kuumeilija: Niin siis söin viime vuonna 6kk teroluteja kun oli pco-diagnoosia ja epäsäännöllinen kierto, ja silloin kierto oli aina se 26 päivää. Vuoto alkoi aina 2-3 pvää vikan tabletin ottamisesta.
Nyt mulla sitten oli se keskeytynyt keskenmeno helmikuussa, ja koska ei menkkoja oo sen jälkeen näkynyt, otin terot 15-24.3 jotta kierrot sais taas käyntiin, ja vuoto alkais...No nyt ei vuoto alkanutkaan ja on menossa jo teroton päivä nro 10. Lääkäri soitteli naistenpolilta, niin hän oli sitä mieltä että nyt vaan pitäs ootella niitä menkkoja ja tehdä välillä r-testejä, kun mulla on kuitenkin aika lapsettomuuslääkärille 30.4, niin siellä sitte asia viimeistään tutkitaan jos ei oo sitä ennen hanat auennu..
Mullahan on noita nippailuja tässä ollu pitkin kuukautta, tai oikeestaan aika lailla kkm:n jälkeen alkoi.. Vaikea kyllä sanoa että mitä sun mahassa tapahtuu, saattaahan se olla että siellä joku asustelee, tai sitten on vaan jotain muuta
Meillä tässä nyt ei oo pupuiltu ku tyyliin kerran viikossa, silti mulla on ollu nyt parina päivänä jotain ihme närästystä mitä oli ennen ekaa plussaa...Aamulla kävin pissalla johonki aikaan, en tiä mitä kello ees oli, ja huvikseni kusin tikkuun, jätin sen sitte muhimaan vessaan ja menin takas nukkumaan. Nyt sitte aamulla ku nousin ylös, niin siinä näkyi kyllä kaksi viivaa...Mutta en kyllä noihin roskishaamuihin luottais... Täytyy koittaa tikutella huomenaamuna uudestaan.
Mutta jotenki vaan veikkaan että mun kroppa nyt vaan on ihan sekasin. Lääkäri oli sitä mieltä, että teroja mun ei kannata enää toista satsia ottaa. En tiä mitä se sekoili ku sanoi että mitään e-pillereitä tähän kiertoon ei enää kannata sotkea, kyseli jotain mun kierroista ja sanoin että söin pillereitä 2002-2012 joten en tiedä mun kk-kierron pituuksia.. En todellakaan oo ees alottamassa mitään e-pillereitä! No se oli joku venäläinen, ni ei vissiin ihan tajunnu :x