Terolut mimmit

NaksuP > Oletko tikuttanut ovista useamman kerran päivässä ja millä testillä? Suosittelen digiä. On ehdottomasti paras. Folli kasvaa 1-2mm/vrk, joten poksumisen aika olisivähintäänkin lähellä. LH-huippu karkaa joskus huomaamatta ohi, joten ihan hyvin voit ovuloida negatesteistä huolimatta. Voi olla ettet tunnista oireita, kun mietit asiaa. Joskus oireet voivat olla lievätkin ja limat kestää vain hetken. Plussatuulta!

Piinailua. Ei tässä elämää ihmeellisempää. Katselen ihan rauahssa mitä tuleman pitää. Repäisykipuja havaittu, mutta siitä en uskalla vedellä johtopäätöksiä. Tuolla kuitenkin todennäköisesti möllöttää pari kystaa.
 
macy gray Olen testaillut pregcheckillä ja Sofilla. Pregcheck antaa aina, päivästä toiseen tummahkoa viivaa, ja Sofi taas ihan haamua. Että ota nyt niistä siis selvää. Pari kertaa päivässä olen nyt testaillut. Pitänee kokeilla tuota digiä seuraavaksi. Ja ei kyllä olisikaan mikään ihme jos oireet livahtaa ohi kun vaan pähkäilen asiaa. Toivotaan että sun repäisykivut lupailisi hyvää! :)
Ambrosia pidän peukkuja jotta clomit sinulle tepsisivät!
 
Hennu kunnon itkut auttaa aina välillä :hug:. Mulla on sillein, että harvemmin "uskallan" miehen nähden kyyneliä vuodattaa, tiiä sitten mistä johtuu. Tosin nää viime aikaset epäonnistumiset on saanu mut ehkä hiukan enemmän avautumaan asioista ja itkukin on sillon tällön miehen kainalossa tullu :)

ON ovisviiva on vahventunu tässä parin päivän aikana... Ehkö mun omat arvailuni myöhäsemmästä oviksesta mun kohdalla pitääkin jonkin verran paikkaansa :). Muuten kaikki ok, mitä nyt pientä hammassärkyä :(, kävin tänään meinaa poistattamassa kax viisuria, toinen leikattiin ja toinen lähti ihan vaan vetäsemällä. Eihän se yhtään sattunu, ku oli hyvät puudutteet, mutta nyt kun puudutus on jo lakannu, nii kivutkin tuli. Onnex saapi huomenna lepäillä kotosalla ja perjantaina sitten taas töihin :)
 
NaksuP > Digin kanssa ei tarvitse tulkita viivan vahvuutta, joten on myös helppolukuinen testi. Hinnakkaitahan ne on, mutta ulkomaisesta nettikaupasta saa edullisemmin ja ovat kyllä hintansa arvoisia. Itse olen järkeillyt niin, että käytänhän minä lääkkeisiin ja polikäynteihinkin paljon rahaa, joten ei se siinä kokonaisuudessa tunnu. Maksan samalla mielenrauhasta ja käyttömukavuudesta, eikä rahat tuhlaudu vaikeasti tulkittaviin liuskatesteihin. Harmittaa hieman, etten heti valinnut digiä.
 
Joo siis 27v. ja ensimmäistä yritetään keskenmenon jälkeen 5. yrityskerta ja terolut menee jokaisella kierolla :) (Lyhyt kierto ilman teroja)

Olisin kysyny teiän mielipidettä siitä Donnatestistä, mikä otetaan syljestä? Ite ostin sellasen kun olin jo niin monta digipakkausta jo testaillu tuloksetta ja koitin päästä rahallisesti vähän pienemmällä. Mutta tosiaan, se on aivan lelu. Mä en oo ainakaan saanu siittä minkäänlaista tolkkua.. Enkä edes voi suositella sitä kenellekkään!

macy gray Ite kans olen sitä mieltä että ehdottomasti Diginä sekä ovulaatio - että raskaustestit. Ei mene rahat hukkaan ja ei jää tulkinnan varaan mitään.
 
