Teinikännien top 3 juomat (Alko)

  • Viestiketjun aloittaja muistoja
  • Ensimmäinen viesti
utelias
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja utelias:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja seurakuntanuori:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
No en tiedä, olinko outo teini, mutta en kyllä koskaan juonut alkoholia lainkaan. Ei se sovi sen ikäiselle, kun aivot vielä kehittyy. Se vaurioitaa nuoren aivoja ja sisäelimiä pysyvästi.
Olit outo ja niin olin mäkin, mutta juominen ei kyllä kiinnostanu tippaakaan. Mun kaveripiirissä oli toisaalta helppo olla juomatta, ku ei kukaan muukaan juonu...
No joo... Mä menin ammattikouluun 15 vuotiaana ja se oli semmonen, missä asuttiin viikot. Olin aluksi aika järkyttynyt, mutta sitten huomasin, että monet on kännissä semmosia ystävällisiä tai ainakin rehellisiä. Itse en ikinä juonut, mutta olin kai muiden silmissä hyvin outo tyttö. Sain onneksi kuitenkin kavereita.
Mitä opiskelit? :)
Puutarhuriksi. Erikoistuin kukkapuolelle.
Ai, varmaan mielenkiintoista :) Ootko ollut alan töissä?
 
papukaijan ruokottomat puheet
Kossucola
Vodkacola
Sininen enkeli
Amppari
Siideri
3-olut

Muoks. Oleellinen unohtui!
Rommicola

Näitä kittaisin 18-vuotiaasta eteenpäin, kun olin muuttanut pois kotoa. Kotoa asuessani ei tullut kyseeseen, että olisin saanut maistella mitään tai ylipäätään olisin juuri koskaan päässyt minnekään. :ashamed: Oikeastaan elinkin sitten kuin sika pellossa siinä vaiheessa, kun olin juuri muuttanut omilleni... :snotty:
 
Lunatic
Vinetto [hyi helv :x ]
Vodka Lime

En osaa kolmatta sanoa, "tilasin" hakijalta aina jompaakumpaa noista. Yääääk. [Olen tapojeni orja].
Muilta join sitten tietysti muitakin "nannoja".. :x

Kaljaa en voinut teininä sietää, ja nyt en muuta joiskaan. Niin se maku muuttuu ja sofistikoituu.
 
firequeen
Alkuperäinen kirjoittaja viiras:
Omppuviini, Gin lemon, markiisi, kossu peach, pinkcat, code- juomia (muistaako kukaan, tais kyllä saada ihan kaupasta eikä vaan alkosta ) :x voi maailma mitä kaikkea kuraa sitä on suutaan alas työntänyt teininä :(
mie just kyselin muistaako kukaan codea :D !
 
vm -76
Omppupomppu (sain siitä sellaiset traumat, etten vieläkään voi juoda valkkaria )
Minttusuklaa
Vodkalime (? )
Sorbus ;)
Pirtu (kaverin isä oli lääkäri ja kaveri varasti desifiointipirtua, jota juotiin 13 -vuotiaina lukemattomat kerrat ).
 
tästä noin 10 vuotta taaksepäin niin mulla oli top kolmonen:

1.Ofelia
2.omppu viini(jota nykyään ei alas kovin helposti saa,sen verran tuli sitä vedettyä:D)
3.koffin kalja.-

ja noita tuli aloitettua otteleen siinä 13->
 
ap
me laitettiin kaverin kanssa ofeliaan sokeria niin paljon sekaan et se meni alas :D
tuli kyllä kauheeta litkua mut jotenkin vaan saatiin juotua se ja oli mukavaa loppuillasta.

oli humala ja sokerihumala.
 
kaikkea sitä..
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja narikka83:
leijonaa+ kokista
ofeliaa, kaikki maut oli ok
pontikkaa
kotiviiniä, milloin kenenki porukoilta
kaljaa, ehottomasti koff:ia
kotiviini,hyi että kun maisteltiin kotiviiniä..oli pahaa.
sen jälkeen en ole maistanut kotiviiniä ikinä enää.
hyi mua inhottaa jos jotku juo kotiviiniä hyiii nousee niskakarvat pystyyn ku ajatteleekin asiaa aivan ku vois vielä sen ällön maun maistaa...
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja narikka83:
leijonaa+ kokista
ofeliaa, kaikki maut oli ok
pontikkaa
kotiviiniä, milloin kenenki porukoilta
kaljaa, ehottomasti koff:ia
kotiviini,hyi että kun maisteltiin kotiviiniä..oli pahaa.
sen jälkeen en ole maistanut kotiviiniä ikinä enää.
Vanhempieni tekemä kotiviini oli taas tosi hyvää. Siitä tuli kyllä paljon kehuja muiltakin aikoinaan. :D
 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:
Näitä kittaisin 18-vuotiaasta eteenpäin, kun olin muuttanut pois kotoa. Kotoa asuessani ei tullut kyseeseen, että olisin saanut maistella mitään tai ylipäätään olisin juuri koskaan päässyt minnekään. :ashamed: Oikeastaan elinkin sitten kuin sika pellossa siinä vaiheessa, kun olin juuri muuttanut omilleni... :snotty:
:LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:
Näitä kittaisin 18-vuotiaasta eteenpäin, kun olin muuttanut pois kotoa. Kotoa asuessani ei tullut kyseeseen, että olisin saanut maistella mitään tai ylipäätään olisin juuri koskaan päässyt minnekään. :ashamed: Oikeastaan elinkin sitten kuin sika pellossa siinä vaiheessa, kun olin juuri muuttanut omilleni... :snotty:
:LOL:
Siitäkö tuo nikki on peräisin :saint:
 

Yhteistyössä