Terolut mimmit

LB ja Hennu kiitos kannustavista sanoista...

Vähän kyllä jännittää. Mutta joo teen testin viimestään perjantaina, jos täti ei ole tullut siihen mennessä kylään. Mulla olis lauantaina firman pikkujoulut ja siellä käyttäytymisen :D sanelee testin tulos :D
 
Hei! Kiitos kovasti avuliaisuudestanne! Kävin sitten tänään yksitysellä gynekologilla, joka ultrasi kohdun ja munasarjat. Ultrassa näkyi, että ovulaatio on tapahtunut ja kohdun limakalvo on sellainen, että menkkojen pitäisi alkaa ensi viikon loppuun mennessä. Eli Teroluteja ei minulla nyt sitten aloitettu suureksi yllätyksekseni.
 
Viimeksi muokattu:
Pääsiskö tänne mukaan? :) Alotan kyllä terot vasta ens viikolla..

nellinu.......9/?? tai 20/27... .....23v.......2........yk4.....1.tero

Kävin siis tänään yksityisellä gynellä kun menkat on kestäny vähän mitä sattuu, viimeksi 16-17 päivää. Se määräs sitte terolutit et saatais kierrot tasottumaan, mut saas nähdä. Nyt siis olis kp20, mutta munasolu oli sen kokonen, että lääkäri sanoi että joko en oo ovuloinnu tässä kierrossa ollenkaan tai sit oliskin vasta kp9 jolloin siis oli alkanu kunnon vuoto. Ens viikolla sit pitäis alkaa syömään noita lääkkeitä ja kieltämättä vähän ahdistaa. Onko teillä muilla ollu täläsiä tuntemuksia? Koetteko olevanne vähän epäonnistuneita kun joudutte turvautumaan hormooneihin? Vai oonko tosiaan ainoa? Nyt kun sattu omalle kohdalle, niin jotenkin tuli vaan sellanen olo :(

Niin ja kun oon nyt tän kierron juonnu greippimehua niin saahan sitä sitten vielä jatkaa kun terot käytössä? (onko vähän tyhmä kysymys :ashamed: )
 
Terolut-mimmien toivelista 8.12.2011

Nimi................. ......KP.........Ikä.....Mones?....YK....Hoito?

kultakimpale2.......56/31... .....24v.......2........10.....tauko
Ambrosia85..........39/26-?... ..26v.......1........11.....terot
Hennu86........ .....33/37.... ....25v.......1.........8......tauko
rae89..................33/27...... . 22v..... .2.........8......tauko

Pikkuinen12.. ......31/38.........29v...... 3..........9. ....tauko
SL............. ........27/30-48... .29v.......1.. ......7.......tauko
another... ...........25/28.........25v.......1..........2. ....1.tero
marica30...... ......22/20-33....30v.......4.. .......6.......2.tero

LadyBlue..............17/?...... ....28v.......1........ 16......2.IUI
macy gray............16/31-35...31v.......2.........24.......OI4
Surya...... ...........13/23-77.....27v.......1.........10.. ...tauko

Anlii........... ........10/28-73......22v......1.........4.. .....3.tero
nellinu.................?/?..............23v......2.........4........1.tero
Fossiili.................?/?.............32v.......2.........tauko yrityksestä


Plussanneet vuonna 2011: :heart:

Anni776.......11.5............................................ ......................
Saasa..........16.4........kp35/37-68.. .27-v....1.lapsi....yk 11.....2.tero
Chrisu..........5.5..... ...kp32/28-95....28v......1.lapsi....yk 1.... .3.tero
SenSen.......16.5... ...kp29/26-32....25v......1.lapsi....yk 11... ..3.tero
Namppis88...20.5..... .kp43/28-54....22v......1.lapsi....yk 5.......tauko
Ninni-Ilona...10.6....................... ..........................................
"Kuumeilija".20.6...... ...kp33/36........26v......1.lapsi....yk 20......5.tero
Lilli88...........6.7.........kp72/?..........23v.... .1.lapsi.....yk 7................
Hömelö........15.7... ....kp44/42........23v.... .1.lapsi.....yk 11.............
syysmyrsky...6.8.........?.................22v......1.lapsi.....yk 4...............
Kristiina84....10.8........kp30/35-46.. .27v.....1.lapsi.....yk 7.......tauko
Matte07.......8.10.......kp45/40?...... 27v.....2.lapsi.....yk 9.......2.tero
-pansku-......27.11......kp27/27.........24v.....1.lapsi.....yk 6.......3.tero


.

