Tekisitkö itsemurhan tässä tapauksessa?

  • Viestiketjun aloittaja rajalliset voimavarat.
  • Ensimmäinen viesti
Tajua jo!
Vittu mä haluan hyvän elämän, ilman kiusaamisia ja huonoja maineita jo. Eikö se mene kaaliin?
Sitten vaan kestät ja teet jotain asian eteen.

Ei kun sulle ei saanutkaan sanoa, että täytyis kestää.. No mutta, eihän siinä sitten ihan hirveesti mitään muita vaihtoehtoja jää kuin itsesäälissä vellominen, itsemurha, huumeiden/alkoholin puoleen kääntyminen jne.
 
rajalliset voimavarat.
No okei. Sit menet terapiaan ja syöt lääkkeitä. Tuollainen ahdistus- ja stressireaktio ei ole normaali. Terapialla ja sopivalla lääkityksellä sun aivoihin palautuu normaalitaso. Koska sä et pysty estämään sattumia: jos joku menneisyyden ihminen osuu kohdalle, sitä et pysty estämään. Ainoa mihin pystyt vaikuttamaan on sinä itse ja sun reaktio.

Plus kannattaisi vähän tarkistaa asennetta, äyskit asiattomia ihan asiallisiin kommentteihin.
Minähän estän, käyn vaikka sen kimppuun ja rupean kadulla raivoamaan että mitä helvettiä sä täällä teet, ala painua kans saatana sinne mistä tulit, sä kuseksit nyt mun reviirillä!

Niin eiköhän ala tulla liikettä töppösiin ja etenkin jos oikeesti näyttää, vilauttaen vaikka kiiluvaa veitsen terää, että millasia jälkiä kiusaaminen on mun mieleen jättänyt...

Mun aivot on joskus olleet ihan normaalit ja mä en rupea toisten ihmisten aiheuttaman paskan takia mitään lääkkeitä syömään ja terapiassa käymään, jos mua ei huvita !

Lehmä. Tunge omaan kurkkuusi vaan ne koukuttavat rauhottavat.
 
Tyhmä kai olen
Sen takia koska ei ole ainakaan vielä tapahtunut mitään varsinaista paluuta menneisyyteen! :D nyt elän tätä ihan uutta ja hyvää elämääni, eikä entistäkään minää ole olemassa, kun nimikin on vaihdettu niin entinen minä on haudattu ja kuopattu.

Tyhmäkö olet?
No ei tuo kyllä suoraan sanottuna viestiesi perusteella hyvältä vaikuta. Täällähän sinä olet kymmenissä viesteissä toitottanut sitä, miten kukaan ei ymmärrä kärsimystäsi ja miten paha olo sinulla on ja miten paljon ahdistaa ja pelottaa ja stressaa.

Jos haluat muuttaa asian, hakeudut kunnolla hoitoon, käyt terapiassa ja syöt lääkkeet jotka sinulle määrätään, ja lopulta ehkä huomaat eheytyneesi tasapainoiseksi ihmiseksi, jolle menneisyys on siellä minne se kuuluukin: takana.

Näin toivoisin sun tekevän, mutta viestiesi perusteella aika epätodennäköiseltä näyttää.
 
vie-ras
Minähän estän, käyn vaikka sen kimppuun ja rupean kadulla raivoamaan että mitä helvettiä sä täällä teet, ala painua kans saatana sinne mistä tulit, sä kuseksit nyt mun reviirillä!

Niin eiköhän ala tulla liikettä töppösiin ja etenkin jos oikeesti näyttää, vilauttaen vaikka kiiluvaa veitsen terää, että millasia jälkiä kiusaaminen on mun mieleen jättänyt...

Mun aivot on joskus olleet ihan normaalit ja mä en rupea toisten ihmisten aiheuttaman paskan takia mitään lääkkeitä syömään ja terapiassa käymään, jos mua ei huvita !

