Teini-ikäisten tyttöjen lihavaksi haukkumisesta.

tyhmä kysymys tähän väliin, mut puhutaanko me nyt vain ja ainoastaan tytsin kuvien haukkumisesta kun on kuvat nettiin laittanut, vai yleisesti nuorten haukkumisesta, minkä mä ainakin käsitin yleisenä asiana tuossa ekassa viestissä?

kili
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:
tyhmä kysymys tähän väliin, mut puhutaanko me nyt vain ja ainoastaan tytsin kuvien haukkumisesta kun on kuvat nettiin laittanut, vai yleisesti nuorten haukkumisesta, minkä mä ainakin käsitin yleisenä asiana tuossa ekassa viestissä?
Hyvä kysymys!

Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:
elämä on.... :headwall:

jos ei halua kuulla kritiikkiä itsestään ei kannata levitellä kuviaan pitkin nettiä. Ei oo kiva kuunnella, mutta siihenkin voi itse vaikuttaa. Ihmisten puheita tuskin saat näillä avauksilla kuitenkaan loppumaan.... tai millään muillakaan... :/
samaa mieltä. ei kannata pistää kuvia jakeluun jos haluaa vain positiivista palautetta, koska netissä on niin helppo sanoa rumasti anonyymiteetin suojissa.

Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:
Mun käsittääkseni yleisesti ottaen. Ja rehellisesti sanottuna ihmettelen suunnattomasti äiti-ihmisiä, jotka jonkun nuoren kuvia ylipäätään alkaa haukkumaan. Luulisi sitä jo lasten saatuaan ymmärtävän, että kaikki eivät ole miss universumeita, vaikka se oma lapsi olisikin. Lähinnä siis mua ihmetyttää se, miten aikuiset ihmiset alentuvat käyttäytymään kuin pahaiset kakarat. Mutta käyttäytyköön, jos se on heidän tapansa elää...kunhan ihmettelen.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja MeMyselfandIrene:
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Mä en ole saanut haukkuja kuvistani kuin aikuisilta naisilta, en edes murkkuikäisiltä tytöiltä/pojilta. Aika surullista.
Se voi olla niin, et niitä ärsyttää joku ihan muu, kuin sun ulkonäkö.
No ärstyttäköön ihmisessä mikä tahansa niin ei niitä silti haukkumaan tarvitse alkaa.

Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja jep :
mutta hei, kuinka moni aikuinen ihminen tulisi tänne valittamaan sitä, että joku toinen on sanonut rumaksi/tyhmäksi/lihavaksi?

en minä ainakaan :)
Ei aikuisen kuulukaan tulla valittamaan. Se on yksi osa sitä aikuisuutta. Jos alkaa vertaamaan omaa aikuisuuttaan teini-ikään, kannatta varmaan ensin katsoa peiliin ja kysyä itseltään mikis. Tämä on just mun mielestäni ihan omituista, että aikuiset ihmiset alkavat verrata omia tekemisiään teinien tekemisiin. Mun junnu kyllä suvereenisti piereskelee omassa huoneessaan, mutta ei mun tarvitse rueta piereskelemään vain siksi, että mun 15 v poikanikin niin tekee. Aikuisuus onmun mielestä sitä, että pääsee yli teinijutuista ilman, että tarvitsee edes ruveta niitä vertaamaan omaan aikuiselämäänsä. Mutta antaa olla...en varmaan saa ketään ymmärtämään, mitä tarkoitan :D

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja jep :
mutta hei, kuinka moni aikuinen ihminen tulisi tänne valittamaan sitä, että joku toinen on sanonut rumaksi/tyhmäksi/lihavaksi?