Jännä-klubi :confused: :popcorn:

Hennu86 dpo 9-10
Pikkuinen12 dpo 7-8

Hengessä mukana :wave:
AnniMu
Aadami
MoonBride
Tellervo


Listalle haluavat: laittakaa kp/kierto, ikä, monesko lapsi, yrityskerta ja monesko terolut- tai clomikuuri tai muu hoito menossa. :)

Jännä-klubille haluavat: ilmoittakaa, mikä dpo menossa (jos se on tiedossa :))
 
Viimeksi muokattu:
nellinu Tervetuloa :) Laitoin sulle nyt noi kiertopäivät kuitenkin kysymysmerkkeinä :) Kerrohan sitten, että haluatko käyttää alkukierron vai loppukierron päiviä :) Minuu ei aikanaan ahdistanut alkaa syömään Teroluteja, koska tiesin, että omat hormonit eivät nyt riitä ja ne tarvitsevat pienen sysäyksen. Terolutit ovat kuitenkin nykyään niiiin yleisiä :) Onneksi on apuhormoneita! Ties kuinka monella olisi kohtusyöpä tms., kun limakalvo ei uusiudu säännöllisin väliajoin ym. En usko, että greippimehun juomisesta alkukierrossa on mitään haittaa Terolutien kanssa :) Terolutithan aloitetaan vasta ns. oviksen jälkeen, mehua juodaan ennen ovista :)

Vem vet Hienoa, että sait selvyyden asiaan, mutta jännä, ettei sulle Teroluteja kuitenkaan määrätty... Ens kierrolla vaadit ne, jos meinaa taas venyä mahdottomaksi :)

ON: Täällä on YK 9 ihan nurkan takana (ei kyllä ihan vielä tarvitsisi menkkojen alkaa!). Eilen iltapäivällä taas vähän enemmän kirkasta punertavaa valkkarin seassa, mutta housuihin tai myöhemmin siteeseen ei ole tullut mitään. Valkkari on nyt ollut ns. "puhdasta". Kohdun tietämillä rankka paineen tunne. Aamulämpö 36.0, kun oviksen jälkeen ollut 36.3-36.4. Eilen lämmöt max 36.6 päivän aikana.

Henkiset PMS-oireet puuttuu edelleen, mutta ehkä niitä ei tule tässä kierrossa. Turvotusta on vähän, muttei niin paljon kuin yleensä ennen menkkoja. Naama ei ole mennyt huonompaan kuntoon ja hiuksetkin oli tänä aamuna oikein VAU-kunnossa, kun yleensä ne ennen menkkoja rasvoittuvat nopeammin ja ovat sellaiset lättänät.

Noh, jokainen kierto on erilainen.
 
Hennu jospa nuo ”oudot” oireet viittaa raskautumiseen :). Siitä syystä normi menkatolot poissa...

Täällä ei oo menkka eikä plussaoloja. Viimmex tosiaan oli rinnat niin kipeät ettei tosikaan. Ja nyt ei mitään, joten epäilen negaa testin tulokseksi. Ehkäpä ihan hyvä vaan, nii ei tarvii panikoida lääkkeen vaikutusta, eikä tarviis selitellä lääkärille, että miksi ei ehkäisyä käytetty ;)
 
gynellä käyty... kurkkasi ensin kohdunsuun ja sanoi että täällähän on tosi paljon ovulaatiolimaa..sen olen toki huomannu itsekin! kohdun limakalvo on ohkainen mutta vasemmassa munasarjassa köllötteli 20mm folli sen kertoo myös heti gynen jälkeen hätäpäiseen vajaan tunnin rakossa olleesta pissistä tehty o testi

Ovulaatio tapahtuu kuulemma nyt neljän päivän sisään ja maanantaina alan syömään terolutia ja jatkan sen syömistä alkuraskauden ajan mikäli tulee plussa testiin 10 päivän syönnin jälkeen. Ette arvaa, oon niin onnellinen tästä tilanteesta Jos ei nyt käy tärppi tästä ovulaatiosta, mennään samalle gynelle julkiselle puolelle ensi vuoden alkupuolella ja aloitetaan kierronkartoitus ja clomifen-hoidot. Ongelma on gynen mielestä keltarauhasen vajaatoiminta ja ovulaatiohäiriöt (nyt kp31 ja ovuloin).

