Terolut mimmit

Terolut-mimmien toivelista 12.7.2012

Nimim....................KP.............Ikä......Mones?...YK......Hoito?
miss_piggy........60/?............30v......1..........2.........1.tero
Sateenkaari85...61/29-42.........27v........1.........12........tauko
jenni_noora.......8/28?...........28v........1..........5........4.tero
Vici..................49/??...............24.........1.........4........tauko
Ansku83.......... 21/30-49........28v........1.........16.......terot
Lindu...............22/28...............22v........1.........5.........tauko
macy gray.........21/30-32.........32v........2.........31.......tauko
nallukkan..........15/28-32........23v........1........6........tauko
lumihiutale92....13/29..............20v........1..........6.........tauko

Jännä-klubi :confused: :popcorn:

Plussanneet vuonna 2012: :heart:

LadyBlue...22.1......29/?...... .....29v......1.lapsi....yk16....2.IUI
nellinu......27.1......30/28-42.....23v.... .2.lapsi....yk5.... .2.tero
Surya.......9.3.......30/23-77.....27v......1.lapsi.....yk12.....2. Femar
Laola.......6.4.....29/28-41.....23v......1.lapsi.....yk3.......4.tero (km rv 6:'()
Fossiili......3.5........35/34.........32v.......2.lapsi....yk9........tauko (km rv 9 :()
Hennu86...5.5.....36/33-37....26v.......1.lapsi.....yk12......tauko


Plussanneet vuonna 2011: :heart:

Anni776.......11.5..................................................................
Saasa..........16.4........kp35/37-68.. .27-v....1.lapsi....yk 11.....2.tero
Chrisu..........5.5.........kp32/28-95....28v......1.lapsi....yk 1......3.tero
SenSen.......16.5........kp29/26-32....25v......1.lapsi....yk 11......3.tero
Namppis88...20.5........kp43/28-54....22v......1.lapsi....yk 5.......tauko
Ninni-Ilona...10.6..................................................................
"Kuumeilija".20.6..........kp33/36........26v......1.lapsi....yk 20......5.tero
Lilli88...........6.7.........kp72/?..........23v......1.lapsi.....yk 7................
Hömelö........15.7... ....kp44/42........23v.... .1.lapsi.....yk 11.............
syysmyrsky...6.8.........?.................22v......1.lapsi.....yk 4...............
Kristiina84....10.8........kp30/35-46.. .27v.....1.lapsi.....yk 7.......tauko
Matte07.......8.10.......kp45/40?...... 27v.....2.lapsi.....yk 9.......2.tero
-pansku-......27.11......kp27/27.........24v.....1.lapsi.....yk 6.......3.tero
rae89.............?..........?/29...... .. ...22v..... .2.lapsi.....yk.9.......tauko


.

Hengessä mukana :wave:
Pinna
AnniMu
Aadami
MoonBride
Tellervo
SL
P12
Omppuf
Ambrosia85
another
Tilli84


Kadonneet :| :

kultakimpale2, marica30, miraaz, Nezzie, Minnij, haippiduu


Listalle haluavat: laittakaa kp/kierto, ikä, monesko lapsi, yrityskerta ja monesko terolut- tai clomikuuri tai muu hoito menossa. :)

Jännä-klubille haluavat: ilmoittakaa, mikä dpo menossa (jos se on tiedossa :))


Muut listalle päivityksiä haluavat: laittakaa päivitykset punaisella Kiitos :)
 
SL
Heipähei kaikille! :wave:

Olen tässä teidän palstallanne taustaillut, kun Terolutien jälkeen siirryin Clomifen lääkitykseen ja nyt sitten monien mutkien kautta sain r-testiin plussan 27.6 :)
Joten minut voi siirtää taustalta pois. Käyn kyllä kurkkimassa mitä tänne aika ajoin kuuluu :) Raskausviikkoja on vasta 6+1, joten kamalasti jännittää ja hieman pelottaakin. Kovasti toivon, että kaikki on niin kuin pitääkin tuolla masussa. Oireita ei juurikaan ole. Rinnat on hieman, aavistuksen arat ja ajoittain voi tulla huonovointisuutta. Ei muuten kyllä yhtään mitään. Mikä tietysti myös hieman jännittää, että onkohan kaikki kunnossa. Rv7+4 olisi ar-ultra.


