Terolut mimmit

Kiitos kaikille onnittelijoille ja kiitos myös siitä suunnaatomasta tuesta ja tsemppauksesta tällä palstalla. On kyllä niin epätodellinen olo, että ei voi vaan käsittää. Mies yrittää hieman hillitä mua, mutta on kai tää totta :)

Hennu86 Mulla oli sunnuntai-aamuna pahoinvointia ja mahaa on turvotellut jo useamman päivän, tein sunnuntaina biogardin testin hyvin haaleaan näytteeseen ja viiva tuli sieltäkin, sit maanantai aamuna tein sen clearbluen testin ja tulos oli siis se raskaana 1-2 viikkoa, polille sitten heti soitin ja ultra on nyt 14 pvä. Tissit on arat ja kahvin haju saa voimaan pahoin, kohtua turvottaa ja välillä nippailee kummasti, mutta ei mitään kipuja ole. Väsyttää aika paljon ja eilen nukuin 4 tunnin päikkärit ja koko yön, tosin kävin 3 kertaa yöllä pissalla ;) että kai tuolla jotain on..toivottavasti sullakin tulis se plussa. En vielä' uskalla tulla plussalistalle.. sovitaan että ultran jälkeen mut voi sinne lisätä :)
 
Tulin tänne kuulumisia katsomaan ja täällähän oli ihania uutisia, Ladyblue ONNEA HURJASTI, ihana että saitte tuloksia, tarrasukkia ja onnea ultraan, tuun urkkimaan välillä tänne josko tuut ultran tuloksia kertomaan :heart:

Hömelö ja vaavi rv 19+5.
 
LadyBlue Ihanasti sulla tommosia pieniä oireita :heart: Mun toivo kait alkaa olla menetetty, kun ei testissä näy mittää... Tosin ihmisillä on erilaiset hormonitasot: siinä, missä toisen plussa näkyy normitestillä (herkkyys 25) jo kun menkat on päivän myöhässä, joutuu toinen vielä viikon odottelemaan. En jaksa enää toivoa elätellä. Kait oon vaan valeraskaana?

Mutta tulehan sitten ultran jälkeen kertomaan kuulumisia!! :)
 
Davidin testi tänään aamulla, ei mitään...

Tätipahoittelut -pansku-!! :(

Gallup: Kauan teillä menee viimeisen teron jälkeen, että vuoto alkaa? Mulla siis yleensä ollut 2 tai 3 välipäivää ja seuraavana yönä alkanut tuhru.
 
Viimeksi muokattu:
Terolut-mimmien toivelista 2.11.2011

LadyBlue........kp43/24-42........28v.....1.lapsi....yk15..4.tero, 1.IUI
Hennu86........kp34/27-70.......25v.....1.lapsi.....yk7......6.tero
pikkuinen12...kp33/27-38.. ...29v....3.lapsi....yk8....1.tero
Surya............kp25/23-77.......27v.....1.lapsi.....yk8........6.tero
rae89.............kp24/28....... ...22v......2.lapsi....yk7........tauko
SL.................kp22/30-48......29v......1.lapsi.....yk7........3.tero
kultakimpale2..kp20/31......... .24v.....2.lapsi.....yk10.......tauko
Ambrosia85...kp17/26-?.... ....26v.....1.lapsi.......yk10........terokierto
Oliviaa...........kp16/30-40........24v.....1.lapsi.....yk6.......tauko
macy gray......kp11/31-35... ...31v.....2.lapsi.....yk23....OI4
marica30.......kp6/24-33........30v.....4.lapsi.....yk5......2.tero
-pansku-........kp2/27.............24v.....1.lapsi.....yk6......3.tero
Fossiili............kp?/?...............32v.....2.lapsi..tauko yrityksestä


Plussanneet: :heart:
Anni776.......11.5
Saasa..........16.4.....kp35/37-68.. .27-v.....1.lapsi....yk 11...2.tero-kierto
Chrisu..........5.5..... kp32/28-95....28v.......1.lapsi....yk 1....3.tero-kierto
SenSen.......16.5... kp29/26-32....25v......1.lapsi....yk 11...3.tero-kierto
Namppis88...20.5....kp43/28-54.....22v......1.lapsi....yk 5....tero-tauko
Ninni-Ilona...10.6..
"Kuumeilija".20.6... .kp33/36........26v......1.lapsi....yk 20.....5. tero
Lilli88..........6.7......kp72/?...........23v.....1.lapsi.....yk 7
Hömelö........15.7... .kp44/42.........23v.....1.lapsi.....yk 11
syysmyrsky...6.8.........?................22v.....1.lapsi.....yk 4
Kristiina84....10.8.....kp30/35-46.. .27v.....1.lapsi.....yk7.....terotauko
Matte07........8.10........kp45/40?..... .27v.....2.lapsi.....yk9.....2.tero


.

