H
huohu
Vieras
Teillä ilmeisesti vain yksi lapsi päiväkodissa hoidossa? Ainakin kun tuo hoitomaksu on noin pieni, onko päiväkoti ikäinen sen viimiset 3 viikkoa sairastellut? Jos koululainen on välissä sairastellut niin en siihen kyllä olisi hoitajaa palkannut. Yrittänyt itse tai mies tehdä sitten lyhennettyä työpäivää, siten ei olisi mennyt lastenhoitajaan 500 euroa.. Tai pyytänyt mummoa tai jta muuta katsomaan koululaista