Kaikille ++++++++++++++++++++++++++++++:whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: Hennu86
miss_piggy
Mulla tänään loppuis eka tero-kuuri, saa nähä miten akan käy :D Että tuleeko se tätykkä kylään..
Muuten, mitä jos ei ala menkkoja kuulumaan, missä vaiheessa sitte alotan sen uuden terolut-kuurin? En oikein ymmärtäny lääkärin selityksistä, että tarkottiko se, että jos menkkoja ei ala näkymään pariin viikkoon niin sit alotetaan taas terot vaikkei vuotoa ois ollukka eikä siis niitä kiertopäiviä ole voinut laskea sinne viidenteentoista päivään asti?
 
Miss_piggy suosittelisin sit soittamaan lääkärille tarkistusta asiaan. Mulla ekan kuurin lopetuksen jälkeen alkoi menkat 6pv päästä, tokalla kerralla 8pv ja viimeisellä 4pv viimeisen pillerin jälkeen. Mut sieltä ne aina tuli, vaikka eka vähän jännitinkin :)

Velipuoli kävi kahvilla, saatiin juteltua kunnolla. Kerroin et miten mua on harmittanut heidän "nopea" tärppinsä nyt, kun itsekin yritetään lasta. Sanoin myös et oon toki onnellinen mut vielä hieman vaivaantunut asiasta. Veli ymmärsi ja lupasi ettei liikaa hehkuta. Toivoi myös meille pikaista tärppiä :) Helpotti puhua ja onneksi hän ymmärsi mun kannan.

Ovistestiviivat vahvenee vahvenemistaan, mutta vielä ei plussaa ole pärähtänyt. Nyt siis kp16. :)
 
Nallukkan Kiva, että sait veljelles sanottua todelliset tunteesi. Ja vielä parempi, että veljesi ymmärsi asian! :)

Onko mahdollista, että olisin ovuloinut jo kp11, vaikka mun kierrot huitelee välillä melkeen kp50? Tänne sillon linkitin sen ovistesti kuvan, kp 11 oli melkein saman vahvuiset viivat. Nyt oon dipannut tän viikon aikana 1-2 testiä päivässä ja kokoajan vain viiva haalenee. Tänään tuskin enää oli näkyvissä, niin haalea se siis oli.

Voisiko tämä olla ovisplussa?

Aijaa.com - 10527872
 
Ihan vaan merkkaan, että menkkajuilintoja ja emätinkipuilua on ollut nyt pari päivää. Ovisoireita oli jo viikko kierron alusta ja verinen limaklöntti kp12 tai 13. En yhtään tiedä missä vaiheessa mennään. Lämmöistä ei voi päätellä, kun lääkitys on siihen vaikuttanut. Veikkaisin, että ovuloimaton kierto tai tämän päiväisen limailun myötä ovis tulossa lähipäivinä. Lomafiiliksissä vaikka lomalla en olekaan. Taka-alalla on nämä kuumeiluasiat, mutta käyn taustailemassa aika säännöllisesti. Hengessä olen mukana vaikka en jaksaisikaan kommentoida. :)

Ihania kesäpäiviä! :wave:
 
Lumis kyllä tuo plussalta näyttää. Sillon kun mä huhtikuussa sain ovisplussan niin ei se viiva täysin yhtä tumma ollut kontrollin kanssa mutta varmistin asian digitestillä myös ja se näytti hymynaamaa. Ite oon kokenu hyvänä sen et on noita digejä joilla voi varmistaa sit lopulta. :) Ja sillon kun sain ovisplussan niin se viiva alkoi piirtyä heti kun laitoin tikun pöydälle, normaalisti alkaa pienellä viiveellä viivaantua.