Jännä-klubi :confused: :popcorn:



Hengessä mukana :wave:
AnniMu
Aadami
MoonBride
Tellervo


Listalle haluavat: laittakaa kp/kierto, ikä, monesko lapsi, yrityskerta ja monesko terolut tai clomikuuri menossa. :)

Jännä-klubille haluavat: ilmoittakaa, mikä dpo menossa (jos se on tiedossa :))
 
Viimeksi muokattu:
Hennu86 voi kökkö kun ei tuu plussaa eikä menkkoja. Muistathan, että jos ei kahdessa viikossa ala vuoto, ota yhteys lääkärin suuntaan. Kauan sulla nyt on vikasta terosta?

pansku tätipahoittelut ja iloista mieltä uuteen kiertoon :hug:

Oma napa on tänään päivässä nimeltä dpo10. Ei oireita suuntaan eikä toiseen. No pissittää ja janottaa mutta se nyt voi johtua mistä vaan. Raskauteen en jaksa uskoa kun yk:t alkaa tosiaan lähentelemään kohta vuotta.. menkkojen alettua soitan lääkäriajan neuvolalääkärin kehotuksesta niin katsotaan olisko jotain tehtävissä (terolutin sain eri lääkäriltä kun oma oli lomalla). En oikein usko että terolut on mulle just oikea valmiste kun kuitenkin ovuloin, vaikkakin vasta kp23-25. Testejä en oo tehny eli ei oo tarvinnu viivoja epätoivoisesti tihrustaa, kolme pregcheck-liuskaa tosin odottelee kylppärin kaapissa ;) Tosin sieluni silmin jo näen negan piirtyvän kirkkaan valkeana, ja hiljalleen muodostuvan harmaan viivanpaikan ilman punavärin aavistustakaan.. tullut tutuksi se näky tässä kuukausien varrella.

No mutta vaikka raskautumistoiveet alkaa olemaan luokkaa pessimisti_ei_pety, niin oma napa sai tänään työkutsun vanhaan keikkapaikkaani ja toivottavasti soittelevat joku viikonloppu, tekis niiiin hyvää päästä aikuisten maailmaan vuoden kotona-olon jälkeen =) Ja jos nyt muka olisin tullut raskaaksi, jäisi tuo haaveeksi vaan koska mulla on raskauspahoinvoinnit ollu tyyliin 24/7 oksentamista parikymmentä kertaa päivässä 4-5 kuukauden ajan.

Lauantaina tai viimeistään maanantaina saapuu täti piiitkästä aikaa. Pitkien kiertojen hyvä puoli on se että täti käy harvemmin, mutta huono puoli se että menee aina yli kuukausi ennen kuin seuraava yk pyörähtää käyntiin kun ei tärppi käyny. Ja ovista saa odotella 23 pitkää päivää :attn:
 
Pikkuinen12 Vikan teron otin ma 24.10. illalla. Eli normaaliin tero-kiertoon verrattuna menkkojen olis pitän alkaa joko to 27.10. tai pe 28.10. Jos menkkoja ei ensi viikolla kuulu, niin yritän aikaistaa gyneaikaa, joka on varattu tän kuun loppuun...
 
Hennu86 mullahan oli viime viikolla sama tilanne, eli ei tullut plussaa eikä menkkoja ja aloitin ne terot sillon kp 36 muistaakseni kuitenkin söin niitä vain sen 4 kpl ja sitten tein sen testin joka siis oli plussaa.. mulle sanottiin polilta, että ne terothan saattoi vaikka auttaa kiinnittymään? eli ei ainakaa vahinkoa tapahtunut. Tein tänään vielä testin precheckillä, ei mikään vahvin viiva, mutta plussa selkeästi. Toisaalta mulla on sellainen käsitys että ei se viiva aina vahvistu päivä päivältä. Eiköhän se digitesti kuitenkin luotettava ole, joten turhaa kai sitä enää testailee ja stressaa ja elää nyt tätä raskautta vain.. ultra onneki lähestyy kovaa vauhtia niin sitten sitä tietää onko vielä jotain odotettavaa.

