~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3 vol.2

Kohta itkettää :'(

Tää ei oo reiluu. Toista päivää aivan järkyttävä väsymys. Kaikkea oon kokeillu jotta piristyis vaan ei. Voisin nukahtaa pystyyn vaikka kunnon yöunetkin on nukuttu. Nyt on puolikuumeinen olo (ei kyllä ole kuumetta eikä edes kylmä ) . Semmonen ärsyttävä pöhnä ja hutera olo. Samoin nenää on saanu niistellä ja koko ajan tuntuu että pitää hengittää suun kautta vaikkei nenä ole ihan tukossa. Ja itkettää ja menee hermot koko ajan.

Ja minä tyhmä tietenki mietin missä vika. Ja keksin kaikkea typerää. Oon ihan varma että mulla on viikonloppuna taas flunssa päällä tai jotain ja se siitä :/
 
HH Mulla on kanssa ollut jo muutamana päivänä etovaa oloa :x Se tulee ihan yhtäkkiä ja häviää yhtä nopeasti, kun tuleekin. Sitä jo kuvittelee kaikennäköstä, mutta parempi pitää pää kylmänä :D Mua on myös hikoiluttanut tavallista enemmän ja pissattanut!? Mitä lie...

Miipeli Nyt lepoa, lepoa ja lepoa :heart: :hug:
 
miipelimurunenrakas :heart: nyt kovasti lepäilet ja juot lämmintä juomaa :heart: ettet vaan tule kipeäks! Toivotaan kuitenkin, että nuo oireet johtuis aivan muusta ;) Väsymystä on ollu täälläkin liikkeellä vaikka oli mitä ihanin päivä ulkona.. Vapaapäivää vietin tänää ja parit aikasemmat vapaat oon jaksanu siivota ja ulkoilla, mut tänään lösähdin aamulla kauppareissun jälkee sohvalle, enkä siitä liikkunu.. Jotta väsymystä täälläkin päässä.. Yritä murunen jaksaa ja piristyä :hug: :hug:

shih ei auta kun pistää sormet ja varpaat ristiin.. Nyt voitas koko kööri sitten plussata kerralla ja päästä siirtyy tuonne odottavien puolelle ;) :heart:

HHrakasrakas :heart: Mitä ne siellä työkkärissä kertoili siulle? Eikös niille vois sanoa, et jos vaan olisitte ehottamatta mitään, kun kuitenkin pilaatte mun hyvät kesäsuunnitelmat ja teijän ideat ei OIKEIN sovi nyt mun kuvoihin, että sori vaan ;) Miäkin ilmottaudun näihin kuvittelijoihin :D Vaikka on ihan selvää, että on TÄYSIN mahdotonta vielä pari-kolme päivää ovulaatiosta oireilla mitenkään.. Tänään on vaan väsyttäny ihan kamalasti, yhätkkiä alko tekee mieli ruisleipää ja graavisuolattua lohta ja suolakurkkua :D Ja joka mainoskatko juossu pissillä ja sit muka nänninpäät on tosi herkät :D Hullukshan tässä tullaa kohta molemmat sun kanssa ;) Niin ja lämpö huitelee 37.4 tienoilla ja paleltaa sillai oudosti :D Johan sitä taas listaa onkin kerrakseen.. Mutta kyllähän me siis sun kanssa ollaan raskaana, kun kerran niin sovittiin ;) :heart:

Plussatuulia :heart:
 
Hempu No mä kyllä kuvittelen (tai oireilen..) kanssa oikeen urakalla. Alavatsaa on nippaillut myös useampana päivänä (ja tällä hetkelläkin) ja alaselkää juilii myös välillä. Lisäksi on aina välillä semmonen kuumeinen olo, vaikkei olo flunssasta tietoakaan. Jos (ja kun..) en ole raskaana, niin oon kyllä ainakin maailman paras oireilemaan ilman raskautta.. :ashamed: :LOL: :kieh:
 
Älkää muruset vaipuko epätoivoon!! Kyllä se tästä, vaikka aina ei siltä tunnukkaan ja odottavan aika on pitkä... Mutta onneksi aurinko alkaa jo paistaa ja on kevään tuntua ilmassa, josko auttaisi meidän kaikkien fiiliksiin positiivisesti! Eiköhän niitä plussiakin vielä loppukuulle saada! +++++++++:whistle: :heart:

itse kiristelen täällä hampaita, kun kaveri on ihan vauhkona, kun oli käyttänyt jälkiehkäisypillerin, kun oli halunnut koittaa ilman kumia ja nyt sit pelkää, et on raskaana... ei paljo riitä myötätuntoa... argh...