Sit mua nauratti hirveesti eilen, kun puhuin oman veljeni kanssa ovulaatiohäiriöistä ja muusta projektiin liittyvästä :LOL: Ei tulis heti mieleen että joo, keskustellaanpa kahvipöydässä hetki ovulaatiotesteistä. Ja veli antoi mulle raskautumisvinkkejäkin :D Suositteli "tyyny-pyllyn-alla-tekniikkaa" aktin jälkeen oikein lämpimästi. Tässä kohdassa hieman vaivaannuin, toisin sanoen he ovat suunnitelleet raskauden vaikka ovat sen alkaessa seurustelleet pari viikkoa :attn: Noh, tyyny pepun alla tiettävästi voi auttaa. Ja ens kierrossa ostan greippimehua, vaikken siitä niin välitäkään.

PAKKO HEHKUTTAA
2 tunnin pidätyksellä oletettava ovisplussa (alkoi piirtyä tikkuun välittömästi ja on saman vahvuinen kuin huhtikuisessa ovisplussatikussa) :) Varmistan vielä digillä iltapäivällä, pitänee ottaa välineet mukaan töihin :D Olo oli melkoinen joten päätin testata. Laitoin miehelle lappua, jossa vihjasin että illalla vois tehdä miehen työt kun palaan töistä :D

Hyvää sunnuntaipäivää kaikille, tää lähtis töihin :)
 
Viimeksi muokattu:
hei vaan kaikille :) uusi täällä..ihan pihalla :p ja yhtä kysymysmerkkiä???

taustaa sen verran, että söin 8 vuotta pilleräitä jotka lopetin viime vuoden toukokuussa ja siitä asti ollaan lasta yritetty alulle saada..hankalaa on ollu kun menkat on tullu viimisen vuoden aikana tasan kaks kertaa eli heti pillereitten lopettamisen jälkeen ja sit tän vuoden tammikuussa..
nyt on sit ekaa kertaa terot käytössä 1tbl 10 päivää ja 2 päivää meni ku vuoto alko ja sitä tuliki sit koko puolen vuoden edestä nyt onneks ohi :) seuraavaksi suunnitelmissa ens viikon loppupuolella tikutella ovista ekaa kertaa elämässäni....tapahtuukohan mulla koko ovista???

kp 8/?.....25.....1......yk14?....terolut
 
Tervetuloa yrittäjä87 :) Ovistestejä suosittelen, jos ei varmuutta ovulaation ajankohdasta. Terokuurien aikana mä en bongannut ovista ollenkaan, mutta nyt eka kierto ilman lääkkeitä ja Ovisplussa bongattu tänään Davidilla ja CB:n digillä :) Eilinen ei ollut ovisplussa, lähellä sitä kuitenkin.

Eilen tuli talleteltua illalla, josko tänään kokeilisi uudelleen ;) Huomasin muuten et nyt on kp18, viimeksikin bongasin oviksen samana kp:nä. :)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Hennu86
Terolut-mimmien toivelista 16.7.2012

Nimim....................KP.............Ikä......Mones?...YK......Hoito?
miss_piggy........64/?............30v......1..........2.........1.tero
Sateenkaari85...65/29-42.........27v........1.........12........tauko
Ansku83.......... 25/30-49........28v........1.........16.......terot
Lindu...............26/28...............22v........1.........5.........tauko
macy gray.........25/30-32.........32v........2.........31.......tauko
nallukkan..........18/28-32........23v........1........6........tauko
lumihiutale92....17/29..............20v........1..........6.........tauko
jenni_noora.......12/28?...........28v........1..........5........4.tero
yrittäjä87 ........8/?.................25.........1.........14.......terolut
Vici..................4/50?...............24.........1.........5........tauko

Jännä-klubi :confused: :popcorn:

lumis dpo2
nallukan dpo0

Plussanneet vuonna 2012: :heart:

LadyBlue...22.1......29/?...... .....29v......1.lapsi....yk16....2.IUI
nellinu......27.1......30/28-42.....23v.... .2.lapsi....yk5.... .2.tero
Surya.......9.3.......30/23-77.....27v......1.lapsi.....yk12.....2. Femar
Laola.......6.4.....29/28-41.....23v......1.lapsi.....yk3.......4.tero (km rv 6:'()
Fossiili......3.5........35/34.........32v.......2.lapsi....yk9........tauko (km rv 9 :()
Hennu86...5.5.....36/33-37....26v.......1.lapsi.....yk12......tauko
SL............27.6



Plussanneet vuonna 2011: :heart:

Anni776.......11.5..................................................................
Saasa..........16.4........kp35/37-68.. .27-v....1.lapsi....yk 11.....2.tero
Chrisu..........5.5.........kp32/28-95....28v......1.lapsi....yk 1......3.tero
SenSen.......16.5........kp29/26-32....25v......1.lapsi....yk 11......3.tero
Namppis88...20.5........kp43/28-54....22v......1.lapsi....yk 5.......tauko
Ninni-Ilona...10.6..................................................................
"Kuumeilija".20.6..........kp33/36........26v......1.lapsi....yk 20......5.tero
Lilli88...........6.7.........kp72/?..........23v......1.lapsi.....yk 7................
Hömelö........15.7... ....kp44/42........23v.... .1.lapsi.....yk 11.............
syysmyrsky...6.8.........?.................22v......1.lapsi.....yk 4...............
Kristiina84....10.8........kp30/35-46.. .27v.....1.lapsi.....yk 7.......tauko
Matte07.......8.10.......kp45/40?...... 27v.....2.lapsi.....yk 9.......2.tero
-pansku-......27.11......kp27/27.........24v.....1.lapsi.....yk 6.......3.tero
rae89.............?..........?/29...... .. ...22v..... .2.lapsi.....yk.9.......tauko


.

Hengessä mukana :wave:
Pinna
AnniMu
Aadami
MoonBride
Tellervo
P12
Omppuf
Ambrosia85
another
Tilli84


Kadonneet :| :

kultakimpale2, marica30, miraaz, Nezzie, Minnij, haippiduu


Listalle haluavat: laittakaa kp/kierto, ikä, monesko lapsi, yrityskerta ja monesko terolut- tai clomikuuri tai muu hoito menossa. :)

Jännä-klubille haluavat: ilmoittakaa, mikä dpo menossa (jos se on tiedossa :))


Muut listalle päivityksiä haluavat: laittakaa päivitykset punaisella Kiitos :)[/QUOTE]
 
Viimeksi muokattu:
Tervetuloa uudet! :)

Lumis ja Nallukan, laitoin teidän jännäilijöihin, varmasti mahtavaa saada ovisplussa! Onnea!

SL Onnea plussasta! mukava kuullla että toivoa on :)

MG kuulostaa lupaavalta noi sun oireet!

Nallukan Tosi hyvä juttu kun sait puhuttua veljes kans. varmasti helpompi olla puolin ja toisin nyt. oon tullu siihen tulokseen, että asiat on hyvä puhua suoraan. kipeätkin sellaiset.