*Eli hennu täällä menossa dpo-1 :wave ja toinen tero!!
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: another
Pikkuinen12 VAU, mikä ovisplussa!!! Tosi hieno :) Ja hyvän kokonen folli sulla siellä odottelemassa! :) Vitsi, toivottavasti teillä nyt tärppi kävis ja saisitte pikkukolmosen alulle :) Pidän peukut ja varpaat pystyssä :)

Fossiili Voi, kun tää PMS-oireettomuus oliskin raskaudesta johtuvaa, mutten usko plussaan. :( Toivottavasti sulla alkais menkat tai tulis plussa testiin :)

ON: Täällä koko päivä pidetty sidettä ja ihan pienen pieni veritahra on sinne eksynyt. Pahin "menkkaolo" on helpottanut ja lämmöt olleet max 36.4. Iltaisin oon palellu niin perkeleesti ja ollu melkein kipeä olo : / Aamulla ei taas mitään. Yritän nyt malttaa lauantaihin ennen kuin teen testin :) Ovistestin dippasin tuossa piruttain ja yleensä ennen menkkoja niihin saan melkein tasavahvan testiviivan. Nyt oli aika haalea.
 
nellinu tervetuloa joukkoon :)

Hennu86 siullakin näköjään malttia ootella lauantaihin asti... mie meinasin jo tänään kokee heikon hetken että testaan mutta sitten päädyin kanssa siihen että lauantaihin odotan.

pikkuinen12 hienoa kuulla hyvin menneestä lääkärikäynnistä, miekii piän peukkuja että nytten olisi onnikin matkassa kun noin hieno oviskin bongattu :)

olispa kiva saada lisää plussauksia tälle meidänkin palstalle :)

ON:
miekin täällä vain vuotoa oottelen.. vähän masis fiilis kun tietää että pitää sietää sitä vuotoa taas monta päivää.. alaselkä on siis ollut jo eilisestä asti vähän kipeä ja tuntuu että kipu vain lisii mitä lähemmäs lauantaita tullaan..

mie oon jo siirtänyt ajatukset seuraavaan kiertoon.. oon tässä mietiskellyt että pitäisköhän ens kierron alussa juoda taas sitä greippimehua.. ja toinen mikä mietityttää on terojen aloitus.. kun en oikein tiiä pitäiskö lykätä terojen aloitusta siihen saakka kunnes saa ovisplussan tai edes sen tyylisen aikaseksi.. toisaalta kun tietää että lääkärin ohjeita pitäis noudattaa, mutta toisaalta sitten voiskin olla parempi jos ei ihan niin kirjaimellisesti noudattaisi. kyseessä on sitten kuitenkin jo viimeinen terokerta ennen taukoa..
 
another mulle gyne (naistentautien polin ylilääkäri) määräs terolutit nimenomaan oviksen jälkeen otettaviksi, eli käski aloittaa tulevana maanantaina kp35!! Eli 20 päivää myöhemmin mitä reseptit sanoo. Ja jatkan niiden syömistä tosiaan kuukauden ajan jos kävisi niinkin ihanasti että saataisiin tähänkin kiertoon tärppi.

Mulla ne ei ole nyt käytössä kuukautiskiertoa säätelemään vaan keltarauhasta ja alkuraskautta tukemaan.

Mua ihan tärisyttää kun oon niin täpinöissäni, mun vajavainen kroppani toimii vaikkakin melkoisella viiveellä =) Kiitti hennu ja another, ja tsempit teille piinapäiviin! Mulla on ihan hirvee läjä (melkein 30...) raskaustestiliuskaa tuolla kaapissa odottamassa, pari menee varmasti ennen joulua ja loput säästelen sitten clomikiertoihin jos hoitoihin asti tarvii mennä. Toivottavasti täti pysyy huspoisloitolla ja saatte joulupaketit massuun :heart:
 
pikkuinen12 kiitos oman kokemuksesi jakamisesta..
harmi sinänsä etten heti aloittanut itse tekeen niin että olis aloittanut vasta myöhemmin terot. minähän en siis ole millään gynellä vielä päässyt käymään vaan menen vasta helmikuussa 2012.. terot sainkin tk:lta menkkojen aloittamiseksi. mutta nyttenpähän ainakin tiedän mitä teen sitten jouluna :D eli tikuttelen ja odottelen ovista :D mikä joululahja se oliskaan..

