no mun mielestä semmoset angstiteinit "viil, viil, elämä on paskaa ja mä kuuntelen himiä tuo haukku mua läskiks enkä nyt syö viikkoon" tyypit on naurettavia... hohhoijaa
Alkuperäinen kirjoittaja pakkasmarja:no mun mielestä semmoset angstiteinit "viil, viil, elämä on paskaa ja mä kuuntelen himiä tuo haukku mua läskiks enkä nyt syö viikkoon" tyypit on naurettavia... hohhoijaa
Ihan yleisellä tasolla sulle "asiantuntija" et anoreksia ei todellakaan ole ainoa olemassa oleva syömishäiriö. Itse asiassa USEIMMITEN syömishäiriö ei kuulu puhtaasti mihinkään kategoriaan vaan siinä sekoittuu piirteitä esim. anoreksiasta, bulimiasta ja ortoreksiasta. Syömishäiriö on sairautena yksilöllinen ja aina kantajansa näköinen. Sairaus on vakava asia aina kun ihminen kokee sen rajoittavan omaa elämäänsä, sopi se sitten johonkin tiettyynAlkuperäinen kirjoittaja pakkasmarja:tuntuu vaan että siitä on tullut keino saada huomiota julistamalla omaa "syömishäiriötään". oikeasti sairaat ihmiset ei kerro siitä kellekään koska eivät edes tajua olevansa sairaita ja kun tajuavat niin piilottelevat sitä viimeiseen asti..
anoreksian tulemiseen jollekin henkilölle ie voi muut ihmiset vaikuttaa vaan se vain tulee joillekin. yleisin tyyppi anorektikko on kiltti hyvin koulussa/töissä menestyvä nainen. masentuneisuuteen taipuvainen täydellisyyden tavoittelija joka ei ole koskaan tyytyväinen itseensä
Mun mielestäni Tytsi on taas ikäisekseen hyvinkin kypsä, verrattuna moneen vanhempaan täälläkin palstailevaan kotiäitiin =)Alkuperäinen kirjoittaja loru:Tytsi sä oot kyllä tosi lapsellinen, ota tämä kehuna. Sulla on niin ihanan pumpulinen toi sun ajatusmaailmasi. Vaikka sä et lyö ketään niin joku saattaa silti lyödä suo, tämä näin esimerkkinä. Älä linkittele kuviasi jos niistä saa sanoa vain positiivisia asioita.
Niin esimerkiksi se tosiasia, että he itse eivät ole enää nuoria.Alkuperäinen kirjoittaja MeMyselfandIrene:Se voi olla niin, et niitä ärsyttää joku ihan muu, kuin sun ulkonäkö.Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Mä en ole saanut haukkuja kuvistani kuin aikuisilta naisilta, en edes murkkuikäisiltä tytöiltä/pojilta. Aika surullista.
Eipä sellainen ihminen olekaan syömishäiriöinen. Syömishäiriö on vakava sairaus ja on todella yököttävää että aikuinen(?) naureskelee sellaisille ihmisille.Alkuperäinen kirjoittaja pakkasmarja:no mun mielestä semmoset angstiteinit "viil, viil, elämä on paskaa ja mä kuuntelen himiä tuo haukku mua läskiks enkä nyt syö viikkoon" tyypit on naurettavia... hohhoijaa
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Niin esimerkiksi se tosiasia, että he itse eivät ole enää nuoria.Alkuperäinen kirjoittaja MeMyselfandIrene:Se voi olla niin, et niitä ärsyttää joku ihan muu, kuin sun ulkonäkö.Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Mä en ole saanut haukkuja kuvistani kuin aikuisilta naisilta, en edes murkkuikäisiltä tytöiltä/pojilta. Aika surullista.
:hug: :hug:Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:en jaksa lukea koko ketjua just nyt mutta kerron nyt vaan että ite sain syömishäiriön kun tarpeeks kauan jouduin kuunnella mun ulkonäöstä. siitä häiriöstä kärsin vieläkin. :'(
aikuiset varsinkin pitäis tajuta mitä voi sanoa ja mitä ei. niin helposti herkär teinit/lapsit nappaa noi sanat ja voin sanoa ettei unohda. jumalauta että vituttaa koko aihe. |O :headwall: :'(
Tämä on vähän eri asia.Alkuperäinen kirjoittaja omppu07:joo.. ja miksi kukaan ei sitten kerro noille huonoille laulajille, että ne on oikeesti paskoja, kaikki vaan tsemppaa et tosi hyvä ja niin sitä pitää.. sit ne menee johonkin idolsiin ja siellä sit ihmetellään miks niin tylyy kommenttii, ei sitä itsetuntoa voi niin paljon tsemppaa, et tulee noin vääristynyt näkemys, että kuvittelee olevansa hyvä..
Ei nyt ollut oikeastaan kyse minusta vaan yleensäkin siitä, miten aikuiset ihmiset haukkuvat teini-ikäisten ulkonäköä, kerroin vain samalla omia kokemuksiani. Minua ei henk.koht häiritse, kun jotkut palstalaiset haukkuvat minua vaan ennemminkin suren sitä, miten aikuiset ihmiset ja äidit voivat haukkua kasvavia nuoria..mitä se kertoo aikuisesta? Tuleeko juuri tällaisten vanhempien lapsista niitä koulukiusaajia? Kieltämättä näin jälkeenpäin ajateltuna tuntuu hurjalta, että ulkonäköäni/painoani on täällä haukuttu jo silloin, kun olin vasta 16-vuotias teini . Ei ole kovin tervettä aikuisilta ihmisiltä. Onneksi minulla on aina ollut hyvä itsetunto, mutta kaikilla ei ole.Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:minkä ihmeen takia sitten laitat kaiken uhallakin niitä kuvias jatkuvasti esille kun tiedät,että niistä syntyy aina sama suuri paskaläjä aina sama haloo niin eikö kannata jo uskoa,että ei ehkä laittas niitä jatkuvasti esille...
mä en ymmärrä haukkumista enkä ymmärrä sitäkään,että tieten tahtoen sitä kerjätään!!