Heippa kaikille!!

tulin tässä pitkästä aikaa katsomaan mitä teille kuuluu.. Tulkaapas jo perässä plussaajiin pian :) Toivottavasti tuo auringon paiste vaikuttaa teihin ja kohta on plussia pinoittain :)

Täällä ei ihmeellistä, pahoinvointi ja väsymys jatkuu, masu kasvaa ja turvotus lisääntyy.. ens viikolla neuvolalääkäri ja siitä viikon päästä ultra :)

Ehdottomasti minäkin suosittelen digiä oviksen testaukseen, mulla muuten oli ovis plussa aina päivällä, en saanut digillä aamulla hymynaamaa, mutta iltapäivällä töiden jälkeen digillä oli jo hymynaama :)

NaksuP mulla ei clomeista, eikä puregonista huolimatta ovikset aikaistunut ja ne oli aina siellä kp 16-18 hujakoilla. Ei lääkkeillä välttämättä ole siihen aikaiseen ovikseen vaikutusta, jos kierto on pitkä. Mä luulen että mun luonnollinen kierto on sen 32-36 eikä koskaan tule olemaan alle 30 päivän, siksi kai ne munasolutkin kasvoi hitaasti. Viimeisestä kierrosta josta tärppäsi kp 16 munasolu oli 16mm ja kp 18 sain hymynaaman!

Keväisin terveisin,

LadyBlue ja pikkutirri rv 11+1
 
  • Tykkää
Reactions: lumihiutale92
Terolut-mimmien toivelista 15.3.2012

Nimim.......................KP.............Ikä......Mones?...YK......Hoito?

Nezzie80.............134/26?........32v........1.........2......... 1.tero
Minnij.................94/28...........25v....... 1.........1..........1.tero
another...............69/28-?........25v.......1.........4. ........tauko
Surya.................35/23-77........27v......1........12........2. Femar-kierto

Ambrosia85.........26/26-30........26v.......1........14.........terot
Tilli84.................25/?..............27v........2.........5........3.tero
jenni_noora.........24/28?...........27v.......1.........2.........2.tero
macy gray...........21/30-34.......31v.........2........27........OI8

Fossiili................20/?..............32v........2.........8.........tauko
Hennu86.............18/35-37......26v........1........11........9.tero
NaksuP...............15/??............28v........2.........2..........1.clomi
Ansku83.............14/31............28v........1........13......2.clomi

Haidippiduu.........11/28...........27v.........1........5.........terot
lumihiutale92......9/29............19v.........1.........3.......2.tero/2.clomi
Laola................7/28-41........23v..........1.........3.........3.tero
Omppuf............3/23-36.........22v.........2........12........tauko


Plussanneet vuonna 2012: :heart:

LadyBlue....22.1........29/?...... ...... 29v......1.lapsi......yk16.... ..2.IUI
nellinu........27.1.........30/28-42...... 23v.... .2.lapsi......yk5.... ...2.tero


Plussanneet vuonna 2011: :heart:

Anni776.......11.5..................................................................
Saasa..........16.4........kp35/37-68.. .27-v....1.lapsi....yk 11.....2.tero
Chrisu..........5.5.........kp32/28-95....28v......1.lapsi....yk 1......3.tero
SenSen.......16.5........kp29/26-32....25v......1.lapsi....yk 11......3.tero
Namppis88...20.5........kp43/28-54....22v......1.lapsi....yk 5.......tauko
Ninni-Ilona...10.6..................................................................
"Kuumeilija".20.6..........kp33/36........26v......1.lapsi....yk 20......5.tero
Lilli88...........6.7.........kp72/?..........23v......1.lapsi.....yk 7................
Hömelö........15.7... ....kp44/42........23v.... .1.lapsi.....yk 11.............
syysmyrsky...6.8.........?.................22v......1.lapsi.....yk 4...............
Kristiina84....10.8........kp30/35-46.. .27v.....1.lapsi.....yk 7.......tauko
Matte07.......8.10.......kp45/40?...... 27v.....2.lapsi.....yk 9.......2.tero
-pansku-......27.11......kp27/27.........24v.....1.lapsi.....yk 6.......3.tero
rae89.............?..........?/29...... .. ...22v..... .2.lapsi.....yk.9.......tauko


.

Jännä-klubi :confused: :popcorn:

Surya plussannut :)
macy gray dpo 6/7


Hengessä mukana :wave:
AnniMu
Aadami
MoonBride
Tellervo
SL
P12


Kadonneet :| :

kultakimpale2, marica30, miraaz


Listalle haluavat: laittakaa kp/kierto, ikä, monesko lapsi, yrityskerta ja monesko terolut- tai clomikuuri tai muu hoito menossa. :)

Jännä-klubille haluavat: ilmoittakaa, mikä dpo menossa (jos se on tiedossa :))
 
Viimeksi muokattu:
Kai se pitää ens kiertoon digi hommata, kun kaikki sitä suosittelee. :)

Mulla on muuten haidippiduu tuo Donnatest ollut, kuten myös se Julia-merkkinen vastaavanlainen. Ja ei niistä ole mitään hyötyä, ovis olisi sen mukaan suurin piirtein joka toinen päivä, vaikka testaan ohjeen mukaan. Lisäksi niistä loppui molemmista patterit ihan muutaman viikon jälkeen, mutta voihan sitä linssiä katsoa kirkasta lamppuakin vasten. Melko rahastusta ovat.