hih siulla ei pikkuinen12 ole kyllä tosiaan pulaa testeistä jos noin monta omistat :D toivotaan nytten sitten ettet niitä kaikkia edes tarvitsisi :)
 
mulle tk-lääkäri myös määräsi terot lokakuussa että söisin 3kk ajan kp15-24 niitä. Mutta alotin lokakuussavastoin lääkärin ohjeita oviksen jälkeen kp 27 syömään niitä, kävi tärppi ja lopetin ohjeen mukaan kun olin 10 päivää syönyt. Neljän päivän kuluttua alkio vuoti ulos :(

Eli nyt jatkan vaan terojen syöntiä jos tärppi käy ettei keltarauhashormonin puutteesta ainakaan johtuisi keskenmenot. Kolmesti jo käynyt peräkkäisissä kierroissa sama suru, plussaan ja viikossa raskaus päättyy. Harmittaa kun toiset hehkuttaa onnessaan saadessaan digiin Raskaana 1-2, mä en uskalla iloita yhtään ennen kuin näen siinä tekstin jota en ole vielä ikinä päässyt näkemään; raskaana 3+.
 
pikkuinen12 voi kauheeta miten harmi on kuulla moista.. mutta jospa se nyt paranisi tässä kierrossa tosiaan kun syöt niitä teroja pidempään :)
yritetään ajatella optimistisesti!
ja tottahan se on, itsekään en uskaltaisi ajatella asiaa totena ennenkuin useampi viikko kulunut ja testeissä monessa sama tulos.
 
Pikkuinen12 :hug:

ON: Täällä testattu kierron ensimmäisen nega :whistle: Tänään siis dpo 10-11. Tissit aamusta entistä herkemmät ja eilen illalla ihan järkyttävän kipeä/kuumeinen olo! Yöllä tai nyt tällä hetkellä ei mitään. Lämmöt aamulla 35.9 eli menkat on ihan nurkan takana. Viime kierrossa lämmöt lähti laskuun vasta parin kunnon vuotopäivän jälkeen.

Siteeseen tullut ihan vähä tuhrua, paperiin ei edelleenkään mitään. Tällä hetkellä ei yhtään sellainen olo, että menkat alkaisi parin päivän päästä, mutta toisinaan se varsinainen menkkaolo loppuu paria päivää ennen ja vuoto alkaa ns. "puskista".
 
Terolut-mimmien toivelista 9.12.2011

Nimi................. ......KP.........Ikä.....Mones?....YK....Hoito?

kultakimpale2.......57/31... .....24v.......2........10.....tauko
Ambrosia85..........40/26-?... ..26v.......1........11.....terot
Hennu86........ .....34/37.... ....25v.......1.........8......tauko
rae89..................34/27...... . 22v..... .2.........8......tauko

Pikkuinen12.. ......32/38.........29v...... 3..........9. ....tauko
SL............. ........28/30-48... .29v.......1.. ......7.......tauko
another... ...........26/28.........25v.......1..........2. ....1.tero
marica30...... ......23/20-33....30v.......4.. .......6.......2.tero

LadyBlue..............18/?...... ....28v.......1........ 16......2.IUI
macy gray............17/31-35...31v.......2.........24.......OI4
Surya...... ...........14/23-77.....27v.......1.........10.. ...tauko

Anlii........... ........11/28-73......22v......1.........4.. .....3.tero
nellinu.................?/?..............23v......2.........4........1.tero
Fossiili.................?/?.............32v.......2.........tauko yrityksestä


Plussanneet vuonna 2011: :heart:

Anni776.......11.5............................................ ......................
Saasa..........16.4........kp35/37-68.. .27-v....1.lapsi....yk 11.....2.tero
Chrisu..........5.5..... ...kp32/28-95....28v......1.lapsi....yk 1.... .3.tero
SenSen.......16.5... ...kp29/26-32....25v......1.lapsi....yk 11... ..3.tero
Namppis88...20.5..... .kp43/28-54....22v......1.lapsi....yk 5.......tauko
Ninni-Ilona...10.6....................... ..........................................
"Kuumeilija".20.6...... ...kp33/36........26v......1.lapsi....yk 20......5.tero
Lilli88...........6.7.........kp72/?..........23v.... .1.lapsi.....yk 7................
Hömelö........15.7... ....kp44/42........23v.... .1.lapsi.....yk 11.............
syysmyrsky...6.8.........?.................22v......1.lapsi.....yk 4...............
Kristiina84....10.8........kp30/35-46.. .27v.....1.lapsi.....yk 7.......tauko
Matte07.......8.10.......kp45/40?...... 27v.....2.lapsi.....yk 9.......2.tero
-pansku-......27.11......kp27/27.........24v.....1.lapsi.....yk 6.......3.tero


.

