Tekisitkö abortin, jos sikiö ja jo olemassaolevat lapset joutuisivat eriarvoiseen asemaan?

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sanotko sä KKK sitten jos sulla olis tämä tilanne kun menet sitä aborttia hakemaan että en voi pitää lasta kun sen isä ei tapaisi lasta ja esikoisen isä tapaa!

En tiedä, mitä aborttia hakiessa pitää sanoa, kun ei koskaan ole tarvinnut aborttia tehdä. Mutta itse en vastaavassa tilanteessa lasta pitäisi.

Mikä helpotus sille lapselle!

Nimenomaan, ei kenenkään ole tarkoitus isättömänä kasvaa.
Mä olen tässä ketjussa ollut yllättynyt ajatuksistasi. Tietenkän kenenkään ei ole tarkoitus isättömänä eikä äidittömänä kasvaa. Mutta oletko lukenut näitä palstalaisten juttuja vuosien varrella? Avioliitossa on rakkauden hedelmiä tuotettu, mutta eron sattuessa isä tai äiti osoittautuukin täysin yhteistyökyvyttömäksi. Olisiko nämäkin lapset pitänyt abortoida? Ihan vaan varmuuden vuoksi? Ja sitten on niitä, joilta isä tai äiti kuolee, ja menetyksestään huolimastta sittenkin selviää elämässään.

Jos ajattelisin kuten sinä, mun olisi pitänyt ymmärtää abortoida molemmat lapseni.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Mä olen tässä ketjussa ollut yllättynyt ajatuksistasi. Tietenkän kenenkään ei ole tarkoitus isättömänä eikä äidittömänä kasvaa. Mutta oletko lukenut näitä palstalaisten juttuja vuosien varrella? Avioliitossa on rakkauden hedelmiä tuotettu, mutta eron sattuessa isä tai äiti osoittautuukin täysin yhteistyökyvyttömäksi. Olisiko nämäkin lapset pitänyt abortoida? Ihan vaan varmuuden vuoksi? Ja sitten on niitä, joilta isä tai äiti kuolee, ja menetyksestään huolimastta sittenkin selviää elämässään.

Jos ajattelisin kuten sinä, mun olisi pitänyt ymmärtää abortoida molemmat lapseni.

Nää on mun tämän päivän ajatuksia, ja asioita on ihan virkistävää ajatella muiltakin kanteilta. Ja saada aikaan keskustelua, noin pääsääntöisesti olen sitä mieltä, että tärkeintä on, että lapsella on rakastava(t) vanhemmat/vanhempi, oli sukupuoli mikä hyvänsä. Vanhemman sukupuoli siis.

Mites sitten jos lapselta kuolee isä alkuraskauden aikana? pitäisikö abortoida sittenkin, ettei vaan isättä kasva raasu?

Ajatelkaa miten hirveää, että lapsen antaisi elää... onhan se nyt parempi, että isätön raasu listitään heti alkuunsa sinne kohtuun. huhhuh, helpotus, niin se sikiökin siellä varmaan huokaa. :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mites sitten jos lapselta kuolee isä alkuraskauden aikana? pitäisikö abortoida sittenkin, ettei vaan isänä kasva raasu?

Ajatelkaa miten hirveää, että lapsen antaisi elää... onhan se nyt parempi, että isätön raasu listitään heti alkuunsa sinne kohtuun. huhhuh, helpotus, niin se sikiökin siellä varmaan huokaa. :xmas:

Mutta siis aina parempi että kunhan vaan on isä! Vaikka hakkais lastaan viikottain ja jois päivittäin - onhan se sentään ISÄ! :kieh:

Mites sitten jos lapselta kuolee isä alkuraskauden aikana? pitäisikö abortoida sittenkin, ettei vaan isättä kasva raasu?

ootsä vähän kipee?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

ootsä vähän kipee?

En mä just nyt oo.

Alkuperäinen kirjoittaja hamster:
Mites sitten jos lapselta kuolee isä alkuraskauden aikana? pitäisikö abortoida sittenkin, ettei vaan isänä kasva raasu?

Mutta siis aina parempi että kunhan vaan on isä! Vaikka hakkais lastaan viikottain ja jois päivittäin - onhan se sentään ISÄ! :kieh:

Kannattaisko rauhottua? B)

Alkuperäinen kirjoittaja hamster:

Kannattaisko rauhottua? B)

yksinkertasuuden huippu

Alkuperäinen kirjoittaja Miau:
yksinkertasuuden huippu

Siis mäkö olen ainut, joka ajattelee asioita, ilman että pitää juuri ajattelemaansa asiaa varsinaisena mielipiteenään, jos näin on, mahtaa teillä muilla olla tylsä elämä?

Vaikka ois eri mieltä, niin ei täs tartte alkaa haukkumaan... Tänään joku harmaa käy kaikkia haukkumassa :o

Siis lapsihan on mun myös eikä sen isän vaan.
En tekis aborttia tietenkään.

Eikö saman kaavan mukaan,lapset pitäis antaa huostaan jos erotaan...ja varsinkin jos isä ei tapaa...
Mulla olis 3 lasta annettavana jos näin pitäis ajatella.
:o

Alkuperäinen kirjoittaja Kerttu-Kyllikki:
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmat korvissa:
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:
Tietenkin pitäisin.
Mun mielestäni riittävä syy abortin hankkimiseen ei ole lapsen isän typeryys.

Mä taas tekisin. Äidin typeryys olisi mulle se riittävä syy. Näin yhtä kärjistettynä vastattuna.

Eli naiset selibaattiin jos eivät löydä tarpeeksi fiksua miestä
:snotty: ?
Mielummin harrastaisin seksiä idiootin exän kanssa kun jonkun tuntemattoman idiootin.

Saatan tietysti olla vähän hakoteillä, mut mun nähdäkseni ehkäsyssä on jotain vikaa, jos vaihtoehdot on joko abortti tai selibaatti. :snotty:

Mä tunnen useamman naisen joilta löytyy "kortsu petti tai pillerit petti" lapsi. Olet todellakin hakoteillä JOS et tiennyt ettei muuta 100% ehkäisyä ole kun selibaatti (ellei kohdunpoistoa lasketa ehkäisyksi :snotty: )

Mä en ymmärrä ääretöntä abortinvastaisuutta. Tyyliin "lapsen voi antaa pois, jos ei itse pysty pitää, mutta synnyttää se täytyy". Keneltä se on pois, jos tämä ei-toivottu lapsi ei synny tähän maailmaan?

Mä tunnen yhden naisen joka oli paljon aborttia vastaan, hän oli narkkari. Kyllä mä mietin monesti että ois hänen ollu syytä tehdä abortti mieluummin kun synnyttää lapsia tänne kärsimään omista sekoiluistaan.

Sitten vasta yks narkkaripariskunta sai lapsen, antoi adoptioon. Mietin miksi eivät abortoineet? Ties mitä sekin nainen on raskausaikana vetänyt, koska väliäkös sillä kun eivät ees lasta aio pitää.

Yhteistyössä