ON: Meillä taas tuttavapiirissä raskausuutisia. Tämä pariskunta on seurustellu 1 kk vähemmän mitä me ollaan yritetty vauvaa. melko masentavaa. tää tyttö tietää, että me ollaan yritetty yli puoli vuotta ja ei oo sanonu mulle raskaudestaan suoraan varmaan just sen takia kun meillä ei tärppää. tai ainakin semmonen olo tuli että siksi. oltiin kahvilla niitten tutuilla, en tuntenu sitä toista pariskuntaa hyvin kun niistä se mies yhtäkkiä kysyy tältä tytöltä että mites siellä lääkärissä meni (hirvee virne naamalla)? huomasin kun tän miehen vaimo läppäs sitä pöydän alla polveen just semmosella ilmeellä "nyt ei puhuta siitä". Sujuvasti ne vaihto puheenaihetta, kun mä pikkuhiljaa tajusin mistä on kyse... Oon ihan kyllä onnellinen nyt heidän puolesaa, ovat jo paljon vanhempia kuin me että ns viimesiä aikoja perustaa perhe. mut niillä on oikeesti varmaan tärpänny ekasta kerrasta. ei mee nallekarkit tasan. meinasin siinä kahvipöydässä purskahtaa itkuun ja kun pääsin kotiin itkin koko illan tätä meidän "kohtaloa". nyt jo parempi mieli. huh kuinka tää vauvakuumeilu on yhtä vuoristorataa.... olisin vaan toivonu, että tää mun kaveri/tuttu olis pystyny sanomaan mulle raskaudestaan suoraan. olisin voinu kertoa sille että olen onnellinen heidän puolestaan vaikka olenkin kateellinen. nyt mulla on ihan ulkopuolinen olo. ihan kun en kuuluis johonki kerhoon ja kaikki katsoo mua säälivästi, että kun nuo ei vaan pysty saamaan lasta alulle... alkaa kohta taas itkettään ku kirjotan tätä. oih ja voih...
 
kiitos vaan nallukan ja vici :D tosi kiva kun voi vaihtaa kuulumisia sellasten ihmisten kanssa joilla samankaltanen tilanne....ei oikein oo tuttuja kohtalotovereita..

ootteko muuten mikä kp alkanu tikutteleen ovista??en jaksais odottaa..meinasin jo kokeilla äsken, mutta maltoin mieleni :p liian aikasta taitaapi olla..ja ahdistaa jo valmiiks ettei sit kuitenkaa mitään plussaa näy :| onnea muuten kaikille plussanneille :) toivottavasti itellekkin se joskus vielä napsahtaa ;)

ottaa kyllä päähän koko tilanne ku aikaa on menny jo yli vuos eikä mitään tapahdu..eka ei ollu edes menkkoja puhumattakaan mitään mistään ovulaatiosta...reilu vuos sitten ajattelin et nyt kun jätän pois pillerit ni about vuoden päästä vois olla jo nyytti käsissä..pah..miten väärässä voikaan olla.. :headwall:

ja sit vähän sama tilanne kun vici:llä eli tutut ja kaverit vaan lisääntyy ja heti nappaa ekasta kerrasta tai riittää et nukkuu tyyliin samassa sängyssä!!!oonko mä ihan kamala ihminen jos en osaa olla ilonen ihan kaikkien niitten puolesta..siis niitten jotka lisääntyy vaan siks ettei oo vaivautunu/muistanu käyttää ehkäsyä, niitten jotka ei oo suunnitellu raskautta ja on seurustellu ehkä max pari kk :kieh:
 
Viimeksi muokattu:
yrittäjä87 mulla ei tosiaan Terojen aikaan ees näkynyt ovisplussaa eikä ollut varsinaisia tuntemuksiakaan. Huhtikuussa ennen ekan kuurin aloitusta sain plussan kp18, samoin kävi tänään eli kp18 ja plussa :) Nyt oottelen kouraisua, jonka tunsin viimeksikin. Tosin voihan se olla et nyt on erilainen ovis. En osaa oikein neuvoa milloin kannattaa alkaa tikuttaa. Itse aloitin nyt kp10, kun en voinut olla varma et miten pitkä kierto tulee. Kannattaa hankkia Clear Bluen digitestejä sitten, niillä on hyvä varmistaa ovis. Minä teen niin et käytän David -merkkisiä testejä päivittäiseen testaukseen ja kun olen 99% varma plussasta niin kokelen CB:llä. Mulla tänä aamupäivänä alkoi viiva piirtyä välittömästi, 1 minuutin kuluttua dippaamisesta viiva oli tasavahva kontrollin kanssa. Ei-ovis-päivinä viiva alkaa piirtyä hetken kuluttua dippaamisesta ja se on haalea. Minkä merkkisiä ovistestejä sulla on käytössä? :)