Lehmä. Tunge omaan kurkkuusi vaan ne koukuttavat rauhottavat.
Nyt kuule jumalauta! MINÄ YRITIN AUTTAA SINUA JA SINÄ HAUKUT MINUA LEHMÄKSI?! Mikä helvetti sinua vaivaa?!? Mene ihan oikeasti sinne terapiaan, tuollainen ei ole normaali reaktio tuntemattomalle, sinuun myötätuntoisesti, sinua auttamaan haluaavalle, ihmiselle!! Jos haluat olla aikuinen ja haluat onnellisen elämän, korjaat tuollaisen käytöksen heti paikalla! SINÄ ALAT KIUSATA MINUA TÄÄLLÄ, ET OLE YHTÄÄN KIUSAAJIASI PAREMPI!
 
rajalliset voimavarat.
Niin kyllä ne sanois, että teidän jutut on päättömiä. Te hoette vaan että ihmisen pitäis kestää jatkuvaa kiusaamista, eikä sitä pitäis saada millään loppumaan!

Eli olette kiusaamisen puolella ja teistä se on tekona oikein. =) bravoo! kuinkas monella olikaan lapsia? Sääli heitä kohtaan.

MINUA EI VITTUJAKAAN KIINOSTA JOS MINÄ JOSSAIN KESKUSTASSA TÖRMÄÄN MENNEISYYDEN NAAMAAN, MUTTA JOS MINÄ TÖRMÄÄN KOTINI NURKILLA JA YHTEEN NIISTÄ PAHIMMISTA IHMISISTÄ, JOKA ON UHANNU OLLA MINUA KOHTAAN VÄKIVALTANEN, NIIN KYLLÄ MINUA PIKKUSEN RUPPEE KIINOSTAMAAN JA TULEE EI - REAKTIO JA PAINUHAN NYT JO VITTUUN TÄÄLTÄ, KOSKA SULLA EI OLE OIKEUTTA OLLA TÄÄLLÄ AIHEUTTAMASSA MULLE LISÄÄ PAHAA OLOA JA SEN OLET KANSSA VELKAA , JOS TAJUAT MINKÄLAISIA JÄLKIÄ OLET JÄTTÄNYT MINUUN JA JOS HUONO OMATUNTO SOIMAA , MUTTA SITTEN VOIN HARKITA , JOS MINUN ANNETAAN ELÄÄ RAUHASSA , NIIN EIKÖHÄN MEILLÄ TÄÄLLÄ SILLON RIITÄ ELINTILAA MOLEMMILLE !

Muuten ei. =) olempa "julma" ämmä.
 
Niin kyllä ne sanois, että teidän jutut on päättömiä. Te hoette vaan että ihmisen pitäis kestää jatkuvaa kiusaamista, eikä sitä pitäis saada millään loppumaan!

Eli olette kiusaamisen puolella ja teistä se on tekona oikein. =) bravoo! kuinkas monella olikaan lapsia? Sääli heitä kohtaan.

MINUA EI VITTUJAKAAN KIINOSTA JOS MINÄ JOSSAIN KESKUSTASSA TÖRMÄÄN MENNEISYYDEN NAAMAAN, MUTTA JOS MINÄ TÖRMÄÄN KOTINI NURKILLA JA YHTEEN NIISTÄ PAHIMMISTA IHMISISTÄ, JOKA ON UHANNU OLLA MINUA KOHTAAN VÄKIVALTANEN, NIIN KYLLÄ MINUA PIKKUSEN RUPPEE KIINOSTAMAAN JA TULEE EI - REAKTIO JA PAINUHAN NYT JO VITTUUN TÄÄLTÄ, KOSKA SULLA EI OLE OIKEUTTA OLLA TÄÄLLÄ AIHEUTTAMASSA MULLE LISÄÄ PAHAA OLOA JA SEN OLET KANSSA VELKAA , JOS TAJUAT MINKÄLAISIA JÄLKIÄ OLET JÄTTÄNYT MINUUN JA JOS HUONO OMATUNTO SOIMAA , MUTTA SITTEN VOIN HARKITA , JOS MINUN ANNETAAN ELÄÄ RAUHASSA , NIIN EIKÖHÄN MEILLÄ TÄÄLLÄ SILLON RIITÄ ELINTILAA MOLEMMILLE !