Tissit on huomattavasti aremmat nyt ja mahassa ja selässä on tuntemuksia, raskaan oleva kaverini sanoi, että ensimmäiset 12 viikkoa hän oli varma että menkat alkaa koska oli sellaiset tuntemukset, joten en ole huolissaan omista tuntemuksistani.

Täällä nyt sitten vain odotellaan ja eletään onnen hetkiä. Minä ainakin nautin raskaana olemisesta ja suunnittelen tulevaisuutta vauvan kanssa, jos sitten huonosti käy niin onpahan ainakin jotain kerennyt tuntea ja kokea.

Ladyblue + pikkutirri rv 5
 
Negaaa, negaaa... Puhdasta negaa....!! :'(

En usko mihinkään ihmeplussaan enää. Puuhailtu ainoastaan kp 12 ja nyt kp ties mitä, joten plussan pitäisi jo näkyä.

Ens keskviikkona gyneaika. Katotaan, mikä on tuomio. Saisinko jo clomit avuksi.

Mut LadyBlue, oon niin onnellinen sun puolesta :) :heart:
 
Voi Hennu, toivottavasti pian löytyy kadonnut täti jos plussa alkaa tuntumaan jo mahdottomuudelta.. vai onko voinut olla myöhäinen ovulaatio?

Oma napa testasi tänä aamuna dpo10 haamulaisen.. jännittää hirmuisesti, etenkin kun huomenna pitäisi ottaa viimoinen tero, mitä jos sen jälkeen pienen kiinnittymisyritys tuhoutuu terovuodon vuoksi? Alotin terot 3 päivää o-testi plussasta mutta silti jännittää ihan tuhottomasti.. Hyvät neuvot olisi tarpeen jos jollain kokemusta raskautumisesta terolut-kuurin aikana??? (tai kiinnittymisyrityksenä tätä toistaiseksi pidän ennen kuin ultra toisin todistaa)
 
Viimeksi muokattu:
pikkuinen12 Sitä mieki mietin, että jos olisin ovuloinut Terolut-kuurin aikana joskus kp 23-24 (jonka jälkeen tissit kipeyty), niin menkkoja voisin odottaa tulevana viikonloppuna. Tosiaan kun mulla toi PCO, niin todennäköisesti en ovuloi ollenkaan ja siksi mulla ei tule menkkojakaan ilman avustusta.

Onnea sulle haamuplussasta!! :heart: Toivotaan viivan vahvistumista!

En usko, että Teroluteista on haittaa, päinvastoin. Vuodon ei pitäisi alkaa, jos raskaus on alkanut.
 
täällä tilanne se että tänään viimenen tero ja jännätään et tuleeko menkat vai ei. tein tänään kyllä testin joka oli nega.
mulla ei oo koskaan ollu mitään tuhruja eikä välivuotoja mut tänään pissalla käydessä vessapaperiin tuli pienen pieni tuhru... saa nähdä mitä meinaa vai meinaako mitään. kaikenlaisia oloja on jotka voi joko liittyä menkkoihin tai raskauteen.
peukkuja muille yrittäjille ja onnea heille jotka ovat jo plussanneet.
 
voi Hennu86 harmi, kun et ole saanut sitä plussaa. Toivon, että säkin saat kokea vielä yllätyksen. Samoin toivon sitä teille kaikille. Paljon plussia vaan kehiin niin saadaan kesävauvoja :) Tänään soitti neuvolan tätä ja tätin mielestä mun oireet ovat hyvin tyypillisiä raskausoireita: väsymys, rinnat arat, pissattaa öisin, nivusia ja masua sekä selkää juilii, kihelmöi ja runsas valkovuoto, sellainen maitomainen.. niin ja se pahoinvointi. Onneksi ei nyt ihan kokoaikaa kuvota, mutta aamulla meinas lentää kyllä yrjö.. Enää 10 päivää ultraan ja sit saa lopullisen siunauksen asialle. Siis tietenkin jos siellä on tarpeeksi iso kaveri. Mä kyllä olen melko varma että hedelmöitys on tapahtunut tuossa 12.10-16.10 välillä koska ennen sitä oli pari kertaa peittojen heilutussessioita ;) ja tosiaan 3.10 mulla oli se ultra ja siellähän oli vaan rupusia munasoluja.. mut kuka tässä tietää? :) jos siis ultrassa kaikki on ok, niin marraskuun lopussa neuvolassa eka käynti. Sinne mennään sit miehen kanssa ja aletaan viimeistään sitten elämään odottamisen aikaa :) Pidän teille kaikille peukkuja ja käyn kyllä lukemassa palstaa. Ilmoittelen sit ultran jälkeen miten kävi.