Jännä-klubi :confused: :popcorn:

Hennu86 dpo 10-11
Pikkuinen12 dpo 0

Hengessä mukana :wave:
AnniMu
Aadami
MoonBride
Tellervo


Listalle haluavat: laittakaa kp/kierto, ikä, monesko lapsi, yrityskerta ja monesko terolut- tai clomikuuri tai muu hoito menossa. :)

Jännä-klubille haluavat: ilmoittakaa, mikä dpo menossa (jos se on tiedossa :))
 
voi hennu, toi lämpöjen lasku ei kyllä oo ikinä tienny hyvää ainakaan mulle :( Jo parin kymmenyksen aamulämpöjen laskusta on seurannu se että vuoto on nurkan takana ( lämmöt kohoaa oviksen jälkeen 0,5 astetta). Ei siis vaadi edes sitä että lämmöt palautuu normaaliin, sen ne tekee mulla vasta vuodon alettua. Mutta vaikka ne menkat nyt alkaisikin niin ainakin ovuloit ihan omatoimisesti, sehän on jo tosi paljon ja valtava harppaus kohti omaa nyyttiä.
Tsemppiä viimehetken piinailuihin :hug:

Täällä on ihan jumalattomat oviskivut päällä, nivuset ja alaselkä niin kipeät että normisti olisin jo särkylääkepurkilla. Mutta nyt en niihin kajoa. Aamun kakkoslirusta, vajaan tunnin rakossa olleesta tuli edelleen tosi tumma plussa, viiva näyttää siltä että testitikku palaa puhki siitä kohtaa eli lh-huippu on edelleen käynnissä niinkuin pitääkin. Eipä sillä kellonajallakaan vissiin ole niin väliä milloin o-testin tekee vaikka siitä on paljon puhetta palstoilla ollut, eilen tein 22:30 ja samanmoinen tosi vahva plussa tuli.
 
Pikkuinen12 Kyllä mie noiden lämpöjen perusteella itsekin veikkaan, että vuoto on ihan nurkan takana :) Ei siis tule yllätyksenä eikä pettymys ole niin suuri, kun tiedän ovuloineeni ja kierto pelaa ilman Teroluteja :)

Voinpa sitten Tallinnan laivalla ottaa kaksin käsin viinaa (ellei tässä influenssa iske päälle).

Sulla Pikkuinen12 on kunnon ovisoireet!! Nyt toivotaan, että tämä prosessi menisi loppuun asti :)
 
pikkuinen12 nyt tsemppiä kehiin, kykllä sitä kipua kestää kun tietää mitä siitä voi mahdollisesti seurata!

hennu malttamattomana sitä sielläkin suunnalla oltiin ;)... harmi sinänsä ettei tärppiä tullut sinnekään suunnalle. mutta onneksi siekin osaat ajatella optimistisesti, eli nyt vain ajatukset seuraavaan kiertoon!

ON: täälläkin tänään testattu lähes tyylipuhdas nega. kontrolliviiva oli semmonen ei niin tasavahva, niin siksi ei ihan täydellinen :D
noh, mutta nytpä voi virallisesti nekin haaveet tälle kuulle haudata.

nyt tsemppiä meille kaikille seuraavaan kiertoon :)
 
nyt on kuulkaa niin tolkuton kipu vasemmassa muniksessa, alaselässä, takapuolessa ja alapäässä ettei mitään rajaa.. meidän folli puhkeaa :heart:
Ei kyllä tosiaan jäis huomaamatta ovis vaikkei tikutttaiskaan. Kissakin on ollu mun kimpussa taas koko päivän, kiehnää ja kehrää :D Tommonen se on ollu pari aiempaakin ovista, en tiedä haisenko jotenki erilaiselle vai mikä kiehtoo. Viimeisimmässä keskenmenneessä raskaudessa huomasin jo ennen plussatestiä kun kissa hakeutui peiton alle mun massuun kiinni kehräämään :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: another
ambrosialle pikaista täti-visiittiä ja lykkyä uuteen kiertoon!

another mikä dpo sulla on? Kun negankin testasit... höh : /

hennu
meinaatko huomenna testailla vielä? Mitä oon vilkuillu bbt-chartteja netistä, joillakin vähän lämpö laskee ennen kun taas kohoaa oletettujen menkkojen aikaan...

