Teinköhän mä sittenkään fiksusti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pallas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pallas

Vieras
Mulle tuli palkka tuossa viimeinen päivä ja siitä sitten makselin tän kuun vuokran, sähkön ja maksoin vielä ens kuunkin vuokran, kun nyt tulot kuitenkin tippuu..
Mulla on loppu kuulle rahaa nyt sellaset 500? + sit tulee elarit + lapsilisä...

Juu varmaan pärjään mutta olikohan toi nyt järkevää...
No, tehty mikä tehty, mikäs siinä. Eikä tarvii sit heinäkuussa miettiä rahan riittämistä kun vuokra on jo maksettu...

No eipähän tarvitse ens kuussa vuokraa maksaa, eli varmaan fiksusti teit siinä mielessä :) Riippuu minkä kokoinen perhe teillä on ja minkä ikäiset lapset, että miten pärjää. Mutta onhan tuossakin rahaa, jos 500e+elarit+lapsilisät. Toivottavasti pärjäätte :)

siis mä oon tytön kanssa kaksistaan...
Ajattelin vaan ettei tartte sit heinäkuussa "murehtia" vuokranmaksua, saa näin kesällä vähän ottaa rennommin ja tehdä vaikka pienen reissun.
Ja kun mä olen niin huono säästämään niin onhan toikin tietty tapa laittaa rahaa jemmaan vaikka ei sitä itelle saa...

Mulla vaan polttelee kurjasti aina tuo raha, jotenkin kun on rahaa niin kuvittelee että voi kaikkea hankkia...
Ja sitten jossain vaiheessa tajuan et rahat on loppumassa.
Millä ihmeellä mä saan itseni opetteua tuosta pahasta tavasta pois...
Sähkölasku tulee mulle kerran kuussa, että se tuossa on tulossa ja yks lehden tilausmaksu...

juurihan joku opiskelija kirjoitteli avauksen jossa hänelle jää 40e loppukuuksi rahaa, joten etköhän SÄ JA YKSI LAPSI pärjää tuolla summalla. miksi et pärjäisi? mihin saat tuhlattua rahat?

Alkuperäinen kirjoittaja pallas:
Mulla vaan polttelee kurjasti aina tuo raha, jotenkin kun on rahaa niin kuvittelee että voi kaikkea hankkia...
Ja sitten jossain vaiheessa tajuan et rahat on loppumassa.
Millä ihmeellä mä saan itseni opetteua tuosta pahasta tavasta pois...
Sähkölasku tulee mulle kerran kuussa, että se tuossa on tulossa ja yks lehden tilausmaksu...

No osta vaikka pakkaseen ja kaappiin ihan perusruokatarvikkeita reilusti: makaronia, perunoita, jauhelihaa, broileria yms. On sitten ainakin ostettu ruokaa pitkäksi aikaa jos tulee muuten hussattua.

Ja pakko se vain olisi olla hussaamatta vaikka kuinka polttelisi rahat taskussa, sähkölaskukin vielä tulossa.

Yhteistyössä