Vicille peukut pystyyn, että johtuu jostain aivan muusta kuin ravintolisistä.
Itte oon vaan Sanasolia (perus lapsille tarkotettuu vitamiinipommia
) käyttäny, mutta mikä oudointa niin oon huomannu, et jos otan Sanasolia annoksen, niin ko. päivän/seuraavan päivän väsyttää ihan hirmusen paljon! |O esim. viime viikolla oisin voinu nukkuu jatkuvasti kellon ympäri ku käytin sanasolia ja viikonloppuna taas olin himo pirtee, kun en käyttäny.. eilen taas aloin käyttää ja viime yönä nukuinki sit sellaset 11tuntia.. en ymmärrä. Luulis silläki just päinvastanen vaikutus olevan...
Fossiili hyvä jos kaveris ymmärtää, jos päätät jättää menemättä
niitäkin ihmisiä ku riittää, joilla ei sit riitä tunnetaju ymmärtämään toisen ajatusmaailmaa :/
Ja
emmiida welkomma
jeps, mulla pillereiden jälkeen ilmesty melko pian rintoihin ns. raskausarpia (uria), kun rinnat kutistu (muutki huomas sen, ettei ollu vaan omia kuvitelmia) ja nytpä sit terot on alle viikossa turvottanu rinnat takas entisiin mittoihinsa.. kyllä ne näköjään nopeesti kroppaan vaikuttaa. Toisaalta kiva ku vaikuttaneetki (vaik vähän vääristyneeltä tuntuukin näin sanoa), mut ei noi raskausarvet ennen lapsia hirmu kivoja oo (jos sen jälkeenkään, mut sillon sentään sen arvosia). Mut toisaalta kyllä on rinnat niin ihmeellisen "kovat" ja muutenki oudon tuntuset, et tiedäpä näistä.. ja maha on kyl kans 24/7 turvoksissa :stick:
et sellasia huomioita täällä suunnallaan vajaan viikon terojen jälkeen..