espe-- (ent. esperanzadora, joka kyllästyi ylipitkään nikiin... :) )
 
Hempukka: murusein no nehän työkkärissä miettivät mulle jotain sihteerin hommia, mutta kovin kuulosti epävarmalta. Sit oli puhetta että jos syksyyn mennessä selvittelen että jos voisin aloittaa lukemaan koulunkäyntiavustajaksi, tms... en sitten lisännyt siihen että toivottavasti oon syksyllä jo niin tuhdissa kunnossa että koulu on viiminen ajatus mun päässä... nyökyttelin vaan että näin tehään!! :LOL: :LOL: Mää oon ihan varma että sää oot raskaana!!! Noi oireet kuulostaa niiiiin hyviltä!!!

Hempu: Graavilohi on niiiiin hyvääää!! Sitäkään ei sit raskaana saa tosin edes syödä. Meillä on sitä aina jouluna ja joskus juhannuksenakin. Syön sitä sit niin paljon että sormetkin on ihan tönkkönä siitä suolan määrästä kun keho turpoo! Mut on se niin hyvää!

Shih: Sulla ihan selviä raskausoireita kaikki!! :whistle: :whistle: :whistle: :whistle:

Miipeli: Jospa sunkin oireilut olis kaikki vaan sitä plussaa edeltävää muutosta elimistössä.. =) :whistle: :whistle:

Espe: Kiitti kannustuksesta!! :) Ei vaivuta epätoivoon! En anna itselleni siihen lupaa enkä valtaa!! :LOL: Ei varmasti kyl heru myötuntoo kaverille tommosessa tapauksessa, ei multakaan heruis.

Meikä on kans maailman paras keksimään oireita. Onneksi olen viime kuukausina hieman rauhottunut, mutta alkuun se oli kamalaa!! Sit oli aina semmoinen pudotus pilvistä kun täti kurvaa paikalle notta ette usko!! :headwall: Nyt oonkin sitten koittanut pitää jalat maassa ja olla arvailematta!!

Huomenna ois taas perjantai. Käyn kaupungissa ostoksilla ja hajen matkalaiset kentältä kotia. =)

Plus plus plussatuulia +++++++++++++ :whistle: :whistle: :heart: :heart:
 
napailua:
Negaa näyttää (kp35/38, 14 dpo) ja PMS-oireet on selkeät (räjähdysalttius, masennus, itkuherkkyys, keskittymisvaikeudet, väsymys)!
Pessimistisesti suhtaudun oireisiin, vaikkakin osa niistä (edellisten lisäksi palelu, vatsaoireet, ...) vois myös kertoa plussasta... :(
 
shih kauheesti paljon tsemppiä sulle :heart: Älä nyt ihan hulluks tule noien siun oireiden kanssa.. Koska pitäs tätin tulla kylään jos olis tullakseen? Isoja haleja ja toivotaan niin parasta :hug:

espe Joo ei kyllä multakaan heruis myötätuntoa mun kaverille jos ilmottas noin.. Järjen käyttö on sallittu erinnäisissä asioissa.. Ihana siä kun kannustat meitä :heart: Tulee taas uutta uskoa tähän hommaan :heart: :heart:

HH sehän tässä parasta onkii, kun ei niitä oireita oikeesti vois vielä olla varmaankaan :D Alotin nyt viikonloppuna vihdoin raskausmultivitan ja jätin foolihappolisän ja d-vitamiinilisän pois, kun kattelin, et tossa multivitassa on ihan tarpeeks niitä, enkä liikaa uskalla ottaa :) Kauhee, minkä takia ihmisen pitää väkisin tehä töitä jos ei oikeesti koe haluavansa työelämään.. Jos se on miehelle ok ja taloudellisesti pärjää niin miksei sitten vaan vois olla kotonoa.. Aika turhia noi työkkärin ihmiset hiillostamaan ihmisiä.. Kun varmasti olis niitä jotka riemusta kiljuen menis töihin :D Miäkii voisin jäädä kotiin ihan hyvin.. :D :D No hei, vetäsin maanantaina maksalaatikkoa, kun teki niin mieli, jälkeenpäin tajusin,että olikohan viisasta :D Ja nyt oon yrittäny olla menemättä kauppaan hakemaan sitä graavisuolattua lohta ihan varmuuden vuoks :D Ja nyt mietin, et mitäs kun mennää laivalle ja mun on pakko syödä matkapahoinvointilääkettä, kun en muuten siellä pysty olee, niin mitä jos olen raskaana, niin eihän sitä sit saa syödä, siis kaikkia tälläsiä tosi tyhmiä ajatuksia :D Tänäänkin tosi väsyny olo.. Ei huvittas yhtään mennä töihin.. Oih, ihanaa ostosreissua!! :heart: nautihan oikein olan takaa :heart: :heart:

anna isoja haleja :hug: :hug: :hug:
 
