~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3 vol.2

Taffo on ihan varma että kroppa sekoilee ja siksi punaista ladaa ei vaan näy..Ajattelin odottaa ensi viikkoon ennen kuin testaan JOS ei varikolle tuo lada tule ennen sitä..Anteeksi pma napailu vain pikaiseen,yritän illemmalla ehtiä kirjoittamaan lisää! :ashamed:
 
12.3.-10 Perjantai

Jempula........................kp 99/28...........................yk 5
Agaetis........................kp 91/27-31........................yk 2



milean..........................kp 81/28-34?.....................yk 3



Satiini-.........................kp 65/29-32.......................yk 6
PikkuPrinsessa............kp 62/30.............................yk 9
butterFly88..................kp 61/?...............................yk



hipsu86........................kp 43/28............................yk 1
lillukkainen...................kp 41/19-33........................yk 3
neulainen.....................kp 40/53-90 (pillerit jätetty 09/09)



Jessica-87..................kp 31/?.................................yk 1
Taffo82.......................kp 30/29...............................yk 1



tiuvi............................kp 29/33...............................yk 8
Anna-79......................kp 29/38...............................yk 2
FairyTale85.................kp 29/27-29..........................yk 5
kiharapää...................kp 29/28-40..........................yk 27
Dreaming86................kp 29/28...............................yk 2
Tinker Bell...................kp 28/33...............................yk 3
Sinirusko.....................kp 27/30...............................yk 17
hilppa86......................kp 26/?.................................yk 1
Louvre.........................kp 22/28-35.........................yk 21
Opaali78......................kp 20/26-30.........................yk 12



Miipeli.........................kp 18/27-36.........................yk 16
Ingu...........................kp 18/28...............................yk 4
esperanzadora..........kp 17/29-31..........................yk 10
HappyFeet.................kp 16/34...............................since 8/2008
kilu09.........................kp 16/28...............................yk 15
Jessie82.....................kp 16/29-31..........................yk ?
HH1979......................kp 15/28-29..........................yk 7
Hempu86la.................kp 15/25-34..........................yk 20
Tuittu-........................kp 14/29-33..........................yk 4
Shih............................kp 14/?.................................yk 2
anu84.........................kp 13/29-32..........................yk 24
Manuliina....................kp 11/28-31..........................yk 7
Tesmis........................kp 11/24-28..........................yk 2
Elviir-a........................kp 10/28-31..........................yk 13



EtanaLilli.....................kp 9/30...............................yk 15
Niiskuneiti25...............kp 9/28...............................yk 1
Raitakissa...................kp 5/28-30.........................yk 7
yöperhonen-...............kp 4/28..............................yk 27
niiskuliini.....................kp 3/28..............................yk 1


aamuhapan korppu.....kp.......................................yk 12


Plussanneet 2009:

Niiskuneiti- 25.9.09
Susanna85 23.10.09
Hebbeliini 23.10.09
Pai80 3.11.09
bebek 8.11.09
mekkala 10.11.09
Bambina 12.11.09
Edda 21.11.09
Sartsa83 5.12.09
Siili H 13.12.09
vauvahaaveita 14.12.09
bubunen 18.12.09
Pienminä 24.12.09
LauraAnnika 27.12.09
oola 28.12.09


Plussanneet 2010:

Pettara 6.1. yk 4
Indrina 15.1. yk 1
Lara- 16.1. yk 1
terp 17.1. yk 5
tähtynen 15.2. yk 8
Lavelyn 18.2. yk 5
Pikkis82 18.2.
Eveny 24.2. yk 4
Nallu 24.2. yk 4
Ritu82 6.3. yk 2
Saana07 10.3. yk 8

[/quote]

 
onnea Saana!! :heart: :heart:

Täällä meni kp 40 ohi, eli ei päästy tässäkään kierrossa sen alle. :ashamed:

Mä haluaisin niin paljon kommentoida teitä ihanaisia, ja toivon kaikille todella paljon plussaa!