Tsemppiä ja hymyä huuleen. Kiitos kaikille kun ootte olleet tukemassa ja mukana, älkää antako periksi, ihmeitä voi tapahtua :)
 
Terveisiä epyktistä!

Mitään kovinkaan mullistavia uutisia ei ole, mutta listaa voi päivittää!
Ambrosia85...kp5/26-?.... ....26v.....1.lapsi.......yk11........terokierto

Mulla siis alko menkat maanantaina kun kp:t oli sen 15 ja olis pitäny alottaa terot!
Ja nyt siis on ihan kunnon rehelliset menkat eikä mitkään ihme vuodot joita ihmettelee. Aika hämmennyksissäni oon, mutta hei, hienoa, nehän tulee ihan ittekseen ja täysin puskista!
Ja periaatteessa noudattaa ihan sitä "vanhaa kiertoa", että kuun lopussa alkaa vuoto.
Nyt sitten hämmästelen että otanko terot tän kierron 15pv vai kokeilisinko onneani koska nyt tuli täysin spontaanisti :)



Ja hei siis apua, täällähän on plussattu!!! Onnea LadyBlue <3
Voi olla, että muutankin jäi huomaamatta, piti vaan äkkiä nämä päivitykset tulla kertomaan, ja nyt sitten pitäisi jatkaa laukkujen purkua ja pyykin pesua :)
 
pikkuinen12 Ei noilla dpo:illa välttämättä vahvaa viivaa vielä tulekaan :) Dpo 14-16 alkaa olla siinä rajoilla, että vahvemman viivan pitäisi näkyä. Eli yleensä olisi fiksuinta aloittaa testailu, kun menkat ovat vasta myöhässä. Tosin yksilöllistä sekin, miten raskaushormoni nousee alussa, tämä voi jopa olla erilaista joka raskaudessa! Raskaushormonihan tuplaantuu joka toinen vai kolmas päivä eli joka päivä ei kannattaisi edes testata :) Mie toivon sulle viivojen vahvistumista! :)

toivo4 Ikävää, että täti tuli kylään, mutta onneksi sun ei tartte kivuista kärsiä! :)

ON: Ilmeisesti ollut kyseessä kunnon PMS-oireet. Äsken vessakäynnin yhteydessä jäi paperiin pienen pieni veritahra, jos en ihan väärin kattonut :) Eli, joko olen ovuloinut (!!) toissaviikonloppuna teroista huolimatta ja myös siitä johtuen nää hirveät henkiset ja fyysiset PMS-oireet tai sitten terojen kanssa tää homma toimi nyt "pikkasen" hitaasti. Jos tästä nyt menkat alkaa kunnolla, niin perun ens keskiviikon gyneajan ja menen sinne sitten 30.11., kuten olin alunperin aikatauluttanut.

Tänään voikin sitten hyvällä omatunnolla lähteä baariin laulelee karaokea...
 
LadyBlue Onnittelut plussasta!

Omaan napaa sen verran kp 1/27 ...... yk 8...... Tero-tauko

Tyytyväinen olen siihen,että eka teroton kierto jäi näin lyhyeksi. Toki harmittaa,että toivottua tulosta ei tässä(kään) kierrossa tullut,mutta ei kait se auta kun jatkaa.

Tsemppiä kaikille sitä tarvitseville!
 