HHNiinhän ne on, mutta mulla on myös kauheen hyvä mielikuvitus :LOL: Vaikka en mä näitä kaikkia ole kyllä voinut kuvitella.. :kieh:

Hempu Jos kierto on sen 28 päivää, niin tätin pitäisi tulla ensi viikon perjantaina.. Eli noin viikon päästä. Tosin en ole varma viellä kierron pituudesta, joten ihan varmaa tietoa mulla ei ole.


ON: Täällä oireilut jatkuu. . Eilen illalla oli taas niin kamalan paha olla, että olin ihan varma, että kipeeksi tulen.. Mutta ei mitään nyt taas!! Ihan kummallista. Välillä on myös semmosta menkkamaista olo vatsassa hetken aikaa ja sitten se menee ohi. :kieh: :|
 
Omaa napaa taas: Kävin siellä gynella tänään, ja oli tosi mukava lääkäri. Mun kohdunlimakalvo oli 7mm paksu, eli ei taida tulla vieläkään luomukiertoa. Sainkin sitten hormoonikorvaushoidoksi terolutit, joiden pitäisi paksuntaa kohdun limakalvoa, ja siten saada menkkoja säännöllisempään suuntaan. Sain puoleksi vuodeksi reseptin, ja lääkäri oli kyllä ihan ymmärtäväinen, vaikka koko ajan yrittikin lohdutella ettei mulla vielä ole mitään hätää.

Nyt sitten näillä eväillä jatketaan... :ashamed:
 
Ihan nopeesti tulin vähän omaa napaa heittämään tänne. Dpo 3, eli ei mitään merkittävää odotettavissakaan ihan lähiaikoina. Ne jo varsin tutuksi tulleet nipistelyt alamahalla toki on tänään vaivannu mutta ei muuta. Oireita ootellen ;)

Oireilkaas nyt oikeen kovasti muutkin, ja sit plussia paaaljon tähän loppukuulle, että saadaan joulupukille lisätöitä lahjojen parissa :D
 
18.3.-10 Torstai

Jempula.......................kp 105/28...........................yk 5



Agaetis........................kp 97/27-31........................yk 2



milean..........................kp 87/28-34?.....................yk 3



Satiini-.........................kp 71/29-32.......................yk 6



PikkuPrinsessa............kp 68/30.............................yk 9
butterFly88..................kp 67/?...............................yk



hipsu86........................kp 49/28............................yk 1
lillukkainen...................kp 47/19-33........................yk 3
neulainen.....................kp 46/53-90 (pillerit jätetty 09/09)



Jessica-87..................kp 37/?.................................yk 1
Taffo82.......................kp 36/29...............................yk 1
tiuvi............................kp 35/33...............................yk 8
Anna-79.....................kp 35/38...............................yk 2
kiharapää...................kp 35/28-40..........................yk 27
hilppa86.....................kp 32/?.................................yk 1



Louvre.........................kp 28/28-35.........................yk 21
Opaali78......................kp 26/26-30.........................yk 12
Miipeli..........................kp 24/27-36.........................yk 16
Ingu............................kp 24/28...............................yk 4
esperanzadora...........kp 23/29-31..........................yk 10
HappyFeet..................kp 22/34...............................since 8/2008
kilu09..........................kp 22/28...............................yk 15
Jessie82......................kp 22/29-31..........................yk ?
HH1979......................kp 21/28-29..........................yk 7
Hempu86la.................kp 21/30-35..........................yk 20
Tuittu-........................kp 20/29-33..........................yk 4
Shih............................kp 20/?.................................yk 2



anu84.........................kp 19/29-32..........................yk 24
Manuliina....................kp 17/28-31..........................yk 7
Tesmis........................kp 17/24-28..........................yk 2
Elviir-a........................kp 16/28-31..........................yk 13
EtanaLilli.....................kp 15/30...............................yk 15
Niiskuneiti25...............kp 15/28...............................yk 1
Raitakissa...................kp 11/28-30.........................yk 7
yöperhonen-...............kp 10/28..............................yk 27



niiskuliini.....................kp 9/28..............................yk 1
Dreaming86................kp 7/28...............................yk 3
FairyTale85.................kp 4/27-29..........................yk 6
Sinirusko.....................kp 3/30...............................yk 18


aamuhapan korppu.....kp.......................................yk 12


Plussanneet 2009:

Niiskuneiti- 25.9.09
Susanna85 23.10.09
Hebbeliini 23.10.09
Pai80 3.11.09
bebek 8.11.09
mekkala 10.11.09
Bambina 12.11.09
Edda 21.11.09
Sartsa83 5.12.09
Siili H 13.12.09
vauvahaaveita 14.12.09
bubunen 18.12.09
Pienminä 24.12.09
LauraAnnika 27.12.09
oola 28.12.09


Plussanneet 2010:

Pettara 6.1. yk 4
Indrina 15.1. yk 1
Lara- 16.1. yk 1
terp 17.1. yk 5
tähtynen 15.2. yk 8
Lavelyn 18.2. yk 5
Pikkis82 18.2.
Eveny 24.2. yk 4
Nallu 24.2. yk 4
Ritu82 6.3. yk 2
Saana07 10.3. yk 8
Tinker Bell 14.3 yk 3





 
Täällähän oireillaan siihen malliin että kyllä tulee plussakas maalis/huhtikuun vaihde!! :heart: :heart: :heart:

(siis palstalla..ei täääällä ) :p

Omanapailen sen verran että mulla on ollu tosi loistava päivä. Ja minkä takia..? Kun multa poistettiin viisaudenhammas :LOL: Siis mua pelotti niiiiin paljon että välinetelineet helis ku mä tärisin siellä. Ja se kestikin 5minsaa. Eikä sattunut. Ja voin syödä. Eikä säre! Uskomatonta!!! :D *koputtaa puuta*
 
Oman tilanteen päivitystä sen verran,että alko menkat äsken.. eli tätihän se tuli, toivoin jo että pääsen kohta testaamaan :ashamed: Huomiselle vois päivittää vasta kp 1 ja yk2 kun tänään tuskin tulee muuta kuin paperiin. Kylläpä harmittaa :'(
 
19.3.-10 Perjantai


PikkuPrinsessa............kp 69/30.............................yk 9
butterFly88..................kp 68/?...............................yk



hipsu86........................kp 50/28............................yk 1



lillukkainen...................kp 48/19-33........................yk 3
neulainen.....................kp 47/53-90 (pillerit jätetty 09/09)



Jessica-87..................kp 38/?.................................yk 1
tiuvi............................kp 36/33...............................yk 8
Anna-79.....................kp 36/38...............................yk 2
kiharapää...................kp 36/28-40..........................yk 27



Louvre.........................kp 29/28-35.........................yk 21
Opaali78......................kp 27/26-30.........................yk 12
Miipeli..........................kp 25/27-36.........................yk 16
Ingu............................kp 25/28...............................yk 4
esperanzadora...........kp 24/29-31..........................yk 10
HappyFeet..................kp 23/34...............................since 8/2008
kilu09..........................kp 23/28...............................yk 15
Jessie82......................kp 23/29-31..........................yk ?
HH1979.......................kp 22/28-29..........................yk 7
Hempu86la.................kp 22/30-35..........................yk 20
Tuittu-.........................kp 21/29-33..........................yk 4
Shih............................kp 21/?..................................yk 2
anu84.........................kp 20/29-32..........................yk 24



Manuliina....................kp 18/28-31..........................yk 7
Tesmis........................kp 18/24-28..........................yk 2
Elviir-a........................kp 17/28-31..........................yk 13
EtanaLilli.....................kp 16/30...............................yk 15
Niiskuneiti25...............kp 16/28...............................yk 1
Raitakissa...................kp 12/28-30.........................yk 7
yöperhonen-...............kp 11/28..............................yk 27
niiskuliini.....................kp 10/28...............................yk 1



Dreaming86................kp 8/28...............................yk 3
FairyTale85.................kp 5/27-29..........................yk 6
Sinirusko.....................kp 4/30...............................yk 18
hilppa86......................kp 1/?.................................yk 2
Taffo82.......................kp 1/29...............................yk 2


aamuhapan korppu.....kp.......................................yk 12


Plussanneet 2009:

Niiskuneiti- 25.9.09
Susanna85 23.10.09
Hebbeliini 23.10.09
Pai80 3.11.09
bebek 8.11.09
mekkala 10.11.09
Bambina 12.11.09
Edda 21.11.09
Sartsa83 5.12.09
Siili H 13.12.09
vauvahaaveita 14.12.09
bubunen 18.12.09
Pienminä 24.12.09
LauraAnnika 27.12.09
oola 28.12.09