Muuten ei. =) olempa "julma" ämmä.
Räyhää, älä meille, mutta nimenomaan poliisille siinä vaiheessa jos se mies oikeasti alkaa uhkaamaan sun elämää. Se että joku vain lampsii sattumalta samoilla kulmilla kuin missä asut, ei ole uhkaamista eikä oikeuta sun rettelöimiseen.
 
rajalliset voimavarat.
Nyt kuule jumalauta! MINÄ YRITIN AUTTAA SINUA JA SINÄ HAUKUT MINUA LEHMÄKSI?! Mikä helvetti sinua vaivaa?!? Mene ihan oikeasti sinne terapiaan, tuollainen ei ole normaali reaktio tuntemattomalle, sinuun myötätuntoisesti, sinua auttamaan haluaavalle, ihmiselle!! Jos haluat olla aikuinen ja haluat onnellisen elämän, korjaat tuollaisen käytöksen heti paikalla! SINÄ ALAT KIUSATA MINUA TÄÄLLÄ, ET OLE YHTÄÄN KIUSAAJIASI PAREMPI!
Voi jumalauta ! :D onneksi mulla menee vielä niin hyvin, että ei tuommoset sinun paska viestit hetkauta pätkääkään ... :D se ei ole mitään auttamista, jos painostetaan että toisen pitäisi kestää jatkuvaa henkistä väkivaltaa. Vittu vedä päähäsi se !

Minä en jaksa enää olla asiallinen tuommosia ihmisiä kohtaan.

Ja sitten mulle on ihan sama mitä te toivotte, joskus jopa jotkut näillä keskustelupalstoilla on toivonu, että menneisyys kävelis minua vastaan, ihan kiusallaan ja tahallaan, mutta onneksipa en ole taikauskoinen ja minä sanon että nyt kun mulla on asiat vielä hyvin ja mussa riittää voimaa, niin se voima kumoaa nuo kaikki teidän toivomiset... ;)

EI TULE ONNISTUMAAN .

MENNEISYYS EI KÄVELE MUA VASTAAN ENÄÄ KOSKAAN !!! ja vittu PISTE. ja vaikka vielä pilkku iin päälle saatana . !
 
ei-nikkiä
Niin kyllä ne sanois, että teidän jutut on päättömiä. Te hoette vaan että ihmisen pitäis kestää jatkuvaa kiusaamista, eikä sitä pitäis saada millään loppumaan!

Eli olette kiusaamisen puolella ja teistä se on tekona oikein. =) bravoo! kuinkas monella olikaan lapsia? Sääli heitä kohtaan.

MINUA EI VITTUJAKAAN KIINOSTA JOS MINÄ JOSSAIN KESKUSTASSA TÖRMÄÄN MENNEISYYDEN NAAMAAN, MUTTA JOS MINÄ TÖRMÄÄN KOTINI NURKILLA JA YHTEEN NIISTÄ PAHIMMISTA IHMISISTÄ, JOKA ON UHANNU OLLA MINUA KOHTAAN VÄKIVALTANEN, NIIN KYLLÄ MINUA PIKKUSEN RUPPEE KIINOSTAMAAN JA TULEE EI - REAKTIO JA PAINUHAN NYT JO VITTUUN TÄÄLTÄ, KOSKA SULLA EI OLE OIKEUTTA OLLA TÄÄLLÄ AIHEUTTAMASSA MULLE LISÄÄ PAHAA OLOA JA SEN OLET KANSSA VELKAA , JOS TAJUAT MINKÄLAISIA JÄLKIÄ OLET JÄTTÄNYT MINUUN JA JOS HUONO OMATUNTO SOIMAA , MUTTA SITTEN VOIN HARKITA , JOS MINUN ANNETAAN ELÄÄ RAUHASSA , NIIN EIKÖHÄN MEILLÄ TÄÄLLÄ SILLON RIITÄ ELINTILAA MOLEMMILLE !

Muuten ei. =) olempa "julma" ämmä.
Huoh. Kiusataanko sinua NYT? Kiusaaminen on aina väärin, siihen pitää aina puuttua, mutta siitä pystyy selviämään!

Sinua ei käsittääkseni kiusata NYT, vaan pelkäät sen alkavan, koska luulin nähneesi jonkun menneisyyden hahmon. Tuo sinun reaktiosi on radikaali, äärimmäinen eikä kuulu normaaliin elämään. Sen takia täällä ihmiset suosittelee sinulle lääkitystä ja terapiaa, koska tuollaisesta traumasra selviäminen vaatii apua. Ja apua saat mt-toimistosta.

Kukaan ei oikeasti pahalla sano, että hae apua vaan ihan vilpittömästi. Se on yksi apukeino saavuttaa se onnellinen elämä :)
 
"..."
Niin kyllä ne sanois, että teidän jutut on päättömiä. Te hoette vaan että ihmisen pitäis kestää jatkuvaa kiusaamista, eikä sitä pitäis saada millään loppumaan!
No eihän hoeta. Ota pää hetkeksi pois pyllystä ja lue keskustelu uudelleen läpi. Juurihan sä aiemmissa viesteissäsi olet sanonut, että tämänhetkinen elämäsi on oikein mukavaa eikä sua tällä hetkellä kiusata.

