tekisitkö keskeytyksen? Jos...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kysyn vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja m:
no eipä tarviis monesti miettiä

Eipä minunkaan. Tai tarviis varmaan, mutta ainakin yhtäkkiä näin luulen, mitä tekisin.

Onkai se yhdenkin lapsen kasvattaminen raskasta. Yksin. Ilman tukijoukkoja. Hyi, ihan puistattaa ajatus. Ei onneksi tarvii miettiä moista.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja aloittaja:
tarkoitin kokonais tilanne...

itse tiedän etten jaksaisi, mutta en tahtoisi aborttiakaan...en tiedä mitä pitäisi tehdä..
Jos mä olisin saanut 24 veenä tietää odottavani vammaista lasta, olisi aivan varmasti ajatellut, että en jaksaisi olla vammaisen lapsen äiti. Onneksi en tiennyt ja ihan hyvinhän tässä on jaksettu.

Tietoisesti en tuossa elämäntilanteessa hankkisi lasta, mutta jos on raskaaksi tullut ehkäisystä huolimatta, niin tuskinpa aborttiakaan tekisin.

Onnea vain Keittiönoita. olenkin aina sinusta pitänyt!

Mahdotonta sanoa kun ei ite ole siinä tilanteessa mut en mä kyl ehkä pystyis aborttia kumminkaan tekemään. Sitä ei ehkä pystyis olemaan enää sinut ittensä kanssa sen jälkeen, siis jos sen tekis..

Vaikee päätös varmasti, itse en ehkä kykenis aborttia tekemään vaikka sen hyväksynkin, jokaisella on oikeus päättää. Mitä ikinä päätätkin, niin ole varma päätöksestäsi ettei kaduta myöhemmin.

En tekisi aborttia,elämäntilanteet voivat ja hyvinkin mahdollisesti parantuisivat joskus tulevaisuudessa,mutta aborttia et saa tekemättömäksi siinäkään tilanteessa.

Alkuperäinen kirjoittaja aloittaja:
ajokortti nyt liittyy lähinnä siihen että, autolla kahden kanssa varsinkin helpompi liikkua esim. kauppaan yms..ei todellakaan mikään peruste, sillä tähänkin asti selvitty ilman.

Exän sisko pärjäsi vallan mainiosti neljän lapsen yh:na ilman autoa, nyt hänellä on ajokortti ja auto.

Yhteistyössä