Hei kaikki rakkaat :heart:

LB hirmusti onnea plussasta :heart::heart:

Ja muille hurjasti jaksuja uusiin kiertoihin ja epätietoisuuksiin selvyyksiä :)

Täällä on nyt ihka ensimmäiset luomumenkat laastarin jätön jälkeen :)
Vaikka seuraavalla kahdella kierrolla ei voikkaan yrittää, nii tuntuu aikasta hienolta. Mutta eihän tässä enää oo ku reilu kuukaus odottamista ja sitten pääsee taas kunnolla hommiin. Ei kyllä tuota pupuilua olla unohettu tämän tauon aikana, ei :D

Mä taas palailen jossain vaiheessa kertoilemaan kuinka täällä menee :). Teidän jutut kyllä käyn lukemassa ja toivomassa paljon plussia!
 
pikkuinen12 tuohan näyttää hyvältä.. onnea siis.. nyt tarrasukkia vain kovasti toivottelen :)
Fossiilionnea luomumenkoista.. ihana että sulla on taas hyvä tsemppis päällä :)
Hennu86 toivottavasti pääset pian taas jännäilemään, mä niin uskon, että sulla on toi tärppi tosi tosi lähellä.. nautihan kuule baareilusta.. se voi kohta muuttua pitkäksi aikaa :)

On Perjantaina tuli taas sellainen, en usko että olen raskaana olo. Mies raukka joutuu nyt tätä mun ailahtelua kuuntelemaan ja panikoin. Joka vessareissulla katson tarkkaan että ei vaan ole verta. No tein sit lauantai aamuna oman mielenterveyden vuoksi r-testin apteekin omalla ja kyllä se plussaa on :) mies sano, että eihän tossa ole mitään epäilyä. selvä viiva :) oireetkin jatkuu ja tissit senkun kipeytyy.. Laskujen mukaan meidän pikkuisen sydän on tänään alkanut lyömään.. vielä viikko ultraan.. jännää on!

kiitos kaikki ihanaiset onnittelusta ja kyllä te perässä tulette!
 
Terolut-mimmien toivelista 7.11.2011

LadyBlue........lisätään plussanneisiin ultran jälkeen :)
pikkuinen12...lisätään plussanneisiin ultran jälkeen :)
Surya............kp30/23-77.......27v.....1.lapsi.....yk8........6.tero
SL.................kp27/30-48......29v......1.lapsi.....yk7........3.tero
kultakimpale2..kp25/31......... .24v.....2.lapsi.....yk10.......tauko
Oliviaa...........kp21/30-40........24v.....1.lapsi.....yk6.......tauko
macy gray......kp16/31-35... ...31v.....2.lapsi.....yk23....OI4
marica30.......kp11/24-33........30v.....4.lapsi.....yk5......2.tero
Ambrosia85...kp8/26-?.... ......26v.....1.lapsi.......yk11........terokierto
-pansku-........kp7/27.............24v.....1.lapsi......yk6......3.tero
Hennu86........kp2/27-37........25v.....1.lapsi......yk8.......tauko
rae89.............kp2/27....... ....22v......2.lapsi.....yk8.......tauko
Fossiili............kp?/?...............32v.....2.lapsi..tauko yrityksestä


Plussanneet: :heart:
Anni776.......11.5
Saasa..........16.4.....kp35/37-68.. .27-v.....1.lapsi....yk 11...2.tero-kierto
Chrisu..........5.5..... kp32/28-95....28v.......1.lapsi....yk 1....3.tero-kierto
SenSen.......16.5... kp29/26-32....25v......1.lapsi....yk 11...3.tero-kierto
Namppis88...20.5....kp43/28-54.....22v......1.lapsi....yk 5....tero-tauko
Ninni-Ilona...10.6..
"Kuumeilija".20.6... .kp33/36........26v......1.lapsi....yk 20.....5. tero
Lilli88..........6.7......kp72/?...........23v.....1.lapsi.....yk 7
Hömelö........15.7... .kp44/42.........23v.....1.lapsi.....yk 11
syysmyrsky...6.8.........?................22v.....1.lapsi.....yk 4
Kristiina84....10.8.....kp30/35-46.. .27v.....1.lapsi.....yk7.....terotauko
Matte07........8.10........kp45/40?..... .27v.....2.lapsi.....yk9.....2.tero


.

Jännä-klubi :confused: :popcorn:



Hengessä mukana :wave:
AnniMu
Aadami
MoonBride
Tellervo


Listalle haluavat: laittakaa kp/kierto, ikä, monesko lapsi, yrityskerta ja monesko terolut tai clomikuuri menossa. :)

Jännä-klubille haluavat: ilmoittakaa, mikä dpo menossa (jos se on tiedossa :))
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä