Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Niin, mutta mun mielestä ei ole vastuussa itse kuvien aiheuttamasta kritiikistä, koska ei netissä ole kenelläkään yhtään sen enempää oikeutta haukkua muita kuin nettimaailman ulkopuolellakaan. Mä en ainakaan laita nettiin kuvia/palstaile sen vuoksi, että odottaisin kritiikkiä itsestäni/ulkonäöstäni/kuvistani ym.Alkuperäinen kirjoittaja loru:Itsehän sä sanoit, että olit eilen saanut siellä negatiivista palautetta ja vaikka sä et siellä ketään haukkuisi niin joku muu sitä voi tehdä. Ei munkaan tule mieleen haukkua ketään kuustoistakesäistä läskiksi, mutta kyllä jollekkin muulle saattaapi tulla.Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Alkuperäinen kirjoittaja loru:Haukkuminen on tyhmää, kaikki kellä on vähänkin järkeä päässä sen tietää. Jos kuitenkin laittaa kuviaan nettiin kaikkien näkösälle, pitää olla myös vastuuta kestää kritiikki joka niistä tulee. Irc- galleriaan pääsee kirjautumaan kuka vaan ja kommentit on varmaan sen mukaisia.
No en mä vaan ole koskaan haukkunut kenenkään kuvia. Sitäpaitsi kuvien haukkuminen on galleriassa kielletty.
minä kyllä olen sitä mieltä että laittaessan kuviaan tai mitä vaan avoimesti nettiin ottaa sen riskin että jotakin kritiikkiä tulee.
Ja siitä syystä minusta alaikäisten touhuja (sinä tosin lienet täysi-ikäinen tai kohta ainakin) netissä pitäisi vanhempien valvoa ja esim tuo kuvien laittaminen on sellainen juttu. sen verran olen nuorison juttelua kotona kuullut ja parikymppinen tyttökin näyttänyt että aika hurjia kuvia jotkut teinitytöt nettiin laittaa, että hui hui. En minä ainakaan äitinä haluaisi lapseni lähes irstaissa kuvissa netissä poseeraavan. asian vierestä mutta tulipahan vaan mieleen