~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3 vol.2

Ettei sulla anu ollut joku varhainen keskenmeno? Oliko sulla menkat myöhässä?

ON: nyt alkoi tiputtelu :headwall: :headwall: Ei siis vauvaa tästäkään kierrosta. Alkais nyt edes ne menkat niin pääsis tästäkin kierrosta eroon. Voi vitjat.
 
Raitakissa: Pahoittelut tädistä.. Tiiän kuinka se koskee ja tympii!! :hug:

Anu84: Harmi että vuoto on ollut runsasta. Saakohan sitä ikinä selville että olikohan se varhainen km? Pahoittelut tilanteesta. :hug: Itse juon greippituoremehua lasin päivässä. En tiiä onko siitä mitään apua, mutta tuskin haittaakaan.

Pahoittelut muillekin tädin kohdanneille. Ikävä akka!! :kieh: :kieh:

Taffo82: Kiitti muru tsempistä ja tuesta. Ymmärrän kyllä sun katkerat tunteet ja minusta ne on oikeutettuja myös. Km on vakava paikka ja vaatii pitkän aikaa toipumiseen. Toivottavasti teillä tärppää pian uudelleen!! =D

Manuliina: Suuren suuret pahoitteluhalit tädistä.. Tää on niin turhauttavaa ja elämä pyörii 28 päivän sykleissä, Masennus on kova myös täällä!!

JA85 Rankkoja juttuja! Voimia ja jaksamista!

neulainen: Kiitti muruseni! Kyllä me ollaan taas askeleen lähempänä hoidoista. Tarkoitus oli itseasiassa tänä aamuna soitella terveyskeskukseen, mutta unohdin laittaa kellon herättään.. hahaaa!! Jospa huomenna sitten??!! Keräsin netistä tietoa lapsettomuustutkimuksista ja naisen kierrosta sun muista vauvantekoon liittyvistä jutuista wordille. Tallensin sen ja mieheni saa lukea ja perehtyä asiaan. Insinöörit tarttee ihan selvästi faktatietoo kirjallisena. Meikän paasaaminen ei riitä!! heh! Pidähän täti loitolla!! Plusssaaaa!! ++++++++++++++++++++++++++++++++

Miipeli: Varmasti pelätään hoitoihin menoa ihan turhaan!! =) En ole koskaan käynyt ennustajalla. Mielenkiintoista olisi kokeilla.

Etanalilli: Kiitos ja kumarrus päivityksestä <3

ON: Tänään jo hieman pirteempi olo. Saatiin miehen kanssa illalla keskusteltua asioista jälleen. Hänkin sanoi että ilman muuta mennään tutkimuksiin jos ei ala tulosta syntyä. Helpottaa heti kun ollaan samaa mieltä. Siitä ei vielä olla päätetty että joko soitan heti niistä tutkimuksista vai vasta seuraavan kierron jälkeen.

Yritin selostaa hänelle miltä minusta tuntuu kun parhaan ystäväni LA on huhtikuussa, serkkuni toukokuussa ja pikkusiskoni kesäkuussa. Kyllä hän ymmärsi ja sanoi että vielä sinäkin olet raskaana :heart: :heart: :heart: =)

Ehkä soitan hoidoista jo ensi viikolla, ainakin kysyn kun mun pitäis käydä lekurissa muutenkin ton ihottuman takia uusimassa rasvoja, jne.

Tsemppiä ja haleja teille kaikille ihanuuksille!! :heart: :heart: :heart: :heart: Nii ja plussaa tietysti!! ++++++++++++++++ :whistle: :whistle:
 
3.3.-10 Keskiviikko

Jempula........................kp 90/28...........................yk 5
kiharapää.....................kp 90/28-40......................yk 26



Agaetis........................kp 82/27-31........................yk 2



Saana07......................kp 74/26-28.......................yk 6
milean..........................kp 72/28-34?.....................yk 3



Satiini-.........................kp 56/29-32.......................yk 6
PikkuPrinsessa............kp 53/30.............................yk 9
butterFly88..................kp 52/?...............................yk



Elviir-a..........................kp 34/28-31.......................yk 12
hipsu86........................kp 34/28............................yk 1
Ritu82..........................kp 33/28-32.......................yk 2
Raitakissa....................kp 32/28-30.......................yk 6
lillukkainen...................kp 32/19-33........................yk 3
neulainen.....................kp 31/53-90 (pillerit jätetty 09/09)
EtanaLilli......................kp 31/30.............................yk 14



