Terolut mimmit

Mä jo täällä mietin et millä testillä testaisin pe-aamuna.. Vaihtoehtona Apteekin oma, CB Plus, Davidin herkkä liuska. Predictoria on myös mutta sen taidan heittää roskiin, kun sittemmin olen lukenut useita huonoja kokemuksia... Samoin CB:n digit jätän myöhemmäksi..

Viime päivien oireista näkyvimpiä on nuo alavatsatuntemukset. Ei suoranaisesti kipujakaan, mut semmonen tunne että siellä joku painaa (voiko se keltarauhanen tolleen oireilla?). Parina iltana ollut semmoisia lyhyitä kipusarjoja tonne alavatsalle nukkumaan mennessä. Viime yönä piti käydä vessassa 4 kertaa ;o Kahtena päivänä väsy, tosin olen normaalistikin väsynyt joten en osaa ajatella tätä oireena.

:headwall:
 
Mulla oli ovis vissiin eilen (ainakin eilisaamuna oli kovat pistot vatsassa) ja huomenna pitäis ruveta syömään teroja. Vähän kyllä jännittää kun se lääkärikin sano että viimeksi terolutit saatto hyvinkin auttaa :D

Tosin meillä on ollu niin hirveesti ulkopuolisten aiheuttamaa stressiä elämässä että vähän on sellanen olo että taitaa kyllä jäädä onnistuminen väliin kokonaan (mun piti käydä poliisilaitoksella nostamassa syytteitä yhtä eukkoa vastaan joka vihaa mua enemmän kuin mitään muuta). Mutta kyllä mulle varmaan tulee se piinaviikko vielä eteen vaikken onnistumiseen just nyt jaksa uskoakaan.. Tästä tulee piiiiitkä 2 viiikkoa kun miettii auttaako terot vai ei :stick:
 
miss_piggy
Mää en kestä jos mulla on menkat just ku lähetään sit sinne ulkomaille....ajattelin kyllä lykätä noitten terojen alottamista viikolla, tuskin se mitään auttaa mutta ainahan sitä kokeilla voi.
Just näin serkun pienen vauvelin, serkku kans kärsi samoista ongelmista, eli ku lopetti pilsut ni menkat ei tullu ja sit söi teroja, ja hänen sisko joka synnyttää syyskuussa on kans aina kärsiny epäsäännöllisistä menkoista..vissiin meillä vähän niinku sukuvika tuo juttu..
 
Voi v***u mikä romahdus äsken tuli :(. Oltiin miehen kanssa saunassa ja puhuttiin meijän tilanteesta, labroista ja lääkärin soittoajoista... Mis sit sano, että yx kaveripariskunta odottaa toista lasta. Suihkussa pidättelin itkua. Oli päästävä äkkiä pois. Menin istumaan pimeeseen keittiöön ja sit en enää voinu olla itkemättä :(. Tää on niin väärin.... Huomenna labra, jossa katotaan raskaushormooni. Kuukauden päästä sitten vuorossa vasta-aine labra. Kromosomilabrojen tulosten pitäs ihan näinä päivinä tulla. Sori virheet, kirjotan kännyllä. Mutta nyt nukkuu...
 
Minulla on nyt menossa ensimäinen kierto ilman teroluteja, nyt ollaan menossa kp 23 ja eilen illalla oli sellainen tunne vatsassa että menkat alkaa, mutta ei ne ole ainenkaan tähän menessä alkaneet. Kumpa tulisi normaali rajoissa menkat jos ovat tulossa ;)
 
päivitystä..eli kp 20, teroissa neljäs päivä menossa..joka päivä mahakipuja ja hermo tooosi tiukalla :mad: ja sit taas ihan rauhallinen, väsyttääkin ihan sairaasti |O no mutta eiköhän tää tästä..odottavan aika on pitkä..
minä päivänä teijän kokemuksilla kannattais aikasintaan tehä testi??ja mikä merkki olis hyvä??
 
Yrittäjä87 millaisia mahakipuja sulla on ja onko niitä ollu aina terojen kanssa? Silloin viimeks kun mä söin teroluteja, niin en muista että olisin kiinnittäny mihinkään oireisiin terojen aikaan huomiota. Nyt mulla on vähän ollut polttelua varsinkin oikealla puolen munasarjojen kohdalla ja yritän vaan pitää jalat maassa miettimällä, että johtuis teroista. Mulla on menossa kp 16 ja toinen päivä menossa teroissa, jos ovis oli tiistaina niin nyt olis siis dpo3.. Hyvin oon kärryillä, mä en koskaan edellisessäkään yrityksessä miettinyt noita dpo-juttuja ja tänään piti oikein varmistaa kaverilta että mites ne dpo:t meneekään kun niistä yleensä näillä keskustelupalstoilla puhutaan :LOL:

Siksi toi polttelu mua mietityttää koska molemmissa aikaisemmissa raskauksissa "menkka"oireet oli toooosi voimakkaat ja nimenomaan polttelua munasarjojen kohdalla, ei mitään nippailuja tai pistoja..

