Sama juttu.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:No en tiedä, olinko outo teini, mutta en kyllä koskaan juonut alkoholia lainkaan. Ei se sovi sen ikäiselle, kun aivot vielä kehittyy. Se vaurioitaa nuoren aivoja ja sisäelimiä pysyvästi.
ihanaa joku muuki juonu AuroraaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Mustaherukka Auroraa, Green limea ja kaljaa.
Samoin. Lisänä Marlin helmeilevä omenaviini. MakinautintojaAlkuperäinen kirjoittaja Huom:Me juotiin kauan kauan sitten
Ruskaa
Lipistä
Dry Vodkaa
Minttusuklaata
Voi luoja mitä roskaa.
Miten se juominen onnistu? Salaa otitte juomat, mut miksei teitä nähty kännissä? Mä ainakin olin aikuiseksi saakka kaikki yöt kotona ja mulla raittiit vanhemmat.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ofeliaa ja Pink Catia tuli juotua niin hirveät määrät etten ole koskenut kumpaankaan kymmeneen vuoteen, oksentaisin varmaan pelkästä tuoksusta. Ne on niin ällön makeitakin.Alkuperäinen kirjoittaja muistoja:muisteleeko kukaan koskaan mitä on tullu juotua?
tästä noin 10 vuotta taaksepäin niin mulla oli top kolmonen:
1.Ofelia (ihan mikä maku vaan kelpasi) oli halpaa ja sai nopeat kännit.
2.Gin lemon ( se juomasekoitus pullo)..saa vissiin vieläkin
3.Pink cat tai Black Cat
ja sit oli joku Squash tai joku tällänen jota aina juotiin kun oltiin semmosia 15-17 ikäsiä
Yks suosittu oli tietysti isin baarikaapin sekalaiset, eli otettiin jokaisesta avatusta pullosta sen verran ettei huomannut, laitettiin niitä siis samaan pulloon.. ja lantrattiin limsalla tai jollain.