Ladyblue ihanaa kun raskaus etenee hyvin! :) Mulla ei kierron pituudessa ole ongelmaa. Mä vaan toivoin että clomeilla olisi ovis aikaistunut, kun luteaalivaihe on nyt jäänyt 7 tai 8 päivään. Kun kierto taitaa olla sen 28-29 päivää.
 
Pitkähkö kierto. Mun gyne totes myös, että se pitäis vaan hyväksyä jos kierto on esim. sen 35 päivää, pari päivää heittoa molemmin puolin. Silloin vain täytyy ajoittaa ne petipuuhat oikein. Sanoi vielä, että monella menee ovisaika sen takia ohi, kun ollaan jo viikko etuajassa hommissa ja itse ovulaation aikaan ei enää jakseta. Luullaan siis, että ovis on aiemmin kuin oman kierron mukaisesti onkaan...

ON: Luulin jo parin päivän perusteella ovistestien lähtevän vahvistumaan, mutta mm. eilen illalla ihan haalea testiviiva. Hyvä, kun sitä edes näkyi. Tänään aamulla oli taas vähän enemmän väriä.
 
Tuo tulos toi hymyn huulille, vaikka hymyileminen nyt kyllä sattuu aikasta paljon. Hassun näkönen olen, kun on toinen puoli poskesta turvonnu ja toinen normaali :), mutta ei tää kauan kestä, toivottavasti.

Eiköhän tää ovis nyt hyödynnetä miehen kanssa, mieskin innoissaan kun pääsee taas pupuilee :D
 
Terolut-mimmien toivelista 16.3.2012

Nimim.......................KP.............Ikä......Mones?...YK......Hoito?

Nezzie80.............135/26?........32v........1.........2......... 1.tero
Minnij.................95/28...........25v....... 1.........1..........1.tero
another...............70/28-?........25v.......1.........4. ........tauko
Surya.................36/23-77........27v......1........12........2. Femar-kierto

Ambrosia85.........27/26-30........26v.......1........14.........terot
Tilli84.................26/?..............27v........2.........5........3.tero
jenni_noora.........25/28?...........27v.......1.........2.........2.tero
macy gray...........22/30-34.......31v.........2........27........OI8

Fossiili................21/?..............32v........2.........8.........tauko
Hennu86.............19/35-37......26v........1........11........9.tero
NaksuP...............16/??............28v........2.........2..........1.clomi
Ansku83.............15/31............28v........1........13......2.clomi

Haidippiduu.........12/28...........27v.........1........5.........terot
lumihiutale92......10/29............19v.........1.........3.......2.tero/2.clomi
Laola................8/28-41........23v..........1.........3.........3.tero
Omppuf............4/23-36.........22v.........2........12........tauko


Plussanneet vuonna 2012: :heart:

LadyBlue....22.1........29/?...... ...... 29v......1.lapsi......yk16.... ..2.IUI
nellinu........27.1.........30/28-42...... 23v.... .2.lapsi......yk5.... ...2.tero


Plussanneet vuonna 2011: :heart:

Anni776.......11.5..................................................................
Saasa..........16.4........kp35/37-68.. .27-v....1.lapsi....yk 11.....2.tero
Chrisu..........5.5.........kp32/28-95....28v......1.lapsi....yk 1......3.tero
SenSen.......16.5........kp29/26-32....25v......1.lapsi....yk 11......3.tero
Namppis88...20.5........kp43/28-54....22v......1.lapsi....yk 5.......tauko
Ninni-Ilona...10.6..................................................................
"Kuumeilija".20.6..........kp33/36........26v......1.lapsi....yk 20......5.tero
Lilli88...........6.7.........kp72/?..........23v......1.lapsi.....yk 7................
Hömelö........15.7... ....kp44/42........23v.... .1.lapsi.....yk 11.............
syysmyrsky...6.8.........?.................22v......1.lapsi.....yk 4...............
Kristiina84....10.8........kp30/35-46.. .27v.....1.lapsi.....yk 7.......tauko
Matte07.......8.10.......kp45/40?...... 27v.....2.lapsi.....yk 9.......2.tero
-pansku-......27.11......kp27/27.........24v.....1.lapsi.....yk 6.......3.tero
rae89.............?..........?/29...... .. ...22v..... .2.lapsi.....yk.9.......tauko


.