Fossiilille jaksamisia! :hug:
 
sirpa 75 niit kipuja on aika hankala kuvailla,kun on erillaisia tuntemuksia :ashamed: eli on jomotusta ja sit välillä ihan kamalia pistoja ja korasuja eripuolilla vatsaa..nyt tällä hetkellä ne on tos alavatsalla keskellä ja vas. puolella..
nää on vasta mun tokat terot..ekoilla teroilla oli menkka maisia kipuja ja niillä sit tulikin menkat 2 päivää terojen lopetuksen jälkeen..mut nyt ehkä erilaista kipua ku menkka kivut..vaikee sanoo :x
mulla nyt vaikeuksia laskea mitään dpo:ja ku en tiiä oliko ovista ja millon ku mun testit näytti kahtena eri päivinä(ke ja pe)plussaa..eli en luota niihin..nyt vaan odottelen et terot loppuu :)
 
Mä olen tämän kahden vuoden aikana vain kerran kokeillu ovistestejä koska silloin ekan yrityksen aikoihin en koskaan saanu mitään selvää plussaa ovistesteihin :| silloin ostin sen donna-testerin ja sen avulla paikallistin paremmin oviksen, en vaan tiedä mihin olen sen laittanu kun en löydä mistään :confused: no siis pari kiertoa sitten testasin ovistesteillä ja sain ihan kohtalaisen selkeän plussan (ei ollu ihan saman vahvuinen viiva mutta melkein) ja seuraavana päivänä sitten tuli noi pistot joten olen nyt sitten diagnosoinut itselleni että silloin kun pistää kovasti, on ovulaatiohetki :D näin mä olen aina ajatellutkin mutta nyt varmistin sen.

Mutta on tääkin nyt sitten jos vapaaehtoisesti syö pillereitä jotka lisää piinaviikon pituuden kahteen viikkoon :LOL: no täytyy vaan yrittää pitää jalat maassa vaikka kuinka polttelis...
 
Hennu :heart:

Ja muille myös kiitokset.

Tänään vähän parempi mieli, puhuttiin sen raskaana olevan kaverin kanssa tänään varmaan toista tuntia puhelimessa ja jauhettiin sontaa meidän tilanteesta. Kyllä se puhuminen vaan kummasti auttaa.

Mun systerin ensimmäinen raskaus ei mennyt ihan niinku olis pitäny. Viikkoja oli muistaakseni 20+, kun joutui synnyttämään vauvan, ei tietenkään vauva selviytynyt. Aivot ei ollut kehittyny ollenkaan. Eilen sitten kertoi että sen synnytyksen jälkeen oli menny jälkitarkastukseen viiden viikon päästä, että kaikki on kunnossa niinkuin pitääkin. Mutta hää olikin tullu heti uudestaan raskaaksi ja siellä tarkastuksessa selvisi se asia :)
 
miss_piggy
Alkuperäinen kirjoittaja yrittäjä87;26750472:
mullakin on nyt tuhrua tullu, alko lauantaina..sillon oli kp 15 ja huomenna pitäis alottaa taas terot..maha on ihan menkka kipee :eek: voih..
sit niistä ovistesteistä..eli ostin sit sen clearblun ja se näytti sillon perjantaina negaa vaik se first signal oli plussan näkönen..et en sit tiiä oliko se keskiviikon plussa edes plussa :ashamed:
Mitenkä syöt noita teroja? Kun mun ohjeissa sanotaan että niitä otetaan kierron 15-24 päivä? Mutta jos sulla oli lauantaina kp 15 niin sit et ilmeisesti syö samaan tyyliin ku mitä mulle on sanottu?
 
miss_piggy joo..eli mä alotin syömään niitä 10pvä kuurina niin et sais menkat tulemaan..ku ei tosiaan puoleen vuoteen ollu..ja ohje oli ottaa neljän viikon ja kaheksan viikon kohalla uudet 10 pvä..eli sellasella ohjeella mä niitä nyt syön, en tiiä meneekö ihan vi*uiks vai mitä???vois ehkä seuraavassa kierrossa sit kokeilla alottaa parii päivää aikasemmin??
 
