M
myöhässä havahtunut
Vieras
Joka kuukausi on tuntunut siltä että rahat eivät yksinkertaisesti vain riitä. Juuri ja juuri saadaan välttämättömät laskut maksettua, mitään ei jää säästöön eikä mitään ylimääräistä voida koskaan ostaa. Kuitenkin tulojen perusteella meidän pitäisi olla ihan hyvin toimeentulevia. Viime kuussa sitten jouduin maksamaan yhden laskun visalla ja sillon heräsin että tästä on tultava loppu. Laskin KAIKKI vuoden laskut, osan arvioin jopa reilusti yläkanttiin, jaoin sen summan sitten kahdellatoista. Laskin että jos joka kuukausi laitetaan se summa syrjään laskuja varten, ja vielä lisäsin 500e ruokakauppaan, niin meille pitäisi joka kuukausi jäädä rahaa 1500e
Ihan hirveä määrä rahaa enkä mä tai mies tiedetä mihin toi joka kuukausi menee!!! Nyt todellakin aletaan seuraamaan tarkemmin rahankäyttöä.