en minä ainakaan :)
Ei aikuisen kuulukaan tulla valittamaan. Se on yksi osa sitä aikuisuutta. Jos alkaa vertaamaan omaa aikuisuuttaan teini-ikään, kannatta varmaan ensin katsoa peiliin ja kysyä itseltään mikis. Tämä on just mun mielestäni ihan omituista, että aikuiset ihmiset alkavat verrata omia tekemisiään teinien tekemisiin. Mun junnu kyllä suvereenisti piereskelee omassa huoneessaan, mutta ei mun tarvitse rueta piereskelemään vain siksi, että mun 15 v poikanikin niin tekee. Aikuisuus onmun mielestä sitä, että pääsee yli teinijutuista ilman, että tarvitsee edes ruveta niitä vertaamaan omaan aikuiselämäänsä. Mutta antaa olla...en varmaan saa ketään ymmärtämään, mitä tarkoitan :D
Mun mielestä myös aikuiset ihmiset voi herättää keskustelua ulkonöän haukkumisesta, aikuisetkin kun valitettavasti haukkuvat toisiaan.

Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja kili:
Haukkuvatko aikuiset niin paljon toisiaan? Mä en ole huomannut. Mitä mieltä te olette?
Aikuiset eivät hauku toisiaan vaan itseään nuorempia. Toista aikuista ei parane hakkuakkaan, siitä voi tulla ainakin virtuaalinenä kipeäksi :D

kili
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja kili:
Haukkuvatko aikuiset niin paljon toisiaan? Mä en ole huomannut. Mitä mieltä te olette?
Aikuiset eivät hauku toisiaan vaan itseään nuorempia. Toista aikuista ei parane hakkuakkaan, siitä voi tulla ainakin virtuaalinenä kipeäksi :D
Niin, totta ;)

PahaSilmä
Kai se on se, kun itse alkaa jo olla aika Wanha, eikä välttämättä enää itse ole missään ihannemitoissaan.

Pissiksistä puhuminen on myös aika pöyristyttävää. Kun monella jotka haukkuu on itsellä sen ikäisiä tyttäriä. Ehkä nuoret tytöt tuntuvat uhalta.

jep
Mun mielestä myös aikuiset ihmiset voi herättää keskustelua ulkonöän haukkumisesta, aikuisetkin kun valitettavasti haukkuvat toisiaan.
Parahin Tytsi, olet ihan oikeassa. minun mielestäni ongelma on nyt siinä, että sinun aloituksesi ei ollut mikään yleinen keskustelunavaus aiheesta vaan nimenomaan pitkään siinä tilitit omaa tilannettasi.. uskon että jos oikeasti olisit sinut sen asian kanssa, ei siitä tarvitsisi avautua noin pitkästi. korjaa jos olen väärässä.

kaikki "aikuiset" ihmiset eivät ole kypsiä ja tasapainoisia. netti ei ole terveellinen kasvuympäristö eikä todellakaan kannata ottaa kaikkia täällä esitettyjä juttuja liian tosissaan.

Alkuperäinen kirjoittaja jep:
Parahin Tytsi, olet ihan oikeassa. minun mielestäni ongelma on nyt siinä, että sinun aloituksesi ei ollut mikään yleinen keskustelunavaus aiheesta vaan nimenomaan pitkään siinä tilitit omaa tilannettasi.. uskon että jos oikeasti olisit sinut sen asian kanssa, ei siitä tarvitsisi avautua noin pitkästi. korjaa jos olen väärässä.

kaikki "aikuiset" ihmiset eivät ole kypsiä ja tasapainoisia. netti ei ole terveellinen kasvuympäristö eikä todellakaan kannata ottaa kaikkia täällä esitettyjä juttuja liian tosissaan.

Olen sinut ulkonäköni kanssa, mutta en sen asian kanssa, että aikuiset ihmiset sortuvat haukkumaan teinejä.

jep
Olen sinut ulkonäköni kanssa, mutta en sen asian kanssa, että aikuiset ihmiset sortuvat haukkumaan teinejä.
no itse ainakin hyväksyn sen osana tätä elämää.. kaikki eivät ole yhtä fiksuja ja hyvinkäyttäytyviä kuin minä itse. :saint:

Tää on nyt aika sekaisin tää keskustelu kun tytsi kysyy aluksi yleisesti, mutta alkaa sitten tilittämään omia kokemuksiaan johon keskustelu lopulta kääntyy. Näin on käynyt tosi monessa tytsykän avauksessa.

Yhteistyössä