Pippuri Mulla pitkäkiertolaisena ovis on VASTA joskus kp 22-23 paikkeilla, joskus myöhempäänkin eli kyllä kannattaa tikuttelua jatkaa! Terolutit voi estää oviksen, koska terolut on samaa hormonia, mitä keho tuottaa oviksen jälkeen. Eli terolut viestii kehollesi, että ovulaatio on JO OLLUT ja MENNYT. Muistaakseni sä kyselit, voiko menkat tulla ilman ovista. Itsekin olen samaa miettinyt! Osaako kukaan kertoa, miten on??? Mä en ole ihan joka kierrossa saanut ovisplussaa ollenkaan ja silti mulla on aina menkat alkanu. En sit tiedä, olisko käynyt niin, et lh-huippu olis ehtiny mennä jo ohi? Kun olen kuullut, että jos ovista on vaikea tikuttaa, niin kannattaa tikuttaa ainakin kahdesti päivässä, koska lh-huippu saattaa mennä ohi ihan hetkessä ja sen takia myös ovisplussakin saattaa jäädä saamatta. Ja jos tärppi käy terojen aikaan, ei myöskään tyhjennysvuoto ala
miss_piggy Aloitatko tai ootko jo aloittanut clomit? Ne seurantaultrat kannattaa vaatimalla vaatia ellei niitä automaattisesti ole saanut. Clomeissa on vaarana monikkoraskaus ja juuri sitä varten ne seurannat on äärimmäisen tärkeitä, ettei tuu sit kerralla vaarallista 10hedelmöittynyttä munasolua
Melody Älä pahoittele ja pyytele anteeksi sitä, ettet kirjoittele täällä useammin. Ymmärrämme täysin, että tilanne saattaa muuttua jossakin vaiheessa niin henkisesti raskaaksi ja ahdistavaksi, että on parempi vaan koettaa jättää nää tällaiset palstat, jotka muistuttaa vaan samasta aiheesta väliin ja keskittyä muuhun elämiseen! Mulla itsellä oli samat fiilikset, kun yritystä takana yli vuosi ja sit yksi keskenmeno ja sit terojen kanssa kuukaudesta toiseen pettymystä. Tsemppia ja voimahalit sulle :hug: Tiedän, ettei paljoa helpota, mutta aivan varmasti se vielä joku päivä teillekin tärppää. Usko on koetuksella varmasti, niin se oli itselläkin.
Tiuhti87 Voi vitsit, minkä uutisen lykkäsit!! MAHTAVUUTTA, ONNEA JA HALAUKSET :heart: Ja noin vahva viiva vielä, ei jää kyllä epäilyksen varaan sitten yhtään. Kyllä se on kuule nyt uskottava, että sun siällä kasvaa jotakin ihmeellistä :heart: Onko sulla mitään oireita ilmaantunut vielä?
miss_piggy Ja hyvät uutiset eikun jatkuvat
Nyt vaan tallettelemaan!!! Ja plussapuhurit liikkeelle
Täällä viikkoja kasassa JO 9+5 ja poksun jo etukäteen tiistaita ajatellen eli POKS POKS ens tiistaina 10+0 :heart: Etovaa oloa ollut muutaman viikon ajan, joka tuntuu nyt helpottavan
Nyt plussatuulosia kaikille tasapuolisesti ja tsemppiä!