V
voihan
Vieras
Kaikki pirun laskut kasaantuu juuri tähän marras-joulukuun vaihteeseen.
Viimeinen erä mätkyistä 182e
Hammaslääkärilasku 68e
Lapsen poliklinikkamaksu 27,5e
Lääkekuluja 100e
Sähkölasku 55e
Öljylasku 1200e
Puhelin+nettilasku 104e
Telkkarikortti+lehtitilaus 68e
Lainanlyhennys 750e
Lastenhoitaja 500e
Päiväkotimaksu 200e
Auto 120e
Jippijei, ja tämän kuun tulot 3500e...
Toki tiedossa on ollut että kyseiset laskut osuu tälle kuulle ja syrjään on laitettu viime kuulta 650e mutta ei silti paljon juhlita tällä, lapset vuorotellen sairastanut viimiset kolme viikkoa jonka vuoksi oli kotiin palkattava hoitaja, nyt ilmeisesti toiselta leikataan vielä kitarisat ensi viikolla, ja toiselle uusitaan uutta antibioottia jne.. Joten päiväkotiin paluuseen on vielä aikaa.
Elääkkin pitäisi, veljelleni jo ilmoitin että jos ei vaihdeta lahjoja ollenkaan (kummilapsia päittäin) minulla ei nt ole varaa yhtään ylimääräiseen hyvä jos omille saan edes pienet paketit hommattua.
Pakko kai nöyrtyä ja mennä anopin joulupöytään, kotona eletään sitten riisipuurolla ja porkkanalaatikon sekä työpaikan joka vuotisen joululahja kinkun kanssa.
Tosin minun tuurilla sekin perinne varmaan on täksi vuodeksi vaihdettu johonkin tuikkupakettiin.
Se tästä nyt enää puuttuisi.
Joulukalenterit on hommaamatta, toiselle lapselle muutaman alelahjan jo syksyllä hamstrasin, toiselle ei ole mitään ostettuna. Tässä olisi vielä kuukausi melkein ennen jouluakin elettävä.. Onneksi isovanhemmat yleensä ovat ihan runsain käsin lapsia edes muistaneet, kerrankin toivon että niin myös tänä vuonna.
Itkettää, v*tuttaa ja kaikkea, tämän kun olisi tiennyt että sairastellaan koko loppu vuosi olisin pitkin syksyä laitellut enemmän rahaa säästöön. Ehkä helmikuussa helpottaa.
Viimeinen erä mätkyistä 182e
Hammaslääkärilasku 68e
Lapsen poliklinikkamaksu 27,5e
Lääkekuluja 100e
Sähkölasku 55e
Öljylasku 1200e
Puhelin+nettilasku 104e
Telkkarikortti+lehtitilaus 68e
Lainanlyhennys 750e
Lastenhoitaja 500e
Päiväkotimaksu 200e
Auto 120e
Jippijei, ja tämän kuun tulot 3500e...
Toki tiedossa on ollut että kyseiset laskut osuu tälle kuulle ja syrjään on laitettu viime kuulta 650e mutta ei silti paljon juhlita tällä, lapset vuorotellen sairastanut viimiset kolme viikkoa jonka vuoksi oli kotiin palkattava hoitaja, nyt ilmeisesti toiselta leikataan vielä kitarisat ensi viikolla, ja toiselle uusitaan uutta antibioottia jne.. Joten päiväkotiin paluuseen on vielä aikaa.
Elääkkin pitäisi, veljelleni jo ilmoitin että jos ei vaihdeta lahjoja ollenkaan (kummilapsia päittäin) minulla ei nt ole varaa yhtään ylimääräiseen hyvä jos omille saan edes pienet paketit hommattua.
Pakko kai nöyrtyä ja mennä anopin joulupöytään, kotona eletään sitten riisipuurolla ja porkkanalaatikon sekä työpaikan joka vuotisen joululahja kinkun kanssa.
Tosin minun tuurilla sekin perinne varmaan on täksi vuodeksi vaihdettu johonkin tuikkupakettiin.
Joulukalenterit on hommaamatta, toiselle lapselle muutaman alelahjan jo syksyllä hamstrasin, toiselle ei ole mitään ostettuna. Tässä olisi vielä kuukausi melkein ennen jouluakin elettävä.. Onneksi isovanhemmat yleensä ovat ihan runsain käsin lapsia edes muistaneet, kerrankin toivon että niin myös tänä vuonna.
Itkettää, v*tuttaa ja kaikkea, tämän kun olisi tiennyt että sairastellaan koko loppu vuosi olisin pitkin syksyä laitellut enemmän rahaa säästöön. Ehkä helmikuussa helpottaa.