Plussanneet 2010:

Pettara 6.1. yk 4
Indrina 15.1. yk 1
Lara- 16.1. yk 1
terp 17.1. yk 5
tähtynen 15.2. yk 8
Lavelyn 18.2. yk 5
Pikkis82 18.2.
Eveny 24.2. yk 4
Nallu 24.2. yk 4
Ritu82 6.3. yk 2
Saana07 10.3. yk 8
Tinker Bell 14.3 yk 3



 
JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!KP 1/29 YK2!!!!!!!!!!!Koskaan en oo ollu näin iloinen kuin menkat alkaa!!!!!Miipeli rakas,voisikohan noita huimia kp:n omaavia poistaa ja jos haluavat takaisin niin tulevat ilmottaan???Ihana että jaksat päivittää! :heart: Hilppa :hug: !
 
Hyvä Taffo! :D Mä taidan kans palata tänne areenalle kun alkaa limat paksuuntua :LOL: Oi kun oliskin ovis jo tässä kohtaa kiertoa eikä vasta viikon päästä =) Mun vauvakuumeilu on taas aika stabiilissa tilassa, en jaksa miettiä oikeastaan koko asiaa.. Greippimehua oon kyllä juonut tässä kierrossa :saint:
 
Taffo onneaonnea!!! :heart: Ihanaa, nyt pääsette yrittää vaavelia :) :)

ON: Väsyttää ja masentaa.. Jotenkin tuli masisfiilis, että ei tässä mitään raskaana olla, vaikka ovlaatiosta onkin vasta 3-5 päivää.. Jotenkin tuli fiilis, että ei se tärpänny ole kuitenkaan ja kuvittelen taas kaikkia mahollisia juttuja.. Ehkä paras asennoitua siihen, että täti tulee puolentoista viikon päästä, niin pudotus alas ei oo niin kova eikä paha.. Anteeks tää itkuvirsi :( :ashamed:
 
Moikkelis kaikki! nyt on kuulkaas niin, että täällä on kr 50/28 yk1 ja juuri tehty kaksi clear blue testiä: tuloksin: RASKAANA +3 eli 5+. raskauslaskurin mukaan viikkoja olis mun kierrolla jo 7 :heart: kannatti odotella testaamisen kanssa nää kolmeviikkoo :) mulla ei siis ole eikä ole ollut yhtään mitään raskausoireita missään vaiheessa. en todellakaan uskonut edes olevani raskaana, mutta testeihin se on uskottava. olen siis yksi todiste siitä ettei kaikille tule mitään oireita :) normaalisti ovulaation aikaan ja ennen menkkoja mulla on ollut rinnast arkoina ja sun muuta mielialan vaihtelua mut nyt ei mitään olen kuin tyyni viilipytty ja voin mainiosti :) nyt haluunkin puhallella kaikille teille muillekkin paljon plussatuulia :whistle: mun tarttee siis ens viikolla soitella neuvolaan ja kysellä jatko ohjeita :heart: tsemppiä kaikille teille!!!
 
Onnea Hipsu :flower: !!

Hihii,kiitos taas teille ihanaisille rakkaille mussukoille jotka tsemppaatte aina kun on tarvis! I :heart: U all!

Neulainen hassulainen,tarkoitin pitkillä kp:llä niitä jotka eivät "palstaile",kyllä Miipeli mussukka homman hoitaa!!!Ja siitä suurkiitos!

Hempu murunen,älä ole murheissasi,me kuunnellaan ja tsempataan ( niin kuin tekin mua ).Äläkä vielä luovuta,oviksesta vasta muutama päivä!Mullakin plussakierrossa ainut oire oli ( kp26/29 ) se kamala oksennuskohtaus ( joka olisi hyvin voinut olla mahatautiakin ) ja toisille ei tule ollenkaan oireita alkuun ( tai edes koko raskauden aikana ) joten voi hyvinkin olla että masusessa kirppunen on puraissut itsensä kiinni! :hug: Voimia raksu!

Raitakisu mä ostin joskus greippimehua mutta jäi kyllä juomatta..Kuinka kummassa saat sen alas?? :eek: Raskaus multivitaa syön kyllä!Nostan kyllä hattua greippimehua juoville...Puuh! :saint:

Taffo on NIIIN iloinen ettei kierto mennyt ihan v*turalleen trallallaa lallallaa!Plussapuuh jännäilijöille!!! :p
 

Yhteistyössä