Käytiin katsomassa yhtä taloakin, aivan ihana mut pikkusen liian kaukana kun tulis työmatkoja yhteensä meille molemmille 100km päivässä :/ Mut onpahan korkattu talonkatselukausikin :) Ja saunassa sanoin miehelle varsin suoraan että nyt ois aika pupuilla. Talletukset tuli siis tehtyä ja makasin tyyny pepun alla tovin. Tämä alkaa tuntua jo ihan yrittämiseltä :D
 
miss_piggy
Mulla ei vielä oo menkkoja näkyny, toinen päivä ekan terolut-kuurin jälkeen menossa, eli siis toinen päivä ilman teroluteja. Vähän sellasia tuntemuksia kyllä on että menkat vois pian alkaakki..jännätään nyt sit.
 
SL
Vici kiitos! Mä niiin tiedän tuon tunteen kun lähipiirissä tai esim paras ystävä raskautuu... Ja itse on yrittänyt monta piiiiiiitkää kuukautta tai jopa vuosia raskautua onnistumatta siinä. Kyllä mullakin oli ajoittain aikakausia jolloin tuntui, että valoa ei näy missään ja ettei tästä raskautumisesta tule koskaan mitään. Menetin ajoittain toivonkin koko asian suhteen. Mutta sitten kun saatiin mun kroppa toimimaan paremmin Clomifeneillä, niin sitten oli taas enemmän toivoa. Toki, jos nyt ei olisi onnistuttu, niin syksyllä olisi ollut inssit edessä.
 
Hei vaan kaikille, jos sopii niin tupsahdan porukkaan :) lääkäri kirjoitti mulle tänään puhelinreseptin teroluteista niin täällä vois olla kiva kirjotella.

Meillä on poika syntynyt 09 ja ehkäisy on jääny käytöstä pois kesällä -10, mutta missään vaiheessa ei ole tullut edes haamua testeihin näiden kahden vuoden aikana :( mun ongelma on tiputtelu ennen menkkojen alkua ja nyt tässä viimeisen vuoden aikana se on pahimmillaan ollu sitä, että verta tulee paperiin 4 päivää jo ennen kuin menkat kunnolla alkaa. Söin -09 alkuvuodesta teroja ja lääkäri tänään sano mulle että vaikken olekaan huhtikuussa silloin syönyt kun poika sai alkunsa, niin ne on luultavasti olleetkin avuksi silloin joten nyt sain vähän uutta intoa tähän varsinkin kun se sitten samalla laitto meille lähetteen jo tutkimuksiinkin :D

Mulla on nyt menossa kp6 joten hetki menee vielä kun pääsee kokeilemaan ja näkemään mitä terot tekee mun kropalle.. Tässä kierrossa ei tullut verta paperiin kuin yhden päivän ajan ennen menkkoja mutta pari kertaa tuli ruskeeta siteeseen kun olin ollut ratsastamassa, ekan kerran jo viikkoa ennen :O
 
Sirpa75 tervetuloa joukkoon :) Mulla oli ekan terokuurin aikana hirveesti oireita, jotka tietty tulkitsin raskausoireiksi. Mut voimakasta nippailua ja turvotusta, siinä ne suurimmat oireet.

Ihmettelin suuresti eilen, kun illalla tuli ihan vähän verta kahden vessareissun yhteydessä pyyhkiessä. Pikkuhousunsuojaan verta ei tullut. Miten teillä, tuleeko oviksen yhteydessä verta? Olen miettinyt pääni puhki et mistä johtuu, vai tuliko haavauma kun siistin karvoitusta.. Nyt on ihan menkkakivut käynnissä, jospa sieltä se oikea munasolu nyt irtoaisi ja kohtaisi sen oikean vauvansiemenen... Ens viikolla on perjantaina polttarit, toivon että olisi oikea syy olla juomatta ;)
 