Ärtsy...........................kp 25/30..............................yk 7
yöperhonen-...............kp 23/28..............................yk 26
Jessica-87...................kp 22/?.................................yk 1
Taffo82.......................kp 21/29...............................yk 1
tiuvi.............................kp 20/33...............................yk 8
Anna-79......................kp 20/38...............................yk 2
Dreaming86................kp 20/28...............................yk 2



Tinker Bell...................kp 19/33...............................yk 3
Sinirusko.....................kp 18/30...............................yk 17
hilppa86......................kp 17/?.................................yk 1
Louvre........................kp 13/28-35..........................yk 21
Opaali78.....................kp 11/26-30..........................yk 12



Miipeli.........................kp 9/27-36.........................yk 16
Ingu...........................kp 9/28...............................yk 4
esperanzadora..........kp 8/29-31..........................yk 10
HappyFeet.................kp 7/34...............................since 8/2008
kilu09.........................kp 7/28...............................yk 15
Jessie82.....................kp 7/29-31..........................yk ?
HH1979......................kp 6/28-29..........................yk 7
Hempu86la.................kp 6/25-34..........................yk 20
Shih............................kp 5/?.................................yk 2
anu84.........................kp 4/29-32..........................yk 24
Manuliina....................kp 2/28-31..........................yk 7

aamuhapan korppu.....kp.......................................yk 12





Plussanneet 2009:

Niiskuneiti- 25.9.09
Susanna85 23.10.09
Hebbeliini 23.10.09
Pai80 3.11.09
bebek 8.11.09
mekkala 10.11.09
Bambina 12.11.09
Edda 21.11.09
Sartsa83 5.12.09
Siili H 13.12.09
vauvahaaveita 14.12.09
bubunen 18.12.09
Pienminä 24.12.09
LauraAnnika 27.12.09
oola 28.12.09


Plussanneet 2010:

Pettara 6.1. yk 4
Indrina 15.1. yk 1
Lara- 16.1. yk 1
terp 17.1. yk 5
tähtynen 15.2. yk 8
Lavelyn 18.2. yk 5
Pikkis82 18.2.
Eveny 24.2. yk 4
Nallu 24.2. yk 4



 
Anu,tsemppiä uuteen kiertoon,mä luulen kanssa että oli varhainen km,ei uskoisi että noin pitkään pillereiden pois jättämisen jälkeen alkais kierrot temppuilemaan.Voimia!

Raitakisu,voi ei.. :hug: ei ole sanoja..

HHTosi ihanaa että saitte puhuttua,se helpottaa aina!TSEMPPIÄ! :heart:

Miipeli mä ainakin haluiaisin kokeilla jotain tuollaista,mutta en tiedä uskaltaisinko..Mun mummo näkee enneunia ja siksi pelottaa kaikki tuollainen "tuntematon"..

JA85 varmasti rankkaa, ei muuta kuin voimia..

Kaikille jännääjille PLUSSAA!! :heart:
 
Thanks! Toi greippimehuhan kuulostaa sit ihan mielenkiintoselta :D taidan itsekkin maistaa sitä heti kun saan tän uuden kierron nyt alkamaan :) huomenna ois täti jo viikon myöhässä mut en ala tästä kyllä vielä hurrailemaan sillä veikkaan vahvasti liian kovan treenaamisen tässäkuussa vaikuttavan asiaan :) eikös muuten sitä raskaustestiäkin susositella tehtäväksi vasta sit ku menkat on yli kaks viikkoo myöhässä? muistan kuulleeni sellaista.

tos listas on muuten toisilla jotain kr 90 tms. heitä ei varmaankaan enää oo mukana olleskaan, pitäskölhän sellaset poistaa tosta? kaikki me mukana olevathan voistas vaik viikon sisällä ilmottautua olevamme mukana ja loput ketkä ei ilmottaudu viikon kuluessa ni poistettas? mitäs ootte mieltä? saatas tota pinoo pienemmäks :)
 
anu, mulla oli ainaki tosi runsasta vuotoa kun oli varhainen km... voimia sinne ja tsemppiä tähän uuteen kiertoon.!! :hug:

ON: kävin tänään labrassa ja ne pumppas musta 6 putkiloo verta :D lisäks otti EKG:n ja halus vielä et toimitan yövirtsan ja jonkun toisen virtsanäytteen...
noissa verikokeissa oli mm kilpirauhaskoe, joka on kuulemma hyvä ottaa kun menee lääkärin kanssa keskustelemaan lapsettomuushoidoista...
viikon päästä keskiviikkona meen sitte hoitajalle kuulemaan tuloksista ja 15.pv lääkäriaika, jossa keskustellaan sitten lapsettomuushoidoista ja kuinka lähdetään etenemään tästä :)
 
niin joo en tajunnukkaan et voi toisilla ne kierrot ollakkii niin pitkiä :) kuinka aikases vaihees te ootte testannu luotettavii tuloksii? mulla on nyt jo viikon täti myöhässä ja ihmettelen tätä nyt suuresti ku ei oo ennen venyny tällee ikinä..toisaalta oon kyl treenannu niin paljon et sekin saattaa vaikuttaa mut argh! mitähän sitä nyt tekis :ashamed: en vaan jotenkin uskalla ajella sinne apteekkiin jos ei ookkaan mitään ja sit tulee turhaa testailtua ja hötkäytettyä ukkoakin..vitsi mikä velli housu mäkin olen :LOL: plussa tuulia kaikille +++++++
 
Milloin sulla hipsu oli ovis? Siitähän se testauksen ajankohta kannattaa laskea eikä kierron alusta. Mulla ainakin heittää kierto ihan miten sattuu, mut menkat tulee aina 2 vkoa oviksesta.

Nykyajan r.testit näyttää raskauden luotettavasti jo silloin kun menkkojen pitäis alkaa. Joten jos sulla on oviksesta kulunut jo 3 vkoa, testin pitäis ehdottomasti näyttää oikein. Tsemppiä! :hug:

Tänne ei muuta kuin tiputtelua ja tiputtelua. Perhana kun harmittaa, alkais nyt edes ne menkat ihan oikeasti.
 
Heips! Eli kp 21/28 ja jännät on fiilikset.. Toivon niin paljon et tästä kierrosta tärppää! Mutta onko mitään tuntemuksia? No eipä kummemmin, ihan normaalilta tuntuu.. :/

Joten viikko menkkoihin, katotaan miten käy.. Onnea kaikille tasapuolisesti!!! :heart:
 
täällä ei mitään. Paitsi suurta väsymystä kun aloitin eilen kuntoutuskurssin. Mutta ei siis vuotoa mihinkään suuntaan, kp 32 menossa. Jos tosiaan ovis oli silloin kun arvelin sen olevan, niin nyt pitäisi alkaa kyllä lähipäivinä jo vuotamaan. Ja paljon on ollut oireita siihen suuntaan, mutta ei edes mitään tiputtelua ole.
 
Voi Elviir-a :( :hug: pahoittelut tädistä.

Aika on menny kyl kauheen nopee. Niinhän se kyllä on aina kun ovis lähestyy mutta sen jälkeiset pari viikkoa taas matelee :p ei oo reiluuuu
Pelottaa et ovis on just nyt v-loppuna (epäilen kyllä et olis vasta sillon n.kp 14-16) kun mies on pe-su poissa. Pe ei ehi pupuilee et sit sunnuntaista eteenpäin.

Varattiin pääsiäiseks risteily :D Ihanaa
 
Elviira :hug: !

YP,tosi hienoa että hommat etenee! :heart:

Anu voi olla juu parempi ettet ehtinyt testailla,olisi varmasti vielä pahempi mieli,voimia :hug: !!

Neulainen alkaako sulla kierrot pysymään aisoissa?Tsemppiä loppukiertoon! :heart:

Miipeli se on kummallista kuinka se oviksen odottaminen on työlästä ja sitten kun se on ohi (kaikkensa yrittäneenä) niin aika tuntuu pysähtyvän..Todella piinallista!!

Oma napa:Tänään oli jälkitarkastus ja penkkihilleri on ihan pelikunnossa!Oli todella ihana lääkäri ja vastaili mun (miljooniin) kysymyksiin!Mahtavaa!En oikein tiedä pitäiskö mun ens kierrossa taas tikutella ovista niin kuin ennen plussakiertoa,se on kyllä joka kk ollu kp13-14,tiedä nyt sitte kuinka kroppa kaiken jälkeen käyttäytyy :/ .Tässäkin kierrossa oli ovistuntemuksia kp14 ja uudestaan kp19-20...Gyne kyllä sanoi että voi irrota useampi,mutta tiedä näistä sitte..Mä olen aika epäileväinen omaa kroppaa kohtaan kaiken jälkeen,mikään ei toimi niinkuin pitäis,omasta mielestä.P*rkele!Hui,olihan kiukunpuuska...Anteeksi! :ashamed:

Kiitos Etsku taas päivityksistä!Sullahan jännät paikat menossa!

Plussapuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh jännääjille! :whistle:
 
Huomenta! :wave:
Tänne ei mitään ihmeempiä, inssistä kohta viikko ja tissit todella arat,mut niinhän mulla aina oviksen jälkeen.... :ashamed: Voipi tietysti johtua myös lugeista,jota siis laitan aamusin ja iltaisin!Mutta vielä toiveet korkealla et olis tärpänny... :heart:
Plussatuulia kaikille murusille!!! :heart:
 
oivoivoivoivoi.... oireita ON

ovistestejä mitä oli kaapissa näyttää ja nyt on kai vissiin joo kp 27/30.Clearblue sanoo että ei raskaana..

voi tauti ku jänskättäääääääää :snotty:

eikä ees tehty aamupissasta ku tuhlasin sen tavaran noihin vääntyneihin ovistikkuihin |O

muokataas vielä että hälyyttävin oire ehkä ollu tänään aamusta tollanen välikuolema :D Hellllvetin paha olo ihan ykskaks. Vartti siitä ni no problemous.
Ja toki nää että käyn illalla kaupassa ja ostan seuraavalle päivälle lounas kamat ja kappas, seuraavana päivänä ei voi syödä palaakaan ruoasta joka edellisenä iltana tuntu taivaan lahjalta :D

Ja olihan tossa viime viikonloppuna noita nippailuitakin.

Voi apua, tää ei tee yhtään hyvää mulle nyt. Ei nyt kun just oon "antanu olla" koko homman ja nyt sit pusketaan tällaisia oireita ja kaikkea :kieh:
 
Heippa vaan kaikki rakkaat :heart: Se on ihanaa, kun on kevät! Tänään ollu yks vapaapäivä ja yleensä vaan maannu vapaat, mut nyt ihan ihmeellinen tarmonpuuska tuli kun aurinko paistaa noin nätisti, kävin koiran kanssa lenkillä (urheilu muuten on vaarallista, vedin kasat tuohon pihalle ja vasen pakara ihan hurjan kipeä :D ), kannoin puita sisälle, tein lumitöitä ja laitoin ruokaa ja siivosin ja pesin pyykkiäkin :) Kyllä on ihanaa toi kevätaurinko, piristää niin kamalasti :heart:

HHrakaskultanen, mulla ainakin helpotti sitten kun avokin siskon lapsi oli syntyny, pari kertaa tuntu pahalta, mutta sitten hävis se kaikki paha olo ja pystyin keskittymään sen vauvan nunnuttamiseen, nyt viikon päästä olis ristiäiset :) Tiedän kyllä, et kaikki ihmiset reagoi eri tavalla ja toivon, että sun olo helpottais sitten, kun nuo vaavit on syntyny! Ihanaa, että saitte miehen kaa puhuttua asioista :heart: Toivottavasti siulla on nyt paljon paljon parempi mieli! Aurinkokin kun paistaa niin ihanasti :heart: Ja jep, samoja kiertopäiviä viedään :D Mulla vaan pidempi kierto vähäsen :) Josko nyt tässä kierrossa sitten tulis tärppiä molemmille :heart: Paljon haleja rakas :heart: :heart:

taffo ihanaa, että oot saanu puhuttua pahaa oloa pois! Paha olo häviää ajan kanssa, muistot tietysti jää, mutta nekin hälvenee sitten kun se vaaveli tupsahtaa :) Toivotaan kovasti, että tärppäis mahollisimman pian! Aletaan tiputtelemaan nyt niitä kevätplussia, kun lämpöasteetkin alkaa tulee pakkaselta pois :) :heart: Niin te olitte matkalle lähössä, ihanaa reissua :heart: :heart: Miä matkustan viikonloppuna taas töihin ;)

neulainen :heart: mulla onkin tässä nyt kynnys, että pitäs alkaa soittelee terkkulaan ja päästä neuvolan lääkärin puolelle kuulemma, hän sitten tutkis ja kattois hoidot ja muut.. Näin mua vaan puoli vuotta sit ohjeistettiin.. Pitäs vaan tuolle miehelle saada aika simppojen tutkimukseen :) Nyt alkaa muutenkin taloudellisesti näyttää valosammalta, kun avokki saa olla ainakin heinäkuuhun taas töissä :) Kiitos murunen tuesta :heart: :heart: Mitenkäs se ammatillinen kuntoutus sujuu? :)

