Juuri näin. Kermavaahdolla (tämä oli baarimikkojen suosikkikysymys siihen aikaan, testimielessä).Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Baarissa kuului tilata sinistä enkeliä.
Ja niiden jälkeen meni muisti ; )Alkuperäinen kirjoittaja Cosmopolitan:Muistan vain kaksi : omenaviini ja minttusuklaa.
siis hyi helv... kilju !!! kerran tyttöporukalla kitattiin jossain rappukäytävässä hampaat irvessä, kun sekaisin piti päästä ja kohta oltiin paitsi hiprakassa myös kurataudissa...Alkuperäinen kirjoittaja SädeI:Ofelia, mandariinivodka ja siiderit. Kiljuaki tuli juotua ja nykyään laatta lentää pelkästä ajatuksesta.
No joo... Mä menin ammattikouluun 15 vuotiaana ja se oli semmonen, missä asuttiin viikot. Olin aluksi aika järkyttynyt, mutta sitten huomasin, että monet on kännissä semmosia ystävällisiä tai ainakin rehellisiä. Itse en ikinä juonut, mutta olin kai muiden silmissä hyvin outo tyttö. Sain onneksi kuitenkin kavereita.Alkuperäinen kirjoittaja seurakuntanuori:Olit outo ja niin olin mäkin, mutta juominen ei kyllä kiinnostanu tippaakaan. Mun kaveripiirissä oli toisaalta helppo olla juomatta, ku ei kukaan muukaan juonu...Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:No en tiedä, olinko outo teini, mutta en kyllä koskaan juonut alkoholia lainkaan. Ei se sovi sen ikäiselle, kun aivot vielä kehittyy. Se vaurioitaa nuoren aivoja ja sisäelimiä pysyvästi.
joo ja libis vielä lisäksi..Alkuperäinen kirjoittaja Cosmopolitan:Muistan vain kaksi : omenaviini ja minttusuklaa.
Teininä fiksu, vaan mitä sen jälkeen tapahtui?Alkuperäinen kirjoittaja merimies:Sä olit fiksu teini.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:No en tiedä, olinko outo teini, mutta en kyllä koskaan juonut alkoholia lainkaan. Ei se sovi sen ikäiselle, kun aivot vielä kehittyy. Se vaurioitaa nuoren aivoja ja sisäelimiä pysyvästi.
Mitä opiskelit?Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:No joo... Mä menin ammattikouluun 15 vuotiaana ja se oli semmonen, missä asuttiin viikot. Olin aluksi aika järkyttynyt, mutta sitten huomasin, että monet on kännissä semmosia ystävällisiä tai ainakin rehellisiä. Itse en ikinä juonut, mutta olin kai muiden silmissä hyvin outo tyttö. Sain onneksi kuitenkin kavereita.Alkuperäinen kirjoittaja seurakuntanuori:Olit outo ja niin olin mäkin, mutta juominen ei kyllä kiinnostanu tippaakaan. Mun kaveripiirissä oli toisaalta helppo olla juomatta, ku ei kukaan muukaan juonu...Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:No en tiedä, olinko outo teini, mutta en kyllä koskaan juonut alkoholia lainkaan. Ei se sovi sen ikäiselle, kun aivot vielä kehittyy. Se vaurioitaa nuoren aivoja ja sisäelimiä pysyvästi.
En mä edelleenkään ryyppää. Niiltäosin olen ihan samanlainen yhä.Alkuperäinen kirjoittaja ???:Teininä fiksu, vaan mitä sen jälkeen tapahtui?Alkuperäinen kirjoittaja merimies:Sä olit fiksu teini.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:No en tiedä, olinko outo teini, mutta en kyllä koskaan juonut alkoholia lainkaan. Ei se sovi sen ikäiselle, kun aivot vielä kehittyy. Se vaurioitaa nuoren aivoja ja sisäelimiä pysyvästi.
en mä muista..vaikka just 10 vuotta sitten maisteltiin vaikka mitäAlkuperäinen kirjoittaja firequeen harmaana:kuka muistaa sellaisen juoman kuin code ?! oli muuten hiton hyvää, sellainen juomasekoitus. myytiin jotain 10 v sitten...
Puutarhuriksi. Erikoistuin kukkapuolelle.Alkuperäinen kirjoittaja utelias:Mitä opiskelit?Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:No joo... Mä menin ammattikouluun 15 vuotiaana ja se oli semmonen, missä asuttiin viikot. Olin aluksi aika järkyttynyt, mutta sitten huomasin, että monet on kännissä semmosia ystävällisiä tai ainakin rehellisiä. Itse en ikinä juonut, mutta olin kai muiden silmissä hyvin outo tyttö. Sain onneksi kuitenkin kavereita.Alkuperäinen kirjoittaja seurakuntanuori:Olit outo ja niin olin mäkin, mutta juominen ei kyllä kiinnostanu tippaakaan. Mun kaveripiirissä oli toisaalta helppo olla juomatta, ku ei kukaan muukaan juonu...Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:No en tiedä, olinko outo teini, mutta en kyllä koskaan juonut alkoholia lainkaan. Ei se sovi sen ikäiselle, kun aivot vielä kehittyy. Se vaurioitaa nuoren aivoja ja sisäelimiä pysyvästi.
kotiviini,hyi että kun maisteltiin kotiviiniä..oli pahaa.Alkuperäinen kirjoittaja narikka83:leijonaa+ kokista
ofeliaa, kaikki maut oli ok
pontikkaa
kotiviiniä, milloin kenenki porukoilta
kaljaa, ehottomasti koff:ia