No hyvä. Sittenhän sun ei tarvitse mitään kiusaamista kestää, vaan se, ETTÄ SINUA ON JOSKUS KIUSATTU. Kestät ja nielet sen, ja hakeudut hoitoon.

Kai tajuat, että sä haukut täällä muita ja olet samalla täysin asiaan kuulumattomille ihmisille törkeä ja pahoitat heidän mieltään. Monet täällä yrittää vain auttaa ja laittavat myötätuntoisia viestejä, ja sä vastaat räyhäämällä ja haukkumalla. Kasva aikuiseksi! Eikö sun pitänyt olla parikymppinen? Sitten ymmärrät varmaan, miten naurettavalta vaikutat, kun uliset täällä siitä miten sinua kaltoinkohdellaan ja samalla suollat haukkumasanoja muiden ihmisten niskaan.

Mä tulin tähän keskusteluun aluksi täysin hyvillä mielin, kirjoittelin sulle pari myötätuntoista kommenttia ja todella säälin sua, mutta sain vastaukseksi pelkkää paskamyrskyä. Nyt oon vähän sitä mieltä, että voit kyllä mennä ihan rauhassa tekemään sen itsemurhan jos houkuttaa. :)
 
rajalliset voimavarat.
Räyhää, älä meille, mutta nimenomaan poliisille siinä vaiheessa jos se mies oikeasti alkaa uhkaamaan sun elämää. Se että joku vain lampsii sattumalta samoilla kulmilla kuin missä asut, ei ole uhkaamista eikä oikeuta sun rettelöimiseen.
Mutta minähän rettelöin. =) ja seuraavan kerran jos törmään tähän jätkään, kysyn että kuka sinä olet ja jos on hän, niin käyn takin kauluksiin kiinni molemmin käsin ja raivoan sekopäämäisen hullusti silmät pullistuen päästä ja kehotan painumaan vittuun täältä ennen kun on liian myöhästä !! ja liian myöhästä voi olla monellakin tavoin, mutta yks on se, että minä jossain vaiheessa sekoan ja teen henkirikoksen !!

Ja voin saada myös veitsen omiin kiduksiini , etenkin kun on tämä ukko kyseessä , mutta lallatilallaa elämä on ...

Toisilla se on sitten paskaa ja toisilla menee onnellisesti ! katotaan kummin nyt mulle käy. 50/50 tämä tilanne.
 
viieras
Mutta minähän rettelöin. =) ja seuraavan kerran jos törmään tähän jätkään, kysyn että kuka sinä olet ja jos on hän, niin käyn takin kauluksiin kiinni molemmin käsin ja raivoan sekopäämäisen hullusti silmät pullistuen päästä ja kehotan painumaan vittuun täältä ennen kun on liian myöhästä !! ja liian myöhästä voi olla monellakin tavoin, mutta yks on se, että minä jossain vaiheessa sekoan ja teen henkirikoksen !!

Ja voin saada myös veitsen omiin kiduksiini , etenkin kun on tämä ukko kyseessä , mutta lallatilallaa elämä on ...

Toisilla se on sitten paskaa ja toisilla menee onnellisesti ! katotaan kummin nyt mulle käy. 50/50 tämä tilanne.
Olet kyllä harvinaisen naurettava tyyppi. Pakko sanoa, että en ihmettele tota sun menneisyyttä yhtään, kun käyttäydyt noin muita ihmisiä kohtaan. Sympatiat on sun "kiusaajien" puolella.
 
"emilia"
Ymmärrätkö ap, että käyttäydyt kuin kiusaaajasi kun haukut tuntemattomia ja haistattelet? Et kai halua olla kuin kiusaajasi? Hengitä syvään ja lue tätä keskustelua uusin silmin. Täällä on hyviä, vilpittömiä, empaattisia viestejä, joissa neuvotaan ja koitetaan auttaa sinua. Ja sinä pahoitat heidän mielensä tietoisesti rumilla sanoilla. Sinä kiusaat.