Miipeli sanot vaan sille miehelles, että et puhu miestä, että voisko se sanoa suoraa mitä ajattelee ;) En väitä kyllä että konsti toimii :D Aina voi yrittää.. :hug: :hug: Kertoko se ennustaja mitään lapsen saantiin liittyvää :) On kyllä itelläkin käyny mielessä, että vois mennä ja käydä, mut en kyllä tiiä uskaltasko sitä.. :D

ON: Eilen avokki tutki netistä jotain miesten hormonilääkkeitä, jotka lisää simppojen tuotantoa jos on kivekset alituotannolla tai muuta vastaavaa. Oli jutellu työkaverinsa kanssa, jolle oli aikanaan määrätty sellasta, kun olivat yrittänet lasta vaimonsa kanssa. Tällänen hormoni kuulemma pistetään lihakseen.. Miun avokkihan on ihan piikkikammonen, mut hän oli heti sitä mieltä, että kyllä häntä saan pistää (oon lähihoitaja siis ja pistäminen on tuttua) jos siitä vaan lapsi alulle saadaan. Hän jopa eilen sano, että kyllä se olis kiva, kun olis tollanen oma pieni nyytti! Ja ajatelkaa, hää tuli jopa nelosen Sairaala-ohjelmaa kattomaan mun kanssa!?!?!? Olin ihan, että wooot, mene vaan sinne töihin useammin, kun oot noin hyvällä tuulella :D Ja se, että hää on jonkun kanssa puhunu vauva-asiasta töissä.. Aivan uskomatonta!! Niin innoissaan oli asiasta, että kun työkaveri oli sanonu, että hänellä jäi piikit käyttämättä niin oli jo hakemassa niitä, että nyt aletaan piikittää.. Mun oli pakko häntä toppuutella, että ei nyt sentään hyvä ihminen, että ei niitä noin vaan voi alkaa pistelemään ilman lääkärin määräyksiä ja tutkimuksia, kun ei tiedä, että kummassa vika on vai onko kummassakin.. Mutta kyllä tuo vaan oli liikuttavaa :D
 
anu ja raitakissa pahotelut tätistä! :hug:

elviir-a voi kakka :( :hug:

miipeli mekin mennään risteilylle 26.3 viikonlopuks :D Minnes te lähette?

ärtsy tsemppiä ja toivotaan parasta! :)



Kaikille kovasti plussapuhureita!!!! :) :heart:
 
Hempu86la Kuulostaa mukavalle,että isäntä sulla mukana hommissa. Ihan nauratti kun kuvittelin teiän piikkikeskustelua =)

ON: Meillä tais mennä parhaat päivät pupuiluun mun sairastelun takia ohitte :/ Harmittaa ihan sikana,että piti tulla kipeeks just nyt. Sain eilen toissapäivänä lääkekuurin poskiontelo- ja keuhkoputken tulehduksiin. Oon ollu ihan kanttuvei. Ukkoa vaan nauratti kun yritin peittojen välistä kysellä pupuilua :D

Plussatuulia kaikille meille ja :hug: tädin yllättäneille!
 
Hempu ihana tuo miehes innostus :D Ollaan menossa Viking Linella Tukholmaan mutta lähtö on vasta 4.4. :|

Joo ennustaja itseasiassa sano että näkis mulla 2 lasta. Ja ikävuodet 26 ja 28. Ja sano että olette te nyt jo jonkun aikaa ilmeisesti yrittänyt, mutta pitäis lopettaa se yrittäminen. Pitäis kuulemma lähteä miehen kanssa ulos ja unohtaa tekohommat kokonaan niin ei mene kauaakaan. En tosiaankaan näissä uskonpuutesyövereissä luota tuohon, mutta toi se pikkusen lohtua kun ensimmäisen ennustuksen jutut on tähän mennessä kaikki käynyt toteen ja se tiesi esim. mun kuolleesta isästä asioita mitä en varmasti ole kenellekään kertonut. Että silleen =) Täytän puolen vuoden päästä 25 (eihän se muuten edes tienny minkä ikänen olen) että toivotaan tosiaan et tärppäis niin et tulisin äidiks vaiks ens vuoden puolel siiheks ku täyttää 26 :eek:
En oo kyl ihan noudattanu tota "yrittämällä yritys-kieltoa". Ku menin jo tilaa ne kalliit cd testit ni tikuttelen kyllä tasan tarkkaan ainaki tän kierron!!
 

Yhteistyössä