mun oviskivut oli tällä kertaa vallan hurjat. Iltapäivällä vielä särki ja jomotti kamalasti, sitten yhtäkkiä vatsa toimi ja vettä tuli kun esterin hanurista ja kivut laantui sen jälkeen. Äsken kokeilin tikkua ja vahvaa plussaa näyttää edelleen eli ens yönä miehen kotiutuessa vielä varmistellaan, mutta mulla on vähän semmonen olo että ovulaatio tapahtui jo. Nyt enää kiristelee ja vähän särkee nivusia. Nukuin pienet unet ja nyt posket helottaa kuumina ja on ihan flunssainen olo, kurkkua kirveltää. Samat olot oli viime kierrossakin oviksen jälkeen, luulin että flunssa iskee. Terot alotan viimeistään maanantaina.

On vähän nyt liian jännää tää joulun odottelu :xmas: :popcorn:
 
  • Tykkää
Reactions: another ja Hennu86
Pikkuinen12 Teillä on kyllä jännät paikat nyt ennen joulua :) Testin voit todennäköisesti siis tehdä jouluna!! Toivottavasti olisi plussa :heart:

Täällä ei tod.näk. tartte testejä enää tehdä :) Tunti sitten tuttu menkkakouristus ja äsken vessakäynnin yhteydessä enemmän verta :) Hanat siis aukeamassa ja alkaa tämä kierto olla tässä :) Ovis kerkeää ehkä just ja just tulla vielä tämän vuoden aikana :) Vuoto kuitenkin alkaa ilman apuja ja kierto jää alle 40 päivään. Oon tosi tyytyväinen tähänkin :) Ens kierrossa tosiaan Terolutit sitten tueksi oviksen jälkeen. Vuosi 2012 on toivoa täynnä :)

Plussapuhureita toivottelen teille kaikille ihanaisille :heart: :kiss:

Pitäkäähän peukkuja, että selvitään Tallinnasta hengissä. ;)
 
hennu86 mukavaa ja rentouttavaa tallinnan matkaa teille :)
ja aivan asian ytimeen kyllä osuit, vuosi 2012 olkoon meille kaikille onnellinen ;D voi juku, tulis jo ensi vuosi!!

pikkuinen12 hih meidänhän täytyy norkkua tällä palstalla joulunakii että saadaan kuulla mahdollisesti ihania uutisia sieltä suunnalta ;)! noh ei nyt liikaa saa odotuksii pistää teille sinne suunnalle vaan olla positiivisessa mielessä vaan mukana.. no pressure..

on: niin, en mie siis mitään dpoita ole laskenut :D amatööri kun oon.. mutta siis huomenna kun pitäisi alkaa menkkojen (varsinainen vahvempi vuoto varmaan sunnuntaina) niin siitä vain päättelin että tänään testasin.. kyllähän se voi olla että ei ees näkyis vielä kun olin ovista testaavinani vasta päivänä 19. mutta jos se vuoto alkaa niin mennyttähän se silloin on.. (ja enhän mie varmaan ees ovuloi)
ja selkä on kyllä sen verta kipeä että kyllä se huomenna on jo se päivä taas..
 
another Dpo (=days past ovulation) lasketaan niin, että esim. kun saat ovistestiin plussan on se dpo -1. Siitä seuraava ovispäivä dpo 0 ja sitten jatketaan eteenpäin dpo 1, dpo 2 jne... :) Noin dpo 14-15 pitäisi testeissä näkyä raskaus :)
 
hennu kiitos selvennyksestäsi! :)
oon mie tosin aiheesta lukenut netistä vähän, ja äsken just laskin että nyt voisi mahdollisesti olla dpo11 kohdallani tänään, tämä pitäisi paikkansa mikäli ovis olisi tapahtunut ennen 15.päivää jolloin aloitin terot (mutta toisaalta jos se ovis olis tullut vasta päivänä 19. (jolloin sain testiin haalean plussan), silloinhan nyt olisi vasta päivä 5)... vieläkin kaduttaa että en osannut ajatella näitä asioita oikein tälle kierrolle vaan aloitin terot reseptin ohjeen mukaan, ja siinäkin ilmeisesti liian aikaisin kun laskin mukaan heikommankin vuotopäivän aloituspäiväksi, ei ilmeisesti olis pitänyt.

mutta siis joo, pitäisi kai opetella tuo laskemaan ensi kiertoa varten! kiitos hennu kun autoit ymmärtämään laskutavan :)
 

Yhteistyössä