Olen lukenut tätä keskustelua aamusta ja olin kirjoittamassa sinulle pitkän viestin omasta tarinastani kiusattuna, piinattuna ja pahoinpideltynä, mutta en halua tehdä sitä nyt kun olen lukenut ketjun loppuun. Olen todella surullinen kaikkien tähän ketjuun kirjoittaineiden puolesta, jotka saavat sinulta vain haistattelua ja haukkuja, ilman syytä.
 
rajalliset voimavarat.
Alkuperäinen kirjoittaja ei-nikkiä;30798450:
Huoh. Kiusataanko sinua NYT? Kiusaaminen on aina väärin, siihen pitää aina puuttua, mutta siitä pystyy selviämään!

Sinua ei käsittääkseni kiusata NYT, vaan pelkäät sen alkavan, koska luulin nähneesi jonkun menneisyyden hahmon. Tuo sinun reaktiosi on radikaali, äärimmäinen eikä kuulu normaaliin elämään. Sen takia täällä ihmiset suosittelee sinulle lääkitystä ja terapiaa, koska tuollaisesta traumasra selviäminen vaatii apua. Ja apua saat mt-toimistosta.

Kukaan ei oikeasti pahalla sano, että hae apua vaan ihan vilpittömästi. Se on yksi apukeino saavuttaa se onnellinen elämä :)
Kiitos. Kerrankin vastaus, jossa ollaan selkeästi kiusaamista vastaan ja se pitää saada loppumaan tavalla tai toisella! Sitä ei kuulu missään nimessä KESTÄÄ, kenenkään ihmisen. Se on niin sairasta toimintaa, eikä ollenkaan oikeudenmukaista.

Ja tottakai minun reaktio on radikaali, jos mua on kidutettu, monin eri keinoin kotoa lähtien. Mulla on trauma. Helvetin paha sellainen. Mutta ei mulle yleensä näitä tuntemuksia tule, paitsi tietysti vaistonomasesti ja itseään suojelemisreaktiona puskee läpi pelko ja vahva agressiivisuus jos toinen on kiduttanut sinua joskus joka ikinen päivä... Eikä tämä ole liiottelua, sitä tapahtui joka ikinen päivä viikossa joillakin eri tavoin.

Ja mä olen käynyt lääkärillä, psykologilla puhumassa asioista ja syönyt mielialalääkityksiä, sitten minulle sanottiin että en tarvitse niitä enää ja olen itsekin samaa mieltä. Ne lääkkeet aiheuttaa sinulle myös riippuvuuden, eikä se ole hyvä tie. Siksi mä en niitä enää syö ja pärjäänkin hyvin ilman, jos saan vain elää ilman kiusaamista ja huonoa mainetta.

Muuta en pyydä.
 
''''
[QUOTE="emilia";30798482]Ymmärrätkö ap, että käyttäydyt kuin kiusaaajasi kun haukut tuntemattomia ja haistattelet? Et kai halua olla kuin kiusaajasi? Hengitä syvään ja lue tätä keskustelua uusin silmin. Täällä on hyviä, vilpittömiä, empaattisia viestejä, joissa neuvotaan ja koitetaan auttaa sinua. Ja sinä pahoitat heidän mielensä tietoisesti rumilla sanoilla. Sinä kiusaat.

Olen lukenut tätä keskustelua aamusta ja olin kirjoittamassa sinulle pitkän viestin omasta tarinastani kiusattuna, piinattuna ja pahoinpideltynä, mutta en halua tehdä sitä nyt kun olen lukenut ketjun loppuun. Olen todella surullinen kaikkien tähän ketjuun kirjoittaineiden puolesta, jotka saavat sinulta vain haistattelua ja haukkuja, ilman syytä.[/QUOTE]

Hyvin kirjoitettu, olen täysin samaa mieltä. Itse jaoin tarinani, ajattelin olla empaattinen kohtalotoveri jonkalaista olisin itse joskus kaivannut.. No eipä kelvannut vertaistuki, haukkuja on aina mukava saada.

Ap: Kai tiedostat haukkuvasi ja hyökkääävsi täällä samankaltaisten ongelmien kanssa painineita ihmisiä kohtaan?
 
rajalliset voimavarat.
[QUOTE="...";30798458]No eihän hoeta. Ota pää hetkeksi pois pyllystä ja lue keskustelu uudelleen läpi. Juurihan sä aiemmissa viesteissäsi olet sanonut, että tämänhetkinen elämäsi on oikein mukavaa eikä sua tällä hetkellä kiusata.