Jännä-klubi :confused: :popcorn:

Surya plussannut :)
macy gray dpo 7/8
Fossiili dpo 0


Hengessä mukana :wave:
AnniMu
Aadami
MoonBride
Tellervo
SL
P12


Kadonneet :| :

kultakimpale2, marica30, miraaz


Listalle haluavat: laittakaa kp/kierto, ikä, monesko lapsi, yrityskerta ja monesko terolut- tai clomikuuri tai muu hoito menossa. :)

Jännä-klubille haluavat: ilmoittakaa, mikä dpo menossa (jos se on tiedossa :))
 
Hienoja ovisplussia Hennu ja Fossiili! Anskulle :hug: , tosi kurjaa ettei clomit tehonneetkaan vielä.

ON eilen aamulla otettiin HCG-verikoe jonka tulokset sain iltapäivällä: hoitajan mukaan HCG oon liian alhainen ja ei lupaa hyvää raskauden jatkumiseksi. Iso itku. Nyt kuitenkin mulla sellainen kapinahenki päällä koska mielestäni lukema (532) oli ihan hyvä mitä nyt olen selaillut aiheesta palstoja ym. enkä ymmärrä miksi tämän hoitaja antoi niin jyrkän "tuomion". Jaksan siis toivoa edelleen, että tästä jotain tulisi.

Hennu itku todellakin puhdistaa, se on kuin lataisi akkuja tuleviin koitoksiin.

Oikeestaan mut voisi laittaa plussanneisiin, tullaan sieltä sitten ryminällä pois jos toi HCG ei tosta ala nousta. Jos mä en tähän usko niin kuka sitten uskoo nimittäin.
 
Surya Olipa ajattelematon hoitaja siulla... Täällä kovasti peukut pystyssä, että pikkunen pysyy kyydissä loppuun asti :heart:

Hennu Mahtavuutta mikä ovis sullakin on :D, hyvää kannattaa odottaa ;)Täällä onkin nyt kivasti suunnilleen samoilla päivillä piinailijoita :)

Milläs Dpo:lla sitä sit kannattas ekan kerran testata? En halua liian aikasin ruveta testaamaan, mutta toisaalta maltanko odottaa tarvittavan ajan :D
 
Onnittelut ovisplussaajille! :)

ON: mä odottelen jo seuraavaa kiertoa :( sitä varten olenkin jo ostanut ovistikkuja ja digitestejä! Tää onkin mulla viimeinen Tero-kierto. Sit pitäis tulla itsestään.. Onneksi reseptiin jäi kyllä vielä kuureja ostettavaksi, joten jos ei menkkoja ala itsestään kuulua, niin voi kipaista apteekin kautta..
 
Fossiili Ite teen ekan testin varmaan dpo 10, kun tuli tilattua herkkiä raskaustestejä :) En tiedä, vaik tulis testailtua jo aikasemminkin :D

Fossiili ja NaksuP toivottavasti nyt sit kaikki 3 plussataan! :) macy gray tietenkin plussaa jo ensi viikolla :)
 
P12
Hennu, fossiili ja naksup paaaaljon plussapuhureita teille :kiss:

surya onpas kurjaa ettei arvot ole noussu hyvin. Onko sulla nyt uusia hcg-määrityksiä parin päivän välein ja ultra jossain vaiheessa? Arvo on kuitenkin niin korkea että jos ei ole oikeasta raskaudesta kyse, voi olla kohdunulkoinen. Tosi harmillisia juttuja nämä, josko pientä toivoa vielä olisi että olisi kaikki kuitenkin hyvin.

Täällä kp13 ja oviskivut alkaneet, limaa tulee myös hurrrrjan paljon. Veikkaisin että huomenna jos tikuttaa, tulee tikkuun plussa. Sunnuntaille gyne povasi ovulaatiota. Kolme hyvää follia oli kasvamassa kp11, mutta mulle riittää kyllä jos niistä yksi poksahtaa hyvin. Tuskin raskautta saadaan taaskaan mutta ainakin lyhyempi kierto :)
Ostin pregcheck-ovulaatioliuskoja kauppareissulla, pakko mun on se testiplussa nähdä vaikka kuinka tuntisin kipuja ja limoja. Tulee semmoinen pieni voittaja-fiilis aina kun sen o-plussan näkee, kyllä te tiedätte :cool:

Raskaustesteihin en kajoa tässä kierrossa, tiedän että hanat aukeaa dpo15 ja jos ei, odottelen pari päivää ja sitten apteekin kautta.
Mutta tänne tulen parin viikon päästä ihailemaan nyt ovuloivien plussatikkuja :heart:
 
P12 Oon kyllä samaa mieltä sun kanssa, että se ovisplussan näkeminen on vain niin hienoa! Mie oon ovuloinut nyt ainakin kolmessa kierrossa (viime kierrosta en ole varma) ja yhden kerran ennen tätä aamua olen paikallistanut sen oikein mega LH-huipun. Toivotaan, ettei sulla vuoto ala dpo 15 :)
 

Yhteistyössä