miss_piggy
yrittäjä87: Niin en tiä et miten noita tulis käyttää, itekki oon ihan uusi näitten terojen kans :D Kun mullahan kans ei menkat tullu, tai pillereiden lopettamisesta (helmikuu)ekat ja ainoat menkat tuli vasta toukokuussa, ja sitte lääkärissä huomattiin se pco, eli nyt oon yhden 10:n päivän kuurin noita syöny. Mulle se lääkäri vaan sanoi, että ku mulla ei niitä menkkoja ollu, niin alotin syömään noita ns. kesken kierron, eli söin kylmiltään sen 10:n päivää, ja neljäntenä päivänä lopetuksesta alkoi menkat. Sit siitä ku menkat alko, niin ois pitäny laskea taas se kierron 15.päivä ja alottaa sillon taas 10 päivän kuuri jnejne...puoleks vuodeks mulla on noita teroja.
Nyt kylläkin koitan niitä alkaa ottamaan vasta kierron 21 päivä, kun meillä on tuo ulkomaan reissu, ja menkat osuu just sillon, jo söisin niitä teroja 15-24 päivä...jos nuo nyt toimii noin, saattaahan olla että ne menkat tulee joka tapauksessa ton reissun aikana.
 
Terolut-mimmien toivelista 29.7.2012

Nimim....................KP.............Ikä......Mones?...YK......Hoito?
Sateenkaari85...78/29-42.........27v........1.........12........tauko
Ansku83.......... 38/30-49........28v........1.........16.......terot
Lindu...............39/28...............22v........1.........5.........tauko
macy gray.........38/30-32.........32v........2.........31.......tauko
nallukkan..........31/28-32........23v........1........6........tauko
lumihiutale92....30/29..............20v........1..........6.........tauko
jenni_noora.......25/28?...........28v........1..........5........4.tero
yrittäjä87 ........21/?.................25.........1.........14.......terolut
Vici..................17/50?...............24.........1.........5........tauko
miss_piggy........11/?............30v......1..........3.........2.tero

Jännä-klubi :confused: :popcorn:

Plussanneet vuonna 2012: :heart:

LadyBlue...22.1......29/?...... .....29v......1.lapsi....yk16....2.IUI
nellinu......27.1......30/28-42.....23v.... .2.lapsi....yk5.... .2.tero
Surya.......9.3.......30/23-77.....27v......1.lapsi.....yk12.....2. Femar
Laola.......6.4.....29/28-41.....23v......1.lapsi.....yk3.......4.tero (km rv 6:'()
Fossiili......3.5........35/34.........32v.......2.lapsi....yk9........tauko (km rv 9 :()
Hennu86...5.5.....36/33-37....26v.......1.lapsi.....yk12......tauko
SL............27.6



Plussanneet vuonna 2011: :heart:

Anni776.......11.5..................................................................
Saasa..........16.4........kp35/37-68.. .27-v....1.lapsi....yk 11.....2.tero
Chrisu..........5.5.........kp32/28-95....28v......1.lapsi....yk 1......3.tero
SenSen.......16.5........kp29/26-32....25v......1.lapsi....yk 11......3.tero
Namppis88...20.5........kp43/28-54....22v......1.lapsi....yk 5.......tauko
Ninni-Ilona...10.6..................................................................
"Kuumeilija".20.6..........kp33/36........26v......1.lapsi....yk 20......5.tero
Lilli88...........6.7.........kp72/?..........23v......1.lapsi.....yk 7................
Hömelö........15.7... ....kp44/42........23v.... .1.lapsi.....yk 11.............
syysmyrsky...6.8.........?.................22v......1.lapsi.....yk 4...............
Kristiina84....10.8........kp30/35-46.. .27v.....1.lapsi.....yk 7.......tauko
Matte07.......8.10.......kp45/40?...... 27v.....2.lapsi.....yk 9.......2.tero
-pansku-......27.11......kp27/27.........24v.....1.lapsi.....yk 6.......3.tero
rae89.............?..........?/29...... .. ...22v..... .2.lapsi.....yk.9.......tauko


.

Hengessä mukana :wave:
Pinna
AnniMu
Aadami
MoonBride
Tellervo
P12
Omppuf
Ambrosia85
another
Tilli84


Kadonneet :| :

kultakimpale2, marica30, miraaz, Nezzie, Minnij, haippiduu


Listalle haluavat: laittakaa kp/kierto, ikä, monesko lapsi, yrityskerta ja monesko terolut- tai clomikuuri tai muu hoito menossa. :)

Jännä-klubille haluavat: ilmoittakaa, mikä dpo menossa (jos se on tiedossa :))


Muut listalle päivityksiä haluavat: laittakaa päivitykset punaisella Kiitos :)[/QUOTE][/QUOTE]
 
En oo käyny täällä kahteen viikkoon!! uskomatonta! :D heh. Enkä nytkään kerkee kaikkien juttuja lukemaan. Eli ihan nopeet kommentit

Fossiili :heart: halauksia, koita jaksaa.

NaksuP Onnea! Tarrasukkia :)

ON: vv ja halut maksimissaan jo noin 5 päivän ajan, jospa olis ovis!?!
 

Yhteistyössä