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Ei nyt ollut oikeastaan kyse minusta vaan yleensäkin siitä, miten aikuiset ihmiset haukkuvat teini-ikäisten ulkonäköä, kerroin vain samalla omia kokemuksiani. Minua ei henk.koht häiritse, kun jotkut palstalaiset haukkuvat minua vaan ennemminkin suren sitä, miten aikuiset ihmiset ja äidit voivat haukkua kasvavia nuoria..mitä se kertoo aikuisesta? Tuleeko juuri tällaisten vanhempien lapsista niitä koulukiusaajia? Kieltämättä näin jälkeenpäin ajateltuna tuntuu hurjalta, että ulkonäköäni/painoani on täällä haukuttu jo silloin, kun olin vasta 16-vuotias teini . Ei ole kovin tervettä aikuisilta ihmisiltä. Onneksi minulla on aina ollut hyvä itsetunto, mutta kaikilla ei ole.Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:minkä ihmeen takia sitten laitat kaiken uhallakin niitä kuvias jatkuvasti esille kun tiedät,että niistä syntyy aina sama suuri paskaläjä aina sama haloo niin eikö kannata jo uskoa,että ei ehkä laittas niitä jatkuvasti esille...
mä en ymmärrä haukkumista enkä ymmärrä sitäkään,että tieten tahtoen sitä kerjätään!!
En varmasti ota kuvia pois netistä vain sen pelossa, että joku itseään aikuisena pitävä sortuu ulkonäköni haukkumiseen.
Mutta kauneus ihan oikesti on katsojan silmissä =). Makuja on niin monia, ei varmaan löydy sellaista ihmistä, jota kaikki pitäisivät kauniina..kukaan ei voi julistaa totuutena, kuka on kaunis ja kuka ei, koska se on vain sen ihmisen mielipide. Toki voi olla hyvä itsetunto, vaikka ei pitäisikään itseään kauniina, mutta minä olen ihan oikeasti mielestäni ihan nätti/sievä . Niin monien muidenkin mielestä. En odota, että kaikki niin ajattelisivat eikä tarvitsekaan. Eri asia on, onko järkevää arvostella/haukkua toisten ulkonäköä sellaisissa yhteyksissä, kun mielipiteitä ei ole kysytty.Alkuperäinen kirjoittaja TikruEipääseRaidoistaan..:Menee ehkä vähän ohi alkuperäisen aiheen, mutta se nyt vaan on fakta, että kaikki eivät ole kauniita ja hoikkia. Minä olen jo aikoja sitten tiedostanut etten ole mikään Ruusunen, mutta ei se tarkoita, että en voisi elää onnellisesti. En selittele, että minulla on hyvä itsetunto, koska pystyn sanomaan itseäni kauniiksi, koska tiedostan aivan hyvin itsekkin, ettei se ole totta. Mutta elämäni on silti onnellista ja olen siihen tyytyväinen. Ihailen kauniita ihmisiä, mutta en kadehdi. Monet kauniit ihmiset voivat olla myös hyvin onnettomia.
En koe minulla olevan huono itsetunto, vaikken hoe olevani kaunis vedoten hyvään itsetuntoon. Olen tämmöinen enkä muuksi muutu.. Enkä ehkä haluaisikaan. Minulla ei ole tarvetta esitellä pärstääni netissä ja aiheuttaa ihmisille aihetta arvosteluun. Ihmiset jotka pitävät minusta tälläisenään(TOSI elämässä) riittää minulle vallan loistavasti.
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Mutta kauneus ihan oikesti on katsojan silmissä =). Makuja on niin monia, ei varmaan löydy sellaista ihmistä, jota kaikki pitäisivät kauniina..kukaan ei voi julistaa totuutena, kuka on kaunis ja kuka ei, koska se on vain sen ihmisen mielipide. Toki voi olla hyvä itsetunto, vaikka ei pitäisikään itseään kauniina, mutta minä olen ihan oikeasti mielestäni ihan nätti/sievä . Niin monien muidenkin mielestä. En odota, että kaikki niin ajattelisivat eikä tarvitsekaan. Eri asia on, onko järkevää arvostella/haukkua toisten ulkonäköä sellaisissa yhteyksissä, kun mielipiteitä ei ole kysytty.Alkuperäinen kirjoittaja TikruEipääseRaidoistaan..:Menee ehkä vähän ohi alkuperäisen aiheen, mutta se nyt vaan on fakta, että kaikki eivät ole kauniita ja hoikkia. Minä olen jo aikoja sitten tiedostanut etten ole mikään Ruusunen, mutta ei se tarkoita, että en voisi elää onnellisesti. En selittele, että minulla on hyvä itsetunto, koska pystyn sanomaan itseäni kauniiksi, koska tiedostan aivan hyvin itsekkin, ettei se ole totta. Mutta elämäni on silti onnellista ja olen siihen tyytyväinen. Ihailen kauniita ihmisiä, mutta en kadehdi. Monet kauniit ihmiset voivat olla myös hyvin onnettomia.
En koe minulla olevan huono itsetunto, vaikken hoe olevani kaunis vedoten hyvään itsetuntoon. Olen tämmöinen enkä muuksi muutu.. Enkä ehkä haluaisikaan. Minulla ei ole tarvetta esitellä pärstääni netissä ja aiheuttaa ihmisille aihetta arvosteluun. Ihmiset jotka pitävät minusta tälläisenään(TOSI elämässä) riittää minulle vallan loistavasti.