussatuulia meille kaikille teille ihanille naisille :whistle: :whistle: :whistle: :heart:
 
Huoh...Taffo on vaipunut epätoivoon,menkkoja ei näy eikä kuulu,enkä kyllä ole raskaanakaan.Pelottaa toden teolla kuinka sekaisin tuo kroppa oikeesti on.Masentaa ja rankasti kun ei pääse etenemään ollenkaan.. :'( Yritän jännäillä teidän muiden puolesta.Voitte lähettää minulle sen punaisen ladan,varikko on jo valmiina!

Anteeksi omanapainen teksti,ollaan oltu NIIN kovasti liikenteessä ettei ole koneella ehtinyt käydä ja sekin masentaa.

HH , Hempu +muut jännäilijät plussapuuuuuuuuuuuuuuuuuuh!(lähettäkää tädit tänne!)

Miipeli saitkin jo varmaan vastauksen..kiitos vaan kysymästä!Plussapuuuuuuuuuuuh sinnekin!(täti tänne tervetuloa..)

Sinirusko voima :hug: !!

Neulainen hienoa!Nyt vielä kierrot kohilleen ja plussa kehiin!

Suuria tsemppi :hug: tarvitseville ja ONNEA plussanneille!! :flower:
 
HH Kiitos tsemppauksesta! Mulla on jotenkin semmoinen olo, että oltiin oikeeseen aikaan "liikenteessä", koska tänäänkin on viellä nippaillut muniksia tosi kovaa ja vatsaa vihlonut muutenkin. Mutta ei auta, kun odotella :ashamed: Jotenkin mennyt usko koko asiaan.. Mutta katsotaan..
Mä pidän kovasti peukkuja sulle ja Hempulle plussan puolesta :heart: Olette sen ansainneet. Niin ja tietenkin toivon myös kaikille muille plussaa :hug:
 
tuittu Jättisuuret onnittelut ovisplussista :heart: toivottavasti on nyt hyödynnetty hyvin ;)

miipeli kattelin just, että sullakin toi kierron pituus näköjään vaihtelee noin suurella haarukalla.. Tosi kurjaa, mullakin aivan sama juttu.. Nyt sitten siihen pehkoon keksit jotain oikeen repäsevää tai jos luotat kampaajaan niin annat sille vapaat kädet ;) :heart: Paaaaljon haleja ja ihana kun asennoidut jo noin hyvin asiaan, että täti saattaa kurvata kylään :) Sitten onkii ilonen ylläri jos se ei tulekkaan :heart:

niiskuliini Oiiii, vauvanvaatteet on kyllä niin ylisöpöjä, ettei niitä pysty vastustamaan, toisaalta tuntuu myös pahalta katella niitä, kun tulee sitten niin tyhjä olo jotenkin.. Pahoittelut siitä, että yritys siirtyy kuukaudella :hug:

neulainen paljon paljon tsemppiä muutoksen tuuliin!!! :heart: :heart: Ihanaa, et uskaltauduit varaamaan ajan gynelle, toivottavasti nyt alkaa asiat rullaamaan :heart:

shih siitäkös se viima sitten tänne asti kävi kun peitot pölis siellä :D Toivotaan parasta nyt kovasti!!! :heart: Älä murunen luovuta! Välillä menee usko asiaan ja sieltä taas noustaan :) Ajattele sitä hetkeä kun saat sen oman nyytin syliin vihdoin :heart: Kun kaikki odotus ja vaiva palkitaan :heart:

sinirusko tsemppiä uuteen kiertoon :heart:

HH hihii, hiljaa hyvä tulee kultaseni :heart: pitää tehä samalla tavalla kun muista paheista vierottuminen, pikku hiljaa eikä kerralla, ei tuu niin kovat vierotusoireet sitte herkuille ;) Nimenomaan, enää ei voi muuta kun tulosta tulla! Johan me ollaan niin paljon harjoteltu, että osataan vauvantekohommat jo unissaankin :D :heart: Nyt sais harjottelu riittää ja alkaa tapahtumaanki :D :D :LOL: Meikäläinen istu tänäkin iltana neuroottisesti kuumemittari kainalossa kun aloi epäilee, et mitä jos ovulaatio olikin tänään ja olin väärään aikaa liikkeellä ja plaah :D Inhottavaa!! Kultarakas toivon niin kovasti sun puolesta :heart: :heart:

taffo eiks olis kivampi kuitenki toi punanen ferrari ;) Ladat on jotenkin niin tylsiä :) Toivotaan, että se siitä plussaks muuttuis nyt :heart: Isoja haleja :hug: yritä ajatella jotain muuta, vaikka se onkin helpommin sanottu kun tehty.. :hug:

ON: Tänään iski taas epätoivo.. Kattelin nelosen sairaalaohjelmaa ja itketti koko ajan kun siinä näytettiin pieniä vauvoja.. Koko ajan päässä tako, että eikö me jo voitas onnistua, että miks ei.. On se ihmisen mieli niin kiero juttu.. Paljon haleja kaikille niitä tarvitseville :hug:

Ja isoja kevätplussatuulia :heart:
 
17.3.-10 Keskiviikko

Jempula.......................kp 104/28...........................yk 5



Agaetis........................kp 96/27-31........................yk 2



milean..........................kp 86/28-34?.....................yk 3



Satiini-.........................kp 70/29-32.......................yk 6



PikkuPrinsessa............kp 67/30.............................yk 9
butterFly88..................kp 66/?...............................yk



hipsu86........................kp 48/28............................yk 1
lillukkainen...................kp 46/19-33........................yk 3
neulainen.....................kp 45/53-90 (pillerit jätetty 09/09)



Jessica-87..................kp 36/?.................................yk 1
Taffo82.......................kp 35/29...............................yk 1
tiuvi............................kp 34/33...............................yk 8
Anna-79.....................kp 34/38...............................yk 2
kiharapää...................kp 34/28-40..........................yk 27
hilppa86.....................kp 31/?.................................yk 1



Louvre.........................kp 27/28-35.........................yk 21
Opaali78......................kp 25/26-30.........................yk 12
Miipeli..........................kp 23/27-36.........................yk 16
Ingu............................kp 23/28...............................yk 4
esperanzadora...........kp 22/29-31..........................yk 10
HappyFeet..................kp 21/34...............................since 8/2008
kilu09..........................kp 21/28...............................yk 15
Jessie82......................kp 21/29-31..........................yk ?
HH1979......................kp 20/28-29..........................yk 7
Hempu86la.................kp 20/30-35..........................yk 20



Tuittu-........................kp 19/29-33..........................yk 4
Shih............................kp 19/?.................................yk 2
anu84.........................kp 18/29-32..........................yk 24
Manuliina....................kp 16/28-31..........................yk 7
Tesmis........................kp 16/24-28..........................yk 2
Elviir-a........................kp 15/28-31..........................yk 13
EtanaLilli.....................kp 14/30...............................yk 15
Niiskuneiti25...............kp 14/28...............................yk 1
Raitakissa...................kp 10/28-30.........................yk 7



yöperhonen-...............kp 9/28..............................yk 27
niiskuliini.....................kp 8/28..............................yk 1
Dreaming86................kp 6/28...............................yk 3
FairyTale85.................kp 3/27-29..........................yk 6
Sinirusko.....................kp 2/30...............................yk 18


aamuhapan korppu.....kp.......................................yk 12


Plussanneet 2009:

Niiskuneiti- 25.9.09
Susanna85 23.10.09
Hebbeliini 23.10.09
Pai80 3.11.09
bebek 8.11.09
mekkala 10.11.09
Bambina 12.11.09
Edda 21.11.09
Sartsa83 5.12.09
Siili H 13.12.09
vauvahaaveita 14.12.09
bubunen 18.12.09
Pienminä 24.12.09
LauraAnnika 27.12.09
oola 28.12.09


Plussanneet 2010:

Pettara 6.1. yk 4
Indrina 15.1. yk 1
Lara- 16.1. yk 1
terp 17.1. yk 5
tähtynen 15.2. yk 8
Lavelyn 18.2. yk 5
Pikkis82 18.2.
Eveny 24.2. yk 4
Nallu 24.2. yk 4
Ritu82 6.3. yk 2
Saana07 10.3. yk 8
Tinker Bell 14.3 yk 3



 
Voimia Taffolle :hug: :heart: Toivotaan että muuttuis plussaksi!!

Hempu joo mulla vaihtelee kanssa melko paljon nuo kiertojen pituudet. Todella harvoin tosin on nyt ollut 27 tai 36. Että ehkä noita kohta uskaltaa vähän lyhentää :D
 
Meikälle taitaa olla kans tulossa päälle jonkin sortin flunssa. Pää on ihan tokkurassa ja särkeekin välillä. Lisäksi vatsaa vääntelee ja on huonoa oloa ollut... :p En kuitenkaan laskis näitä raskausoireiksi vaikka mieli niiiiiin tekisikin.. Kun on kuitenkin vielä viikkoa tädin tuloon, niin tuskin mitään oireita etes vielä oiskaan... :LOL: :LOL:

Eli laitan siis jäitä hattuun ja yritän vaan levätä. Täällä päin on liikkeessä tosi pahaa vatsatautia ja sitä en tod. halua ittelleni. Mulla oli tätä etovaa oloa jo eilen illalla. Kuumetta en oo etes mitannut... :headwall:

Hempu-muru Kyl meille se tärppi nytten tulleeeee molemmille!! Oon ihan varma!! Ollaan oltu niin ahkeria ja tunnollisia tässä asiassa!! :LOL: :heart: :whistle: :whistle:

Joo, täytyy lähtee työkkäriin vaihteeksi... Toivottavasti eivät tyrkytä mitään mikä häirihteis mun tulevan kesän suunniteltua "rennosti ottamista" Hui!!! En siis todellakaan halaja minkäänlaiseen duuniin.. ;) saatikka mihinkään turhalle kurssille. :LOL:
 

Yhteistyössä