Teinikännien top 3 juomat (Alko)

  • Viestiketjun aloittaja muistoja
  • Ensimmäinen viesti
firequeen
Alkuperäinen kirjoittaja SädeI:
Ofelia, mandariinivodka ja siiderit. Kiljuaki tuli juotua ja nykyään laatta lentää pelkästä ajatuksesta.
siis hyi helv... kilju !!! kerran tyttöporukalla kitattiin jossain rappukäytävässä hampaat irvessä, kun sekaisin piti päästä ja kohta oltiin paitsi hiprakassa myös kurataudissa...
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja seurakuntanuori:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
No en tiedä, olinko outo teini, mutta en kyllä koskaan juonut alkoholia lainkaan. Ei se sovi sen ikäiselle, kun aivot vielä kehittyy. Se vaurioitaa nuoren aivoja ja sisäelimiä pysyvästi.
Olit outo ja niin olin mäkin, mutta juominen ei kyllä kiinnostanu tippaakaan. Mun kaveripiirissä oli toisaalta helppo olla juomatta, ku ei kukaan muukaan juonu...
No joo... Mä menin ammattikouluun 15 vuotiaana ja se oli semmonen, missä asuttiin viikot. Olin aluksi aika järkyttynyt, mutta sitten huomasin, että monet on kännissä semmosia ystävällisiä tai ainakin rehellisiä. Itse en ikinä juonut, mutta olin kai muiden silmissä hyvin outo tyttö. Sain onneksi kuitenkin kavereita.
 
???
Alkuperäinen kirjoittaja merimies:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
No en tiedä, olinko outo teini, mutta en kyllä koskaan juonut alkoholia lainkaan. Ei se sovi sen ikäiselle, kun aivot vielä kehittyy. Se vaurioitaa nuoren aivoja ja sisäelimiä pysyvästi.
Sä olit fiksu teini. :)
Teininä fiksu, vaan mitä sen jälkeen tapahtui?

 
utelias
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja seurakuntanuori:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
No en tiedä, olinko outo teini, mutta en kyllä koskaan juonut alkoholia lainkaan. Ei se sovi sen ikäiselle, kun aivot vielä kehittyy. Se vaurioitaa nuoren aivoja ja sisäelimiä pysyvästi.
Olit outo ja niin olin mäkin, mutta juominen ei kyllä kiinnostanu tippaakaan. Mun kaveripiirissä oli toisaalta helppo olla juomatta, ku ei kukaan muukaan juonu...
No joo... Mä menin ammattikouluun 15 vuotiaana ja se oli semmonen, missä asuttiin viikot. Olin aluksi aika järkyttynyt, mutta sitten huomasin, että monet on kännissä semmosia ystävällisiä tai ainakin rehellisiä. Itse en ikinä juonut, mutta olin kai muiden silmissä hyvin outo tyttö. Sain onneksi kuitenkin kavereita.
Mitä opiskelit? :)
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja ???:
Alkuperäinen kirjoittaja merimies:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
No en tiedä, olinko outo teini, mutta en kyllä koskaan juonut alkoholia lainkaan. Ei se sovi sen ikäiselle, kun aivot vielä kehittyy. Se vaurioitaa nuoren aivoja ja sisäelimiä pysyvästi.
Sä olit fiksu teini. :)
Teininä fiksu, vaan mitä sen jälkeen tapahtui?
En mä edelleenkään ryyppää. Niiltäosin olen ihan samanlainen yhä.
 
joskus olin teini
Ofelia tai 6-pack "perryä" 0,33l lasipulloissa. Jossain vaiheessa myös orange lonkero.
Paremman puutteessa meni kyllä mikä vain, kiljusta ja pontikasta lähtien!
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja utelias:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja seurakuntanuori:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
No en tiedä, olinko outo teini, mutta en kyllä koskaan juonut alkoholia lainkaan. Ei se sovi sen ikäiselle, kun aivot vielä kehittyy. Se vaurioitaa nuoren aivoja ja sisäelimiä pysyvästi.
Olit outo ja niin olin mäkin, mutta juominen ei kyllä kiinnostanu tippaakaan. Mun kaveripiirissä oli toisaalta helppo olla juomatta, ku ei kukaan muukaan juonu...
No joo... Mä menin ammattikouluun 15 vuotiaana ja se oli semmonen, missä asuttiin viikot. Olin aluksi aika järkyttynyt, mutta sitten huomasin, että monet on kännissä semmosia ystävällisiä tai ainakin rehellisiä. Itse en ikinä juonut, mutta olin kai muiden silmissä hyvin outo tyttö. Sain onneksi kuitenkin kavereita.
Mitä opiskelit? :)
Puutarhuriksi. Erikoistuin kukkapuolelle.
 
viiras
Omppuviini, Gin lemon, markiisi, kossu peach, pinkcat, code- juomia (muistaako kukaan, tais kyllä saada ihan kaupasta eikä vaan alkosta ) :x voi maailma mitä kaikkea kuraa sitä on suutaan alas työntänyt teininä :(
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja narikka83:
leijonaa+ kokista
ofeliaa, kaikki maut oli ok
pontikkaa
kotiviiniä, milloin kenenki porukoilta
kaljaa, ehottomasti koff:ia
kotiviini,hyi että kun maisteltiin kotiviiniä..oli pahaa.
sen jälkeen en ole maistanut kotiviiniä ikinä enää.
 
Hmm, join ekaa kertaa alkoholia 17-vuotiaana, ollessani melkein 18 etten tiedä olinko enää niiiin teini. Yläasteaikoihin ei olisi tullut mieleenkään juoda mittää.

Vanhempien tekemää kotiviiniä tuli joskus pöllittyä kellarista ja oli aika petollista litkua. :ashamed: En oikeastaan mitään sen kummempia erikoisuuksia muista teiniajoilta. Silloin riitti kun vain sai pään jollain täyteen.
 
Pink Cat :D

Oluet ja se 'baarikaapin erikoinen'- mutta luvalla toki saatiin kaverin iskän baarista ottaa avatuista, ja vain tietty määrä. Ne olikin sekoituksia ne :x lantringiksi jotain cokista tms.
Kerhopulloon ja hyväksi piti valehdella B)
 

Yhteistyössä