~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3 vol.2

mielenkiinnosta testasin äsken, ja mikäs muukaan kuin negatiivinen r-testin tulos. Ei siis mitään uutta täällä. Voi olla etten ole edes ovuloinut, joten ei kuin tätiä odotellessa...

Milloinkohan mun pitäis taas käydä gynellä? Eka kp 90 vuoto saatiin siis aloitettua hormooneilla, toinen kp 53 tuli luomuna, ja nyt (kp36 menossa) tämä asettuu kans ehkä jonnekin aika pitkälle. Jokohan ne alkaisivat ottamaan mua gynellakin tosissaan? Vai odotanko vielä yhden kierron tämän jälkeen? Ei mulla sinänsä mikään kiire ole, mutta eipä nämä kierrot näytä helposti tasoittuvan. :ashamed:
 
neulainen: soittelehan muru gynelle niin pääset huolestasi. Saat ainakin jotain tietoa! Ja oot tiukkana ja sanot ettet jaksa enään ja että nyt pitäis jo ruveta ottamaan tosissaan sut!! =) Pahoittelut negasta kultu :hug: :heart: :heart:

Opaali ja Miipeli Kiitos neuvoista. Toivotaan tosiaan että ovis ei ois vielä mennyt. Tänä aamuna testasin taas haaleen ovisplussan. Huomenna varmasti jo sit yhtä vahva. Huh kun helpotti. Ehdin jo säikähtää että tuli hukkakierto tästäkin... :headwall: :LOL:

Plussatuulia maaliskuulle kovasti puuuuuuh :whistle: :whistle: +++++++++ :heart:
 
Taidanpa minäkin tänne teidän joukkoonne liittyä kuumeilemaan. Yk5 menossa, ja kp 25/27-29. Pillerit oon lopettanu jo viime kesänä.
Noh, onhan niitä oireita sitten ollu joka suuntaan joka kierrossa, nyt oon ehkä jo vähän alkanu rauhoittuun niiden suhteen :LOL: tai siis, lauantai-aamuna (viikko oletetusta oviksesta) heräsin aika ikävään vatsakipuun, tossa jossain keskellä alhaalla se tuntu. Oksennuskin oli tuloillaan, mutta silti mitään ei ulos tullu vaikka yritti.. Reilun tunnin sitä kesti ja sit ei mitään, ihan normi olo. Eiköös siitä si alkanu taas epäileen vaikka mitä :p nenän tukkoisuuskin alko perjantaina... testejäkin on varastossa, mutta jos tällä kertaa tekis vasta kun aihetta! Mutta hei, on kiva huomata etten todellakaan oo ainut ongelmieni kans! =)
 
Raitakissa :hug: !!!Tervetuloa Tesmis ja Fairytale,Tesmiksen kanssa edelleen samiksia... :'(

Miipeli,ihanaa kun joku jaksaa päivittää..Laivareissu meni hyvin,ei jääty jumiin ONNEKSI,mutta melko "töyssyinen" matka oli hurjien jäiden keskellä!

HH :heart: !

Neulainen soita vaan sinne gynelle,kamalaahan tuo on odottaa ja odottaa!Voima :hug: !
 
:ashamed: Miten työ testaatte ovista? Jostain luin että kannattaisi testata 12h välein, jotta ovis näkyisi varmasti eikä huippu ehdi mennä ohi.Ei näitä kalliimpia testejä viitsis haaskata mutta pelottaa että ovis menee ohi :|
 
Raitakissa Voi harmitus!! :hug: :hug: Oon tosi pahoillani teidän puolesta. Tää on raakaa peliä joka kierrossa. Tyhmä täti löytää aina tiensä perille. Voimia ja jaksuja uuteen kiertoon :heart: :heart: :heart:

Miipeli: Olen testaillut ovista yleensä aamuisin. Välillä sitten myös iltapäivästä jos olen laskenut päivät ja että on esim. menossa kp13 ja aamulla näyttää vaan haamua niin yleensä sit iltapäivällä näyttää vahvempaa. Mutta mun kierto on säännöllinen 28-29 päivää ni se on suht helppo laskee vaikkei tikkuja käyttäiskään. Kalliita ovat kyllä penteleet. Mulla on noita halvempia tikkuja mitä netistä tilasin ja jotka osittain meni pilalle pakkasen takia. Tooooosi luotettavia... ;)

Taffo :heart: :heart: =) Mukavaa että risteily meni hyvin. Me asutaan täällä pohjoisemmassa niin täältä ei niin vaan lähdetäkään jollaileen. Ensi kesänä olisi kyllä suunnitelmissa. Pitää vaan valita semmoinen päivä ettei ole kovin merenkäyntiä. Tulen tosi helposti merisairaaksi vaikka ois mitkä tabut. Unohdin viime reissulla Alanyassa tyystin koko asian ja varattiin puoli päiväretki merelle!! Olipa mahtava reissu, luulin että henki lähtee :LOL: :p oksetti niin!!

Fairytale ja Tesmis Tervetuloa mukaan! :flower: =)

ON: En sitten muistanut iltapäivällä testata ovista vaikka ensin ajattelin niin tehdä. Testailen sitten huomenna aamulla taas. Huomennahan mulla on kp12. Ollaan jo aloitettu pupuilut.. huomenna jatkuu!! :heart: :whistle:

Nyrkit nyrjällään toivon plussaa tähän kiertoon taas! Oon koittanut tolkuttaa itelleni että kaikki tapahtuu varmasti niin kuin tarkoitus onkin ja että saamme oman vauvan ajallaan... Loppukierrosta tommoset ajatukset on lentäneet taas taivaan tuuliin kun stressaan oireista ja tädin tulon jälkeen vetelen ranteita auki... :LOL: :LOL: Noooh, rauhallisesti mennään ainakin vielä.

Paljon plussatuulia meille kaikille ++++ puuuuuuuuuuuuuh +++++ :whistle: :whistle: :whistle:
 
Mulla oli tosiaan eilen jo vähän tummentunut se testiviiva ja olin ihan varma että tänään on plussa. No nyt aamulla testattuna oli ihan samaa luokkaa kun eilinen eli ei vieläkään. Pupuiltu ollaan nyt sunnuintaista melko ahkerasti :D Viimeksi kun oli kp 15 ovisplussa niin kierto oli 28 päivää. Eli yleensähän mulla menee yli 30 päivän et ei sinänsä ihme ettei vielä ollu plussaa. Ollaan taas vaan viikonloppu pois maisemista anopin valvovan silmän alla että toivottavasti tärkeimmät pupuilut ehtis ennen viikonloppua. :/

HH samat on fiilikset tuosta plussan toivomisesta. Oikeen taas jännittää loppukierto kuin korkeelta tällä kertaa tömähdetään alas :eek: :(
 
9.3.-10 Tiistai

Jempula........................kp 96/28...........................yk 5



Agaetis........................kp 88/27-31........................yk 2
Saana07......................kp 80/26-28.......................yk 6



milean..........................kp 78/28-34?.....................yk 3



Satiini-.........................kp 62/29-32.......................yk 6



PikkuPrinsessa............kp 59/30.............................yk 9
butterFly88..................kp 58/?...............................yk



hipsu86........................kp 40/28............................yk 1



lillukkainen...................kp 38/19-33........................yk 3
neulainen.....................kp 37/53-90 (pillerit jätetty 09/09)
Ärtsy............................kp 31/30..............................yk 7



Jessica-87...................kp 28/?.................................yk 1
Taffo82.......................kp 27/29...............................yk 1
tiuvi............................kp 26/33...............................yk 8
Anna-79......................kp 26/38...............................yk 2
FairyTale85.................kp 26/27-29..........................yk 5
kiharapää...................kp 26/28-40..........................yk 27
Dreaming86................kp 26/28...............................yk 2
Tinker Bell...................kp 25/33...............................yk 3
Sinirusko.....................kp 24/30...............................yk 17
hilppa86......................kp 23/?.................................yk 1



Louvre........................kp 19/28-35..........................yk 21
Opaali78.....................kp 17/26-30..........................yk 12
Miipeli.........................kp 15/27-36.........................yk 16
Ingu...........................kp 15/28...............................yk 4
esperanzadora..........kp 14/29-31..........................yk 10
HappyFeet.................kp 13/34...............................since 8/2008
kilu09.........................kp 13/28...............................yk 15
Jessie82.....................kp 13/29-31..........................yk ?
HH1979......................kp 12/28-29..........................yk 7
Hempu86la.................kp 12/25-34..........................yk 20
Shih............................kp 11/?.................................yk 2
anu84.........................kp 10/29-32..........................yk 24



Manuliina....................kp 8/28-31..........................yk 7
Tesmis........................kp 8/24-28..........................yk 2
Elviir-a........................kp 7/28-31..........................yk 13
EtanaLilli.....................kp 6/30...............................yk 15
Raitakissa...................kp 2/28-30.........................yk 7
yöperhonen-...............kp 1/28..............................yk 27



aamuhapan korppu.....kp.......................................yk 12





Plussanneet 2009:

Niiskuneiti- 25.9.09
Susanna85 23.10.09
Hebbeliini 23.10.09
Pai80 3.11.09
bebek 8.11.09
mekkala 10.11.09
Bambina 12.11.09
Edda 21.11.09
Sartsa83 5.12.09
Siili H 13.12.09
vauvahaaveita 14.12.09
bubunen 18.12.09
Pienminä 24.12.09
LauraAnnika 27.12.09
oola 28.12.09


Plussanneet 2010:

Pettara 6.1. yk 4
Indrina 15.1. yk 1
Lara- 16.1. yk 1
terp 17.1. yk 5
tähtynen 15.2. yk 8
Lavelyn 18.2. yk 5
Pikkis82 18.2.
Eveny 24.2. yk 4
Nallu 24.2. yk 4
Ritu82 6.3. yk 2

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

 
Hyppäämpä minäkin tänne mukaan. Minä 24 ja mies 26. Häät ensi kesänä ja esikoisen yritys alkaa nyt. Pillerit lopetin sunnuntaina joita söin putkeen 21 kpl+ 4 uudesta liuskasta loman takia. Kierto todennäköisesti sekasein ja tätiä odotellaan kylään.

Ovulaatiota en meinannut tikutella vielä ehkä sitten myöhemmpinä kiertoina. Tässä kierrossa tuskin siis onnistuu kun pillerit vielä vaikuttaa. Onko teillä muilla pillerit vähintänyt seksihaluja? Mä oon aiemmin pitänyt pillereistä taukoa ja musta kuoriutu joku yliseksi halunen kaniini =) Mies parka oli ihan ihmeissään :LOL: Saapi nähdä kuinka nyt käy.
 
Niiskuliini: tervetuloa mukaan ja onnea tulevista häistä! :heart: :flower:

ON: Tänään oli sit aamulla kaksi tasavahvaa viivaa ovistikussa kuten eilen arvelinkin. Mennään kp12. Tänään jatkuu sit taas "harjoitukset" :LOL: :LOL: :whistle: :whistle:

Kurkku on vaan helkatin kipeä. Saa nähdä nouseeko vielä kuumettakin. On jotenkin tukkoinen olo! :kieh: :p
 
Kiitos teille ihanaisille tsemppauksesta! :heart: :hug: En edes ole kovin pahoillani tästä, nyt on elämässä niin paljon muutakin jännitettävää ja mukavaa tulossa että en jaksa masentua =)

Mä ostin Tuurista (eräästä isosta kyläkaupasta ;) ) Aconin ovistestejä 5 kpl hintaan 5.50e. Ne oli mun mielestä halpoja =) Ja itse testailin ohjeen mukaan aina illalla tai iltapäivästä.

Voimia tähänkin päivään! :hug:
 
dumdidum :whistle:
oireita ON
uskallusta ei...

eilen piti tädin tulla, ei oo soitellu tai ilmotellu mitään että myöhästyy...
perjantaina ovistestit näytti plussaa, raskaustesti negaa..

Jos se täti nyt tulis? Jos ei niin pitäis kai joku aamu uskaltaa tehdä testi...
 
:hug: ja tsemppiä kaikille taas. Plussia saisi nyt tulla jo..

Mun sydämeen niin sattuu :ashamed: Olin tänään serkun luona kahvilla ja sillä on la ihan kohta. Oon tosi onnellinen tietenkin serkun puolesta, mutta niiden pikku vaatteiden ja pinnasängyn näkeminen kyllä riipas.. :'(
 
Shih on se vuoro meillä jokaisella joskus, ja voit olla varma, että vaikka et tahtois niin silti se kun olet raskaana vihlasee jonkun sydäntä :) Ihan niinkuin meidän sydäntä riipasee nähdä nyt tuttu tai tuntematonkin "maha pystyssä" :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ärtsy:
Shih on se vuoro meillä jokaisella joskus, ja voit olla varma, että vaikka et tahtois niin silti se kun olet raskaana vihlasee jonkun sydäntä :) Ihan niinkuin meidän sydäntä riipasee nähdä nyt tuttu tai tuntematonkin "maha pystyssä" :D
Heh, totta turiset. :D Ja toivonmukaan tulee joskus munkin vuoro. . :ashamed: Eihän sitä tiedä vaikkei saisi lapsia ollenkaan..

Hei, tee Ärtsy se testi!! Haluan jännätä jonkun puolesta.. :)
 
Shih, saat jänkättää jonkin aikaa vielä, mä en yksinkertaisesti uskalla tehdä testiä kun pelkään vastausta niin paljon :D Ja tosiaan pelkään kun en tiedä haluanko sen olevan positiivinen vai en..
Tosiaan ollu viimiset 5päivää sellasta tunne mylläkkää etten tiedä mitä haluan ja kenen kanssa.. :snotty:

Viime perjantaina tein sen 2ovistestiä jos ois plussat näyttäny ja näyttihän ne, mutta raskaustesti oli nega. Ajattelin jos jostain aamupissasta uskaltais olla rohkea ja katsoa tottuua silmiin :eek:
 
Tervetuloa Niiskuliini =)

HH Onnea oviksesta!! :D :heart:

Shih tiedän niin tuon tunteen :( :( Riipasee ja pahasti. Vaikka välillä iskeeki näitä epätoivon hetkiä niin kyllä mä vielä luotan että se tärppää ennemmin tai myöhemmin. Meillä ihan kaikilla :heart:
 
Tervetuloa Niiskuliini!

Miipeli,mä oon käyttäny mammaksin ovistestejä (mun mielestä hyviä ja edullisia),ohjeessa lukee että testaa klo 10-20,suunnilleen samaan aikaan joka pv,oon yleensä testannu töistä tullessa.Sitten jos tullut ns haamuviiva olen testannu seuraavana aamuna 10 jälk... :ashamed: ettei vaan ovis mee ohi!! :D

Ärtsy ja muut jännääjät plussat kehiin!

HH,toivottavasti flunssa ohittaa sut..Ja plussa löytää!! :heart:

Yp tsemppiä!IIIISO voima :hug: !
 
Yöperhonen: pahoittelut tädistä :hug: :( Tyly akka se on, eikä ollenkaan toivottu yleensä. Tsemppiä uuteen kiertoon ja lääkäriin! =)

Miipeli: Kiitos. Olen tosi onnellinen että yleensäkin bongaan oviksen lähes joka kierrossa ja että kierto on suht säännöllinen. Asiat vois olla niin toisinkin. Tuntuu vaan että aika menee niin hitaasti kun oottelee aina uutta kiertoo, tätiä, ovista, testaamista... huoh! Elämäni 28 päivän pätkissä osa 167! ;) :p

Ärtsy: Testiä kehiin että saadaan plussauutisia!! :whistle: :whistle: =)

Missä Hempula murusein??? :heart: :heart: :heart:

Shih: Mua sattuu kans ihan hirveesti kun näen vauva-mahoja. Lisäksi kun niitä vauvajuttuja joutuu jokaikinen päivä puhelimitse kuuntelemaan niin on väliin toooosi toooosi paha olla kaikin puolin. Tunnen itteni epäonnistuneeksi ja vaikka miksi. :ashamed: Olette aivan oikeassa että pitäis vaan jaksaa ootella ja miettiä että vielä meidänkin aika koittaa! Miksei se vois jo koittaa?? :headwall: :D En oo yhtään malttamaton.. :whistle:

Taffo: Sullakin testipäivät lähenee :whistle: :whistle: :whistle: :heart: Tsemppiä että saisitte jo het plussan taas :heart: :heart:

Neulainen hani mikäs tilanne siellä päin?? =) :whistle: ;) :whistle: Jokohan tää ois SE meidän kierto?? =) :heart:

ON: Harjoitukset jatkuu... kuten oviksen aikaan kuuluukin.. ;) Olen myös toista päivää herkkulakossa, enkä syönyt etes anopin tarjoomaa tuoretta pullaa tänään. Pakko olis saada tota painoo hilattua alaspäin.. ittelläkin jo niin ahdistavan pulska olo!! :$

Plop plop plussaaaaaaa +++++++++++++++ :whistle: :whistle:
 

Yhteistyössä