No hyvä. Sittenhän sun ei tarvitse mitään kiusaamista kestää, vaan se, ETTÄ SINUA ON JOSKUS KIUSATTU. Kestät ja nielet sen, ja hakeudut hoitoon.

Kai tajuat, että sä haukut täällä muita ja olet samalla täysin asiaan kuulumattomille ihmisille törkeä ja pahoitat heidän mieltään. Monet täällä yrittää vain auttaa ja laittavat myötätuntoisia viestejä, ja sä vastaat räyhäämällä ja haukkumalla. Kasva aikuiseksi! Eikö sun pitänyt olla parikymppinen? Sitten ymmärrät varmaan, miten naurettavalta vaikutat, kun uliset täällä siitä miten sinua kaltoinkohdellaan ja samalla suollat haukkumasanoja muiden ihmisten niskaan.

Mä tulin tähän keskusteluun aluksi täysin hyvillä mielin, kirjoittelin sulle pari myötätuntoista kommenttia ja todella säälin sua, mutta sain vastaukseksi pelkkää paskamyrskyä. Nyt oon vähän sitä mieltä, että voit kyllä mennä ihan rauhassa tekemään sen itsemurhan jos houkuttaa. :)[/QUOTE]

Ensinnäkin, mua ei kuulu sääliä. Vaan kohdella kun normaalia ihmistä, harmaata hiirulaista ja tavista. Sääli ei oo vihaa paljon parempi vaihtoehto.

Sitten tuota ikään yleistämistä kanssa hoetaan nykyään jokapaikassa. Kun olet tuon ikäinen niin eikö sun pitäisi olla jo tälläinen ja tälläinen! paskaa. Minähän olen mitä haluan ja muut olkoon mitä osaavat. :D

Ja kyllähän hoetaan, ei suoraan mutta alitajunnallisesti. Ja on muutama sanonu myös sen suoraan, että elämässä nyt sattuu kaikkea paskaa ja sitä pitää vaan kestää. Agree! mä olen samaa mieltä siitä, että elämässä pitää kestää vastoinkäymisiä, mutta ne ei saa jäädä päälle !!!!!

Joten siitä kiusaamisesta pitää hankkiutua TAVALLA TAI TOISELLA eroon, jos se alkaa taas ja ne ihmiset eivät tajua tekevänsä väärin ja eivät tajua myöskään lopettaa ! Elämäsi, ei saa olla muiden ihmisten käsissä. Tän ovat todistaneet Eero Hiltunen ja muut käppänät, jotka ovat menneet siihen pisteeseen, että ovat antaneet lopetuspiikin jollekin ihmiselle, tehneet siis henkirikoksen ! JOKAISELLA NÄILLÄ ON TAUSTALLA OLLU MYÖS KIUSAAMISTA NIIN MIETTIKÄÄ NYT MITÄ SE SAA AIKAAN ! Aika vakava asia. Ja toinen vaihtoehto on se, jos hommat vedetään äärimmilleen, niin lopetat omat päiväsi. Ääääh, ei moni voi tajutakkaan sitä sekoamisen tunnetta kun jos oot rääkättävänä jatkuvasti ...
 
Mutta minähän rettelöin. =) ja seuraavan kerran jos törmään tähän jätkään, kysyn että kuka sinä olet ja jos on hän, niin käyn takin kauluksiin kiinni molemmin käsin ja raivoan sekopäämäisen hullusti silmät pullistuen päästä ja kehotan painumaan vittuun täältä ennen kun on liian myöhästä !! ja liian myöhästä voi olla monellakin tavoin, mutta yks on se, että minä jossain vaiheessa sekoan ja teen henkirikoksen !!

Ja voin saada myös veitsen omiin kiduksiini , etenkin kun on tämä ukko kyseessä , mutta lallatilallaa elämä on ...

Toisilla se on sitten paskaa ja toisilla menee onnellisesti ! katotaan kummin nyt mulle käy. 50/50 tämä tilanne.
No, jos haluat elää normaalia elämää niin ala käyttäytyä normaalisti. Sulla_ei_ole_muuta_vaihtoehtoa.

Vielä tässä vaiheessa tarvitset siihen apua, ihan oikeesti.
Sun pitää pystyä kohtaamaan tarvittaessa vaikka kiusaajasi jossain kadulla. Okei, saat täristä ja itkeä, saada kunnon paniikkikohtauksen, mutta et käyttäytyä uhkaavasti tai tehdä mitään väkivaltaa.

