Teinikännien top 3 juomat (Alko)

  • Viestiketjun aloittaja muistoja
  • Ensimmäinen viesti
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja Hui:
Oon varmaan kolmannen kirjoittajan kanssa samaa ikäluokkaa, kun minäkin oon juonut minttusuklaata ja vodkaa. Lisäksi kalijaa.
Varmaan sitten mun ikäluokkaa, sillon aina jollain oli minttusuklaapullo(hyi saasta) tai jotain vodkaa..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja Hui:
Oon varmaan kolmannen kirjoittajan kanssa samaa ikäluokkaa, kun minäkin oon juonut minttusuklaata ja vodkaa. Lisäksi kalijaa.
Varmaan sitten mun ikäluokkaa, sillon aina jollain oli minttusuklaapullo(hyi saasta) tai jotain vodkaa.
Eikö Alko muuten jossain välissä lopettanut sen myynnin kansanterveydellistä syistä?
 
papukaijan ruokottomat puheet
Alkuperäinen kirjoittaja mamatsu:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:
Näitä kittaisin 18-vuotiaasta eteenpäin, kun olin muuttanut pois kotoa. Kotoa asuessani ei tullut kyseeseen, että olisin saanut maistella mitään tai ylipäätään olisin juuri koskaan päässyt minnekään. :ashamed: Oikeastaan elinkin sitten kuin sika pellossa siinä vaiheessa, kun olin juuri muuttanut omilleni... :snotty:
:LOL:
Siitäkö tuo nikki on peräisin :saint:
Ei oikeastaan..

Papukaija kiroilee vasta, kun sen isäntä on ensin höpissyt sille ärräpäitä tuntikausia putkeen.. :snotty: :snotty: :snotty:
 
Marlin helmeilevä omenaviini. Gin lemon. Golden vodka. Siinä kai top kolmonen.

Peesissä Vodka lime, Triple sec, Koskenkorva peach & Pink cat.

Mitään noista en pysty nykyään juomaan :x

Jos olutta juotiin, niin se oli Light beeriä tai Sinistä.
 
papukaijan ruokottomat puheet
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja **:
eikö muut mukamas ole juoneet Dorista? Mä join ekat kännini aplari- ja sitruunalonkusta, sitten yläaste tais mennä kiljun ja mansikkaofelian kans ja "isompana" doorista.
Mä en ees tiiä mitä Doris on :ashamed:
En mäkään! :eek:
 
**
Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja **:
eikö muut mukamas ole juoneet Dorista? Mä join ekat kännini aplari- ja sitruunalonkusta, sitten yläaste tais mennä kiljun ja mansikkaofelian kans ja "isompana" doorista.
Mä en ees tiiä mitä Doris on :ashamed:
En mäkään! :eek:
vähän niinku sorbusta, mut kyles on naisen kuva ja mikäköhän se maku oli... Aprikoosi ehkä? Väkevä viini siis.
 
saga79 harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:
Feteasca, Soave, Libfraumilch. Sorbus,Triple sec, Gin lemon, Cherry vodka, Kossu, Minttusuklaa.
Gambina.
Kaikki Alkon "herkut" :D
Ei pysyt järjestykseen laittamaan
Kaverit joi tota Feteascaa, minä minttusuklaata (hyi helvata!!) Salmari tuli pikkasen myöhemmin. Kosanderia appelsiinimehulla :D
 

Yhteistyössä