Teinikännien top 3 juomat (Alko)

  • Viestiketjun aloittaja muistoja
  • Ensimmäinen viesti
Taa
Voi ei! Mitähän kaikkea me ollaan teininä juotu. Ainakin sitä Linda-siideriä, gin lemonia, vodka limeä ja vodka exoticiä (ei kauaa ollu mun mielestä myynnissä), ofeliaa tietty, perryä, koffia, suomi-viinaa...
 
Kolmekymppinen
Ehdoton Top-3: frendin faijapuolen kiljua kera Fun Lightin blandiksen, Lemon Twistiä siidereiden alkuaikoina sekä Chymoksen omppua vinkku.

t, Kolmekymmpinen

p.s. Ace of base rules
 
No teininä ei kauhesti tullut juotua (kerran join alaikäisenä :D pari siideriä..ne oli muuten Golden capin Dark perryä ja finlandiaa +appelsiinimehua)
Mutta sitten myöhemmin 18-19 vee oli kova juttu Green cat (taitaa saada vieläki) El Tiempo-valkkari ja Swing-vahva siideri (iso pullo joku 7 dl) B)
 
sipsi
Alkuperäinen kirjoittaja Huom:
Me juotiin kauan kauan sitten
Ruskaa
Lipistä
Dry Vodkaa
Minttusuklaata

Voi luoja mitä roskaa.
Samoin. Lisänä Marlin helmeilevä omenaviini. Makinautintoja :LOL:

Minttusuklaasta sai yksi kaveri alkoholimyrkytyksen, siitä tuli absolutisti ihan sillä kertaa...

 
hyi
ekat kokeilut 17,5v pink cat
18v. Orange balticin ja baarissa black jack eli kalja ja salmiakkikossu
sit icebeer silloin ei ollut viellä siidereitä kaupoissa, nyt ei olut mee alas ollenkaan ja ikää 33v.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja muistoja:
muisteleeko kukaan koskaan mitä on tullu juotua?

tästä noin 10 vuotta taaksepäin niin mulla oli top kolmonen:

1.Ofelia (ihan mikä maku vaan kelpasi) oli halpaa ja sai nopeat kännit.
2.Gin lemon ( se juomasekoitus pullo)..saa vissiin vieläkin
3.Pink cat tai Black Cat :D

ja sit oli joku Squash tai joku tällänen jota aina juotiin kun oltiin semmosia 15-17 ikäsiä :p
Ofeliaa ja Pink Catia tuli juotua niin hirveät määrät etten ole koskenut kumpaankaan kymmeneen vuoteen, oksentaisin varmaan pelkästä tuoksusta. Ne on niin ällön makeitakin.

Yks suosittu oli tietysti isin baarikaapin sekalaiset, eli otettiin jokaisesta avatusta pullosta sen verran ettei huomannut, laitettiin niitä siis samaan pulloon.. ja lantrattiin limsalla tai jollain.
Miten se juominen onnistu? Salaa otitte juomat, mut miksei teitä nähty kännissä? Mä ainakin olin aikuiseksi saakka kaikki yöt kotona ja mulla raittiit vanhemmat.
 

Yhteistyössä