Sun pitää käydä näitä asioita jonkun läpi niin monta kertaa että olet valmis kulkemaan kadulla, vaikka kohtaisit saman päivän aikana kaksikin henkilöä entisistä kuvioistasi.
 
Viimeksi muokattu:
rajalliset voimavarat.
Olet kyllä harvinaisen naurettava tyyppi. Pakko sanoa, että en ihmettele tota sun menneisyyttä yhtään, kun käyttäydyt noin muita ihmisiä kohtaan. Sympatiat on sun "kiusaajien" puolella.
Haha. Juuri näin. Noinhan se tilanne on kääntynyt aikaisemminkin. =)

Mut kerro toki miksi et ihmettele yhtään, jos mun menneisyys on ollut lumppuaminen, niin sehän ei ole automaattisesti muita kohtaan huonoa käytöstä, vaan sehän on itseasiassa tosi anteliasta, muut ovat saaneet minulta pillua ja nautintoa siitä... Niin miksi mun pitää ottaa muilta ilkeää käytöstä niskaani silloin?
 
Huono esimerkki
Joten siitä kiusaamisesta pitää hankkiutua TAVALLA TAI TOISELLA eroon, jos se alkaa taas ja ne ihmiset eivät tajua tekevänsä väärin ja eivät tajua myöskään lopettaa ! Elämäsi, ei saa olla muiden ihmisten käsissä. Tän ovat todistaneet Eero Hiltunen ja muut käppänät, jotka ovat menneet siihen pisteeseen, että ovat antaneet lopetuspiikin jollekin ihmiselle, tehneet siis henkirikoksen ! JOKAISELLA NÄILLÄ ON TAUSTALLA OLLU MYÖS KIUSAAMISTA NIIN MIETTIKÄÄ NYT MITÄ SE SAA AIKAAN ! Aika vakava asia. Ja toinen vaihtoehto on se, jos hommat vedetään äärimmilleen, niin lopetat omat päiväsi. Ääääh, ei moni voi tajutakkaan sitä sekoamisen tunnetta kun jos oot rääkättävänä jatkuvasti ...
Tiedätkö, mua kiusattiin myös koko mun lapsuuden, eikä kotiolotkaan olleet todellakaan kivat. Mun elämään on mahtunut todella paljon paskaa, ja koen, että mun elämä on ollut hyvää vasta kolmenkymmenen ikävuoden kohdalla. Eli joo, tajuan kyllä, että elämä voi olla järkyttävää paskaa mutta se nyt on vain sellaista pakkopullaa joka on syötävä tai sit mentävä narun jatkoksi tai jotain.

Eero Hiltunen on säälittävä paska. Joissain tilanteissa vielä ymmärtäisin sen, että tappaisit kiusaajasi (sen ihmisen, joka elämästäsi on tietoisesti helvettiä tehnyt), mutta Hiltunen ampui täysin satunnaisia ihmisiä, joilla ei hänen kiusaamisensa kanssa mitään tekemistä ollut.

Vähän niin kuin sinä! Sinä tosin haukut, räyhäät ja kiusaat, et ammu.
 
rajalliset voimavarat.
[QUOTE="emilia";30798482]Ymmärrätkö ap, että käyttäydyt kuin kiusaaajasi kun haukut tuntemattomia ja haistattelet? Et kai halua olla kuin kiusaajasi? Hengitä syvään ja lue tätä keskustelua uusin silmin. Täällä on hyviä, vilpittömiä, empaattisia viestejä, joissa neuvotaan ja koitetaan auttaa sinua. Ja sinä pahoitat heidän mielensä tietoisesti rumilla sanoilla. Sinä kiusaat.

Olen lukenut tätä keskustelua aamusta ja olin kirjoittamassa sinulle pitkän viestin omasta tarinastani kiusattuna, piinattuna ja pahoinpideltynä, mutta en halua tehdä sitä nyt kun olen lukenut ketjun loppuun. Olen todella surullinen kaikkien tähän ketjuun kirjoittaineiden puolesta, jotka saavat sinulta vain haistattelua ja haukkuja, ilman syytä.[/QUOTE]

Mulla ei ole tarkotus pahottaa sinun, eikä kenenkään muunkaan mukavan ihmisen mieltä jotka ovat kanssa kokeneet.. todella.. rankkoja.. asioita...

Mutta hermoni menee näihin ihmisiin , joille on jokin vaihtoehto kiusaamisen kestäminen !
 
rajalliset voimavarat.
Hyvin kirjoitettu, olen täysin samaa mieltä. Itse jaoin tarinani, ajattelin olla empaattinen kohtalotoveri jonkalaista olisin itse joskus kaivannut.. No eipä kelvannut vertaistuki, haukkuja on aina mukava saada.

Ap: Kai tiedostat haukkuvasi ja hyökkääävsi täällä samankaltaisten ongelmien kanssa painineita ihmisiä kohtaan?
Voipi olla näin, riippuu mitä muuta on viestiinsä kirjoittanut. Jos on esim. kirjoittanut että mun pitäisi kiusaamista kestää ja toistetaan taas kerran mikä on tekona älyttömän julmaa ja millä on mielenterveydellisesti vakavat seuraukset, niin sillon kyllä hyökkään ja pidän sitä ihmistä yhtenä tajuamattomana tampiona tuon ajatusmaailmansa kanssa.
 
"hmh"
Valitettavasti vaikuttaa vahvasti siltä että ikävät kokemukset tulevat jatkumaan. Ei ehkä niiden samojen tyyppien kanssa, mutta tuolla mielensisällöllä ei voi päätyä kuin ikävien ihmisten joukkoon.

Mukavien ihmisten keskuuteen päätyy olemalla itsekin mukava. Ja sitähän aloittaja ei osaa valitettavasti olla, kuten näistä kommenteistaan näkyy. Ok ihmiset väistävät tuollaista ja mitä jää jäljelle: toiset hullut.
 
no minä
Haha. Juuri näin. Noinhan se tilanne on kääntynyt aikaisemminkin. =)

Mut kerro toki miksi et ihmettele yhtään, jos mun menneisyys on ollut lumppuaminen, niin sehän ei ole automaattisesti muita kohtaan huonoa käytöstä, vaan sehän on itseasiassa tosi anteliasta, muut ovat saaneet minulta pillua ja nautintoa siitä... Niin miksi mun pitää ottaa muilta ilkeää käytöstä niskaani silloin?
No minäpä kerron.

Olet tämän keskustelun aikana demonstroinut sosiaalisia kykyjäsi, ja tarkemmin sanottuna kyvyttömyyttäsi olla miellyttävä persoona edes sellaisille ihmisille, jotka ovat mukavia sinulle ja haluavat sinua mahdollisesti auttaa. Tämän vuoksi on harvinaisen vaikea kuvitella, että yhtään kukaan voisi sinusta kiinnostua muuten kuin ehkä inhon kohteena.

Olet todella ristiriitainen; sanot, ettei kiusaaminen ole mielestäsi koskaan ok ja julistat täällä, miten kiusaaminen olisi saatava kertaheitolla loppumaan, samalla haukkuen muita. Kuten sanottua, osa näistä sinun haukkumistasi on olleet ihmisiä, jotka ovat olleet sinulle vain ja ainoastaan ystävällisiä.

Olet täysin lapsekkaasti kykenemätön näkemään vikaa itsessäsi, syyttelet muita kaikesta. Olet ottanut elämään "uhri"-asenteen, jolla olet luultavasti elänyt jo pitkään.

Sitten siirrytäänkin alkuperäiseen kysymykseen: Miksi sinun pitäisi ottaa muiden ilkeä käytös niskaasi?

Vastaus: Ei sinun pitäisikään. Mikäli OIKEASTI haluaisit valoisan tulevaisuuden ja onnellisen, tasapainoisen elämän, ja mikäli OIKEASTI haluaisit jättää menneisyytesi taaksesi sen sijaan, että ulisisit "uhrina", kieriskelisit itsesäälissä ja riehuisit vauvalehden foorumilla tylsistyneiden kotiäitien sunnuntaihuvina.. Sinä tekisit jotain asioiden eteen. Sinä aloittaisit itsestäsi; hakeutuisit hoitoon (terapiassa voi käydä ilman lääkitystäkin), muuttaisit asennettasi muita ihmisiä kohtaan (aina ei tarvitse olla niin hyökkäävä) ja rakentaisit tuon haluamasi tulevaisuuden itsellesi.
 

Yhteistyössä