En vain tiedä mitä kommentoisin, alkaa mennä usko tähän omaan kroppaan. Enkä ole soittanut vielä gynelle, on ollut muuta kriittistä menossa. Mä olen nimittäin irtisanoutunut. Niille jotka eivät tiedä, niin sain pahan masennuksen ja työuupumuksen viime syksynä. Nyt olen siis vihdoin irtisanoutunut, ja maanantaina pitäisi raahautua viimeisen kerran työpaikalle palauttamaan avaimet yms. Kammoan sitä jo nyt, olen ollut siis käymättä siellä kolme kuukautta, koska olen saikulla. Eli nyt eka työpaikka pois mielestä, ehkä sitten on energiaa varata se gynekin.

Ja en edes tiedä kenelle gynelle varaisin aikaa. Viimeksi se gyne oli tosi outo, enkä oikein saanut mitään varmaa tietoa. Nyt haluaisin jonkun muun, mutta jonkun tosi tietävän.
 
Tsemppiä teille kummalekin, Ärtsy ja neulainen :heart: :hug: toivotaan että asiat alkaa menemään paremmin kun yksi stressin aiheuttaja on sitten vähemmän..

on: en tiedä taas ollenkaan (myöskään) mitä tässä kropassa tapahtuu. Missasin oviksen, testeissä viiva tummeni, mutta vaaleni ja hävisi taas ennenkuin ehti olla tasavahva kontrolliviivan kanssa. En joko ovuloinut tai sitten se on menny ohi 24h aikana kun en testaillut?! Rintamus kipeytyi sitten tänään. Eli woooooooot :kieh:
 
Miipeli mitäs jos testi olikin viallinen? Älä heitä kirvestä kaivoon vielä :) Jaksamista :hug:

ON: Ei vieläkään postitiivista ovulaatiotestejä, pelkkiä haaleuksia..

saana onnea :flower: :flower:

taffo toivotaan, että punasta ladaa ei näy ensinkään ;)

shih ihanaa :D :D Voi vitsi noita mummeleita, jos sillä onkii vaikka jotain ennustajan piirteitä ;) ;) toivotaan :heart:
 
Niin ja tervetuloa kaikki uudet taas mukaan :heart:

ärtsy voimia siulle ja tsemppiä elämässä eteenpäin :heart:

Hahaa, tuli tässä mieleen, et avokki herätti minut viime yönä sillä, että alko lämmitelee meikäläistä petipuuhiin ja vielä klo 4:00 :D Ilmotti, että hän on laskenyt, että sulla onyt ovulaatio ja niin sitä mentiin :D :D

miipeli olisko siulle helpompi jos pitäisit pienen tauon täällä vauvakuumeilijoiden puolella? Vois laukasta tuota siun stressiä ja pahaa mieltä siitä, kun ei tärppää :) Ite pyrin käymään joka toinen päivä ellen harvemminkin, mulla se on jonkun verran auttanu :) Isoja Haleja :heart: :heart:

Voi HH toivottavasti teillä on asiat paremmin jo siellä päässä :heart: On niin kurjaa kun vauvanteko voi pistää välit niin pahasti solmuun ja riitoja tulee pienimmästäkin, aina kun miehet ei meitä naisia tunnu ymmärtävän näissä vauva-asioissa.. Kultamurunen, paljon jaksamista sulle ja nauti aurinkoisista kevätpäivistä, ne antaa kummasti voimaa ja energiaa :heart:

Plussaisia kevättuulia kaikille :heart: :heart:
 
Hempu-muru täällä on onneksi jo asiat sovittu ja saatiin vielä kerran hyödynnettyä oviksen aikaakin. Ehkä oli hyväkin että tuli se yksi välipäivä pupuiluissa... Niinhän ne viisaat sanoo että pitäis vaan joka toinen päivä... :LOL: :heart: :heart:
Jospa sun ovisviivat vielä tummenee!!! :hug: :heart: :heart: Siinä oot kyl oikeessa että ei ne miehet aina oikein tajua näitä juttuja!!! Mutta niillä onkin putkiaivot!! :LOL: :LOL:

Ärtsy: Voimahalit ja voimia elämänmuutokseen. :heart:

Neulainen:
Paaaljon voimia ja jaksamista!! :hug: :heart: :heart: Sulla on varmasti tosi rankkaa. Masennus ja työuupumus on vakava juttu. Tekee varmasti hyvää sulle päästä kokonaan pois työympyröistä joksikin aikaa. Mietit uusia juttuja elämään ja stressikin helpottaa. Jos se plussakin tulis sit helpommin muru! :heart: :heart: :hug:

Kyllähän sitä koittaa olla stressaamatta ja aika hyvin olen tässä kierrossa onnistunutkin. Kevät virkistää minuakin ja saan muutakin ajateltavaa. Olen edelleenkin luottavaisin mielin että kyllä meille kaikille se oma käärö suodaan ajallaan :whistle: :heart: :heart:

Taffo :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :heart: :heart: Älä päästä punasia autoja pihaan!!! =)

Miipeli: Tiiän kokemuksesta että tää stressaaminen on rankkaa.. Harmittavaa että testit näyttää eriä kuin mitä kroppa sanoo. Koittakaa hyödyntää kuitenkin tehokkaasti oletettu ovisaika ;) :whistle: :whistle:

Shih: Jospa siinä vanhojen ihmisten lausahduksissa olis sitä taikaa!! ;) :whistle: :whistle:

Vkonloppu onneksi jo käsillä. Mahtavat kelit taas. Aion ulkoilla ja huomenna lähdemme saunomaan saunamaailmaan!
 
Aurinkoista päivää vaan kaikille teille muijille tasapuolisesti B)

Itselläni päivä ei tunnu henkisesti kovin aurinkoiselta.. Täti kurvas tänään paikalle ja flunssaakin on havaittavissa. Eli melko veemäinen päivä.... :kieh:

Ei ollu pikku pupua meille suotu sitte vieläkään... :/
(vaikka nyt oli vasta 2. yk nii silti ollaan aikasempaakin yritetty,mut alettiin vaan ns.alusta tämä yrittäminen. )

Harmittaa, mutta kai tämä tästä... Tänään siis KP 1/28 YK 3

Mites muillaa menee?
 
Hempu Hehheh :D No silloin on pupuiltava, kun on semmoinen olo :p

ON:Herättäsköhän tuo munkin ukko mut, kun tulee himaan.. Sillä menee tänään myöhään, on kaverinsa autoa korjaamassa. Mä menen aamulla töihin, joten pitää mennä ajoissa nukkumaan mutta kun TÄNÄÄN ON SE KP 14 eikä eilen pupuiltu :ashamed: Ja jos vanhat merkit pitävät paikkansa (ennen pillereitä ) niin mun kierto on n. 28päivää.. Tänään on myös tullut tavallista enemmän valkovuotoa..

Noh, saas nähdä. Mä niin haluuuuuun oman pikkasen!!

[/b]Neulainen Sinulle paljon voimia :hug:
 
Neulainen iiiiso tsemppi :hug: !!

Miipeli,mulla ei mammaksin ovistesteissä ole koskaan olleet tasavahvat viivat paitsi silloin kun näytivät raskauden,mullakin oli testit rivissä ja yleensä kp10 alkoi viiva tummua ja sitten kp14 taas haalentua.Tässä kierrossa en tikutellutkaan,aloitan taas kunhan tää kroppa palailee normitilaan.

Hempu,toivottavasti ovis on jo nurkan takana kun noin mukavia öitä sulla.. ;)

HH,loistavaa että saitte homman selväksi!Mun ukko sanoo aina että asiat riitelee,ei ihmiset...Miehet on just sellaisia.. :LOL:

Oma napa:Ei punaista ladaa tänäkään aamuna,mua alkaa kohta jo masentaa että tää mun säännöllistäkin säännöllisempi kierto on mennyt muisto vain. :/ En todellakaan jaksa uskoa että heti olisi tärpännyt,enkä halua testaillakaan koska uskon että kroppa tosiaan hakee normitilaa,puuduttaa silti odottaa ja miettiä koskahan tää normalisoituu..Anteeksi paasaus! :ashamed:
 
piti vielä käydä tänne kirjoittelemassa... :)

eli mulla kierto oli aika tarkalleen 28 päivää ja kerran tikuttelin ovista joka oli kp11 kohdalla..sen jälkeen kuuntelin itseäni todella tarkasti joka kierrossa ja siinä kp 10-11 paikkeilla tuli ovis oireita... ja nyt kun plussasin niin hedelmöitys on tapahtunu n. kp 10-11 kohdilla kun sen jälkeen mies oli kipeenä vkon eikä pupuiltu... :LOL:

mutta siis, aika aikaisessa vaiheessa kiertoa mulla oli ovis...
 
