Heippa vaan kaikki rakkaat :heart: Se on ihanaa, kun on kevät! Tänään ollu yks vapaapäivä ja yleensä vaan maannu vapaat, mut nyt ihan ihmeellinen tarmonpuuska tuli kun aurinko paistaa noin nätisti, kävin koiran kanssa lenkillä (urheilu muuten on vaarallista, vedin kasat tuohon pihalle ja vasen pakara ihan hurjan kipeä
), kannoin puita sisälle, tein lumitöitä ja laitoin ruokaa ja siivosin ja pesin pyykkiäkin
Kyllä on ihanaa toi kevätaurinko, piristää niin kamalasti :heart:
HHrakaskultanen, mulla ainakin helpotti sitten kun avokin siskon lapsi oli syntyny, pari kertaa tuntu pahalta, mutta sitten hävis se kaikki paha olo ja pystyin keskittymään sen vauvan nunnuttamiseen, nyt viikon päästä olis ristiäiset
Tiedän kyllä, et kaikki ihmiset reagoi eri tavalla ja toivon, että sun olo helpottais sitten, kun nuo vaavit on syntyny! Ihanaa, että saitte miehen kaa puhuttua asioista :heart: Toivottavasti siulla on nyt paljon paljon parempi mieli! Aurinkokin kun paistaa niin ihanasti :heart: Ja jep, samoja kiertopäiviä viedään
Mulla vaan pidempi kierto vähäsen
Josko nyt tässä kierrossa sitten tulis tärppiä molemmille :heart: Paljon haleja rakas :heart: :heart:
taffo ihanaa, että oot saanu puhuttua pahaa oloa pois! Paha olo häviää ajan kanssa, muistot tietysti jää, mutta nekin hälvenee sitten kun se vaaveli tupsahtaa
Toivotaan kovasti, että tärppäis mahollisimman pian! Aletaan tiputtelemaan nyt niitä kevätplussia, kun lämpöasteetkin alkaa tulee pakkaselta pois
:heart: Niin te olitte matkalle lähössä, ihanaa reissua :heart: :heart: Miä matkustan viikonloppuna taas töihin
neulainen :heart: mulla onkin tässä nyt kynnys, että pitäs alkaa soittelee terkkulaan ja päästä neuvolan lääkärin puolelle kuulemma, hän sitten tutkis ja kattois hoidot ja muut.. Näin mua vaan puoli vuotta sit ohjeistettiin.. Pitäs vaan tuolle miehelle saada aika simppojen tutkimukseen
Nyt alkaa muutenkin taloudellisesti näyttää valosammalta, kun avokki saa olla ainakin heinäkuuhun taas töissä
Kiitos murunen tuesta :heart: :heart: Mitenkäs se ammatillinen kuntoutus sujuu?
Miipeli sanot vaan sille miehelles, että et puhu miestä, että voisko se sanoa suoraa mitä ajattelee
En väitä kyllä että konsti toimii
Aina voi yrittää.. :hug: :hug: Kertoko se ennustaja mitään lapsen saantiin liittyvää
On kyllä itelläkin käyny mielessä, että vois mennä ja käydä, mut en kyllä tiiä uskaltasko sitä..
ON: Eilen avokki tutki netistä jotain miesten hormonilääkkeitä, jotka lisää simppojen tuotantoa jos on kivekset alituotannolla tai muuta vastaavaa. Oli jutellu työkaverinsa kanssa, jolle oli aikanaan määrätty sellasta, kun olivat yrittänet lasta vaimonsa kanssa. Tällänen hormoni kuulemma pistetään lihakseen.. Miun avokkihan on ihan piikkikammonen, mut hän oli heti sitä mieltä, että kyllä häntä saan pistää (oon lähihoitaja siis ja pistäminen on tuttua) jos siitä vaan lapsi alulle saadaan. Hän jopa eilen sano, että kyllä se olis kiva, kun olis tollanen oma pieni nyytti! Ja ajatelkaa, hää tuli jopa nelosen Sairaala-ohjelmaa kattomaan mun kanssa!?!?!? Olin ihan, että wooot, mene vaan sinne töihin useammin, kun oot noin hyvällä tuulella
Ja se, että hää on jonkun kanssa puhunu vauva-asiasta töissä.. Aivan uskomatonta!! Niin innoissaan oli asiasta, että kun työkaveri oli sanonu, että hänellä jäi piikit käyttämättä niin oli jo hakemassa niitä, että nyt aletaan piikittää.. Mun oli pakko häntä toppuutella, että ei nyt sentään hyvä ihminen, että ei niitä noin vaan voi alkaa pistelemään ilman lääkärin määräyksiä ja tutkimuksia, kun ei tiedä, että kummassa vika on vai onko kummassakin.. Mutta kyllä tuo vaan oli liikuttavaa