nallukan onnea plussasta!! mulla on tollasia first signal testejä..ja niistä ei kyl ota selvää..eilen sit kuitenkin kokeilin ja se oli ihan pieni haamu mut tänään ne viivat oli jo melkein saman vahvuset???ja nyt vasta kp 10..tuntuu et silmät haluu nähä jotain mitä ei sit ookkaan...niin ja se viiva ilmesty kyl aika nopeesti..olis helpompi jos se vastaus olis joko tai..eli selkee viiva tai ei viivaa ollenkaa eikä mitään haamuja ja tulkintaa!!täytyy varmaan hakee joku toinen testi :headwall:

mullakin kokemuksia noista terojen sivuoireista..tosin vasta eka kierto niitten kanssa menossa..mm. itku potku raivarit :mad: paha olo,turvotus ja rinnoissa kipuilua..odotin kuitenkin pahempiakin sivuoireita...
 
miss_piggy
Mulla alkoi onneks nyt terolutit toimimaan toivotulla tavalla, tänään tuli täti kylään!:D Neljäntenä päivänä pilsujen lopettamisesta, hetken kerkesin jo masentua että ei ne menkat tuukkaan.
Nyt mulle saa sitte päivittää kp1/?, yk 3, terolut 1. Ja muut vanhat tiedot pitää paikkansa edelleen.
 
hei, nyt on ongelma...eli alotin maanantaina kp 9 tekemään ovistestejä ja ne vahvistu joka päivä ja keskiviikkona oli jo ihan saman väriset ja paksut viivat eli oletin et se olis ollu plussa...jatkoin kuitenkin tikuttelua ja torstaina oli sit jo haalentunut viiva niin ku pitikin,mut tänään tein vielä ihan huvin vuoksi testin ku testejä oli yks jäljellä ja sekin oli plussan näkönen..mitä tää meinaa?????onko kellään käynyt näin???
 
Suosittelen yrittäjä87 et hankit niitä Clear Bluen digitaalisia ovistestejä plussan vahvistamiseksi. Ja kun tikutat niin katso vähän et missä vaiheessa viiva alkaa testiin piirtyä, heti vai esim. minuutin kuluttua dippauksesta? Lisäksi muut ovisoireet, esimerkiksi limat ja mahdolliset oviskivut, onko niitä? Mulla viivat oli erivahvuisia kun testailin, mut oikean plussan lähestyessä tosiaan limaisuus lisääntyi ja lopulta plussa tuli testiin heti.

Kyllä mä taas ymmärrän miks näitä päiviä kutsutaan piinapäiviksi...:snotty: Ihan yhtä tuskaa odottaa että voisi testata! Eilen oli alamahakipuja ja varsinkin kun painoi vasemmalta puolen alamahaa niin sattui. Mietin että voisinkohan testata jo ensi perjantaina, silloin dpo10. Silloin olisi yhdet polttarit illalla ja haluaisin varmistua että onko toivoa raskaudesta vai ei. Voihan se herkällä testillä näkyäkin haamuna, vaikka tosi aikaista onkin...
 
heipparallaa naiset! kysymys: tällä vkolla kolmena päivänä tullut tuhrua pyyhkiessä. ovistestinkin tehnyt hätäissäni mut negaa ovat. voisko tero laittaa näin sekaisin et tuhruaa koska sattuu? toisessa tero kuurissa tuhru alkoi 4.päivänä ja alkoi kyl menkatkin. nyt en ole kolmatta edes syönyt. kierto on jotain 39tms. onko kellään ollut vastaavaa? menkatko tulossa?
 
mullakin on nyt tuhrua tullu, alko lauantaina..sillon oli kp 15 ja huomenna pitäis alottaa taas terot..maha on ihan menkka kipee :eek: voih..
sit niistä ovistesteistä..eli ostin sit sen clearblun ja se näytti sillon perjantaina negaa vaik se first signal oli plussan näkönen..et en sit tiiä oliko se keskiviikon plussa edes plussa :ashamed:
 

Yhteistyössä