HH hyvältä kuulostaa siun viikonloppusuunnitelmat :heart: Miä haen tänään pikkuveljen yökylään ja huomenna mennään sitten ristiäisiin :) Raksupoksu ihana kuulla, että ootte asiat sopinu :heart: Eikö ne sano, että riidassa parasta on se sovintoseksi ;) No totta kyllä, että on putkiaivot ja pahasti onkin, lisäks näkyy olevan tuota huonomuistisuuttakin joskus vähän enemmänkin ;) Onneks me naiset ollaan niin täydellisiä ;) ;) :D Ihanaa viikonloppua siulle!! :heart:

shih tulikos se mies herättämään siuta pupuilulle ;) Toivottavasti ;) Meillä kävi tänään niin, et herätin miehen pupuilulle, kun tein aamulla ovistestin ja tuli vielä vahvempi viiva kun eilen ( Ihan niinkun HH rakas uskoitkin, niin kyllä se tummenevan siitä näkyy :heart: :heart: :heart: ), niin laskeskelin, että viimeistään huomenna tai ylihuomenna olis tumma ja sit vois seuraavaks pupuilla ;)

taffo eiköhän se ovis tässä ihan käsillä ala olemaan :D Kakka juttu on se, että taas kun on sortunu testaamaan niin sit kun bongaa oviksen tikusta niin pettyy taas kamalasti kun täti tulee.. Toivottavasti tuo siun tätin myöhästyminen olis ihan muuta, ettei mitään kierron epäsäännöllisyyttä, se olis niin kurjinta jos kierto alkaa temppuilemaan :( :( Isoja haleja siulle rakas :hug: :hug: Voimia stressaavan ajan keskelle!

sinirusko isot pahottelut :hug: Oliko teillä vasta eka inssi? Tuolla sartsallahan tärppäs vasta toisessa inssissä, että älä heitä kirvestä kaivoon jookos :heart: :heart: Tsemppiä!!

Ja plussiaplussia kaikille!!
 
13.3.-10 Lauantai

Jempula.......................kp 100/28...........................yk 5
Agaetis........................kp 92/27-31........................yk 2



milean..........................kp 82/28-34?.....................yk 3



Satiini-.........................kp 66/29-32.......................yk 6
PikkuPrinsessa............kp 63/30.............................yk 9
butterFly88..................kp 62/?...............................yk



hipsu86........................kp 44/28............................yk 1
lillukkainen...................kp 42/19-33........................yk 3
neulainen.....................kp 41/53-90 (pillerit jätetty 09/09)



Jessica-87..................kp 32/?.................................yk 1
Taffo82.......................kp 31/29...............................yk 1
tiuvi............................kp 30/33...............................yk 8
Anna-79.....................kp 30/38...............................yk 2
FairyTale85.................kp 30/27-29..........................yk 5
kiharapää...................kp 30/28-40..........................yk 27



Tinker Bell...................kp 29/33...............................yk 3
Sinirusko.....................kp 28/30...............................yk 17
hilppa86......................kp 27/?.................................yk 1
Louvre.........................kp 23/28-35.........................yk 21
Opaali78......................kp 21/26-30.........................yk 12



Miipeli.........................kp 19/27-36.........................yk 16
Ingu...........................kp 19/28...............................yk 4
esperanzadora..........kp 18/29-31..........................yk 10
HappyFeet.................kp 17/34...............................since 8/2008
kilu09.........................kp 17/28...............................yk 15
Jessie82.....................kp 17/29-31..........................yk ?
HH1979......................kp 16/28-29..........................yk 7
Hempu86la.................kp 16/25-34..........................yk 20
Tuittu-........................kp 15/29-33..........................yk 4
Shih............................kp 15/?.................................yk 2
anu84.........................kp 14/29-32..........................yk 24
Manuliina....................kp 12/28-31..........................yk 7
Tesmis........................kp 12/24-28..........................yk 2
Elviir-a........................kp 11/28-31..........................yk 13
EtanaLilli.....................kp 10/30...............................yk 15
Niiskuneiti25...............kp 10/28...............................yk 1




Raitakissa...................kp 6/28-30.........................yk 7
yöperhonen-...............kp 5/28..............................yk 27
niiskuliini.....................kp 4/28..............................yk 1
Dreaming86................kp 2/28...............................yk 3


aamuhapan korppu.....kp.......................................yk 12


Plussanneet 2009:

Niiskuneiti- 25.9.09
Susanna85 23.10.09
Hebbeliini 23.10.09
Pai80 3.11.09
bebek 8.11.09
mekkala 10.11.09
Bambina 12.11.09
Edda 21.11.09
Sartsa83 5.12.09
Siili H 13.12.09
vauvahaaveita 14.12.09
bubunen 18.12.09
Pienminä 24.12.09
LauraAnnika 27.12.09
oola 28.12.09


Plussanneet 2010:

Pettara 6.1. yk 4
Indrina 15.1. yk 1
Lara- 16.1. yk 1
terp 17.1. yk 5
tähtynen 15.2. yk 8
Lavelyn 18.2. yk 5
Pikkis82 18.2.
Eveny 24.2. yk 4
Nallu 24.2. yk 4
Ritu82 6.3. yk 2
Saana07 10.3. yk 8

[/quote]
 
Hempu No ei herättänyt :ashamed: Toisaalta ehkä hyvä, koska olin aamulla ilman pupuilujakin ihan tappo väsynyt. No, ei auta, kun pupuilla tänään ja toivoa, että tärppäis. Ensi kiertoon hommaan kyllä noita tikkuja. Missä vaiheessa kiertoa muuten kannattaa alkaa tikuttelemaan? Kuinka pian tätin jälkeen?
 
Hempu86la Kyselit tosta inssistä niin tosiaan eka inssi oli vasta...mut ainahan niitä toiveita kerkeää luomaan jo tohon ekaan yritykseen! :) Mahollisuudet yleensäkin insseillä on aika suht heikot,10-20%/kerta...Noh tätiä ootellessa,tai jos ei vaikka tuliskaan mut testi ei vaan vielä näytä sitä... ;) Joo todella typerää ajatella noin,Hih! :D
 
Pahoittelut tädin kohdanneille ja negan testanneille. :hug: Voimia petipuuhiin, niille joilla ovulaatio on ajankohtainen.

Miipeli, oletko sä kokeillut eri merkkisiä ovistestejä? Mikä merkki sulla on nyt käytössä? Oon netistä lueskellut kokemuksia, etteivät kaikki testit toimi kaikilla. Joku testi on toiminut toisella hyvin ja toisella ei. En mä itsekään ole kokeillut kuin kahta eri merkkistä testiä. Niistä herkempi (10:n yksikön herkkyyksinen david) näyttää oviksen yhtä tummina viivoina, kun taas citymarketin pregcheckissä (herkkyys tuntematon) ei tummu viivat missään vaiheessa yhtä tummiksi, vaikka selvä muutos on havaittavissa. Eli itse en uskoisi pelkästään siihen, että viivojen täytyy olla yhtä tummia tai testiviivan jopa kontrollia tummempi. Jos jotain kehitystä kierrossa tapahtuu viivan tummuudessa, niin olettaisin tummimman olevan ovis. Ja myös tuo sun pointtisi, että lh-huippu voi olla yhyempi kuin 24h ja siten mennä ohi. Tietenkin jos siltä tuntuu, niin tauko voi tehdä ihan hyvää, jotta unohtaa hetkeksi vauvapuuhista stressaamisen. Vaikkapa, kuten Hempu86la ehdotti, vähennät täällä palstalla käyntejä, jos ei itse puuhia lopeta.Tauon jälkeen voi tännekin palata uudella voimalla, jos haluaa.

Shih, noiden ovistestien käyttö neuvotaan paketissa aloittamaan 28 päivän kierrolla kiertopäivänä 12. Ja jos tietää kierron olevan eri pituinen niin silloin aikaistaa tai myöhäistää alotusta vastaavasti. Mä kyllä olen aloittanut jo aiemmin, kun ei ole kierrosta mitään hajua. Ja kuten Saana07 kertoi, niin ovulaatio voi olla jo aiemminkin.

ON: Tänään/eilen kp15 sain plussan ovistikkuun. Viime kierrossa sain plussan samana päivänä, mikä tuntuu aika uskomattomalta. Lopetin pillerit viime syksynä ja oletin että kierto tulee heittelehtimään kuten ennen pillereitä. Lisäksi tammikuun keskenmeno ei sekoittanut kiertoa ainakaan tähän mennessä (koputtaa puuta). Kp 14 ja 15 päivällä oli alaselkä kipeä tosi kipeä, mutta en tiedä liittyykö se ovikseen vai ei. Toivon, että liittyy. :)
 
Sinirusko: mikä on inssi? liittyykö jotenki johku lapsettomuushoitoihin vai? =) pakko kysyy ku en tiiä.

neulanen: onks sulla aina noin pitkiä noi kierrot? mistä sellanen voi johtua, et kierto venyy yli 40 päiväseks? aattelin tossa et kun mullakin on nyt jo kr45 et jos en saa plussaa, kun testaan niin mikäköhän hormoonihäikkä on iskeny ku ei oo ollu mitään hormonaalista ehkäsyäkään vuosiin..

on: täällä jännittyneessä ilmapiiirissä pohdiskelen raskauden mahdollisuutta ja kerään rohkeutta ja voimia ajaa hakemaan testiä apteekista. täti nyt17 päivää myöhässä ja alavatsaa kouristelee ja repii aina välillä niin että pitää ihan pysähtyy siks aikaa sen kivun takia. ei mitään menkkamaisia kipuja vaan ihan omanlaisiaan outoja juttuja, ihmeellistä mut eiköhän se kohta selviä mistä ne johtuu :D
 
Inssi eli inseminaatio on joo yksi lapsettomuuden hoitomuoto,eli meillä siksi tuo kun simpat vähän heikkolaatuisia.Siinä siittiöitä "pestään" että saatais parhaimmat ja ne ruiskutetaan suoraan tonne kohtuun.Lyhennetään vähän niiden kulkumatkaa. Tossa tuo lyhkäisyydessään.... =)
 
14.3.-10 Sunnuntai

Jempula.......................kp 101/28...........................yk 5
Agaetis........................kp 93/27-31........................yk 2



milean..........................kp 83/28-34?.....................yk 3



Satiini-.........................kp 67/29-32.......................yk 6
PikkuPrinsessa............kp 64/30.............................yk 9
butterFly88..................kp 63/?...............................yk



hipsu86........................kp 45/28............................yk 1
lillukkainen...................kp 43/19-33........................yk 3
neulainen.....................kp 42/53-90 (pillerit jätetty 09/09)



Jessica-87..................kp 33/?.................................yk 1
Taffo82.......................kp 32/29...............................yk 1
tiuvi............................kp 31/33...............................yk 8
Anna-79.....................kp 31/38...............................yk 2
FairyTale85.................kp 31/27-29..........................yk 5
kiharapää...................kp 31/28-40..........................yk 27
Tinker Bell...................kp 30/33...............................yk 3



Sinirusko.....................kp 29/30...............................yk 17
hilppa86......................kp 28/?.................................yk 1
Louvre.........................kp 24/28-35.........................yk 21
Opaali78......................kp 22/26-30.........................yk 12
Miipeli..........................kp 20/27-36.........................yk 16
Ingu............................kp 20/28...............................yk 4



esperanzadora..........kp 19/29-31..........................yk 10
HappyFeet.................kp 18/34...............................since 8/2008
kilu09.........................kp 18/28...............................yk 15
Jessie82.....................kp 18/29-31..........................yk ?
HH1979......................kp 17/28-29..........................yk 7
Hempu86la.................kp 17/25-34..........................yk 20
Tuittu-........................kp 16/29-33..........................yk 4
Shih............................kp 16/?.................................yk 2
anu84.........................kp 15/29-32..........................yk 24
Manuliina....................kp 13/28-31..........................yk 7
Tesmis........................kp 13/24-28..........................yk 2
Elviir-a........................kp 12/28-31..........................yk 13
EtanaLilli.....................kp 11/30...............................yk 15
Niiskuneiti25...............kp 11/28...............................yk 1




Raitakissa...................kp 7/28-30.........................yk 7
yöperhonen-...............kp 6/28..............................yk 27
niiskuliini.....................kp 5/28..............................yk 1
Dreaming86................kp 3/28...............................yk 3


aamuhapan korppu.....kp.......................................yk 12


Plussanneet 2009:

Niiskuneiti- 25.9.09
Susanna85 23.10.09
Hebbeliini 23.10.09
Pai80 3.11.09
bebek 8.11.09
mekkala 10.11.09
Bambina 12.11.09
Edda 21.11.09
Sartsa83 5.12.09
Siili H 13.12.09
vauvahaaveita 14.12.09
bubunen 18.12.09
Pienminä 24.12.09
LauraAnnika 27.12.09
oola 28.12.09


Plussanneet 2010:

Pettara 6.1. yk 4
Indrina 15.1. yk 1
Lara- 16.1. yk 1
terp 17.1. yk 5
tähtynen 15.2. yk 8
Lavelyn 18.2. yk 5
Pikkis82 18.2.
Eveny 24.2. yk 4
Nallu 24.2. yk 4
Ritu82 6.3. yk 2
Saana07 10.3. yk 8



 
Käytin kahte eri testiä siitä päivästä alkaen kun alko viiva tummumaan. Kumpikin näytti sen että tummeni mutta sitten hävisi ennenku oli tasavahva. Eip maha mittää =)

Kyllä sitä varmaan tulee taas taukoa täältä pidettyä jossain vaiheessa. Ehkä sitten risteilyn tienoilla :D
 
täällä vaan kierrot venyy... aamulla tehty negatesti ja nyt sitten alkokin tuhruttelu :( eli kp 1/27-30... on tää niin ihmeellistä että pillereiden lopetuksen jälkeen, eli viime kesästä, kierto ollu kellontarkkaan 27, ja nyt kaks viimestä venyny :/ eilisen hypin jo seinille kun ei tienny mitä tapahtuu.. uuteen yritykseen sitten vaan.
 
Onnea tinker bell ja tarrasukkia matkaan :)

Täällä kp 28 menossa, vähän jo jännittää että alkaako menkat vai ei. Ei mitään muistikuvia kierronpituudesta ennen pillereitä, joten vaikea ennustaa millon olis menkat myöhässä. Oon kuitenkin luvannnu itelleni,että testaan vasta kun menkat oikeesti myöhässä..ettei tule turhia pettymyksiä ja negan testailua.

Ens viikko onneks kiireinen viikko,ni saatan jopa pysyä tuossa päätöksessä :D
 
Tinkerbell onnea kovasti :flower:

Omaa napaa piti tulla taas hiukan hehkuttamaan ku kävi taas samalla tavalla ku viime kierrossaki. Eli vaikka en muuten tikuttelekaan ovista ni jälleen ihan tuntemusten perusteella yhden päätin kokeilla ja tadaa: kontrolliviivaa vahvempi viivahan siihen pläjähti :D Jihaa! Ja sattumalta justiinsa päivällä laitettiin simpat matkaan ni siellä niitten sit pitäs olla oottelemassa kun nyt noin hyvin sattu kohalle :heart: Oivoi, toisaalta olis ollu hyvä olla testaamatta ku nyt on sitten se tilanne että kun tietää että ajotus ainakin on perfect, ni sitä alkaa varmaan taas kuvittelemaan kaikenlaista tossa viikon päästä... Nooh, mut toivotaan taas vaan parasta ;)

Plussatuulia tänne kaikille+++ :whistle: :heart:
 

Yhteistyössä